haha geweldig, precies dat ben ik dus ook aan het doen, elke uittreksel die er op internetcollege staat van een boek die lees ik nu, het zijn maar 3 boeken, dus het moet goed te doen zijn. Ik heb 5 voor 1 pas mijn mondeling. Ik post vanmiddag wel hoe het gegaan is..quote:Op woensdag 21 april 2004 09:47 schreef Stranger het volgende:
Ik neem aan dat je van de boeken die je niet hebt gelezen flink wat uittreksels hebt gelezen?
Maak je dan vooral geen zorgen, zo heb ik het ook gehaald, en ik had geeneen boek opengeslagen.
tja.. dit valt trouwens ook niet te herkansen en als je hier een onvoldoende voor haalt dan mag je geen eindexamen doen dus maw ==> gezakt..quote:Op woensdag 21 april 2004 11:27 schreef Nouk het volgende:
12 boeken voor je mondeling, sjezus zo veel.
VEEL????quote:Op woensdag 21 april 2004 11:27 schreef Nouk het volgende:
Dat is wel heel streng, bij ons mocht je het ook niet herkansen, maar dan stond je gewoon 1 vijf ( bijvoorbeeld) in je algemeen deel, en daarin mag je er 2 hebben, dus als je hiervoor een onvoldoende haalde, was je niet gelijk al gezaktquote:Op woensdag 21 april 2004 11:31 schreef fokaapje het volgende:
[..]
tja.. dit valt trouwens ook niet te herkansen en als je hier een onvoldoende voor haalt dan mag je geen eindexamen doen dus maw ==> gezakt..
Veel???quote:Op woensdag 21 april 2004 11:27 schreef Nouk het volgende:
quote:Op woensdag 21 april 2004 14:01 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
Veel???
Ik moest 4 jaar geleden op het VWO(oude stijl dus) 44 boeken lezen;
24 voor nederlands
10 voor engels
10 voor duits
sommige mensen die ook nog frans hadden moesten er daar dan ook nog eens 10 bij dus dan kwam je uit op 54 boeken!!
Zoals je begrijpt heb ik me er dus ook door moeten slaan met uitreksels; voor nederlands had ik iets van 15 boeken gelezen, engels 3 en duits een boekje, en nog voor allemaal voldoendes gehaald![]()
jaren geleden was het bij mij:quote:Op woensdag 21 april 2004 14:01 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
Veel???
24 voor nederlands
10 voor engels
10 voor duits
sommige mensen die ook nog frans hadden moesten er daar dan ook nog eens 10 bij dus dan kwam je uit op 54 boeken!!
Zoals je begrijpt heb ik me er dus ook door moeten slaan met uitreksels; voor nederlands had ik iets van 15 boeken gelezen, engels 3 en duits een boekje, en nog voor allemaal voldoendes gehaald![]()
Ja, bij ons ging het met Nederlands met punten. En je moest iets van 80 punten hebben. Een dun boek was 2 punten, normaal 3, dik 4 en bijv. de Ontdekking vd Hemel 5 punten.quote:Op woensdag 21 april 2004 14:01 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
Veel???
24 voor nederlands
10 voor engels
10 voor duits
nou vertel!quote:Op woensdag 21 april 2004 09:50 schreef fokaapje het volgende:
[..]
haha geweldig, precies dat ben ik dus ook aan het doen, elke uittreksel die er op internetcollege staat van een boek die lees ik nu, het zijn maar 3 boeken, dus het moet goed te doen zijn. Ik heb 5 voor 1 pas mijn mondeling. Ik post vanmiddag wel hoe het gegaan is..
Jij doet dan ook havo.quote:Op woensdag 21 april 2004 14:44 schreef Sylvana het volgende:
Dat vind ik wel ontzettend veel zeg
De alle eerste 2e fase klanten moesten 20 tot 24 boeken lezen. En ik kan je vertellen dat dat echt teveel is als je literatuur het meest grote horrorvak vindt van het curiculum.quote:Op donderdag 22 april 2004 15:42 schreef MartinusMagnus het volgende:
Ik heb VWO (nieuwe stijl) gedaan en ik had iig geen 24 boeken voor NL
Djeez, wat een cijfer.quote:Op donderdag 22 april 2004 13:49 schreef fokaapje het volgende:
JONGENS...ik heb geluld alsof ik die boeken zelf geschreven had, ze vroeg me heeel veel shit over 4 boeken waarvan ik er 3 niet gelezen had (en boeken van 900 pagina's....)...maarre vandaag cijfer gehad.... A C H T (8)
Misschien waren het er ook wel 24.... geen idee eigenlijk. Ik was de allereerste lichting, heb in 2001 VWO examen gedaan....quote:Op donderdag 22 april 2004 15:48 schreef Steijn het volgende:
[..]
De alle eerste 2e fase klanten moesten 20 tot 24 boeken lezen. En ik kan je vertellen dat dat echt teveel is als je literatuur het meest grote horrorvak vindt van het curiculum.
7 is toch havo ?quote:Op woensdag 21 april 2004 13:55 schreef Sylvana het volgende:
12 boeken
Wij hadden 7 boeken
En ik had er geen 1 helemaal utigelezen, maar met uitreksels van internet kom je echt al heel ver hoor
ik doe havo jaquote:Op donderdag 22 april 2004 16:55 schreef fokaapje het volgende:
[..]
7 is toch havo ?
cijfer > 7.5 && < 8.5quote:Op donderdag 22 april 2004 16:59 schreef SjacoBaco het volgende:
Gefeliciteerd??? wat was je cijfer nou?
if > 5.5 then gefeliciteerd!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |