abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 10:03:04 #1
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18579681

ZWOLLE, woensdag
Het was slechts een berichtje in de krant: "Seksclubhouders opgepakt voor mensenhandel";. Kwade genius in het verhaal is volgens justitie seksbaas Carlos D. (60) uit Assen. Opgelucht door de arrestatie van de Drent, afgelopen week, durft de Roemeense Anna (21) eindelijk te vertellen hoe dit monster haar in zijn tentakels hield.
Achter een glaasje water schuift ze nerveus heen en weer op haar stoel, in een wegrestaurant bij Zwolle. Anna werd als veertienjarig meisje uit Roemenië geroofd, waarna ze met geweld in de prostitutie werd gedwongen in drie illegale bordelen in het land.
Carlos D., eigenaar van seksclub La Gare in Assen en sekshuis Irma La Douce in het dorpje De Kiel, werkte samen met de mensenhandelaar I. Deze Roemeen haalde Anna ooit uit haar ouderlijk huis en reed haar hoogstpersoonlijk naar de clandestiene prostitutiehel in Nederland.
Anna zal die verschrikkelijke dag in 1996 nooit vergeten."Ik werkte als jong meisje in de horeca in Roemenië. Opeens stond I. voor me. Hij beloofde me gouden bergen in de Nederlandse horeca. Twee weken later zat ik in een dikke BMW, op weg naar Nederland. We kwamen aan bij een vrijstaand huis in een grote stad. Eenmaal binnen zag ik meteen dat het fout zat. Er waren vijf Roemeense meisjes, van wie sommigen bont en blauw geslagen"
Anna kreeg meteen een Marokkaanse klant toegewezen. ";Ik weigerde, want ik was nog maagd" De spelregels werden haar meteen uitgelegd met een paar flinke klappen en een paar diepe sneden met een scheermes in haar arm, been en rug. De zeven jaar oude littekens zijn duidelijk zichtbaar. "Ondanks de maandenlange infecties moest ik dag en nacht doorwerken"

Rolluiken
Vluchten kon niet. "Er zaten stalen rolluiken voor de ramen. De deuren waren altijd op slot. Een jaar lang ben ik dat huis niet uit geweest. Er kwamen Turken, Roemenen, Nederlanders en vooral Marokkanen. Spuiten en zakjes coke lagen overal. We moesten het zonder condoom doen. Als er geen klanten waren, kregen we geen eten, drinken, sigaretten of zelfs tampons. Soms kwamen Italianen een meisje kopen. Zij moest dan direct vertrekken"
Een verliefde Nederlandse klant leek haar reddende engel. De toen 15-jarige Anna kreeg van hem een treinkaartje naar Groningen. "Daar belandde ik weer in een sekshuis. Ik mocht naar buiten, want ze wisten dat ik zonder geld en paspoort geen kant op kon" De tentakels van de bende strekten zich namelijk uit tot in Roemenië, waar ouders in de gaten werden gehouden en met de dood bedreigd.

Nadat ze ook daar wegliep, belandde ze in een ongure seksschuur in Nieuwe Pekela. Weer werd ze geschopt en geslagen. "Na twee dagen sprong ik uit het raam. Een Nederlandse ex-klant hielp me, maar ik belandde uiteindelijk als zwerfster op straat"
De climax in haar nachtmerrie kwam vorig jaar, toen ze tijdens de TT-nacht van Assen in La Gare belandde, de sekstent van Carlos D. "Er waren alleen meisjes uit Polen, Roemenië en Bulgarije. De zaak zat mudvol met zo´n zestig motorrijders, vooral Duitsers en Italianen. Carlos riep ons bijeen in de keuken en sommeerde ons om te gaan strippen. Toen een meisje weigerde, schopte hij haar bewusteloos. We waren doodsbang en gingen de zaal in. De hele zaak stond te joelen en te juichen toen we met zwaar geweld werden gedwongen om klanten te pijpen. Na die nacht ben ik gestopt. Niemand kan me nu nog vinden"
Ondanks de arrestatie van Carlos D. heeft ze nog steeds geen aangifte durven doen. "Want dan wordt je naam bekend bij de verdachte. Ik heb een dochtertje van anderhalf. Mijn pooier I., die me indertijd uit Roemenië ontvoerde, rijdt nog steeds rond in zijn dikke BMW om me te zoeken"
Anna woont nu in een huurhuisje, ergens in het land. Onlangs probeerde ze met pillen zelfmoord te plegen.[b] "Op wie ik het kwaadst ben? Op iedereen uit dat wereldje. Ze hebben mij mijn jeugd afgepakt. En op al die Nederlandse politici die dit alles maar gedogen!! "b]

Zijn we in Nederland dan zo diep gezonken dat we (lees: mannen) in grote getale misbruik blijven maken van dit soort meisjes en dat er niemand eens aan de bel trekt zodat dit soort ranzige praktijken/bordelen een halt toe geroepen kunnen worden?
  woensdag 21 april 2004 @ 10:04:50 #2
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_18579706
Jezus zeg, hoeveel van dit soort types hangen hier wel niet rond. Er glipt er heus wel eens eentje door hoor!
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  woensdag 21 april 2004 @ 10:06:07 #3
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_18579723
Tjeeezis ... je zou spontaan alle mannen willen uitroeien en een vrouwengemeenschap willen beginnen ... maar da's ook niet alles.
Hier word je toch doodziek van ...
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_18579726
Waarom zijn sommige mensen zo
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 10:06:39 #5
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18579734
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:04 schreef Ludwig het volgende:
Jezus zeg, hoeveel van dit soort types hangen hier wel niet rond...
Ik heb geen idee hoeveel mannen er "niet in de gaten hebben" dat zij een onervaren veelste jong mishandeld meisje aan het neuken zijn..
pi_18579745
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:06 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoeveel mannen er "niet in de gaten hebben" dat zij een onervaren veelste jong mishandeld meisje aan het neuken zijn..
Nou inderdaad, dat ze dan bevredigd kunnen raken dan.....
  woensdag 21 april 2004 @ 10:08:45 #7
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_18579762
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:06 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ze heeft het over de politiek....
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_18579779
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:06 schreef kleinmeiske het volgende:
Tjeeezis ... je zou spontaan alle mannen willen uitroeien en een vrouwengemeenschap willen beginnen ... maar da's ook niet alles.
Hier word je toch doodziek van ...
das ook niet alles nee...gelukkig zijn niet alle mannen zo
pi_18579789
Dit is echt ziek... seksclubs afschaffen ofzo... dit kan toch echt niet...
pi_18579792
Dutroux ging ook al vrouwen in het buitenland zoeken, welliswaar slovaakse. Die mensen durven niets zeggen en daarom zal het maar een klein deel van het proces aan bod komen.
http://vrtnieuws.telenet-(...)0408_Jano/index.html
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 10:10:58 #11
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18579796
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:08 schreef Ludwig het volgende:

Ze heeft het over de politiek....
Die geen ruk doen met de signalen van dit soort meisjes en het gewoon fijn allemaal gedogen
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 10:12:03 #12
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18579809
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:10 schreef Heavana het volgende:
Afschaffen is onzin maar een zeer strenge controle zou toch mogelijk moeten zijn in deze sector alwaar je zonder hoge drempels naar binnen kunt?
  woensdag 21 april 2004 @ 10:12:03 #13
30106 Hiawatha
Had ie nu maar een camera.....
pi_18579810
Je zou toch spontaan de doodstraf weer invoeren.
pi_18579813
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:10 schreef Heavana het volgende:
Die neiging heb je wel ja...
Maar wie weet wat de seksueel gefrusteerden onder ons dan gaan doen...
  woensdag 21 april 2004 @ 10:12:22 #15
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_18579816
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:10 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Die geen ruk doen met de signalen van dit soort meisjes en het gewoon fijn allemaal gedogen
Pfff kom op zeg! Signalen omdat een enkel meisje dit verhaal naar buiten brengt?!

Ze is trouwens geholpen door twee ex-klanten. Het is dus niet zo dat niemand een poot naar haar uit heeft gestoken! Het is alleen verdomde sneu dat het zo slecht is afgelopen,
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 10:13:30 #16
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18579829
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:12 schreef vdo28 het volgende:

Maar wie weet wat de seksueel gefrusteerden onder ons dan gaan doen...
Dat is een geheel andere discussie
Mannen die prostituees bezoeken zijn écht geen sexueel gefrustreerden .
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 10:14:56 #17
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18579852
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:12 schreef Ludwig het volgende:

Pfff kom op zeg! Signalen omdat een enkel meisje dit verhaal naar buiten brengt?!
Je bent de verhalen rondom loverboys spontaan vergeten?

Dit is écht geen incident, er is alleen geen meisje die het naarbuiten durft te brengen uit angst voor nog meer geweld.
  woensdag 21 april 2004 @ 10:15:04 #18
78067 Teng
Is dat zo?
pi_18579855
Als ze het zouden gedogen dan zou die pooier niet opgepakt zijn.
Ik twijfel nooit aan mijn gelijk...of toch?
pi_18579880
geloof er eerlijk gezegd heel weinig van
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
pi_18579895
Typo in topictitel... een vrouwelijke sekslaaf uit de efteling?
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 10:18:00 #21
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18579902
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:15 schreef Teng het volgende:
Als ze het zouden gedogen dan zou die pooier niet opgepakt zijn.
Dat is de meneer die haar als 14 jarige liet misbruiken ...

Er zitten meer schakels in dit verhaal

Zou het niet geweldig zijn als mannen die gebruik maken van diensten van minderjarigen gewoon ook straf kregen ?
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 10:18:32 #22
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18579908
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:17 schreef CybErik het volgende:
Typo in topictitel... een vrouwelijke sekslaaf uit de efteling?
Ja er mist een s .
pi_18579925
ik voel me totaal niet aangesproken als je zegt "we (mannen)" sorry..
  woensdag 21 april 2004 @ 10:19:45 #24
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_18579926
quote:
Een jaar lang ben ik dat huis niet uit geweest. Er kwamen Turken, Roemenen, Nederlanders en vooral Marokkanen.
Goh...
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_18579943
pf wat een ellendig verhaal op de vroege ochtend
Even a broken clock is right twice a day.
  woensdag 21 april 2004 @ 10:21:04 #26
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_18579957
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:03 schreef Loedertje het volgende:

Zijn we in Nederland dan zo diep gezonken dat we (lees: mannen) in grote getale misbruik blijven maken van dit soort meisjes en dat er niemand eens aan de bel trekt zodat dit soort ranzige praktijken/bordelen een halt toe geroepen kunnen worden?
We? Don't know about U, maar ik kom niet in bordelen. Vooralsnog kan ik prima zonder te betalen aan me gerief komen.

Verder zeer ziek natuurlijk. Goed dat justitie pas geleden toestemming heeft gekregen om nieuwe opsporingsmethoden te gebruiken voor dit soort shit.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 10:24:14 #27
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18580016
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:19 schreef Robert_Jensen het volgende:

Goh...
Ja die zijn dan ook oververtegenwoordigd in Roden, Assen en Oude Pekela ...
pi_18580027
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:18 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ja er mist een s .
Aangepast.

Ik trek nu wel een vergelijking met Dutroux eigenlijk.
De schande die oa Nederland uitsprak over dat dat in Belgie zomaar kon, terwijl hier in feite dezelfde praktijken aan de hand zijn.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  woensdag 21 april 2004 @ 10:26:13 #29
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_18580047
Het hele verhaal lijkt me meer een poging van haar kant om makkelijk aan een verblijfsvergunning te komen. Alleen al de zinnen:
quote:
De toen 15-jarige Anna kreeg van hem een treinkaartje naar Groningen. "Daar belandde ik weer in een sekshuis. Ik mocht naar buiten, want ze wisten dat ik zonder geld en paspoort geen kant op kon.
Eerst opgesloten zijn en dan met de trein naar Groningen? En alsnaar buiten gaat dan kan je toch ook naar de politie? Dat gelul over bedreigde ouders is hetzij iets wat door haar verzonnen is, hetzij een leugen die haar verteld is en wat zij geloofde. Als je geen paspoort hebt, dan wordt je in het ergste geval Nederland uitgezet op de trein naar Roemenie. Waar heb je dat ding eigenlijk voor nodig?

Dat er veel misstanden zijn in de seksindustrie, daar ben ik ook van overtuigd. Maar teveel verhalen worden aangedikt voor een verblijfsvergunning.
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 10:27:29 #30
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18580063
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:21 schreef Robert_Jensen het volgende:
Goed dat justitie pas geleden toestemming heeft gekregen om nieuwe opsporingsmethoden te gebruiken voor dit soort shit.
http://www.clublagare.nl/ Sluiten van de ten was dan zeker geen optie in deze
  woensdag 21 april 2004 @ 10:30:55 #31
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_18580095
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:27 schreef Loedertje het volgende:

[..]

http://www.clublagare.nl/ Sluiten van de ten was dan zeker geen optie in deze
Op grond waarvan?
  woensdag 21 april 2004 @ 10:31:50 #32
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_18580111
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:26 schreef bankrupcy het volgende:
Het hele verhaal lijkt me meer een poging van haar kant om makkelijk aan een verblijfsvergunning te komen. Alleen al de zinnen:
[..]

Eerst opgesloten zijn en dan met de trein naar Groningen? En alsnaar buiten gaat dan kan je toch ook naar de politie? Dat gelul over bedreigde ouders is hetzij iets wat door haar verzonnen is, hetzij een leugen die haar verteld is en wat zij geloofde. Als je geen paspoort hebt, dan wordt je in het ergste geval Nederland uitgezet op de trein naar Roemenie. Waar heb je dat ding eigenlijk voor nodig?

Dat er veel misstanden zijn in de seksindustrie, daar ben ik ook van overtuigd. Maar teveel verhalen worden aangedikt voor een verblijfsvergunning.
pardon?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 10:32:41 #33
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18580128
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:30 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Op grond waarvan?
quote:
Baas seksclub La Gare Assen aangehouden

assen - De Assenaar C.D., baas van de Asser seksclub La Gare aan de Rolderstraat, is door de politie aangehouden op verdenking van 'betrokkenheid bij een vorm van mensenhandel'. Dat wordt bevestigd door het Openbaar Ministerie in Assen.
D. zit momenteel met twee mogelijke handlangers in voorlopige hechtenis. Het OM wil in het belang van het onderzoek geen verdere mededelingen doen.
Een bedrijf in het MKB gaat toch ook dicht als er mogelijke strafbare feiten gepleegd worden/zijn?
pi_18580168
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:26 schreef bankrupcy het volgende:
[..]

Stel je nou voor dat jij in een of andere stad in Roemenie vast zat..
Wat gebeurt er als je naar de politie gaat? Geloven ze je? Weet jij waar de politie zit?
En wat gebeurt er met je als diegene die je vasthouden er achter komen dat je naar de politie bent gegaan....
  woensdag 21 april 2004 @ 10:36:54 #35
89497 RealLife
Bless America!
pi_18580189
Dit komt idd heel vaak voor en is echt iets waar veels te weinig aandacht aan wordt geschonken. Meisjes worden beroofd van hun leven. Te triest voor woorden!
pi_18580203
Fijn dat alle mannen hier door de dames alhier over een kam gescheerd worden.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 10:40:44 #37
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18580238
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:38 schreef julekes het volgende:
Fijn dat alle mannen hier door de dames alhier over een kam gescheerd worden.
Het is en blijft een feit dat mannen nu eenmaal misbruik maken van deze meisjes
Daarbij maak je mij niet wijs dat "die mannen" (lees:"zij die misbruik maken van deze meisjes")
niet door hebben dat ze een beschadigd veelste jong meisje aan het gebruiken zijn..
pi_18580242
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:03 schreef Loedertje het volgende:

....
Als ik dit soort dingen lees wordt ik best wel kwaad, maar verdrietig tegelijk
Wat lopen er toch ongelooflijk veel hufters rond!! (sorry voor het woordgebruik, ik zal mijn mond wel spoelen met zeep).

Over zeep gesproken, ik hoop dat Carlos vaak de zeep op mag rapen in de bajes. En dat die I. (waarom worden in hemelsnaam die namen gecensureerd!!???) met zijn BMW op de Duitse Autobahn in de slip raakt omdat er tevens een stuk zeep op het wegdek lag.

[ Bericht 0% gewijzigd door 8op op 21-04-2004 10:47:04 ]
pi_18580265
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:40 schreef 8op het volgende:

[..]

Als ik dit soort dingen lees wordt ik best wel kwaad, maar verdrietig tegelijk
Wat lopen er toch ongelooflijk veel hufters rond!! (sorry voor het woordgebruik, ik zal mijn mond wel spoelen met zeep).

Over zeep gesproken, ik hoop dat Carlos vaak de zeep op mag rapen in de bajes. En dat die I (waarom worden in hemelsnaam die namen gecensureerd!!???). met zijn BMW op de Duitse Autobahn in de slip raakt omdat er tevens een stuk zeep op het wegdek lag.
Ik hoop dat al die hufters een keer over een heel scherp wildrooster heen lopen
pi_18580269
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:40 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Het is en blijft een feit dat mannen nu eenmaal misbruik maken van deze meisjes
Daarbij maak je mij niet wijs dat "die mannen" (lees:"zij die misbruik maken van deze meisjes")
niet door hebben dat ze een beschadigd veelste jong meisje aan het gebruiken zijn..
Sommige vrouwen zijn net zo erg hoor. Zoals die chinese vrouw van de mensensmokkel. Haar naam schiet me even niet te binnen. En ik geloof ook niet dat die mensen van die club geen vrouwen hebben die er ook aan mee werken... Ok vrouwen deelnemen niet aan geslachtsgemeenschap maar toch.. Het is even erg.
pi_18580283
Opvallend weer dat het vooral Marokkanen waren die dit soort meiden gruwelijk misbruiken. Mag dat wel van Allah?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 10:45:27 #42
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18580312
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Opvallend weer dat het vooral Marokkanen waren die dit soort meiden gruwelijk misbruiken. Mag dat wel van Allah?
Opvallend dat het wederom mannen zijn die zich altijd en eeuwig laten verleiden tot criminele activiteiten en geweld..afkomst doet totaal niet terzake in deze beste CherrymoonTraxx..
  woensdag 21 april 2004 @ 10:47:00 #43
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_18580346
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:45 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Opvallend dat het wederom mannen zijn die zich altijd en eeuwig laten verleiden tot criminele activiteiten en geweld..afkomst doet totaal niet terzake in deze beste CherrymoonTraxx..
opvallend dat het wederom een vrouw is die zich laat verleiden tot simplistische generalisaties...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_18580349
quote:

[..]

Toch wel. Het blijkt dat vooral mannen van één bepaalde afkomst actief zijn in dit wereldje.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_18580372
quote:

[..]

Waarschijnlijk zit er iets in de mannelijke genen..
Of misschien is het ze een beetje aangeleerd want er zijn genoeg vrouwen bij die ook allesbehalve heilig zijn...

vdo is wel heel lief en zou iemand nooit met opzet kwetsen
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 10:48:12 #46
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18580381
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:47 schreef Abbadon het volgende:

opvallend dat het wederom een vrouw is die zich laat verleiden tot simplistische generalisaties...
Ik had m'n zonnebril op toen ik dat antwoord invoerde Abbadon
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 10:48:41 #47
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18580391
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Toch wel. Het blijkt dat vooral mannen van één bepaalde afkomst actief zijn in dit wereldje.
Nederlanders bedoel je..
  woensdag 21 april 2004 @ 10:49:36 #48
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_18580413
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:48 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ik had m'n zonnebril op toen ik dat antwoord invoerde Abbadon
had ik gezien hoor
pi_18580418
quote:

[..]

Vrouwen worden ook steeds erger. Gister nog in de bus bij mij begon er een keihard te schelden en agressiviteit te vertonen omdat haar buskaart vol zat. En vrouwen verleiden zich zeker aan criminele activiteiten. Ik geloof zelfs dat er meer vrouwen zijn die bolletjes slikken dan mannen.
pi_18580425
quote:

[..]

Nederlanders bedoel je..
quote:
Er kwamen Turken, Roemenen, Nederlanders en vooral Marokkanen. Spuiten en zakjes coke lagen overal.
  woensdag 21 april 2004 @ 10:50:36 #51
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_18580426
quote:

[..]

Nederlanders bedoel je..
Niet echt. Maar dat hoeven we niet uit te leggen. Toch?
  woensdag 21 april 2004 @ 10:52:41 #52
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_18580466
Ik trek het stukje tekst van de OP ernstig in twijfel, er word nl. vermeldt dat de meeste klanten van Marokkaanse afkomst zijn, dit kan gewoon niet, overspel en prostitutiebezoek is ten strengste verboden in de islam.

Uiteraard heb je er weleens een rotte appel of 2 tussen die de regels aan hun laars lappen, maar zij geeft aan dat het meerdendeel van Marokkaanse origine is.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_18580502
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik trek het stukje tekst van de OP ernstig in twijfel, er word nl. vermeldt dat de meeste klanten van Marokkaanse afkomst zijn, dit kan gewoon niet, overspel en prostitutiebezoek is ten strengste verboden in de islam.
En omdat dingen verboden zijn gebeuren ze niet?
pi_18580538
quote:

Uiteraard heb je er weleens een rotte appel of 2 tussen die de regels aan hun laars lappen, maar zij geeft aan dat het meerdendeel van Marokkaanse origine is.

En trams vernielen in de randstad mag wel van de koran
  woensdag 21 april 2004 @ 10:57:08 #55
13462 BansheeBoy
pi_18580562
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Uiteraard mag dit niet:
quote:

"En houdt u verre van overspel; want het is een afschuwelijke zaak en een slechte weg" (17:33)

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 21 april 2004 @ 10:57:21 #56
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_18580568
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:55 schreef vdo28 het volgende:

[..]

En trams vernielen in de randstad mag wel van de koran
in de Koran staat niets over trams, vandaar

net zoals er waarschijnlijks niets specifieks staat over Roemeense seksslavinnen...
pi_18580571
kweetnie, maar hier worden al weer een hoop mannen afgezeken, en hier zitten vooral nederlanders, maar ik lees er toch echt in dat er een heeeeeel groot deel van die mannen allemaal buitenlanders zijn, als die dat nou eens in hun eigen land bleven doen, zou het hier een hoop zooi schelen.

Ik denk ook dat de paar nederlanders die daarmee te maken hebben gehad, meer vriendjes waren van die buitenlanders en dat die hier ook niet hadden gezeten als de rest van die buitenlandse mannen weg was gebleven. Het blijkt dus Dat die buitenlanders (de slechte, ben zelf ook half argentijns) er toch teveel mee te maken hebben.

vind dit wel afschuwelijk (moest ik ff kwijt)
pi_18580586
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Uiteraard mag dit niet:
[..]

[/b]

Het mag volgens de Koran, volgens de Nederlandse wet ook niet, maar dat wil niet zeggen dat iets niet gebeurt.

Overigens gaat jouw passage alleen over overspel. Moslims mogen dus wel een minderjarige Roemeense illegale misbruiken als ze niet getrouwd zijn?
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 10:58:38 #59
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18580603
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[.Het blijkt dat vooral mannen van één bepaalde afkomst actief zijn in--->> dit wereldje.
Je haalt er nu slechts dit incident uit CherrymoonTraxx...eerder had je het over "dit wereldje in NL'
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 11:00:00 #60
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18580639
quote:

En niet alle Marokkanen zijn aanhanger van de Islam..of is je dat ontgaan?
pi_18580642
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:58 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Je haalt er nu slechts dit incident uit CherrymoonTraxx...eerder had je het over "dit wereldje in NL'
Met 'dit wereldje' bedoel ik het wereldje van de mensenhandel en illegale prostitutuees die onder slechte omstandigheden gedwongen hun werk doen. Dat heeft verder weinig te maken met de legale kanten van prostitutie vind ik.
  woensdag 21 april 2004 @ 11:03:43 #62
13462 BansheeBoy
pi_18580717
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:57 schreef juanp het volgende:
kweetnie, maar hier worden al weer een hoop mannen afgezeken, en hier zitten vooral nederlanders, maar ik lees er toch echt in dat er een heeeeeel groot deel van die mannen allemaal buitenlanders zijn, als die dat nou eens in hun eigen land bleven doen, zou het hier een hoop zooi schelen.
Maar wat doe je dan met die onrustzaaiers die van Nederlandse afkomst zijn ? Sturen naar Texel ?
quote:
Ik denk ook dat de paar nederlanders die daarmee te maken hebben gehad, meer vriendjes waren van die buitenlanders en dat die hier ook niet hadden gezeten als de rest van die buitenlandse mannen weg was gebleven.
Die is 1 van de meest belachelijke theoriën die ik ooit heb gehoord, en geloof me ik heb er veel gehoord. Dit slaat werkelijk nergens op, jouw uitspraken slaan derhalve kant noch wal ! Hoe kom je hieraan ?
quote:
Het blijkt dus Dat die buitenlanders (de slechte, ben zelf ook half argentijns) er toch teveel mee te maken hebben.
Waarom kunnen het niet de Nederlanders zijn die de buitenlanders op het verkeerde pad brengen ? Overspel is in de islamitische landen nl. streng verboden en hier wordt het gezien als een verworven vrijheid !
quote:
vind dit wel afschuwelijk (moest ik ff kwijt)
Ook ik vind dit afschuwelijk, vooral omdat deze meid minderjarig is. Maar waarom is ze haar land zomaar verlaten ? Wat is de rol van haar ouders in dit verhaal ?

pi_18580749
quote:
Ook ik vind dit afschuwelijk, vooral omdat deze meid minderjarig is. Maar waarom is ze haar land zomaar verlaten ? Wat is de rol van haar ouders in dit verhaal ?
Dat staat gewoon in de openingspost allemaal, die je kennelijk niet helemaal hebt gelezen.
pi_18580764
quote:
Op woensdag 21 april 2004 11:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar wat doe je dan met die onrustzaaiers die van Nederlandse afkomst zijn ? Sturen naar Texel ?
[..]

Die is 1 van de meest belachelijke theoriën die ik ooit heb gehoord, en geloof me ik heb er veel gehoord. Dit slaat werkelijk nergens op, jouw uitspraken slaan derhalve kant noch wal ! Hoe kom je hieraan ?
[..]

Waarom kunnen het niet de Nederlanders zijn die de buitenlanders op het verkeerde pad brengen ? Overspel is in de islamitische landen nl. streng verboden en hier wordt het gezien als een verworven vrijheid !
[..]

Weetje wat jij moet doen bansheeboy?
Lekker in Irak of Iran gaan wonen en daar vertellen wat er precies in de koran staat.....
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 11:07:51 #65
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18580801
quote:

Maar waarom is ze haar land zomaar verlaten ? Wat is de rol van haar ouders in dit verhaal ?

Wat te denken van armoede en geen toekomstperspectieven?
Is dat niet 1 van de redenen waarom mensen besluiten te vluchten naar de Westerse wereld of denken dat het hier duizend maal beter is? Valse beloftes van een aardige meneer met dure kleding en een mooie auto?
pi_18580817
quote:
"Op wie ik het kwaadst ben? Op iedereen uit dat wereldje. Ze hebben mij mijn jeugd afgepakt. En op al die Nederlandse politici die dit alles maar gedogen!! "
Bedankt PvdA! Gelukkig is er onder de huidige regering eindelijk een einde gekomen aan deze marteling.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruďneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 11:10:21 #67
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18580846
quote:

Overigens maken "deze buitenlanders" écht zelf de keuze om schijt te hebben aan de koran hoor
Het zijn niet "de anderen"die hen dwingen tot geslachtsgemeenschap met minderjarigen..

De man zelf maakt die keuze..
Kunst is om de verleiding te weerstaan en slechts alleen naar de iets duurdere dames te gaan die wél meerderjarig zijn.
  woensdag 21 april 2004 @ 11:11:31 #68
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_18580870
quote:

Hypocrisie, dubbele moraal, theorie, praktijk enzo......

Overigens wel weer frappant.......
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_18580883
Kunnen we niet een keer met een grote groep die clubs een bezoekje brengen en er voor zorgen dat die Carlo met z'n mercedesje niet meer zijn werk kan uitvoeren ?
Citizen arrest !!
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 11:13:13 #70
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18580909
quote:
Op woensdag 21 april 2004 11:08 schreef Tikorev het volgende:

Bedankt PvdA! Gelukkig is er onder de huidige regering eindelijk een einde gekomen aan deze marteling.
Denk je werkelijk dat mistanden als deze veroorzaakt zijn door een politieke partij of kun je ook nadenken en de conclusie trekken dat er nu eenmaal idioten zijn die de wet naast zich neerleggen en altijd (onder welke regeringspartij dan ook) geld willen verdienen op een onwettige wijze?

Of heb je concrete bewijzen dat de misdaad is afgenomen sedert Balkenende?

[ Bericht 0% gewijzigd door Loedertje op 21-04-2004 11:19:32 ]
pi_18580996
quote:
Op woensdag 21 april 2004 11:13 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Denk je werkelijk dat mistanden als deze veroozaakt zijn door een politieke partij of kun je ook nadenken en de conclusie trekken dat er nu eenmaal idioten zijn die de wet naast zich neerleggen en altijd (onder welke regeringspartij dan ook) geld willen verdienen op een onwettige wijze?
Je bent weer veel te serieus...

Zij begon zelf over Nederlandse politici...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruďneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 11:20:37 #72
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18581080
quote:
Op woensdag 21 april 2004 11:17 schreef Tikorev het volgende:

Je bent weer veel te serieus...
quote:
Zij begon zelf over Nederlandse politici...
Ze kan moeilijk de Drenthse koeien aanwijzen als verantwoordelijken
  woensdag 21 april 2004 @ 11:20:58 #73
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_18581087
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:24 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ja die zijn dan ook oververtegenwoordigd in Roden
In Roden? No shit.
pi_18582570
Extreem triest dat dit soort praktijken in Nederland nagenoeg niet worden aangepakt. Hier in Den Haag struikel je over die Oost-Europese meiden, dat zal in de rest van het land niet anders zijn.
pi_18583093
quote:
Op woensdag 21 april 2004 12:28 schreef nikk het volgende:
Extreem triest dat dit soort praktijken in Nederland nagenoeg niet worden aangepakt. Hier in Den Haag struikel je over die Oost-Europese meiden, dat zal in de rest van het land niet anders zijn.
Goed he, en 10 jaar gelden waren het voornamelijk aziatische en afrikaanse vrouwen die naar nederland verscheept werden.

Zelfs in 1998 waren ze er met de politiek al mee bezig :
quote:
http://home.szw.nl/actueel/dsp_persbericht.cfm?jaar=1998&link_id=475

De Europese Unie heeft die opdracht serieus genomen.

Schending van mensenrechten werd in de landen van de Europese Unie vooral geassocieerd met wrede dictaturen. Met ondemocratische landen, buiten de Europese Unie. Maar ook wij hebben moeten erkennen dat internationale mensenhandel, waaronder als belangrijk probleem de internationale vrouwenhandel, niet afbuigt als de grenzen van de Europese landen in zicht komen. Integendeel.

EU ministers en staatssecretarissen van justitie en emancipatiebeleid -die samenwerking was op zich al uniek- onderschreven unaniem dat zij zich op de kortst mogelijke termijn zullen committeren aan een geďntegreerde aanpak. Geďntegreerd werken op het gebied van preventie, op het gebied van opsporing en vervolging van vrouwenhandel en op het gebied van hulp aan slachtoffers.

Dit commitment bleek geen holle frase. Luxemburg dat het Europese voorzitterschap van Nederland overnam, heeft in samenwerking met de Europese Commissie, met twee Oost Europese landen, met de Raad van Europa, Interpol, Europol en met de Verenigde Staten preventiecampagnes ontwikkeld.
Dit komt uit '98 en is zo gepubliceerd door SZW. En ja geen holle frase we gaan voorlichting opzetten in delanden waar die vrouwen vandaan komen. Nee de bazen aanpakken, en goed aanpakken zou het enige devies zijn. Maar het grote probleem bij de bazen aanpakken blijft dat de meeste vrouwen niet eens aangifte durven te doen omdat ze zo geindoctrineerd zijn door die leuke bazen.
  woensdag 21 april 2004 @ 12:54:38 #76
13462 BansheeBoy
pi_18583112
Eigenlijk vind ik dat je dit probleem bij de wortel moet aanpakken, en dat is gewoon dat er ontzettend veel vraag is naar gepeupel der overspel uit de Balkanlanden, eigenlijk zou je iedereen die deze vorm van vertier wil gaan doen moeten oppakken en een maand vastzetten

Dit is denk ik de enige manier om die vrouwen in bescherming te nemen

† In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 12:58:15 #77
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18583185
quote:
Op woensdag 21 april 2004 12:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Eigenlijk vind ik dat je dit probleem bij de wortel moet aanpakken,
quote:
en dat is gewoon dat er ontzettend veel vraag is naar gepeupel der overspel uit de Balkanlanden
Of dat er ontzettend veel vraag is naar jonge meisjes ongeacht hun afkomst?
quote:
eigenlijk zou je iedereen die deze vorm van vertier wil gaan doen moeten oppakken en een maand vastzetten
O.a.

Of gericht reclame sturen naar de eigenaren van de auto's die bij bordelen als deze naar binnen sluipen
pi_18583193
quote:
Op woensdag 21 april 2004 12:53 schreef Basp1 het volgende:
Dit komt uit '98 en is zo gepubliceerd door SZW. En ja geen holle frase we gaan voorlichting opzetten in delanden waar die vrouwen vandaan komen. Nee de bazen aanpakken, en goed aanpakken zou het enige devies zijn. Maar het grote probleem bij de bazen aanpakken blijft dat de meeste vrouwen niet eens aangifte durven te doen omdat ze zo geindoctrineerd zijn door die leuke bazen.
Tja, ik vraag me af hoe moeilijk zoiets kan zijn. Je hoeft geen getraind oog te hebben om op te merken dat die meiden daar niet op vrijwillige basis zitten.
pi_18583407
Hard aanpakken die smeerlapperij. De bazen en de klanten. Ik geloof er ook geen hol van dat die gasten niet weten dat die meisjes mishandeld worden en minderjarig zijn.
pi_18583436
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het mag volgens de Koran, volgens de Nederlandse wet ook niet, maar dat wil niet zeggen dat iets niet gebeurt.

Overigens gaat jouw passage alleen over overspel. Moslims mogen dus wel een minderjarige Roemeense illegale misbruiken als ze niet getrouwd zijn?
Ben je zo dom, of doe je alleen maar zo?

Moslims mogen nog niet eens een blote buik zien tenzij ze met die vrouw getrouwd zijn volgens de Koran.

Iedereen die ook maar enigsinds de moeite neemt om iets wat hij of zij wil afkraken eerst te bekijken zou dit weten, maar kennelijk val jij meer onder de groep die van te voren een menig krijgt aangereikt van een andere randdebiel, en eventuele feiten ontkent of negeert om dat standpunt maar te verdedigen. Oftewel de gemiddelde LPF stemmer.
pi_18583620
quote:
Op woensdag 21 april 2004 12:58 schreef nikk het volgende:

[..]

Tja, ik vraag me af hoe moeilijk zoiets kan zijn. Je hoeft geen getraind oog te hebben om op te merken dat die meiden daar niet op vrijwillige basis zitten.
Blijkbaar heeft ons opsporings apparaat te gratrainde ogen en kunnen ze dat niet. Is het nu zo moeilijk om 1* per maand naar alle bordelen en sexhuizen te gaan en daar een controle te houden, klopt het niet dan kan de toko meteen sluiten.

Het grote nadeel zou dan alleen waarschijnlijk voor veel mannen zijn dat ook de prijzen welke hun betalen voor een beurt flink zullen gaan stijgen.

Ach en dan gaat het hier alleen maar induvidueel geval in een sexhuis. Als je eens naar de cijfers gaat kijken over zogenaamde aupair's die over de hele wereld (waar zich geld bevind dus zowel het westen als een gedeelte van het midden oosten) verspreid zitten maar totaal niets met kinderoppas te maken hebben.
  woensdag 21 april 2004 @ 13:22:11 #82
39158 confined
breaking the waves
pi_18583806
quote:
Fijn dat alle mannen hier door de dames alhier over een kam gescheerd worden
Tsja sorry dat meisjes zo zijn gaan denken door al het onrecht dat vrouwen in hun leven meemaken door toedoen van mannen.
Wist je bijvoorbeeld dat bijna een kwart (24%) van de meisjes voordat ze hun 16de levensjaar bereiken al seksueel geweld op hun lichaam hebben meegemaakt? De wereld bestaat niet alleen uit Dutroux', maar vooral gewone mannen die hun poten niet kunnen thuishouden!! . Gut ja, wat vreemd dat veel vrouwen mannen niet vertrouwen he?

Tuurlijk zijn er goede mannen (ik woon er met een samen), maar een kwart van de meisjes onder de 16???

edit: wijziging ivm privacy

[ Bericht 6% gewijzigd door confined op 21-04-2004 14:51:22 ]
pi_18583819
quote:
Op woensdag 21 april 2004 13:07 schreef Skyclad het volgende:

[..]

Ben je zo dom, of doe je alleen maar zo?

Moslims mogen nog niet eens een blote buik zien tenzij ze met die vrouw getrouwd zijn volgens de Koran.

Iedereen die ook maar enigsinds de moeite neemt om iets wat hij of zij wil afkraken eerst te bekijken zou dit weten, maar kennelijk val jij meer onder de groep die van te voren een menig krijgt aangereikt van een andere randdebiel, en eventuele feiten ontkent of negeert om dat standpunt maar te verdedigen. Oftewel de gemiddelde LPF stemmer.
Je post slaat als een slappe lul op een drumstel. Geneer je vooral niet het hele topic door te lezen, dan snap je mijn post misschien wat beter zwakbegaafd kutkind.
pi_18583881
quote:
Op woensdag 21 april 2004 13:06 schreef LaPluche het volgende:
Hard aanpakken die smeerlapperij. De bazen en de klanten. Ik geloof er ook geen hol van dat die gasten niet weten dat die meisjes mishandeld worden en minderjarig zijn.
Dat weten ze waarschijnlijk ook wel, maar als ze er een paar tientjes goedkoper op kunnen en ze al hun zieke fantasien kunnen uitvoeren zonder aanklachten interesseert het ze geen hol wellicht.
  woensdag 21 april 2004 @ 13:27:38 #85
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_18583940
...en ze moesten het zonder condoom doen
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_18583954
Jezus wat erg zeg. Dan denk je toch vooral aan Thailand enzo bij dit soort dingen, maar ook gewoon hier dus.
pi_18583988
quote:
Op woensdag 21 april 2004 13:27 schreef Harry_Sack het volgende:
...en ze moesten het zonder condoom doen
Ja, dat staat in het artikel.
pi_18584004
quote:
Op woensdag 21 april 2004 13:14 schreef Basp1 het volgende:
Het grote nadeel zou dan alleen waarschijnlijk voor veel mannen zijn dat ook de prijzen welke hun betalen voor een beurt flink zullen gaan stijgen.
Dat lijkt mij geen reden om dergelijke misstanden in onze samenleving niet aan te pakken. De aandacht die de overheid aan dit probleem geeft is lachwekkend te noemen.
pi_18584005
quote:
Op woensdag 21 april 2004 13:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Je post slaat als een slappe lul op een drumstel. Geneer je vooral niet het hele topic door te lezen, dan snap je mijn post misschien wat beter zwakbegaafd kutkind.
Keurt de Bijbel de incestzaken in Epe en zo goed? Jij zit meteen te zeiken dat kennelijk Moslims dit niet afkeuren, terwijl ik ook nog niet demonstraties hiertegen van Nederlandse hoerenlopers op het binnenhof zie.
Ja, de Koran keurt het af, de Bijbel keurt het af, en zo ongeveer elk ander religieus boekwerk keurt het af. Maar niet alle Marokkanen of Turken zijn Moslim, net zoals niet alle Nederlanders Gristen zijn. En een groot deel die zichzelf gelovig noemen zijn het niet, maar gebruiken alleen van de religie wat ze uitkomt en wanneer. Heb jij al wat Gristenen ondervraagt over waarom de Bijbel niet specifiek Dutroux noemt? Nee? Waarom lul jij hier dan opeens over de Koran?
  woensdag 21 april 2004 @ 13:32:50 #90
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_18584064
quote:
Op woensdag 21 april 2004 13:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ja, dat staat in het artikel.
Nou, dan was die handel nooit serieus bedoelt, anders had de verkoper zijn 'waar' wel beter beschermd, net als zijn klanten....

Het verhaaltje komt op mij over als 10x aangedikt, maar dat neemt niet weg dat er een loverboy probleem heerst, meestal met kansloze meisjes.
  woensdag 21 april 2004 @ 13:33:21 #91
13462 BansheeBoy
pi_18584086
quote:
Op woensdag 21 april 2004 13:22 schreef confined het volgende:

Tuurlijk zijn er goede mannen (ik woon er met een samen), maar een kwart van de meisjes onder de 16???
Ben je echt weleens misbruikt ? Zo ja, hoe ga j hier mee om ? En vooral, heb jij ook medelijden met de slachtoffer uit de OP, of denk jij dat de meiden in de balkan gewoon te naëf zijn en iedereen geloven die hen gouden bergen beloven ?

pi_18584144
quote:
Op woensdag 21 april 2004 13:30 schreef Skyclad het volgende:

[..]

Keurt de Bijbel de incestzaken in Epe en zo goed? Jij zit meteen te zeiken dat kennelijk Moslims dit niet afkeuren, terwijl ik ook nog niet demonstraties hiertegen van Nederlandse hoerenlopers op het binnenhof zie.
Ja, de Koran keurt het af, de Bijbel keurt het af, en zo ongeveer elk ander religieus boekwerk keurt het af. Maar niet alle Marokkanen of Turken zijn Moslim, net zoals niet alle Nederlanders Gristen zijn. En een groot deel die zichzelf gelovig noemen zijn het niet, maar gebruiken alleen van de religie wat ze uitkomt en wanneer. Heb jij al wat Gristenen ondervraagt over waarom de Bijbel niet specifiek Dutroux noemt? Nee? Waarom lul jij hier dan opeens over de Koran?
LE-ZEN GODVERDOMME!!!!

Zeg ik net dat je geblaat als een lul op een drumstel slaat en dat je je vooral niet moet generen om het hele topic eens wat beter te lezen zodat je dan wellicht mijn post wel begrijp. Begin je nu weer onnozel te platen niet gehinderd door enige kennis van wat eerder besproken is in dit topic.

Ik zal het je maar voorkauwen anders komt het er nooit van. In het artikel staat dat het vooral Marokkanen waren die gebruik maakten van de diensten van deze meid(en). BSB zei dat dat onmogelijk was omdat het van de Koran niet mocht. Daar reageerde ik op. Snap je het nu een beetje of moet ik het ook nog in gebarentaal uitleggen?
pi_18584183
quote:
Op woensdag 21 april 2004 13:32 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Nou, dan was die handel nooit serieus bedoelt, anders had de verkoper zijn 'waar' wel beter beschermd, net als zijn klanten....
Onzin. De verkoper interesseert het niets of dat meisje een ziekte oploopt. Als hij zijn geld maar verdient. Als ze echt niet meer kan werken wegens een ziekte interesseert dat hem toch niets, dan haalt hij wel weer een zootje nieuwe meiden uit Roemenië, Bulgarije of Albanië.
quote:
Het verhaaltje komt op mij over als 10x aangedikt, maar dat neemt niet weg dat er een loverboy probleem heerst, meestal met kansloze meisjes.
10x aangedikt. Waarom dan?
pi_18584291
quote:
Op woensdag 21 april 2004 13:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

LE-ZEN GODVERDOMME!!!!

Zeg ik net dat je geblaat als een lul op een drumstel slaat en dat je je vooral niet moet generen om het hele topic eens wat beter te lezen zodat je dan wellicht mijn post wel begrijp. Begin je nu weer onnozel te platen niet gehinderd door enige kennis van wat eerder besproken is in dit topic.

Ik zal het je maar voorkauwen anders komt het er nooit van. In het artikel staat dat het vooral Marokkanen waren die gebruik maakten van de diensten van deze meid(en). BSB zei dat dat onmogelijk was omdat het van de Koran niet mocht. Daar reageerde ik op. Snap je het nu een beetje of moet ik het ook nog in gebarentaal uitleggen?
Ik snap het best, maar je manier van hem aanvallen vond ik niet zo erg intelligent, aangezien je de Koran aanviel in plaats van zijn aanname dat alle Marokkanen perfecte Moslims zijn.

P.S. Laat het ook nog even in gebarentaal zien, dat lijkt me wel interessant
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 13:40:38 #95
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18584311
quote:
Op woensdag 21 april 2004 13:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ben je echt weleens misbruikt ?
Dat schrijft ze toch..
quote:
Zo ja, hoe ga j hier mee om ?
Als ze dat had willen vertellen dan had ze dat wel gedaan neem ik aan
quote:
En vooral, heb jij ook medelijden met de slachtoffer uit de OP

Je hoeft geen medelijden te hebben met het slachtoffer om je afschuw uit te kunnen spreken over de geldbeluste mannen die geld verdienen aan minderjarige meisjes.
  woensdag 21 april 2004 @ 13:43:05 #96
39158 confined
breaking the waves
pi_18584387
quote:
Op woensdag 21 april 2004 13:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ben je echt weleens misbruikt ? Zo ja, hoe ga j hier mee om ? En vooral, heb jij ook medelijden met de slachtoffer uit de OP, of denk jij dat de meiden in de balkan gewoon te naëf zijn en iedereen geloven die hen gouden bergen beloven ?

Ja, wel degelijk ja. En ja, ik heb absoluut medelijden met die meisjes die op deze manier worden misbruikt. Zijn ze naief? Misschien, misschien ook niet. Maar je moet niet vergeten dat deze meisjes uiteindelijk het slachtoffer zijn. Het kan en mag nooit zo zijn dat het zogenaamd je eigen schuld is als je verkracht of anderszins misbruikt wordt.

edit:
quote:
Zo ja, hoe ga j hier mee om
Na een paar lange therapeutische behandelingen voor Borderline/depressie/angststoornissen gaat het inmiddels wel. Met verbazing lees ik ook het verhaal bijvoorbeeld van Sabine Dardenne. Zo ongelofelijk sterk als zij is... Heel knap!!!
  woensdag 21 april 2004 @ 13:45:04 #97
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_18584434
quote:
Op woensdag 21 april 2004 13:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Onzin. De verkoper interesseert het niets of dat meisje een ziekte oploopt. Als hij zijn geld maar verdient. Als ze echt niet meer kan werken wegens een ziekte interesseert dat hem toch niets, dan haalt hij wel weer een zootje nieuwe meiden uit Roemenië, Bulgarije of Albanië.
[..]
Ja, wat doe je dan met zieke meisjes? Je loopt niet even de apotheek binnen voor een kuurtje voor het een of ander.
En als je klanten op die manier ziektes verspreiden naar andere klanten en andere meisjes, dan loop je sowieso geld mis, plus dat je er problemen bij hebt.
quote:
10x aangedikt. Waarom dan?
1. de nationaliteiten, hoe komen ze bij een ongure sexschuur? -> insinueert dat buitenlanders samenscholen en op het slechte pad zijn geraakt.

2. de plaatsnamen, liggen te ver uit elkaar

3. waarom zou zo'n slechte klant uit Groningen een van die meisjes helpen? En daarna zelfs buiten laten lopen?

4. waarom zou een mensenhandelaar een meisje verminken met een mes om vervolgens maandelange zweren achter te laten? Dat ziet er niet aantrekkelijk uit

5. hoe komt dat 21 jarige meisje aan een kind? Durft ze dat wel toe te geven, maar geen aangifte te doen tegen de mensenhandelaren..

zo kun je er nog wel een paar verzinnen, maar misschien overdrijf ik daarmee mijn getal 10.
pi_18584486
quote:
Op woensdag 21 april 2004 13:40 schreef Skyclad het volgende:

[..]

Ik snap het best, maar je manier van hem aanvallen vond ik niet zo erg intelligent, aangezien je de Koran aanviel in plaats van zijn aanname dat alle Marokkanen perfecte Moslims zijn.

P.S. Laat het ook nog even in gebarentaal zien, dat lijkt me wel interessant
Hij zegt dat het niet kan zijn gebeurd omdat het volgens de Koran niet mag. Overigens zei hij alleen dat overspel niet mocht volgens mij de Koran, terwijl overspel in deze zaak even niet relevant is.
pi_18584592
quote:
Op woensdag 21 april 2004 13:45 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

[..]

1. de nationaliteiten, hoe komen ze bij een ongure sexschuur? -> insinueert dat buitenlanders samenscholen en op het slechte pad zijn geraakt.
Bij die ongure sexschuur zijn ze gedumpt door hun pooiers. Ze kunnen haar moeilijk op de Wallen achter het raam zetten want dan loopt ze zo tegen de lamp. Wat jij insinuatie vindt, blijken gewoon feiten te zijn.
quote:
Onzin. Pooiers rijden die meiden door het hele land heen en dumpen d'r telkens ergens anders.
quote:
3. waarom zou zo'n slechte klant uit Groningen een van die meisjes helpen? En daarna zelfs buiten laten lopen?
Een verliefde klant die medelijden met haar ahd en haar wilde helpen.
quote:
4. waarom zou een mensenhandelaar een meisje verminken met een mes om vervolgens maandelange zweren achter te laten? Dat ziet er niet aantrekkelijk uit
Intimidatie. Loverboys slaan hun 'vriendinnetjes' ook bont en blauw. Pure intimidatie. Het gaat er vaak ook niet om dat die meiden er aantrekkelijk uitzien. Ze staan immers in dit geval niet achter een raam.
quote:
5. hoe komt dat 21 jarige meisje aan een kind? Durft ze dat wel toe te geven, maar geen aangifte te doen tegen de mensenhandelaren..
Dat is een bekend verschijnsel dat dit soort meiden vaak geen aangifte durven te doen tegen hun pooiers cq mensenhandelaren. Ze hebben geen vertrouwen in de politie hier, hun familie wordt bedreigd en ze voelen zich zelf ook bedreigd.
quote:
zo kun je er nog wel een paar verzinnen, maar misschien overdrijf ik daarmee mijn getal 10.
Verzin d'r nog eens een paar
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 13:51:52 #100
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18584628
quote:

[..]

[..]

Mond op mond reclame..
quote:
quote:
Je kunt alleen maar speculeren in deze maar ik denk dat een treinkaartje naar * de grote stad* de man een goed gevoel gaf en mogelijk was het problematisch om dat meisje mee te nemen naar huis

*Hi schat, ik was in een bordeel en kwam dit meisje tegen, kan ze hier een tijdje wonen totdat ze een onderduikadres heeft i.v.m aangifte die ze zou willen doen omdat er mannen waren die haar dwongen tot sexuele handelingen"
quote:
Daar zit idd wat in ...
quote:
pi_18585874
quote:
dan zitten ze nog in nederland
quote:
ooit gehoort van meelopers?
quote:
lijkt me sterk als het enkele nederlanders waren dat die en vooral als een roemeen of iets dat meisje mee neemt naar nederland en ja als ze het in hun eigen land doen dan zijn ze daar flink de sjaak, dus dan maar hier doen, niet? je zegt zelf dat het hier word gezien als een verworven vrijheid.
quote:
die werden toch afgeperst of bedreigd?
pi_18586197
quote:
Op woensdag 21 april 2004 13:30 schreef nikk het volgende:

Dat lijkt mij geen reden om dergelijke misstanden in onze samenleving niet aan te pakken. De aandacht die de overheid aan dit probleem geeft is lachwekkend te noemen.
Dat zou dan mischien kunnen komen omdat stiekum veel politici gebruik maken van deze diensten, en daardom de rpijzen ook niet willen opdrijven, en natuurlijk het niet durven toe te geven behalve rob oudkerk. En deze wordt er dan uitgebanjerd omdat hij eerlijk is. Wat heerlijk toch die eerlijke politiek.
pi_18586277
quote:
Daar zit idd wat in ...
Daar zit niks in. Als mannen betaalde sex willen met een mooie vrouw dan betalen ze daar ook wel voor en gaan ze niet naar zo'n schimmige plek. Op dit soort plekken komen mannen die dit soort meisjes echt willen misbruiken voor weinig geld en zonder dat die meiden aangifte doen of durven te doen...

Trouwens, die meiden op de Keileweg zien er ook niet uit en zitten ook vol zweren en toch komen er elke dag duizenden mannen...
  woensdag 21 april 2004 @ 14:58:42 #104
13462 BansheeBoy
pi_18586378
quote:
Op woensdag 21 april 2004 13:43 schreef confined het volgende:
Het kan en mag nooit zo zijn dat het zogenaamd je eigen schuld is als je verkracht of anderszins misbruikt wordt.
Dit ben ik niet helemaal met je eens. Er zijn situaties waarin de meiden het zelf uitlokken. Als meisjes in strakke of schaarse kledij op verlaten plekken lopen en heel erg de aandacht trekken, dan zou je ze het verwijt kunnen maken dat zij het zelf uitlokken omdat zij zich zo in een gevaarlijke situatie kunnen brengen

Natuurlijk is de verkrachter altijd fout, maar omdat er eenmaal zieke geesten zijn hier op aarde zouden we ons daar aan aan moeten passen. Dus nooit alleen met een onbekende op een plaats proberen te zijn, niet te schaars en strak kleden, make-up beperken tot het minimale of nulpunt. Gaat het dan nog fout, dan is het slachtoffer niks te verwijten...

Ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik probeer uit te leggen

[ Bericht 5% gewijzigd door BansheeBoy op 21-04-2004 15:00:56 (Cola was op) ]
  woensdag 21 april 2004 @ 14:58:57 #105
32050 Roadster
Heb jij cabrio ofzo?
pi_18586390
Triest gebeuren hoor...... Echt kut als je jeugd op zo'n manier verziekt wordt... een beetje gebruik maken van andermans zwakte.

Wat me weer zeer doet in de openingspost.... "en vooral marokkanen" ...
If everything is under control, you're not going fast enough!!!
pi_18586688
quote:
Op woensdag 21 april 2004 14:58 schreef BansheeBoy het volgende:

Dit ben ik niet helemaal met je eens. Er zijn situaties waarin de meiden het zelf uitlokken. Als meisjes in strakke of schaarse kledij op verlaten plekken lopen en heel erg de aandacht trekken, dan zou je ze het verwijt kunnen maken dat zij het zelf uitlokken omdat zij zich zo in een gevaarlijke situatie kunnen brengen

Ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik probeer uit te leggen

Dat is net zoals dat mensen in westerse landen dan beter geen hoofdoek ofzo kunnen dragen, zoals jij het hier beschrijft lokt dat bij bepaalde mensen rascisme uit, dus (in plaats van het gevolg aan te pakken) beter verbieden?
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  woensdag 21 april 2004 @ 15:30:57 #107
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_18587074
quote:

Ja, wat doe je dan met zieke meisjes? Je loopt niet even de apotheek binnen voor een kuurtje voor het een of ander.
En als je klanten op die manier ziektes verspreiden naar andere klanten en andere meisjes, dan loop je sowieso geld mis, plus dat je er problemen bij hebt.
Lijkt me dat niet iedere pooier het zo nauw neemt. Ligt aan 't slag klanten waar hij op mikt. Ik heb niet de indruk dat de "misbruikers "van dit meisje tot de betere clientele horen. Als het meisje " op " is halen ze gewoon een nieuw slachtoffer. Makkelijk zat
quote:
Dat vind ik ňňk maar het schijnt toch weldegenlijk zo te gebeuren, mannen die dat soort gelegenheden bezoeken hebben er wellicht niet zoveel problemen mee als de prijs maar laag is ?
Of miss. wind het ze op weet ik veel
Of het meisje de waarheid verteld kan ik zň niet beoordelen maar dŕt het best waar kan zijn geloof ik wel.........
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_18587191
quote:
Op woensdag 21 april 2004 15:11 schreef Het-Gele-Teken het volgende:

[..]

Dat is net zoals dat mensen in westerse landen dan beter geen hoofdoek ofzo kunnen dragen, zoals jij het hier beschrijft lokt dat bij bepaalde mensen rascisme uit, dus (in plaats van het gevolg aan te pakken) beter verbieden?
Reageer niet op hem, het is een die graag aandacht wil.
In een soortgelijk ander topic probeerde hij ook al mensen op te jutten door dit soort opmerkingen.
pi_18587255
quote:
Op woensdag 21 april 2004 15:30 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Lijkt me dat niet iedere pooier het zo nauw neemt. Ligt aan 't slag klanten waar hij op mikt. Ik heb niet de indruk dat de "misbruikers "van dit meisje tot de betere clientele horen. Als het meisje " op " is halen ze gewoon een nieuw slachtoffer. Makkelijk zat
[..]
Juist. Het slag mensen wat er komt interesseert zich echt niet voor het welzijn van het meisje. Er zijn in Roemenie ook genoeg meisjes die haar plaats in kunnen nemen.
  woensdag 21 april 2004 @ 16:11:34 #110
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_18588109
quote:
Op woensdag 21 april 2004 15:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Juist. Het slag mensen wat er komt interesseert zich echt niet voor het welzijn van het meisje. Er zijn in Roemenie ook genoeg meisjes die haar plaats in kunnen nemen.
Ga je daar hele ontvoerings -en chantageconstructies voor verzinnen denk je?
  woensdag 21 april 2004 @ 16:14:01 #111
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_18588180
quote:
Op woensdag 21 april 2004 15:30 schreef deedeetee het volgende:

[..]

[..]

Dat vind ik ňňk maar het schijnt toch weldegenlijk zo te gebeuren, mannen die dat soort gelegenheden bezoeken hebben er wellicht niet zoveel problemen mee als de prijs maar laag is ?
Of miss. wind het ze op weet ik veel
Of het meisje de waarheid verteld kan ik zň niet beoordelen maar dŕt het best waar kan zijn geloof ik wel.........
Het zou best kunnen, ik weet het niet, maar dat neemt niet weg dat het artikeltje flink aangedikt is in elk geval. Als een meisje 'op' is, wat doe je er dan mee??
pi_18588543
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:14 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Het zou best kunnen, ik weet het niet, maar dat neemt niet weg dat het artikeltje flink aangedikt is in elk geval. Als een meisje 'op' is, wat doe je er dan mee??
Is dat nu zo moeiljik om zelf te bedenken wat mensnenhandelaren met mensen doen die op zijn, gewoon aan hun lot overlaten, en nog steeds wel zeggen dat waneer er ook maar iets naar buiten komt ze toch onder de zoden verdwijnen.
pi_18588647
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:11 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Ga je daar hele ontvoerings -en chantageconstructies voor verzinnen denk je?
Wanneer kom je nou eens met bronnen of argumenten die aantonen dat het artikeltje is aangedikt want je "argumenten" waar je net mee op de proppen kwam zijn één voor één onderuitgehaald.
  woensdag 21 april 2004 @ 16:44:27 #114
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_18588930
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wanneer kom je nou eens met bronnen of argumenten die aantonen dat het artikeltje is aangedikt want je "argumenten" waar je net mee op de proppen kwam zijn één voor één onderuitgehaald.
Dat heb ik al gedaan door te schrijven dat de clienten in het stukje over een kam geschoren worden. Het stukje geeft mij daarnaast een te duidelijk daderprofiel aan om het nog geloofwaardig te houden.
Los van de ellende die dat meisje ongetwijfeld zal hebben meegemaakt, vind ik niet dat je dat het recht geeft om te generaliseren; dat komt ook een beetje dom over.
pi_18588994
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:44 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Dat heb ik al gedaan door te schrijven dat de clienten in het stukje over een kam geschoren worden. Het stukje geeft mij daarnaast een te duidelijk daderprofiel aan om het nog geloofwaardig te houden.
Los van de ellende die dat meisje ongetwijfeld zal hebben meegemaakt, vind ik niet dat je dat het recht geeft om te generaliseren; dat komt ook een beetje dom over.
Waar worden in het stukje clienten over één kam geschoren? Er wordt gezegd dat ze vooral Marokkaanse klanten had. Niet al haar klanten waren Marokkanen en niet alle Marokkanen waren klant van haar, dus ik zie niet in waar er wordt gegeneraliseerd.

Dan staat ook nog steeds de vraag open op welke punten het stukje ongeloofwaardig is.
  woensdag 21 april 2004 @ 16:50:28 #116
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_18589113
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Waar worden in het stukje clienten over één kam geschoren? Er wordt gezegd dat ze vooral Marokkaanse klanten had. Niet al haar klanten waren Marokkanen en niet alle Marokkanen waren klant van haar, dus ik zie niet in waar er wordt gegeneraliseerd.

Dan staat ook nog steeds de vraag open op welke punten het stukje ongeloofwaardig is.
Er kwamen Turken, Roemenen, Nederlanders en vooral Marokkanen. Spuiten en zakjes coke lagen overal. We moesten het zonder condoom doen.
pi_18589151
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:50 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Er kwamen Turken, Roemenen, Nederlanders en vooral Marokkanen. Spuiten en zakjes coke lagen overal. We moesten het zonder condoom doen.
Wat is daar precies ongeloofwaardig aan dan?
  woensdag 21 april 2004 @ 16:59:00 #118
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_18589360
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wat is daar precies ongeloofwaardig aan dan?
een stukje verder:

Ondanks de arrestatie van Carlos D. heeft ze nog steeds geen aangifte durven doen. "Want dan wordt je naam bekend bij de verdachte. Ik heb een dochtertje van anderhalf. Mijn pooier I., die me indertijd uit Roemenië ontvoerde, rijdt nog steeds rond in zijn dikke BMW om me te zoeken"
Anna woont nu in een huurhuisje, ergens in het land. Onlangs probeerde ze met pillen zelfmoord te plegen.[b] "Op wie ik het kwaadst ben? Op iedereen uit dat wereldje. Ze hebben mij mijn jeugd afgepakt. En op al die Nederlandse politici die dit alles maar gedogen!! "b]

Ze had geen paspoort, dat stond een stukje terug in de tekst, dus hoe is ze aan dat huurhuis gekomen? En nog belangrijker, hoe is ze van een zwervend bestaan aan een kindje gekomen en is ze uit de tentakels van haar pooier gekomen?

Daarnaast voerde ze de bedreigingen rond haar familie aan, door te stoppen is dat ook ineens opgelost?
-
Het stukje is erg onsamenhangend en mij te suggestief om voor waar aan te nemen. Dat neemt overigens niet weg dat er geen mensensmokkel en loverboyproblemen zijn die minstens zo erg zijn.

Als je een stukje nieuws wilt brengen, doe dat dan niet op zo'n goedkope 'ziejewel' manier.
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2004 @ 17:03:56 #119
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18589495
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:59 schreef Harry_Sack het volgende:

Ze had geen paspoort, dat stond een stukje terug in de tekst, dus hoe is ze aan dat huurhuis gekomen?
Geen idee..
quote:
En nog belangrijker, hoe is ze van een zwervend bestaan aan een kindje gekomen
Dát is écht niet zo ongeloofwaardig gezien het feit dat dakloze vrouwen ook gewoon een zwangerschap kunnen volbrengen..
quote:
en is ze uit de tentakels van haar pooier gekomen?
Zoals het artikeltje al aangeeft, onderduiken?
quote:
Dat neemt overigens niet weg dat er geen mensensmokkel en loverboyproblemen zijn die minstens zo erg zijn.
Ik had ook n.a.v. het artikel de topic een andere titel kunnen geven gezien het feit (lees de op nog maar eens) het hier niet gaat om slechts 1 meisje (meerdere bont en blauw geslagen meisjes die er niet vrijwillig zaten...)
pi_18589497
Bets HARRY ik geloof echt niet dat jij in deze wereld thuis bent .
Want dan praat je wel anders, ik ben een man en ik weet hoe het gaat (al ben ik zelf geen deelnemer aan dit soort praktijken want ik walg er van).
Maar deze heren hebben geen moraal, GELD IS GELD hoe moeilijk het voor de "normale bureger ook te begrijpen valt"
pi_18589500
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:59 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

een stukje verder:

Ze had geen paspoort, dat stond een stukje terug in de tekst, dus hoe is ze aan dat huurhuis gekomen? En nog belangrijker, hoe is ze van een zwervend bestaan aan een kindje gekomen en is ze uit de tentakels van haar pooier gekomen?
Via-via wellicht. D'r zijn genoeg illegalen die hier gewoon aan een huurhuis komen. Via huisjesmelkers, onderhuur, etc. Wellicht heeft een klant want geregeld. Doe alsjeblieft niet alsof er hier geen enkele illegaal is die een huis heeft weten te bemachtigen.
quote:
Daarnaast voerde ze de bedreigingen rond haar familie aan, door te stoppen is dat ook ineens opgelost?
-
Dat weet ik niet. Maar is het voor de geloofwaardigheid van het artikel relevant of niet dat het opgelost is of niet. Ik hoop voor haar en haar familie wel.
quote:
Het stukje is erg onsamenhangend en mij te suggestief om voor waar aan te nemen. Dat neemt overigens niet weg dat er geen mensensmokkel en loverboyproblemen zijn die minstens zo erg zijn.

Als je een stukje nieuws wilt brengen, doe dat dan niet op zo'n goedkope 'ziejewel' manier.
Je loopt nu wel constant de politiek correcte bink uit te hangen met loze onelinertjes maar met echte argumenten kom je niet. Wat is er zo suggestief en onsamenhangend aan dat het artikel niet waar zou kunnen zijn? Inmiddels al de 3e keer dat ik dat vraag maar je blijft problemen maken over het feit dat in dit artikel het woordje Marokkanen voorkomt.

[/quote]
  woensdag 21 april 2004 @ 17:06:30 #122
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_18589575
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Via-via wellicht. D'r zijn genoeg illegalen die hier gewoon aan een huurhuis komen. Via huisjesmelkers, onderhuur, etc. Wellicht heeft een klant want geregeld. Doe alsjeblieft niet alsof er hier geen enkele illegaal is die een huis heeft weten te bemachtigen.
[..]

Dat weet ik niet. Maar is het voor de geloofwaardigheid van het artikel relevant of niet dat het opgelost is of niet. Ik hoop voor haar en haar familie wel.
[..]

Je loopt nu wel constant de politiek correcte bink uit te hangen met loze onelinertjes maar met echte argumenten kom je niet. Wat is er zo suggestief en onsamenhangend aan dat het artikel niet waar zou kunnen zijn? Inmiddels al de 3e keer dat ik dat vraag maar je blijft problemen maken over het feit dat in dit artikel het woordje Marokkanen voorkomt.
[/quote]

Je hoeft het niet met me eens te zijn, ik denk alleen niet dat ik je kan vertellen wat je wil horen. Ik vind het een slecht stukje omdat het suggestief is en halve informatie bevat, daar blijf ik ook bij.

Laat ik het eens omdraaien, welke informatie denk je zelf uit het stukje te halen ?
pi_18589618
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:06 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]
Je hoeft het niet met me eens te zijn, ik denk niet dat ik je kan vertellen wat je wil horen. Ik vind het een slecht stukje omdat het suggestief is en halve informatie bevat, daar blijf ik ook bij.

Laat ik het eens omdraaien, welke informatie denk je zelf uit het stukje te halen ?

[/quote]

Ik hoef het inderdaad niet met je eens te zijn, maar jij roept gewoon wat loze dingen over het stukje zonder dat je met argumenten of onderbouwing komt. Dan denk ik dat je er geen fluit vanaf weet maar je razend druk zit te maken omdat man en paard genoemd wordt in dit stukje en verteld wordt dat haar klanten vooral Marokkanen waren. Ik wacht nog steeds op argumenten....

In het stukje staat toch behoorlijk wat informatie. Wat had je dan verwacht in de krant? Een dagboek waar van minuut tot minuut elk minuscuul details beschreven staat?
  woensdag 21 april 2004 @ 17:12:00 #124
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_18589718
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Ik hoef het inderdaad niet met je eens te zijn, maar jij roept gewoon wat loze dingen over het stukje zonder dat je met argumenten of onderbouwing komt. Dan denk ik dat je er geen fluit vanaf weet maar je razend druk zit te maken omdat man en paard genoemd wordt in dit stukje en verteld wordt dat haar klanten vooral Marokkanen waren. Ik wacht nog steeds op argumenten....

In het stukje staat toch behoorlijk wat informatie. Wat had je dan verwacht in de krant? Een dagboek waar van minuut tot minuut elk minuscuul details beschreven staat?
in het stukje staat zeker informatie, maar die informatie staat vol paradoxen zoals ik eerder gepost heb.
Wat ik van jou wil weten, welke conclusie haal je uit het stukje? Je hoeft geen details te posten, een conclusie is voldoende.
pi_18589748

Heel eenvoudig dat dit het echt leven is. Wat niemand wil maar toch zijn ogen dicht doet RA RA
pi_18589775
quote:
in het stukje staat zeker informatie, maar die informatie staat vol paradoxen zoals ik eerder gepost heb.
Wat ik van jou wil weten, welke conclusie haal je uit het stukje? Je hoeft geen details te posten, een conclusie is voldoende.
Die paradoxen zijn al onderuitgehaald, maar daar heb je verder niet meer op gereageerd. Als je even terugleest kan je zien hoe ik heb gereageerd op jouw paradoxen.

Mijn conclusie is dat het een stel smeerlappen zijn die mensenhandelaren, dat ze meiden als beesten behandelen (zelfs nog slechter want zelfs een varken behandel je niet zo) en dat ze nergens voor terugdeinzen. Maar dat was eigenlijk allemaal al bekend.
pi_18589948
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Mijn conclusie is dat het een stel smeerlappen zijn die mensenhandelaren, dat ze meiden als beesten behandelen (zelfs nog slechter want zelfs een varken behandel je niet zo) en dat ze nergens voor terugdeinzen. Maar dat was eigenlijk allemaal al bekend.
Je moet even terug denken aan 1600 toen gebeurde dit al, dus ga nu niet vertellen dat dit nieuw is
  woensdag 21 april 2004 @ 17:21:47 #128
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_18589975
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Die paradoxen zijn al onderuitgehaald, maar daar heb je verder niet meer op gereageerd. Als je even terugleest kan je zien hoe ik heb gereageerd op jouw paradoxen.

Mijn paradoxen

Ik heb een aantal vraagtekens gezet bij het stukje toen ik het voor het eerst las. Als je je probeert in te leven in een situatie, dan lukt je dat misschien ook wel.

Mijn conclusie dat mensenhandelaren een stel smeerlappen zijn was al zo. Daar valt niet over te twisten. Dat neemt niet weg dat als je er iets over publiceert, je het wel moet kunnen onderbouwen en niet allerlei details naar voren moet brengen die tot vanzelfsprekende conclusies gaan leiden.

Dat generaliseren geldt ook niet alleen voor Marokkanen trouwens, een vrouw zou uit dit stukje kunnen opmaken dat alle mannen die naar een sexclub gaan, slecht zijn. Dat komt omdat de schrijver van het stukje allerlei smoezelige details aan het onderwerp ophangt.
Daarnaast lees je een aantal korte stukjes met informatie die generaliserend zijn, vol met tegenstrijdigheden zitten en ook nog eens een beeld vormen dat niet strookt met een werkelijke situatie.
pi_18589977
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:20 schreef hwt het volgende:

[..]

Je moet even terug denken aan 1600 toen gebeurde dit al, dus ga nu niet vertellen dat dit nieuw is
Een beetje moeite met lezen? Lees mijn laatste zin nog eens na en leen desnoods even de jampotjes van een familielid.
pi_18590065
Och God moeilijkheden met normaal een gesprek aan gaan .
  woensdag 21 april 2004 @ 17:26:36 #131
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_18590098
quote:
Op woensdag 21 april 2004 14:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Blaming the victim?

Stomme
pi_18590111
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:21 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Mijn paradoxen

Ik heb een aantal vraagtekens gezet bij het stukje toen ik het voor het eerst las. Als je je probeert in te leven in een situatie, dan lukt je dat misschien ook wel.
Op die vraagtekens van jou heb ik gereageerd. Vervolgens heb jij er niet meer op gereageerd en nu begin je er dan ineens over. Dan vind ik het apart dat je niet even inhoudelijk ingaat op mijn reactie op jouw vraagtekens.
quote:
Mijn conclusie dat mensenhandelaren een stel smeerlappen zijn was al zo. Daar valt niet over te twisten. Dat neemt niet weg dat als je er iets over publiceert, je het wel moet kunnen onderbouwen en niet allerlei details naar voren moet brengen die tot vanzelfsprekende conclusies gaan leiden.
Waarom mag er geen beschrijving van de werkelijkheid worden gegeven. Geloof me, de meest ranzige details die de dames in kwestie hebben meegemaakt zullen waarschijnlijk niet eens in het artikel staan. Dat een paar dingen niet in jouw politieke straatje passen is een heel ander verhaal.
quote:
Dat generaliseren geldt ook niet alleen voor Marokkanen trouwens, een vrouw zou uit dit stukje kunnen opmaken dat alle mannen die naar een sexclub gaan, slecht zijn. Dat komt omdat de schrijver van het stukje allerlei smoezelige details aan het onderwerp ophangt. Daarnaast lees je een aantal korte stukjes met informatie die generaliserend zijn, vol met tegenstrijdigheden zitten en ook nog eens een beeld vormen dat niet strookt met een werkelijke situatie.
Haar klanten waren vooral Marokkanen. Dat heet niet generaliseren, dat heet 'n feit. Daarnaast denk ik dat iedereen met een beetje verstand in z'n bovenkamer wel het onderscheid kan maken tussen dit soort louche clubs en bijvoorbeeld de Yab Yum. Overigens is het wel zo dat er gewoon veel illegale prostituees actief zijn in Nederland. Vaak zal een man dat niet merken, maar in dit geval lijkt me dat een klant het overduidelijk weet, anders kom je ook niet in dit wereldje rondom Carlos D terecht. Dan ben je een slecht mens imho. Nu vraag ik je nogmaals aan te geven wat dat die tegenstrijdigheden zijn en welke leugens er in het artikel staan. Jij hanteert een beetje de tactiek van als ik het maar vaak genoeg roep dan wordt het vanzelf wel waar, maar zo werkt het niet. Kom nu maar eens met concrete dingen waaruit blijkt dat dit artikel leugens, onwaarheden en tegenstrijdigheden bevat.
pi_18590113
Ik verwacht nog een reactie van Meki:
"Goh nee marokkanen doen dat nooit, mag niet van Islam". Discriminatie dat is het."

woensdag 21 april 2004 @ 17:32:30 #134
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_18590253
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Op die vraagtekens van jou heb ik gereageerd. Vervolgens heb jij er niet meer op gereageerd en nu begin je er dan ineens over. Dan vind ik het apart dat je niet even inhoudelijk ingaat op mijn reactie op jouw vraagtekens.
[..]

Waarom mag er geen beschrijving van de werkelijkheid worden gegeven. Geloof me, de meest ranzige details die de dames in kwestie hebben meegemaakt zullen waarschijnlijk niet eens in het artikel staan. Dat een paar dingen niet in jouw politieke straatje passen is een heel ander verhaal.
[..]

Haar klanten waren vooral Marokkanen. Dat heet niet generaliseren, dat heet 'n feit. Daarnaast denk ik dat iedereen met een beetje verstand in z'n bovenkamer wel het onderscheid kan maken tussen dit soort louche clubs en bijvoorbeeld de Yab Yum. Overigens is het wel zo dat er gewoon veel illegale prostituees actief zijn in Nederland. Vaak zal een man dat niet merken, maar in dit geval lijkt me dat een klant het overduidelijk weet, anders kom je ook niet in dit wereldje rondom Carlos D terecht. Dan ben je een slecht mens imho. Nu vraag ik je nogmaals aan te geven wat dat die tegenstrijdigheden zijn en welke leugens er in het artikel staan. Jij hanteert een beetje de tactiek van als ik het maar vaak genoeg roep dan wordt het vanzelf wel waar, maar zo werkt het niet. Kom nu maar eens met concrete dingen waaruit blijkt dat dit artikel leugens, onwaarheden en tegenstrijdigheden bevat.
Ik kan je niet vertellen wat je wilt horen, dus ik geef het op met je.
pi_18590267
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:32 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Ik kan je niet vertellen wat je wilt horen, dus ik geef het op met je.
Argumenten waarom het tegenstrijdigheden en onwaarheden zijn. Als je echt zo overtuigd bent van je gelijk dan heb je die vast wel.
pi_18590278
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

[..]

[..]
Hier hij je volkomen gelijk in ,Ik heb er gewerkt en gepraat en heel lekker gegeten met de dame' maar ook de werkelijkheid gehoord en dat is vele die reageren ontbreekt

Hier hij je volkomen gelijk in ,Ik heb er gewerkt en gepraat en heel lekker gegeten met de dame' maar ook de werkelijkheid gehoord en dat is vele die reageren ontbreekt
  woensdag 21 april 2004 @ 17:34:42 #137
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_18590296
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Argumenten waarom het tegenstrijdigheden en onwaarheden zijn. Als je echt zo overtuigd bent van je gelijk dan heb je die vast wel.
Je hebt je conclusie toch al klaar, dus wat heeft het voor zin om nog meer argumenten aan te dragen? Daarnaast stem ik zo humaan mogelijk en laat ik mij niet beledigen door jou omdat je het niet mijn conclusie over een artikeltje eens bent. Daag
pi_18590312
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:33 schreef hwt het volgende:

[..]

Inhoudelijk reageren valt niet mee. Geneer je vooral niet wat zinnigs te posten ipv alleen 2 smileys.
pi_18590338
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:34 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Je hebt je conclusie toch al klaar, dus wat heeft het voor zin om nog meer argumenten aan te dragen? Daarnaast stem ik zo humaan mogelijk en laat ik mij niet beledigen door jou omdat je het niet mijn conclusie over een artikeltje eens bent. Daag
Je bent uitgeluld dus. Ik denk op een bepaalde manier over dit artikeltje, jij op een andere manier. Dan ben ik benieuwd naar jouw argumenten, aangezien je er stellig van bent overtuigd dat dit artikel uit iemands duim komt. Die heb je niet. Ok, dan zijn we uitgepraat en maak je jezelf wel heel erg belachelijk.
  woensdag 21 april 2004 @ 17:38:07 #140
27929 piere
doe mij maar bier
pi_18590378
castreren die mannen. allemaal!
fok you ja!
pi_18590424
[quote]Op woensdag 21 april 2004 17:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Inhoudelijk reageren valt niet mee. Geneer je vooral niet wat zinnigs te posten ipv alleen 2 smileys.
[/quote
Ik dacht meer levens ervaring te hebben (Gelukkig) ,maar dat zal voor jou (NooB) geen resultaat geven want jij wil enkelt jou menig zien
pi_18590455
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:40 schreef hwt het volgende:
[quote]Op woensdag 21 april 2004 17:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

[/quote
Ik dacht meer levens ervaring te hebben (Gelukkig) ,maar dat zal voor jou (NooB) geen resultaat geven want jij wil enkelt jou menig zien
Geef dan argumenten als je het zo goed weet. Maar nee, die heb je niet. Omdat dit artikel niet in je straatje past blijf je maar wat loze dingen roepen zonder dat je ze ook maar op enige manier kunt onderbouwen.
pi_18590605
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Geef dan argumenten als je het zo goed weet. Maar nee, die heb je niet. Omdat dit artikel niet in je straatje past blijf je maar wat loze dingen roepen zonder dat je ze ook maar op enige manier kunt onderbouwen.
IK HEB ER ZELF IN GEWERKT LULLO ,dus ik weet waar ik over praat en daroom ben ik er vroegtijdig uitgestapt (SNAP IE)
pi_18590655
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:46 schreef hwt het volgende:

[..]

IK HEB ER ZELF IN GEWERKT LULLO ,dus ik weet waar ik over praat en daroom ben ik er vroegtijdig uitgestapt (SNAP IE)
Nou, dan kan je dit verhaaltje vast wel even ontkrachten. Overigens is deze branche heel erg breed. Een heel verschil tussen vrijwillig werken achter een raam of een luxe club en gedwongen werken in een schimmig kamertje of op de Keilerweg.
pi_18590737
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nou, dan kan je dit verhaaltje vast wel even ontkrachten. Overigens is deze branche heel erg breed. Een heel verschil tussen vrijwillig werken achter een raam of een luxe club en gedwongen werken in een schimmig kamertje of op de Keilerweg.
Nu jij ontkracht niets,want nu heb jij het over drugsverslavend en dat het niets te maken met gedwongen hoeren
pi_18590794
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:52 schreef hwt het volgende:

[..]

Nu jij ontkracht niets,want nu heb jij het over drugsverslavend en dat het niets te maken met gedwongen hoeren
Nu even in het Nederlands graag want hier is geen touw aan vast te knopen.
pi_18590962
Sorry als mijn Nederlans niet zo goed is als de jouwe ik ben ook voor de Moetetwet en heb geen zin om al deze onzin van streepjes te gaan volgen.!
Waar ik op doel is dat je een afwerkplaats niet kan vergelijken met een bordeel (Wel of niet gedwongen)
  woensdag 21 april 2004 @ 18:02:20 #148
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_18590963
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Je bent uitgeluld dus. Ik denk op een bepaalde manier over dit artikeltje, jij op een andere manier. Dan ben ik benieuwd naar jouw argumenten, aangezien je er stellig van bent overtuigd dat dit artikel uit iemands duim komt. Die heb je niet. Ok, dan zijn we uitgepraat en maak je jezelf wel heel erg belachelijk.
wat leren ze die kinderen op school tegenwoordig ...
pi_18590997
quote:
Op woensdag 21 april 2004 18:02 schreef hwt het volgende:

Waar ik op doel is dat je een afwerkplaats niet kan vergelijken met een bordeel (Wel of niet gedwongen)
Dat zei ik dus al dat de verschillende vormen van prostitutie nauwelijks met elkaar te vergelijken zijn.
  woensdag 21 april 2004 @ 18:08:49 #150
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_18591088
gadverdamme om kots misselijk van te worden als ik dat verhaal lees
OJAAJOH?
pi_18591089
quote:
Op woensdag 21 april 2004 18:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat zei ik dus al dat de verschillende vormen van prostitutie nauwelijks met elkaar te vergelijken zijn.
Dus zijn we het over de stelling eens dat dit soort praktijken nu en nooit mogen worder toegestaan.
en toch nog een smilly
pi_18591169
Echt zielig voor zo'n meisje....:(
pi_18591382
quote:
Op woensdag 21 april 2004 18:02 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

wat leren ze die kinderen op school tegenwoordig ...
Dat als je een artikel af wilt kraken je dat het beste doet met argumenten?
pi_18591398
quote:
Op woensdag 21 april 2004 18:08 schreef hwt het volgende:

[..]

Dus zijn we het over de stelling eens dat dit soort praktijken nu en nooit mogen worder toegestaan.
en toch nog een smilly
Lijkt me logisch dat we het daar over eens zijn. Ik heb ook nooit gezegd dat ik dit soort praktijken goed vind, alleen dat dit soort praktijken in NL voorkomen, hoewel Harry ons anders wil doen geloven.
  woensdag 21 april 2004 @ 19:07:08 #155
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_18592315
quote:
Op woensdag 21 april 2004 18:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Lijkt me logisch dat we het daar over eens zijn. Ik heb ook nooit gezegd dat ik dit soort praktijken goed vind, alleen dat dit soort praktijken in NL voorkomen, hoewel Harry ons anders wil doen geloven.
dat geeft alleen aan welke geestelijke bagage je hebt ...
  woensdag 21 april 2004 @ 19:56:02 #156
78780 deedeetee
pi_18593433
Wat betreft de tegenstrijdigheden in het artikel :
Journalisten nemen het niet altijd zo nauw. Een kennis van me werd nog al akelig in elkaar geslagen. Een verslag van de gebeurtenissen kwam hier in twee kranten te staan. Geen van beide verslagen klopten er stonden grove onwaarhedenin en idd ook wat je als " tegenstrijdig "zou kunnen aanmerken.
Journalisten
Mijn conclusie is dus dat het verhaal best waar kan zijn ook al is het gebrekkig weergegeven. Kijk eens verder als je eigen veilige straatje, gewoon ff om de hoek en je schrikt je dood. De meeste mensen doen liever de ogen stijf dicht
  woensdag 21 april 2004 @ 20:02:09 #157
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_18593556
quote:
Op woensdag 21 april 2004 19:56 schreef deedeetee het volgende:
Journalisten nemen het niet altijd zo nauw. Een kennis van me werd nog al akelig in elkaar geslagen. Een verslag van de gebeurtenissen kwam hier in twee kranten te staan. Geen van beide verslagen klopten er stonden grove onwaarhedenin en idd ook wat je als " tegenstrijdig "zou kunnen aanmerken.
Journalisten
Mijn conclusie is dus dat het verhaal best waar kan zijn ook al is het gebrekkig weergegeven. Kijk eens verder als je eigen veilige straatje, gewoon ff om de hoek en je schrikt je dood. De meeste mensen doen liever de ogen stijf dicht
absoluut
pi_18594396
quote:
Op woensdag 21 april 2004 19:56 schreef deedeetee het volgende:
Journalisten
Dus omdat een kennis van jou nogal akelig in elkaar werd geslagen en 'n journalist dat wat verkeerd opschreef klopt dit artikel (van een totaal andere journalist en andere krant) ook niet

Een rare redenering. Ik denk dat Harry nu wel z'n mond dicht moet houden over generaliseren.
  woensdag 21 april 2004 @ 20:44:33 #159
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_18594443
quote:
Op woensdag 21 april 2004 20:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dus omdat een kennis van jou nogal akelig in elkaar werd geslagen en 'n journalist dat wat verkeerd opschreef klopt dit artikel (van een totaal andere journalist en andere krant) ook niet

Een rare redenering. Ik denk dat Harry nu wel z'n mond dicht moet houden over generaliseren.
wat jij denkt is niet relevant, tenzij je het voor ons opschrijft
pi_18594475
quote:
Op woensdag 21 april 2004 20:44 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

wat jij denkt is niet relevant, tenzij je het voor ons opschrijft
Je bent echt uitgeluld he?
  woensdag 21 april 2004 @ 21:43:17 #161
78780 deedeetee
pi_18595787
quote:
Op woensdag 21 april 2004 20:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Heb ik dat gezegd dan ?
Ik stel alleen dŕt het niet altijd klopt wat journalisten schrijven, ik zou nog wel meer voorbeelden kunnen aandragen van wat ik zelf weet over de manier waarop dingen anders in de krant komen dan in werkelijkheid is gebeurt . Volgens mij wil je dat helemaal niet weten om de een of andere onduidelijke reden zit je gewoon moeilijk te doen
Als je nu eens gewoon reageerde met bv :
" ďk ben het er niet mee eens ik geloof dat een journalist het verhaal lettelijk zo opschrijft als het hem verteld is " Of iets anders als dŕt jouw mening goed weer geeft .
Je komt wel wat erg gemakkelijk met generaliseren op de proppen vind ik.

Ik had het overgens over 2 jounalisten en 2 kranten , ze waren allebei niet in staat om de juiste feiten op te hoesten
pi_18595830
quote:
Op woensdag 21 april 2004 21:43 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Heb ik dat gezegd dan ?
Ik stel alleen dŕt het niet altijd klopt wat journalisten schrijven, ik zou nog wel meer voorbeelden kunnen aandragen van wat ik zelf weet over de manier waarop dingen anders in de krant komen dan in werkelijk is gebeurt . Volgens mij wil je dat helemaal niet weten om de een of andere onduidelijke reden zit je gewoon moeilijk te doen
Als je nu eens gewoon reageerde met bv :
" ďk ben het er niet mee eens ik geloof dat een journalist het verhaal lettelijk zo opschrijft als het hem verteld is " Of iets anders als dŕt jouw mening goed weer geeft .
Je komt wel wat erg gemakkelijk met generaliseren op de proppen vind ik.

Ik had het overgens over 2 jounalisten en 2 kranten , ze waren allebei niet in staat om de juiste feiten op te hoesten
Ik zit niet moeilijk te doen. Ik zeg gewoon dat 2 negatieve ervaringen met journalisten nog niet hoeft te betekenen dat deze journalist alles uit zijn duim heeft gezorgen. Het gaat ook helemaal niet om mijn mening, het gaat er gewoon om dat ik nog geen argumenten heb gezien die dit artikel compleet ontkrachten.
pi_18596023
laten we nou als conclusie trekken:
Al zou dat meisje alles verzonnen hebben, toch gebeuren dit soort dingen in het echt....

ook in Nederland!!
  woensdag 21 april 2004 @ 21:53:39 #164
78780 deedeetee
pi_18596071
quote:
Op woensdag 21 april 2004 21:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Ik zit niet moeilijk te doen. Ik zeg gewoon dat 2 negatieve ervaringen met journalisten nog niet hoeft te betekenen dat deze journalist alles uit zijn duim heeft gezorgen. Het gaat ook helemaal niet om mijn mening, het gaat er gewoon om dat ik nog geen argumenten heb gezien die dit artikel compleet ontkrachten.
Ik zit dat artikel ook niet te ontkrachten waarom zou ik ?
Ik zeg juist dat ik het best geloven wil, en dat als iemand spijkers op laag water gaat zoeken omdat hij denkt dat het verhaal hier en daar wat rammelt dat mogenlijk kŕn komen door de gebrekkige weergave van het verhaal door de journalist.
Ik snap niet waar jij nou problemen mee hebt Ik beweer immers niet dat het verhaal niet waar is ?
Ik dacht dat we het daar over hadden of het verhaal wčl of něet waar is.
pi_18596127
quote:
Op woensdag 21 april 2004 21:53 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik zit dat artikel ook niet te ontkrachten waarom zou ik ?
Ik zeg juist dat ik het best geloven wil, en dat als iemand spijkers op laag water gaat zoeken omdat hij denkt dat het verhaal hier en daar wat rammelt dat mogenlijk kŕn komen door de gebrekkige weergave van het verhaal door de journalist.
Ik snap niet waar jij nou problemen mee hebt Ik beweer immers niet dat het verhaal niet waar is ?
Ik dacht dat we het daar over hadden of het verhaal wčl of něet waar is.
Oke, mijn fout. Ik dacht, omdat je meesprak met Harry_Sack, dat je net zoals hij geen bal geloofde van dit verhaal. Vandaar dat ik vroeg naar argumenten. Snap je?

Het gaat er inderdaad ook over of het verhaal wel of niet waar is, al heb ik van Harry en aanhang nog geen argumenten gezien die het verhaal ontkrachten.
  woensdag 21 april 2004 @ 22:08:18 #166
78780 deedeetee
pi_18596504
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:21 schreef Harry_Sack het volgende:

een vrouw zou uit dit stukje kunnen opmaken dat alle mannen die naar een sexclub gaan, slecht zijn. Dat komt omdat de schrijver van het stukje allerlei smoezelige details aan het onderwerp ophangt.
Is een sexclub niet het zelfde als een bordeel ? Ik zal niet beweren dat een man die daar naar toe gaat nou meteen slecht is maar ik vind het wel " een smoezelig figuur " hoor !

pi_18596536
quote:
Op woensdag 21 april 2004 22:08 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Is een sexclub niet het zelfde als een bordeel ? Ik zal niet beweren dat een man die daar naar toe gaat nou meteen slecht is maar ik vind het wel " een smoezelig figuur " hoor !

Dat sowieso, maar dat geldt voor elke getrouwde hoerenloper. Toch vind ik dat er een verschil is tussen een hoerenloper die willens en wetens een illegaal meisje misbruikt dat gedwongen wordt tot prostitutie in slechte omstandigheden en 'n man die naar de Yab Yum gaat....
pi_18596546
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:24 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ja die zijn dan ook oververtegenwoordigd in Roden, Assen en Oude Pekela ...
Het staat nu eenmaal in het bericht....

En ze hebben vast wel vervoer in de vorm van een gejatte of onverzekerde auto.
  woensdag 21 april 2004 @ 22:12:06 #169
78780 deedeetee
pi_18596594
quote:
Op woensdag 21 april 2004 21:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Oke, mijn fout. Ik dacht, omdat je meesprak met Harry_Sack, dat je net zoals hij geen bal geloofde van dit verhaal. Vandaar dat ik vroeg naar argumenten. Snap je?
OMG, ik sprak niet bewust mee met Harry_Sack hoor.
Dat is helemaal niet mijn bedoeling. Ik spreek gewoon voor mezelf
  woensdag 21 april 2004 @ 22:13:13 #170
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_18596627
quote:
Op woensdag 21 april 2004 22:12 schreef deedeetee het volgende:

[..]

OMG, ik sprak niet bewust mee met Harry_Sack hoor.
Dat is helemaal niet mijn bedoeling. Ik spreek gewoon voor mezelf
Moet je ook beslist doen, anders zou je nog een minderwaardigheidscomplex genereren
  woensdag 21 april 2004 @ 22:13:17 #171
78780 deedeetee
pi_18596632
quote:
Op woensdag 21 april 2004 22:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat sowieso, maar dat geldt voor elke getrouwde hoerenloper. Toch vind ik dat er een verschil is tussen een hoerenloper die willens en wetens een illegaal meisje misbruikt dat gedwongen wordt tot prostitutie in slechte omstandigheden en 'n man die naar de Yab Yum gaat....
Mee eens.
pi_18597438
quote:
Op woensdag 21 april 2004 22:13 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Moet je ook beslist doen, anders zou je nog een minderwaardigheidscomplex genereren
Kom jij nu maar met je argumentjes of heb je ze gewoon niet?
  woensdag 21 april 2004 @ 22:54:53 #173
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_18597948
quote:
Op woensdag 21 april 2004 22:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Kom jij nu maar met je argumentjes of heb je ze gewoon niet?
voor jou niet nee, die zijn op voor vandaag, sorry
pi_18598023
quote:
Op woensdag 21 april 2004 22:54 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

voor jou niet nee, die zijn op voor vandaag, sorry
Okay. Je hebt ze niet. Uitgeluld dus.
  woensdag 21 april 2004 @ 22:58:29 #175
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_18598046
quote:
Op woensdag 21 april 2004 22:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

zoek maar een sexslavin in Assen
pi_18598074
quote:
Op woensdag 21 april 2004 22:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jullie zitten alleen maar een kat en muis spel te spelen.
Wees nou eerlijk, hoe het ook zij, dit soort dingen moeten niet gebeuren...
pi_18598126
quote:
Op woensdag 21 april 2004 22:59 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Jullie zitten alleen maar een kat en muis spel te spelen.
Wees nou eerlijk, hoe het ook zij, dit soort dingen moeten niet gebeuren...
Eensch met dat laatste. Maar het gebeurt wel, iets wat Harry ontkent. Dan wil ik graag argumenten zien. Jij toch ook?
  woensdag 21 april 2004 @ 23:53:56 #178
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_18599345
Vreselijk. Soortgelijke praktijken doen zich overal ter wereld voor, al verwacht ik dit toch eerder in derde wereldsteden als bv. Bombay, Calcutta, etc. Ik heb een paar maanden terug een docu gezien over dit verschijnsel (trafficking). Ik ben zelden zo geraakt door een film. Het ging over kinderen (meisjes) die in Nepal door hun ouders werden verkocht of ontvoerd en in India moesten werken als hoer. Dag en nacht werden ze gebruikt. Een meisje was 15 en had al 8 abortussen gehad. Na zo'n abortus moest ze hevig nabloedend doorwerken. De kindertjes die wel werden geboren leefden min of meer onder de bedden en als zon kind (meisjes) 'rijp'waren (5 jaar ofzo) mochten ze ook gaan 'werken'. De meeste meisjes waren besmet met HIV. Ik verliet de zaal woedend en met tranen in mijn ogen en was niet de enige.

En dan denk ik, de klanten, de mannen die die meisjes neuken maken deze 'handel' mogelijk.
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat je als man geil bent, vervolgens naar zo'n bordeel gaat en je leuter in een doodziek en weerloos kind hangt en daar dan aan je trekken komt. Ik kots ervan! Wat zijn dit voor monsters. Echt onvoorstelbaar. En je maakt mij niet wijs dat je het als klant niet merkt of een meisje dit gedwongen doet of niet. Dat soort mannen mogen ze van mij afschieten als honden.
pi_18599538
En Carlos D. mag nu misschien wel een hele week een van onze weinig hotels met vijf sterren in: de gevangenis.
"Common sense is not so common" - Voltaire
  donderdag 22 april 2004 @ 09:26:29 #180
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_18603130
Echt ziek!
Gewoon punishment aan die pooiers. Ballen afsnijden en voor hun neus kapot trappen.
Dit kan echt niet!
Geen spijbelende leerplichtige kinderen pakken, maar die ranzige pooiers!
Keihard ingrijpen.
  vrijdag 23 april 2004 @ 11:20:19 #181
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_18628971
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:35 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Stel je nou voor dat jij in een of andere stad in Roemenie vast zat..
Wat gebeurt er als je naar de politie gaat? Geloven ze je? Weet jij waar de politie zit?
Dan zou ik de trein naar Nederland nemen, of naar de ambassade van Nederland gaan.
quote:
En wat gebeurt er met je als diegene die je vasthouden er achter komen dat je naar de politie bent gegaan....
Ehhhhh niets, want ze kunnen je niet vinden. Als je eenmaal buiten bent, dan ga je toch niet terug?
pi_18629009
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 11:20 schreef bankrupcy het volgende:

[..]

Dan zou ik de trein naar Nederland nemen, of naar de ambassade van Nederland gaan.
[..]

Ehhhhh niets, want ze kunnen je niet vinden. Als je eenmaal buiten bent, dan ga je toch niet terug?
In een vreemd land, in een vreemde plaats is dat allemaal niet makkelijk hoor
En wie weet in wat voor onwetendheid ze is opgegroeid
het is daar allemaal niet zo makkelijk als hier...
  vrijdag 23 april 2004 @ 11:45:06 #183
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_18629584
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 11:21 schreef vdo28 het volgende:

[..]

In een vreemd land, in een vreemde plaats is dat allemaal niet makkelijk hoor
En wie weet in wat voor onwetendheid ze is opgegroeid
het is daar allemaal niet zo makkelijk als hier...
Uit betrouwbare bron (lees naaste familie, en eigen ervaring) kan ik je vertellen dat het in het buitenland (waaronder oostelijk europa) net zo werkt ls hier. Er is politie, er zijn wegen, er worden mensen gebruikt en misbruikt, en er wordt net zo hard gelogen als in Nederland.

Ik ontken niet dat er een hoop rottigheid is in de Prostitutiewereld. Maar ik trek het verhaal wat zij hier neergezet heeft sterk in twijfel. Natuurlijk zijn niet alle details bekend, maar uit de gegevens die in het verhaal staan haal ik teveel onlogische zaken en tegenstrijdigheden.
pi_18630289
Wat zijn dan die onlogische zaken en tegenstrijdigheden? Wel even man en paard noemen graag.
pi_18632200
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 11:45 schreef bankrupcy het volgende:

[..]

Uit betrouwbare bron (lees naaste familie, en eigen ervaring) kan ik je vertellen dat het in het buitenland (waaronder oostelijk europa) net zo werkt ls hier. Er is politie, er zijn wegen, er worden mensen gebruikt en misbruikt, en er wordt net zo hard gelogen als in Nederland.

Ik ontken niet dat er een hoop rottigheid is in de Prostitutiewereld. Maar ik trek het verhaal wat zij hier neergezet heeft sterk in twijfel. Natuurlijk zijn niet alle details bekend, maar uit de gegevens die in het verhaal staan haal ik teveel onlogische zaken en tegenstrijdigheden.
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat het in landen zoals Roemenie het echt niet zo gaat als in Nederland.
Ben jij er wel eens geweest?
Vooral Roemenie is errug achtergesteld en corrupt....
  vrijdag 23 april 2004 @ 14:44:28 #186
35455 Darth-Vader
Groen-Rechts
pi_18633839
Natuurlijk rijdt hij nog steeds rond in z'n dikke BMW!

Wat zou het toch leuk zijn wanneer er ineens mannen met lange zwarte jassen, handschoenen en een Duits accent voor z'n deur staan.
Realist met politiek incorrecte denkbeelden...
  vrijdag 23 april 2004 @ 15:03:14 #187
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_18634214
Wat kan ik zeggen? Shit happens...

Als ik de biografie van ieder zielig afrikaantje of aziaatje zou moeten schrijven, zou ik in geen 20 levens klaar zijn.

Dat zo'n mensen er zijn moet je accepteren, maar natuurlijk niet uitbuiten.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_18634881
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 15:03 schreef RedDevil085 het volgende:

Uhm, de belangrijkste vrijheden worden geschonden van de slachtoffers, en daar wil je niets aan doen?
"Common sense is not so common" - Voltaire
pi_18654205
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 15:03 schreef RedDevil085 het volgende:
Wat kan ik zeggen? Shit happens...
In dit soort gevallen mag ik hopen dat jouw dochter later door Carlos D meegelokt wordt in z'n dikke BMW en dat ze dan onder dezelfde slechte omstandigheden voor hem mag gaan klussen. Shit happens he.
quote:
Als ik de biografie van ieder zielig afrikaantje of aziaatje zou moeten schrijven, zou ik in geen 20 levens klaar zijn.
So? Belachelijk dat het voorkomt, helemaal belachelijk dat dit soort beestachtige praktijken ook in Nederland nog voorvallen.
quote:
Dit soort dingen moeten we nooit accepteren.
  zaterdag 24 april 2004 @ 17:41:33 #190
78780 deedeetee
pi_18655392
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 16:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

In dit soort gevallen mag ik hopen dat jouw dochter later door Carlos D meegelokt wordt in z'n dikke BMW en dat ze dan onder dezelfde slechte omstandigheden voor hem mag gaan klussen. Shit happens he.
Zijn dochter zijn is al erg genoeg , je mag die arme meid niet nňg meer narigheid toewensen hoor !
( 't zal je pa maar wezen )
quote:
So? Belachelijk dat het voorkomt, helemaal belachelijk dat dit soort beestachtige praktijken ook in Nederland nog voorvallen.
En nog veel erger dat er mensen zijn die het geen lor kan schelen en stijf hun ogen dicht doen
quote:
Dit soort dingen moeten we nooit accepteren.
Helemaal mee eens en er komt geen eind aan door artikelen, die dit soort misselijk makende verhalen vertellen, maar meteen naar het rijk der fabelen te verwijzen onder het motto : "ik zie een tegenstrijdigheidje, het zal wel overdreven zijn " of zo iets dergelijks.
pi_18656034
Ik zal NOOIT betalen voor sex en dus ook nooit zo'n club bezoeken. Walgelijk
  zondag 25 april 2004 @ 11:15:31 #192
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_18668903
quote:
Op woensdag 21 april 2004 10:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jij spoort echt niet. Kun je wel lezen? Er staat dat in EEN VAN DIE TENTEN veel Marokkaanse klanten waren en jij weet dit op zo'n trieste manier te vedraaien dat het opeens vooral Marokkanen zijn, die actief zijn in 't wereldje"

Over de motorrijders, Italianen, etc die de andere tenten overbevolkten heengelezen?
Krekker is de bom!
pi_18689025
quote:
Op zondag 25 april 2004 11:15 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Jij spoort echt niet. Kun je wel lezen? Er staat dat in EEN VAN DIE TENTEN veel Marokkaanse klanten waren en jij weet dit op zo'n trieste manier te vedraaien dat het opeens vooral Marokkanen zijn, die actief zijn in 't wereldje"

Over de motorrijders, Italianen, etc die de andere tenten overbevolkten heengelezen?
Ik denk dat jij degene bent die wat moeite heeft met lezen. Van de tenten waar ze heeft gewerkt zijn er over 2 wat details bekendgemaakt in het artikel. Die tent waar die motorrijders zaten inderdaad (al lijkt het me niet dat in die tent elk weekend motorrijders zitten die speciaal uit Italie komen.....) en die andere tent waar vooral Marokkanen kwamen. Dan nog het hele loverboy-verhaal zoals dat in Nederland speelt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')