Dat zal vast helpen.quote:Op woensdag 21 april 2004 02:40 schreef Fixxxer het volgende:
Een dikke negerin erop zetten.
Check eens of er geen stukken hersenen aan die boekenplank zitten?quote:Op woensdag 21 april 2004 02:41 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
[..]
Dat zal vast helpen.
Fuck het doet pijn!!
quote:Eerste hulp bij hoofdletsel
U kunt op vele manieren helpen wanneer een persoon hoofdletsel heeft opgelopen.
* Probeer in geen geval de persoon te verplaatsen. Mensen met hersenletsel kunnen ook letsel aan de ruggengraat hebben, en elke beweging kan het ruggenmerg beschadigen. Dit kan tot verlamming leiden.
* Oefen geen druk uit op de plaats van de bloeding. Dit zou eventueel onderliggend schedelletsel verergeren. Leg in plaats daarvan voorzichtig een schone doek of een ijskompres op de plaats van de bloeding.
* Bel 112, zodat het ambulancepersoneel de patiënt zo snel mogelijk naar het ziekenhuis kan vervoeren.
Zelfzorg
Wanneer u zelf hoofdletsel hebt opgelopen, gelden dezelfde regels als hierboven: beweeg u niet, oefen geen druk uit op de wond, en vraag iemand 112 te bellen. Eet of drink niets, ook geen water, totdat u hiertoe uitdrukkelijk toestemming krijgt van de arts.
aspiririentje dan. Mietje.quote:Op woensdag 21 april 2004 02:41 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
[..]
Dat zal vast helpen.
Fuck het doet pijn!!
Gewoon zelf doen!quote:Op woensdag 21 april 2004 02:42 schreef Overlast het volgende:
Als het over een kwartier nog bloedt een hechting laten zetten?
1x1?!?!?!quote:Op woensdag 21 april 2004 02:45 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Bloedt nog steeds, bloed laat iets van een 1x1cm vlek achter op de (schone) handdoek... Ik wacht even af, het bloedt natuurlijk meer omdat ik 5+ bier op heb.
Idd trouwens liever paracetamol ipv aspirine.quote:Op woensdag 21 april 2004 02:45 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Bloedt nog steeds, bloed laat iets van een 1x1cm vlek achter op de (schone) handdoek... Ik wacht even af, het bloedt natuurlijk meer omdat ik 5+ bier op heb.
Doe maar Ibuprofen ofzo!quote:Op woensdag 21 april 2004 02:47 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Idd trouwens liever paracetamol ipv aspirine.
Ik zou niet met pijnstiller in de weer gaan. Volgens mij verdund het inderdaad het bloed, verder is pijn een belangrijk signaal als er iets mis is.quote:Op woensdag 21 april 2004 02:50 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
* paracetamol opzoekt
verdunt dat het bloed niet trouwens??
Dat pijn doen is wel te verklaren. In de hoofhuid zitten erg veel zenuwen.quote:Op woensdag 21 april 2004 02:54 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Damn, te laat. Paracetamol heb ik al genomen.
Hoe groot is trouwens de kans dat ik een lichte hersenschudding oploop? Het bloedt nog steeds een beetje en daarbij doet het ongelooflijk veel pijn!!
artsen bedoel ik,quote:Op woensdag 21 april 2004 03:02 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
welke gasten? ik bloed nog steeds...
Vandaar de 'aansteller topic alert'. Ik zie het nog even aan....quote:Op woensdag 21 april 2004 03:10 schreef Xennia het volgende:
mannen en hun pijngrens..
Mjah...uiteindelijk wel ja.quote:Op woensdag 21 april 2004 03:25 schreef DaFan het volgende:
Logisch.
Als je alcohol op hebt word je bloed dunner en blijft je bloed langer doorstromen. Het is ff kut, maar uiteindelijk houdt het wel op.
dan heb je nog geluk gehad. bij mij mocht alleen mijn hoofd blijven zitten toen ik m'n teen stootte.quote:Op woensdag 21 april 2004 03:54 schreef Tinus1983 het volgende:
ik heb het ook wel eens gehad, maar bij mij moest de rest van mn hoofd er ook af
Ja op het moment zelf denk je ook dat je dood gaat lopen bloeden.quote:Op woensdag 21 april 2004 03:35 schreef yozd het volgende:
[..]
Mjah...uiteindelijk wel ja.
Nee paracetamol niet, daarom zei ik dat.quote:Op woensdag 21 april 2004 02:50 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
* paracetamol opzoekt
verdunt dat het bloed niet trouwens??
maar daar is het nu te laat voor natuurlijkquote:Op woensdag 21 april 2004 17:39 schreef Sport_Life het volgende:
dokter en ff laten hecthen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |