Nou, het avontuur is ten einde
![]()
Hieronder hat laatste bizarre verhaal.
De laatste tour was erg leuk, leuke mensen, leuke chauffeur, goed verdiend, enz.
De chauffeur zat me nogal te pushen om excursies zwart te verkopen en te knippen in excursies (dat houdt in dat je er bijv. 33 opgeeft aan het bedrijf, terwijl je er 41 hebt, de 8 die je niet opgeeft deel je met de chauffeur). Ik voelde me er niet goed bij en zei dat ik het niet wilde, dus hij vond me ineens "agressief". Ik probeerde hem uit te leggen dat ik totaal niet agressief ben, maar dat ik gewoon geen dingen zwart wilde doen. Na 5 minuten was het weer over en bood hij me zijn excuses aan.
Verder echt een erg leuke reis gehad, hele leuke klanten waar ik 's avonds regelmatig een wijntje mee ging drinken. De laatste avond in Parijs werd ik wakker na anderhalf uur geslapen te hebben met een ontzettende pijn in mijn onderrug. Ik kon niets meer, liggen, zitten, staan, kruipen, alles deed pijn en ik raakte nogal in paniek omdat ik dacht dat ik een acute hernia had oid.
Uiteindelijk lenzen ingedaan en me zo goed en kwaad als het ging aangekleed en naar de receptie gelopen. 's Nachts om 3 uur een dokter gebeld en die kwam dus langs in het hotel. Hij vertelde me dat het niets ernstigs was maar een acute verkramping van de spieren in mijn rug, en dat ik een injectie kreeg. In mijn bil wel te verstaan
![]()
Ik kreeg een injectie, spierverslappers en pijnstillers en uiteindelijk heb ik nog een uurtje of 2 geslapen. Gisteren was de reis te einde en reed ik met mijn groep naar Calais om ze daar te droppen, iedereen vond me erg zielig en ze wilden me allemaal rugpijn pilletjes geven
![]()
De groep op de boot gezet en een vrouwtje uit Australie omhelsde me en begon te huilen, ze wilde niet weg...
Toen ik terug liep naar de bus, trapte de chauffeur me ineens de bus in, deed de deur dicht, spuugde me in mijn gezicht, zei dat ik een psychopaat was, ziek in mijn hoofd, een trut en een "figlia de puta". Ik begreep er helemaal niets van want ik heb dus echt een geweldige reis gehad. Hij draaide helemaal door en steeds als ik zei dat ik de bus uitwilde, remde hij keihard zodat ik tegen de voorruit werd gesmeten. Hij wilde dollars hebben (ik had hem zijn commissie in euro's betaald omdat ik geen dollars had) en hij dropte me dus, nadat hij me nog tig vunzige woorden naar mijn hoofd geslingerd had, midden in de winkelstraat van Calais. Hij wilde me niet meer de bus binnenlaten voordat ik dollars gewisseld had voor hem.
Alle banken waren dicht en tot overmaat van ramp reed hij weg, god mag weten waarheen, met al mijn bagage nog in de bus. Ik stond moederziel alleen in de winkelstraat met helemaal niets en ik was zo geschokt dat ik helemaal niet meer wist wat ik moest doen. Er kwamen 2 zwervers naast me zitten die me zielig vonden en ze wilden me meenemen naar hun huis (??) en foto's laten zien van hun kinderen.
Nou dat was natuurlijk wel het laatste waar ik zin in had en ik belde het kantoor, want ik wist niet waar de chauffeur was, ik was bang dat hij mijn bagage in zee aan het gooien was, weet ik veel waar die man toe in staat was. Uiteindelijk bleek dat hij naar kantoor was gereden en daar nog heeft staan razen. Hij kwam me na een uur weer ophalen en wilde met me praten. Ik dacht, jaja, bekijk het maar, en ik zei dat het mij duidelijk was. Daar werd hij weer razend om en weer spuugde hij in mijn gezicht, noemde me een psychopaat, ik moest naar een psychiater van hem en ik was weer een "stronza" (weet nog steeds niet wat het betekent) en een "figlia de puta".
Ik schreeuwde dat hij de deur open moest doen maar hij liep paars aan en begon hysterisch te lachen. Ik dacht echt dat ik gek werd. Uiteindelijk is het met een sisser afgelopen en na me nog een kwartier uitgescholden te hebben heeft hij me op kantoor afgezetn Daar heb ik dollars voor hem gewisseld en weg was hij.
Deze actie ging me toch wel véél te ver, zo zie je maar weer dat geld mensen kapot maakt. Ik heb dus ook besloten dat ik er helemaal mee ophou en dat ik de chauffeur aan ga klagen, ik heb alleen geen idee hoe zoiets werkt. De laatste tour die ik gedaan heb was erg leuk en daar hou ik me maar aan vast. Nu zit ik bij een vriend en vriendin van me in hun huis, daar kan ik tijdelijk blijven, en ik ga zo snel mogelijk woonruimte zoeken en een "normalere" baan. Er zijn grenzen