Dat zou heel goed kunnen Phileine, ik weet dat die kennis er speciaal voor naar dat ziekenhuis is gegaan en ik meen ook op een rare tijd ja.quote:Op woensdag 21 april 2004 14:48 schreef phileine het volgende:
Merisse je hebt het denk ik over die beroemde verloskundige in het Slotervaartziekenhuis.
Ah, ok, dat het in het ziekenhuis moest dat wist ik wel, kan ook nooit helemaal prettig zijn voor het kindje, al dat geduw en getrek.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:16 schreef livelink het volgende:
Brighteyes, het schijnt juist zinloos te zijn om eerder dan 38 weken al te gaan draaien, omdat het kind dan subiet terugdraait. Bovendien is het een behoorlijk medische handeling die in het ziekenhuis door gynaecologen wordt uitgevoerd. Ik heb er al met al bijna een halve dag voor op de verloskamer gelegen. Eerst krijg je een tijdje een CTG, vervolgens wordt geprobeerd te keren door 2 mensen. Daarna moest ik weer een uur aan de CTG, zodat ze konden bepalen of Katja er van geleden had. Daarna moest ik dan nog een peperdure (zo is mij verteld) anti-D injectie.
Dit kost zoveel geld en tijd dat ze het pas uitvoeren als ze bijna zeker weten dat het kind niet meer uit zichzelf kan terugdraaien.
Ah okee, het is me duidelijkquote:Op woensdag 21 april 2004 16:25 schreef livelink het volgende:
Rewimo, door het draaien (wat met tamelijk veel geweld gepaard gaat) kan er bloedcontact plaatsvinden tussen moeder en kind, daarom die anti-D injectie.
Ik ben ook rhesus-negatief en John rhesus positief. Je wilt niet weten hoeveel anti-D injecties ik inmiddels gehad heb. Na de curettage heb ik er ook één gehad.
Een dag voor de keizersnede van Job bleek mijn bloed antistoffen te bevatten. Grote paniek, totdat ze mijn dossier erbij hadden gepakt. Ik had zoveel injecties gehad dat er nog steeds antistoffen in mijn bloed zaten.
quote:Op donderdag 22 april 2004 11:31 schreef Beaker1 het volgende:
* uit lurk stand springt *
Ik kan je niet echt helpen denk ik, maar wil je ff succes en sterkte wensen![]()
* weer verdwijnd *
Ik zal haar even bellen en vragen hoe wat waar wanneer. Laat ik het wel weer weten hier.quote:Op donderdag 22 april 2004 14:52 schreef dutchie het volgende:
CNF, dank je wel voor je info.
Van die vriendin van je daar ben ik wel benieuwd naar. Lijkt me wel de moeite waard om te proberen. Zolang als ik het volhou natuurlijk.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |