whahaha woops typoquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:38 schreef Herkauwer het volgende:
hehe, ga jij maar bold...
Wij zijn bald
Ja aan de ene kant denk ik ook wel eens...stel dat je uitschietquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:41 schreef Oosthoek het volgende:
Het lijkt inderdaad een trend te worden. Bij mij niks scherps in de buurt van m'n ballen.
voelt erg prettig en de vrouwtjes vinden het geweldigquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:42 schreef speezend het volgende:
en wat is het voordeel ervan dan??
iddquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:41 schreef Oosthoek het volgende:
Het lijkt inderdaad een trend te worden. Bij mij niks scherps in de buurt van m'n ballen.
Je voelt meer tijdens de sex, en imho ziet het er mooier uit.quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:42 schreef speezend het volgende:
en wat is het voordeel ervan dan??
Gewoon Wilkinson Sword messen nemen, dan kun je hooguit een beetje snijden maar echt uitschieten kan dan niet. Als je het in bad of onder de douche doet is het zelfs nog makkelijker.quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:43 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant denk ik ook wel eens...stel dat je uitschiet![]()
Je hele sjaak aan diggelen....![]()
Ik heb me nog nooit kunnen snijden....en ik doe het ondertussen al nonchalant.quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:41 schreef Oosthoek het volgende:
Wat dacht je van een electrisch scheer ding.... dan gaat er ook niets bloedenquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:45 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Gewoon Wilkinson Sword messen nemen, dan kun je hooguit een beetje snijden maar echt uitschieten kan dan niet. Als je het in bad of onder de douche doet is het zelfs nog makkelijker.
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:46 schreef t0n het volgende:
Mach 3 Turbo.
Electrisch is niet zo glad hequote:Op dinsdag 20 april 2004 23:47 schreef qworkx het volgende:
[..]
Wat dacht je van een electrisch scheer ding.... dan gaat er ook niets bloeden
Nou ik heb een braun ding maar is lekker glad hoor......quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:48 schreef Boobobob het volgende:
[..]
Electrisch is niet zo glad he![]()
AUW! GVD, wil je zoiets niet meer zeggen?! Met mach 3 gaat t primaquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:48 schreef White_Wolf het volgende:
Vroeger knipte ik met een nagelschaartje het haar op mijn ballen weg totdat ik een keer in mijn bal knipte.![]()
![]()
![]()
Dat Braun ding heb ik voor mijn baar.quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:50 schreef qworkx het volgende:
[..]
Nou ik heb een braun ding maar is lekker glad hoor......
En het kriebeld totaal niet erna![]()
Maarre.. waarom is dat dan nix voor jouquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:53 schreef Antagonist het volgende:
1 keer door mijn vriendinnetje laten doen, opzich wel geil, en het voelt schoon aan.
Als het niet zo'n homofiel gekloot zou zijn zou het bijna aan te raden zijn.
wel haar, of ben je kaal?quote:Op woensdag 21 april 2004 00:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Geen stoppels op mijn zak.
klopt helemaal. zo'n bos haar duw je niet in haar gezicht natuurlijk.quote:Op woensdag 21 april 2004 00:21 schreef Alessandro het volgende:
en je vriendin gaat je vaker pijpen dan je lief is
![]()
![]()
Omdat je vriendin geen plukken haar in d'r mond wil tijdens de deepthroat en/of ballen likken/zuigen.quote:Op woensdag 21 april 2004 03:01 schreef MikeF het volgende:
ladyshave, word up
maarre ik doe het tegenwoordig niet meer.... waarom zou je willen dat je balzak eruitziet als die van een 11 jarige?
omdat de mode dat voorschrijft? phuk dat.
Hij kan niet scheren HAHAquote:Op woensdag 21 april 2004 00:11 schreef RichardQuest het volgende:
Ik scheer m'n ballen er liever niet af nee
Ik hou er niet van als ze aan mijn ballen zit en deepthroat hoeft niet zoquote:Op woensdag 21 april 2004 03:05 schreef Bonobo11 het volgende:
Omdat je vriendin geen plukken haar in d'r mond wil tijdens de deepthroat en/of ballen likken/zuigen.
Oh ja probeer eens een epilady
hoe zie je er verder uit danquote:Op woensdag 21 april 2004 03:08 schreef MikeF het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als ze aan mijn ballen zit en deepthroat hoeft niet zo
Ik zie er liever gewoon uit als een volwassen vent ipv een mannetje van wie de ballen nog niet zijn ingedaald.
Door het weghalen van je haar daar, kan ze juist die ingedaalde jongens in volle glorie zien.quote:Op woensdag 21 april 2004 03:08 schreef MikeF het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als ze aan mijn ballen zit en deepthroat hoeft niet zo
Ik zie er liever gewoon uit als een volwassen vent ipv een mannetje van wie de ballen nog niet zijn ingedaald.
Ik ben een "vrouwtje" en mij interesseert het echt niet hoor, vind het met haar veel natuurlijker. Maar wat ik zeg, het boeit me niet echt.. En helemaal kaal vind ik echtquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:43 schreef Boobobob het volgende:
[..]
voelt erg prettig en de vrouwtjes vinden het geweldig![]()
quote:Op woensdag 21 april 2004 03:05 schreef Bonobo11 het volgende:
Hij kan niet scheren HAHA
Nee, hoor, op de vorige pagina onderaan vind je een medestander.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:08 schreef Leonoor het volgende:
Ben ik dan echt de enige vrouw die het een afknapper vindt?
(Ok, lijkt)
Idd, en dan het commentaar wat vrouwen krijgen als het daar allemaal niet keurig aan kant is...quote:Op woensdag 21 april 2004 12:36 schreef Eleanah het volgende:
Hmja.. je neemt bij een man zijn ballen in je mond..en je kan je tanden en kiezen flossen met het haar wat erop zit..gatverdegerg....
Nee, ballen zijn vitaalquote:Op woensdag 21 april 2004 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Idd, en dan het commentaar wat vrouwen krijgen als het daar allemaal niet keurig aan kant is...
Neuh, heren; scheren die hap!
Dan scheer ik m'n ballen niet afquote:Op woensdag 21 april 2004 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, die ballen zijn wel vitaal, maar dat haar heb je toch niet nodig?
preCIESquote:Op woensdag 21 april 2004 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
Idd, en dan het commentaar wat vrouwen krijgen als het daar allemaal niet keurig aan kant is...
Neuh, heren; scheren die hap!
quote:Op woensdag 21 april 2004 13:00 schreef kleinmeiske het volgende:
Mjammie, gladde ballen ... en als er haar op zit gewoon met de tanden uitrukken, dan leert 'ie 't wel af
En zelfs dat laat soms te wensen over. Heb je de volgende dag echt een enorm schrale bek en borsten...quote:Op woensdag 21 april 2004 13:01 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
preCIESze moeten niet zo zeuren, wij doen ook nog benen en oksels, zij alleen maar een beetje hun gezicht...
Ik wil m'n ballen niet kwijtquote:Op woensdag 21 april 2004 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
Joh, scheer jij je ballen dan lekker niet af, vind ik zelf ook wel mooier hoor, als ze er aan blijven zitten.Hou niet zo van gecoupeerde dingen enzo.
Maar het stro wat er op zit?
Oi, je valt in herhaling. Ik heb toch al gezegd dat je je ballen mag houden, maar dat alleen het haar eraf moet.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik wil m'n ballen niet kwijt
Neequote:Op woensdag 21 april 2004 13:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oi, je valt in herhaling. Ik heb toch al gezegd dat je je ballen mag houden, maar dat alleen het haar eraf moet.
quote:Op woensdag 21 april 2004 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En zelfs dat laat soms te wensen over. Heb je de volgende dag echt een enorm schrale bek en borsten...
Whoa, vlechtjes aan m'n ballenquote:Op woensdag 21 april 2004 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
Aggut, je bent er wel heel erg aan gehecht he!
Zullen we er dan een keer samen vlechtjes in leggen? Ik weet nog wel een leuk patroontje!
*ziet nu echt RQ voor zich: aai, aai
Tja, mijn schaamlippen zijn zeker niet vitaal.....quote:Op woensdag 21 april 2004 12:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, ballen zijn vitaalDit knip ik niet af
quote:Op woensdag 21 april 2004 13:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oi, je valt in herhaling. Ik heb toch al gezegd dat je je ballen mag houden, maar dat alleen het haar eraf moet.
Of gebruik je dat haar als camouflage en blijft er weinig van over als het haar weg is?
* Bright ziet ineens een 'verzopen katje' visioen voor zich!
Lekker knikkerenquote:Op woensdag 21 april 2004 13:13 schreef erodome het volgende:
Gewoon voorzichtig scheren, dan zijn ze heerlijk kaal en zullen dames er veel liever mee spelen.
The battle of RichardQuest ...quote:Op woensdag 21 april 2004 13:14 schreef RichardQuest het volgende:
Nee, ik heb gekozen voor vlechtjes, Erodome
Gevoeliger?Je wil zeggen dat als je in m'n ballen trapt, dat ik dan niks voel?
Als het gevoeliger wordt hoeft het van mij helemaal niet...
Ik ga altijd naar de hoeren, die weten wel hoe het moetquote:Op woensdag 21 april 2004 13:19 schreef Bright het volgende:
[..]
The battle of RichardQuest ...
Ze bedoelt dat als ik jou in je ballen trap, ik dan niks voel (behalve een lichte druk op m'n tenen)![]()
Als een vrouw over je zak likt/aait, dan voelt dat veel lekkerder aan als je een gladde zak hebt dan wanneer ze eerst door de haren moet zoeken naar waar je zak zo ongeveer zit![]()
* Bright is door z'n argumenten (lees: geduld) heen en geeft't estafettestokje aan de rest van Fok! Er is echt geen land te bezeilen met Richard - End of Quest!quote:Op woensdag 21 april 2004 13:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar de hoeren, die weten wel hoe het moet![]()
Mwoa, matig.quote:Op woensdag 21 april 2004 10:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Maar serieus, je ballen zijn toch een belangrijk deel van je lichaam. Waarom zouden jullie die er willen afscheren?
quote:Op woensdag 21 april 2004 13:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Gevoeliger voor lekkere likjes en zacht gesabbel, het is zooooooooo lekker....quote:Op woensdag 21 april 2004 13:14 schreef RichardQuest het volgende:
Nee, ik heb gekozen voor vlechtjes, Erodome
Gevoeliger?Je wil zeggen dat als je in m'n ballen trapt, dat ik dan niks voel?
Als het gevoeliger wordt hoeft het van mij helemaal niet...
Blijf leven!quote:Op woensdag 21 april 2004 13:24 schreef RichardQuest het volgende:
Misschien is het wel een placebo.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Gevoeliger voor lekkere likjes en zacht gesabbel, het is zooooooooo lekker....
Als je je ballen afscheert, dan komt er zo'n korst. Dat is toch niet lekker om te likken?quote:Op woensdag 21 april 2004 13:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Gevoeliger voor lekkere likjes en zacht gesabbel, het is zooooooooo lekker....
Mag ik je even feliciteren....dat je ze zoutelooste humor hebt van heel Fok.nl?quote:Op woensdag 21 april 2004 13:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Veet is chemische troep, kon ik binnen no time ook niet meer tegen, zelfs niet op m'n benen. Wilkinson rules, maar dan wel de 'hij' versie, dat 'zij' geval vind kleinmeiske maar niks voor de lipjes, gaat nog wel eens een velletje tussen zittenquote:Op woensdag 21 april 2004 13:36 schreef freud het volgende:
Ik gebruikte altijd veet, ff smeren, wachten en presto. Helaas kan ik er niet echt goed meer tegen =de laatste keer. Nu nog een alternatief zoeken, scheren met mes werkt voor geen meter vind ik.
Lactacyd is net zo goed troepquote:Op woensdag 21 april 2004 14:15 schreef Eleanah het volgende:
hm mischien overbodig maar toch een klein tipje voor de heren, Veet is niet zo heel erg goed voor de huid..laat staan voor de gevoelige huid van jullie edele delen. Gooi er nou ook niet meteen een hele fles douche schuim op leeg...want ook dat kunnen jullie gaan voelen. Mijn tip, Koop een goeie zeepvrije wasgel of iets in die richting, wat je ook kan doen is ff de Lactacyd van je vrouw lenen. Dit is heel lief voor jullie gevoelige huidje![]()
Ook daar kan m'n bikinilijntje inmiddels niet meer tegen ... enige definitieve oplossing is laseren, maar dat trekt kleinmeiskes portomonneetje niet ... dan toch maar onder het mes om de dag ... want de lipjes moeten natuurlijk wel lickable blijven!quote:Op woensdag 21 april 2004 14:14 schreef kLowJow het volgende:
Gewoon veet voor de bikinilijn gebruiken
(Vergeet niet de verzorgende zalf na afloop...)
[afbeelding]
Don't leave home without it!
Voor de inwendige vrouw tenminste wel!! Van buiten is het wel lekker hoor ... vooral met z'n 2en onder de douche ...quote:Op woensdag 21 april 2004 14:17 schreef kLowJow het volgende:
[..]Lactacyd is net zo goed troep
Wie mooi wil zijn moet pijn lijdenquote:Op woensdag 21 april 2004 14:20 schreef Eleanah het volgende:
Lactacyd is beter voor je huid dan de veet producten waar die overheerlijke chemische middelen inzitten
Is dat ook 'haarafbijt' dan? Ik ken alleen veet, en dat is als napalm in mijn liezen tegenwoordigquote:Op woensdag 21 april 2004 14:20 schreef Eleanah het volgende:
Lactacyd is beter voor je huid dan de veet producten waar die overheerlijke chemische middelen inzitten
Whehe, mannen en vrouwenproducten zal je wel denkenquote:Op woensdag 21 april 2004 15:37 schreef Eleanah het volgende:
Haha die freud.. nee hoor.. lactacyd is geen " haar afbijt" maar das gewoon een wasgel, zonder zeep en andere rotzooi die er eigenlijk niet inhoeft. Hij is eigenlijk voor vrouwen, maar om te scheren bij de edele delen van de man is hij ook perfect.![]()
oe, bouwlamp, sexy!quote:Op woensdag 21 april 2004 15:47 schreef Eleanah het volgende:
Je hebt vast wel een bouwlamp in je schuur liggen![]()
Amen. En het voelt nog relaxter aan ook. je moet het alleen wel bij houden anders jeukt het als de ziekte. En het ziet er nie uit.quote:Op woensdag 21 april 2004 16:14 schreef Ferdi81 het volgende:
beetje tondeuse,beetje scheermes lekker glad
kale poesjes zijn toch ook super................
Hehehe, je moet ook heel voorzichting doen. Kom op zeg het belangrijkste orgaan wat je als man beschikt. Zorgvuldigheid lijkt me een vereiste!!quote:Op woensdag 21 april 2004 18:29 schreef Likkende_Lassie het volgende:
au dadelijk scheer je zo een stuk van je zak af
wat is er dan. operatie ofzo?quote:Op woensdag 21 april 2004 21:48 schreef Vichy_boy het volgende:
28 mei moet ie kaal, dan zetten ze de schaar erin..wish me luck
Niets mis meequote:Op dinsdag 20 april 2004 23:37 schreef Maart85 het volgende:
Geschoren ballen
Nou het moeilijke woord is 'vasectomie' of te wel een sterilisatie...gelukkig is de tijd van 2 stenen en dat tikje voorbijquote:Op woensdag 21 april 2004 21:50 schreef Caesu het volgende:
[..]
wat is er dan. operatie ofzo?
schaar zou ik niet doen trouwens
ik weet niet hoe jij snoeit, maar met een goed scheermesje onder de douche is het goed te doen bij mij.quote:Op woensdag 21 april 2004 22:13 schreef Metro2005 het volgende:
bij mij is het echt te gevoelig om te gaan snoeien in me ballen
vaak geprobeerd maar het doet PIJN. tegenwoordig maar gewoon wat kortwieken met de schaar. gaat prima
Als je na het knippen scheert zal het waarschijnlijk minder pijnlijk zijn, ook helpt lekker uitgebreidt douchen of baden vooraf, dat maakt de haren lekker soepel.quote:Op woensdag 21 april 2004 22:13 schreef Metro2005 het volgende:
vaak geprobeerd maar het doet PIJN. tegenwoordig maar gewoon wat kortwieken met de schaar. gaat prima
Je zal maar met dat puntje van die schaar in je bal knippen.... dattttttttt lijkt me pas pijnlijk.. :-Dquote:Op woensdag 21 april 2004 22:13 schreef Metro2005 het volgende:
Worden je ballen niet onwijs schraal als je het zonder schuimpie ofzo doet?quote:Op woensdag 21 april 2004 23:16 schreef nixxx het volgende:
ik heb er geen problemen mee met gewoon een scheermesje zonder scheerschuim ofzo.. Vind het gewoon ook lekkerder zitten.. wordt het niet zo'n zweterig gedoe..
Valt wel mee.. maar misschien heb ik wel eeltige ballenquote:Op woensdag 21 april 2004 23:20 schreef Eleanah het volgende:
[..]
Worden je ballen niet onwijs schraal als je het zonder schuimpie ofzo doet?
Ik moet er ff niet aandenken dat ik mijn poezelige lipjes zonder wasgelletje ofzo doe....![]()
vervelend om te moeten knippen.quote:Op woensdag 21 april 2004 23:22 schreef EgoTrippin het volgende:
Beter knippen... het wordt allemaal nogal irritant bij mij na scheren... geldt ook voor okselhaar overigens.
Eeltige ballen.. hoe verzin je het.. LOL.. ik hoop niet voor je dat je je eelt eraf hoeft te schrapenquote:Op woensdag 21 april 2004 23:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
Valt wel mee.. maar misschien heb ik wel eeltige ballenjeukt wel wat voor een halfuurtje erna, maar niet echt heel hinderlijk
OMG ik wil eigenlijk niet eens weten wat JIJ met dat ding doenquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:52 schreef Boobobob het volgende:
[..]
...
...
Tuurlijk hebben we nog veet en epilady voor overige behaarde streken
Here herequote:Op woensdag 21 april 2004 14:18 schreef kleinmeiske het volgende:
want de lipjes moeten natuurlijk wel lickable blijven!
Onder de douche scheren en na de douche balneum voor babies tegen het schraal zijn en jeuken door droogte. Eventueel kun je balneum extra vet gebruiken. Het vettige trekt in de huid en je hebt een heerlijk zacht zakje ... (M'n vrouw noemt't een zakje snot, maar of dat nu zo'n lief koosnaampje is ...quote:Op woensdag 21 april 2004 23:20 schreef Eleanah het volgende:
[..]
Worden je ballen niet onwijs schraal als je het zonder schuimpie ofzo doet?
Ik moet er ff niet aandenken dat ik mijn poezelige lipjes zonder wasgelletje ofzo doe....![]()
Nee hoor, kleinmeiske smeert ook. Spulletje van zwitsal, vernix creme. Blijft het boeltje superzacht van ...quote:Op donderdag 22 april 2004 15:38 schreef theis het volgende:
Valt me op dat veel mannen dus allerlei zalfjes en creme's erop smeren... :S
Sorry hoor, maar ik heb echt nergens last van!! Alleen de eerste paar dagen na de eerste scheer beurt (bij mij aug '03) beetje kriebel gehad...
quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:41 schreef Oosthoek het volgende:
Maar een streepje staat zo leuk..quote:Op donderdag 22 april 2004 18:11 schreef innovative het volgende:
Bijknippen en er gewoon een net driekhoekje van maken vind ik zelf prettiger... en geen vriendje dat daar wat aan kan veranderen!
quote:Op donderdag 22 april 2004 19:27 schreef HenkdeV het volgende:
[..]
Maar een streepje staat zo leuk..
G'woon alles kaal; na een weekje zijn de ballen nog aardig kaal (die haren groeien langzamerquote:Op donderdag 22 april 2004 20:29 schreef s9601694 het volgende:
Ballen kaal, schaamhaar kort, erg relaxed!
quote:Op zaterdag 24 april 2004 17:48 schreef Byte_Me het volgende:
en een tip: aftershave balsem is niet geschikt voor je edele delen. mijn kruis staat in de fik
Zelfsteralisatie.. stuk goedkoperquote:Op woensdag 21 april 2004 10:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Maar serieus, je ballen zijn toch een belangrijk deel van je lichaam. Waarom zouden jullie die er willen afscheren?
Oeiiiiiiiiii, dat doet auw, maar er is nu maar een hele kleine kans dat je last van bultjes krijgtquote:Op zaterdag 24 april 2004 17:48 schreef Byte_Me het volgende:
sooooo het is eraf hoor, maar wat een klus zeg. ben 3 kwartier bezig geweest.
en een tip: aftershave balsem is niet geschikt voor je edele delen. mijn kruis staat in de fik
het voelt nu ook aan als een babyhuidjequote:Op zaterdag 24 april 2004 20:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Oeiiiiiiiiii, dat doet auw, maar er is nu maar een hele kleine kans dat je last van bultjes krijgt
Wat erg geschikt is is zwitsal babyzalf voor geiiriteerde billetjes....
En hoe heb je het nu aangepakt?quote:Op zaterdag 24 april 2004 17:48 schreef Byte_Me het volgende:
sooooo het is eraf hoor, maar wat een klus zeg. ben 3 kwartier bezig geweest.
ik vond het ook raar zo helemaal glad. maar nu wil ik niets anders meer. elke 2 à 3 dagen even 5 minuutjes onder de douche. en ik smeer er ook helemaal niks op - prikt alleen maar - na het scheren prikt de shampoo/doucheschuim ook een beetje als afspoel.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:25 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
het voelt nu ook aan als een babyhuidje
moet zeggen dat het er wel een beetje raar uitziet. is toch al gauw 17 jaar geleden dat het er zo uitzag. maar dat zal wel weer wennen.
Gewoon scheerschuim. Met een halve erectie kun je overal een stuk beter bijquote:Op maandag 26 april 2004 00:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heb niet het hele topic doorgelezen
Maaruh 2 vraagjes
- je hebt toch een bepaals schuim, waardoor die haren vanzelf loslaten enzo?
- en is dat nite lastig scheren, de ballen dan, zeker omdat rond is en al die haarzakjes die best uitsteken?
Je zou het met Veet voor de gevoelige huid kunnen proberen. Dat breng je met een spateltje op en laat je ongeveer 8 minuten zitten. Daarna kan je het spul verwijderen met lauw water.quote:Op maandag 26 april 2004 00:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heb niet het hele topic doorgelezen
Maaruh 2 vraagjes
- je hebt toch een bepaals schuim, waardoor die haren vanzelf loslaten enzo?
En dat kun je waar halen? Gewoon bij een "trekpleister" of apotheek?quote:Op maandag 26 april 2004 19:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je zou het met Veet voor de gevoelige huid kunnen proberen. Dat breng je met een spateltje op en laat je ongeveer 8 minuten zitten. Daarna kan je het spul verwijderen met lauw water.
Wel zou ik eerst even op een klein stukje testen.... en zodra het gaat prikken sowieso afspoelen
Yep.... een beetje drogist heeft hetquote:Op maandag 26 april 2004 19:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En dat kun je waar halen? Gewoon bij een "trekpleister" of apotheek?
quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:48 schreef White_Wolf het volgende:
Vroeger knipte ik met een nagelschaartje het haar op mijn ballen weg totdat ik een keer in mijn bal knipte.![]()
![]()
![]()
Bij mij wel. Heb er nu nauwelijks nog last van.quote:Op maandag 26 april 2004 20:15 schreef Byte_Me het volgende:
vraagje van mij: die rode bultjes/uitslag, is dat alleen de eerste (paar) keer?
zakje of bus?quote:Op maandag 26 april 2004 19:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Yep.... een beetje drogist heeft het
Blauwe verpakking
klein weekje. Alleen de eerste keer heb je last van bultjes. Als die weg zijn getrokken, dan kun je veilig scheren zonder dat ze terugkomen.quote:Op zondag 25 april 2004 23:43 schreef Byte_Me het volgende:
kheb toch aardig wat bultjes gekregen in mn liezen. hoe snel trekt dat weg, zo gemiddeld gezien?
ja ik heb er andere dingen opgesmeerd. eerst after shave balsem (big mistake) en daarna aloe vera creme (beter denk ik). wat kan ik nu het beste doen om het zo snel mogelijk weg te krijgen (met koninginnen nacht wil ik er vanaf zijnquote:Op dinsdag 27 april 2004 08:12 schreef Bright het volgende:
klein weekje. Alleen de eerste keer heb je last van bultjes. Als die weg zijn getrokken, dan kun je veilig scheren zonder dat ze terugkomen.
Oh ja - soms kan een bultje nog wel 2 weekjes blijven zitten (had ik; zo'n paarsachtig kleurtje, niet echt appeteitelijk)
Als je met wat babylotion had gesmeerd, waren de bultjes ook minder geweest; misschien een tipje voor de anderen en voor de volgende keer dan.
Een rechthoekig doosje met daarin een tube en spateltje (soms ook nog een verzorger}quote:Op maandag 26 april 2004 23:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
zakje of bus?
anders loop ik te zoeken , en moet ik het gaan vragen![]()
@ Boy_Snakeyequote:Op dinsdag 27 april 2004 12:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Een rechthoekig doosje met daarin een tube en spateltje (soms ook nog een verzorger}
Wit met lichtblauwe accenten
quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
@ Boy_Snakeye
Er staat trouwens met koeieletters Veet op..
[afbeelding]
http://www.veet.nl/
Yep (Y) Daarom werkt balneum voor de extreem droge (baby)huid ook zo goed; dat is extra vet, vandaarquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Wat bij mij altijd helpt tegen bultjes en kleine schaafplekjes van het scheren is gewoon heel simpel nivea. Zo vet als boter, maar het werkt wel. En die tip kwam weer van mijn ex vriend.
zou ik toch niet graag op mn zak smeren, van die chemische rommelquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
@ Boy_Snakeye
Er staat trouwens met koeieletters Veet op..
[afbeelding]
http://www.veet.nl/
Om de dag svp en anders komen toch de tandjes er aan te pas ... kleinmeiske houd het zelf ook netjes bij.quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:23 schreef Byte_Me het volgende:
wat denken de dames van bijhouden? eens per week? dan zijn de haartjes ong. 1 cm. gaat dat prikken, of is dat ok?
wat zeg je nou? dan ga je bijten?quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:29 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Om de dag svp en anders komen toch de tandjes er aan te pas ... kleinmeiske houd het zelf ook netjes bij.
simpel te voorkomenquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:05 schreef Byte_Me het volgende:
[..]wat zeg je nou? dan ga je bijten?daar maak je geen vrienden mee
Prikharen zijn heel erg naar......quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:23 schreef Byte_Me het volgende:
wat denken de dames van bijhouden? eens per week? dan zijn de haartjes ong. 1 cm. gaat dat prikken, of is dat ok?
hmmm, maar ik wacht nu toch even tot de uitslag weg is. gelukkig werkt de nivea goedquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:59 schreef erodome het volgende:
[..]
Prikharen zijn heel erg naar......
Die voel je dan tijdens de sex ook steeds prikken.....
Dus een stoppelbaardje daar beneden is geen goed idee...
iew, iedereen gaat hier dus nu z'n ballen scheren?.. argh.. ben hier wegquote:Op woensdag 28 april 2004 17:33 schreef Byte_Me het volgende:
ik moet zeggen, dat het nou minder jeukt dan voorheen, dus het is een geslaagd experiment
quote:Op woensdag 28 april 2004 17:34 schreef Nala het volgende:
[..]
iew, iedereen gaat hier dus nu z'n ballen scheren?.. argh.. ben hier weg![]()
dit zijn toch ge-emancipeerde tijden? als vrouwen carriere mogen maken, dan mag ik me kaal scheren!quote:Op woensdag 28 april 2004 17:34 schreef Nala het volgende:
[..]
iew, iedereen gaat hier dus nu z'n ballen scheren?.. argh.. ben hier weg![]()
Duurde toch nog lang voordat deze langskwamquote:Op woensdag 28 april 2004 17:23 schreef Nala het volgende:
kaal.. > is voor homo's
quote:Op woensdag 28 april 2004 17:45 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dit zijn toch ge-emancipeerde tijden? als vrouwen carriere mogen maken, dan mag ik me kaal scheren!
Ach dan zijn we toch allemaal lekker homoquote:Op woensdag 28 april 2004 17:23 schreef Nala het volgende:
kaal.. > is voor homo's, dus totaal niet mannelijk!! < nee, vind 't niks...
NEEJ!!quote:Op donderdag 29 april 2004 09:18 schreef freud het volgende:
Updateje:
Het duurde bij mij toch echt een paar dagen voordat het weer normaal was. Misschien toch eens rondkijken voor wat verzachtende/verzorgende smeerseltjes. Ik vrees dat ik toch zeker een keer per week moet maaien down there. Als ik dan de halve week met O-benen moet lopen, dan ga ik toch weer kijken naar chemisch ontharen denk ik.
en de rest van de scheerders?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:31 schreef petre86 het volgende:
hoever scheren jullie het eigelijk? alleen je zak en penis of ook alles er omheen?
Ganz kahl jaquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
en de rest van de scheerders?
Jij hebt stiekem bij mij gekeken!quote:Op zondag 2 mei 2004 12:13 schreef Noname het volgende:
Ik schreer:
Ballzak, vind ik ook het maakkelijkst te scheren.
Penis, laatste wat je wilt is dat daar haar op zit, je vriendin zo er maar met de tanden aan blijven hangen.
Klein stukje schaamhaar boven de de penis (lijkt hij groter), rest maak ik gewoon wat koter.
De zogenaamde bikinlij ook al draag ik geen biniki
En verder mijn bilsleet en billen, lekker gladde billetjes en geen konthaar waar nog stront ik kan blijven zitten
En heeeeeel soms scheer ik iets leuks in mijn schaamhaar voor mijn vriendin.
Same here, enige lichaams haar op m'n benen en m'n hoofdquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:24 schreef MaTBo het volgende:
[..]
Jij hebt stiekem bij mij gekeken!
Tadaa ik ook!![]()
Blij verrast?quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gister geschoren, damn he jeukt nu echt , maar ja, kijken hoe het gaat de aankomende dagen, m'n vriendin was errug verrast
Gewoon vragen of ze ff wil krabbelen...quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gister geschoren, damn he jeukt nu echt , maar ja, kijken hoe het gaat de aankomende dagen, m'n vriendin was errug verrast
Zeker blij verrast jaquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:38 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Blij verrast?
elke 2 dagen. soms elke 3.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Om de hoeveel dagen scheer je eigenlijk bij??
Beetje Axe erop.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:44 schreef petre86 het volgende:
iemand nog anders tips??
hahaquote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Beetje Axe erop.
tijd om weer te scheren dus....quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Damn , dag 2 , het jeukt nu pas echt, haartjes beginnen nu ook weer te groeien, damn, loop de hele dag al aan mijn kruis te krabben![]()
moet ie ook "gewoon" doorzetten, na 2 dagen weer scheren.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:56 schreef Knorknor het volgende:
Ik heb tijdje geleden ballen en bovenkant penis van m'n vriend geschoren + schaamhaar gekortwiekt. Ik vond het geweldig staan, penis lijkt langer en er steken niet van die meters lange haren uit z'n ballen. Alleen had ie zoveel jeuk de dagen erna, dat ie nu iedere keer een andere smoes heeft als ik het weer voorstel.
Zometeen maar weer eens een poging wagen...
je weet maar nooit wanneer je onverwachts het bed in duikt. tis wel een goeie 1e indrukquote:Op zaterdag 8 mei 2004 06:52 schreef Kiwi-Doos het volgende:
ben 20... geen vriending.. nooit sex gehad.. .dus voor wie zou ik t doen? om naar mn eigen blinkende eggs te kijken? nee niet echt :p
Hoe in godsnaam doe je je bilspleet veilig scheren dan? Ljkt me zo een gedoe......En gaat dat niet prikken dan? Vraag me altijd af als ik porno zie hoe al die meiden dat doen. Is dat scheren of (ieeeeeeeeeee) harswerk?????quote:Op zondag 2 mei 2004 12:13 schreef Noname het volgende:
Ik schreer:
Ballzak, vind ik ook het maakkelijkst te scheren.
Penis, laatste wat je wilt is dat daar haar op zit, je vriendin zo er maar met de tanden aan blijven hangen.
Klein stukje schaamhaar boven de de penis (lijkt hij groter), rest maak ik gewoon wat koter.
De zogenaamde bikinlij ook al draag ik geen biniki
En verder mijn bilsleet en billen, lekker gladde billetjes en geen konthaar waar nog stront ik kan blijven zitten
En heeeeeel soms scheer ik iets leuks in mijn schaamhaar voor mijn vriendin.
in de zin van hij heeft het niet geprobeerd of ligt hij er af?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:29 schreef Knorknor het volgende:
't Is niet gelukt :'(
Met mes of spul ?quote:Op zondag 9 mei 2004 22:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kale boel hier
Psst... hij heeft zich daar NIET geschorenquote:Op maandag 10 mei 2004 14:00 schreef Byte_Me het volgende:
nou het is nog beschaafd, dit kan ik wel aan. zo zag het er bij mij ook uit. is het ook heel gevoelig als je tegen de haargroei in wrijt? daar was het bij mij zo rood van geworden denk ik. het pijnlijke verdwijnt vrij snel, maar de bultjes blijven wel een tijdje.
heb het net wel geschoren, dacht dat dat misschien zou helpen.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:05 schreef Bright het volgende:
[..]
Psst... hij heeft zich daar NIET geschoren
Fijn dat je niet onderuit ging
He, net te laatquote:Op maandag 10 mei 2004 14:08 schreef petre86 het volgende:
[..]
heb het net wel geschoren, dacht dat dat misschien zou helpen.
ik post hiet toch onder een kloon dus zo erg is het niet![]()
en ik heb er net weer nivea creme (andere!) opgedaan èn uierzalf(voor mensen)
zal ik dat er maar weer afwassen???
lol - even snel op google gezocht en hier komt een grappige waarschuwing (soory, kon't niet latenquote:Op maandag 10 mei 2004 14:18 schreef Byte_Me het volgende:
ja, je hebt ook uierzalf voor koeien. sterker nog, daar komt het vandaan (zoals je aan de naam wel kunt afleiden).
en misschien dat de genezing langzamer gaat met zalf, maar je hebt er wel een stuk minder last van hoor.
edit: oh ja - ik heb bij de drogist vaak genoeg de potjes zien staan, maar er stond nooit 'voor mensen' op, maar ja - hoeveel koeien doen daar hun boodschappen hequote:Bij lange wandeltochten is het insmeren van de benen met uierzalf niet zo'n heel goed advies!! Neem het van een oude dermatologe aan. Uierzalf is voor koeien gemaakt ter desinfectie. Als je dit op de menselijke huid smeert gebruikt loop je grote kans op contact-eczeem. Een goede vette zalf of crême is beter.
Ik zag net je foto, lijkt mij op zwemmerseczeem. Gewoon goedje voor te halen bij drogist/apotheek en binnen een paar dagen ben je er van af lijkt me. Met cremetjes is het niet te verhelpen, want het is een of andere bacterie dacht ik.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:19 schreef petre86 het volgende:
ik heb geen scheerszeep gebruikt hoor, gewoon zonder iets onder de douche...
en ja uierzalf is er ook voor niet-mensen
waarom heet het anders uierzalf??? wordt bij koeien gebruikt tegen kloofjes op de uiers!
maar ik heb er een speciaal voor mensen, daar word je huid lekker zacht van..
Tja, kan ook. Ik bied alleen even een ander laternatief. We zullen het weten over een weekje of zo.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:49 schreef Aventura het volgende:
Neuh, dat is een schimmel, die krijg je niet zomaar van scheren lijkt me. Het is gewoon irritatie, afblijven voor een tijdje dus dan trekt het wel weer weg.
wie ben jij?quote:Op maandag 10 mei 2004 14:49 schreef Aventura het volgende:
(...)
Oei dat ziet er erger uit dan ik dacht.. Heb jij zowiezo last met scheren, ik bedoel op je gezicht? Sommige mensen krijgen daar ook irritatie van die wel vergelijkbaar is.. Dit soort irritatie komt vogens mij ook van botte mesjes. dan moet je dus hard drukken om nog een beetje scheer resultaat te krijgen en dan beschadig je je opperhuid..quote:
quote:Op maandag 10 mei 2004 14:49 schreef Aventura het volgende:
Neuh, dat is een schimmel, die krijg je niet zomaar van scheren lijkt me. Het is gewoon irritatie, afblijven voor een tijdje dus dan trekt het wel weer weg.
Misschien heb je het koud of zit je in een koude omgeving als je je scheert? (Dan krijg je kippevel en dat levert wondjes op)quote:Op maandag 10 mei 2004 15:33 schreef _Bunny_ het volgende:
hmmm ben vrouwtje, maar misschien dat de mannen hier ook last van hebben...
ik hoor van diverse personen dat ze het om de dag scheren. ik scheer mij zelf ook, maar als ik het binnen een week herhaal dan doet het heel erg pijn, en ontstaan er een soort bultjes die gaan bloeden (opengeschoren ofzo) het is voor mij heel vervelend want ik wil het graag goed bijhouden, maar kan niet anders als het eerst weer zon cm laten groeien voor ik weer ga scheren.
Tips anyone? (vast wel mannen of vrouwen hier die het wel eens hebben meegemaakt)
Nieuwe SEX-mod sinds een week, ik ben gewoon voorgesteld hoorquote:Op maandag 10 mei 2004 15:13 schreef gexxz het volgende:
[..]
wie ben jij?
Code #125
Geen crewlid gevonden met het opgegeven userid. Deze gebruiker is waarschijnlijk nooit crewlid geweest, of heeft geen gegevens ingevoerd over zichzelf.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |