*eensch!quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:17 schreef Nouk het volgende:
Mag ik ook wat zeggen
Ik vind gewoon dat als je er niet van houdt, je het maar weg moet klikken en er niet om moet gaan janken. Het is dan gewoon niet jou pakkie aan, want dan verneuk je het voor de mensen die het wel een leuk topic vinden.
Op de tast is ook ok.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:19 schreef jogy het volgende:
OKay, zwarte humor is okay, maar het hoeft nou ook niet zo zwart te worden dat je zelfs met het licht aan geen hand voor ogen ziet.
Yes, ik ben een moraal-ridder. Meld!quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:20 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Dork... eeh Dirkh is hier een beetje de oranje moraal ridder aan t uithangen
quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:21 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Op de tast is ook ok.![]()
Black is beautyfull!quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:19 schreef jogy het volgende:
OKay, zwarte humor is okay, maar het hoeft nou ook niet zo zwart te worden dat je zelfs met het licht aan geen hand voor ogen ziet.
Semi-racsistische opmerking!quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Black is beautyfull!
Een verborgen [ZWA] subforum zou wel geil zijnquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
*pro [ZWA] stichting opricht!
quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Yes, ik ben een moraal-ridder. Meld!
ik dacht dat jij gewoon bekrompen was?quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoi
Krijg ik nou ook een ban?quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:25 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Semi-racsistische opmerking!
Zou wel terecht zijn!quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Krijg ik nou ook een ban?![]()
hoe kan een bekrompen persoon van zichzelf nou weten dat hij/zij bekrompen is?quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:27 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
ik dacht dat jij gewoon bekrompen was?
nee, ik ben zelfs erg open mindedquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:27 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
ik dacht dat jij gewoon bekrompen was?
"even sorry"....quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:31 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Zou wel terecht zijn!
Mits je even sorry zegt..
Niet , daarvoor ben ik er , om het even duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hoe kan een bekrompen persoon van zichzelf nou weten dat hij/zij bekrompen is?
dat woord past wel bij je ja.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
moraalridder
Even voor alle zekerheid, wat is jouw grens? Want dan kan ik daar in de toekomst rekening mee houden.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee, ik ben zelfs erg open minded
maar als ik iets zie wat me niet aanstaat ben ik de hoofd moraalridder, hart op de tong enzo
hoorde ik daar nou een lama schijten?quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:46 schreef EMW het volgende:
HOE HEET DAT TOPIC VAN XEBRO??? DAN KAN IK M FF OPZOEKEN WANT IK HEB T TOPIC GEMIST!!!!! DANK!!!!
je caps-lock staat aan!quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:46 schreef EMW het volgende:
HOE HEET DAT TOPIC VAN XEBRO??? DAN KAN IK M FF OPZOEKEN WANT IK HEB T TOPIC GEMIST!!!!! DANK!!!!
Sssst.... volgens mij hoor ik een pinguin kotsenquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:48 schreef LG_Konjo het volgende:
[..]
hoorde ik daar nou een lama schijten?
argumenten?quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:57 schreef Redux het volgende:
doe eens normaal man, dit topic slaat nergens op!
snapt ie hem niet...quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
argumenten?
Ik snap m zelfs nogquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:00 schreef Redux het volgende:
[..]
snapt ie hem niet...
Ah.... De huis-moraalridder is er ook....quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:41 schreef FuifDuif het volgende:
?
quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ah.... De huis-moraalridder is er ook....
Kijk eens Duif! Een heel topic alleen voor moraalridders!quote:Op donderdag 22 april 2004 15:00 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ben moraalridder en ben er trots op. It's a dirty job, but somebody has got to do it. Later zullen jullie mij dankbaar zijn.
Leer jij eerst je Nederlands maar eens goed. Praten we dan verder.quote:Op donderdag 22 april 2004 15:05 schreef Maud_Dib het volgende:
Ik vind dit soort topics echt niet kunnen. Ikecht op mensen die geen rekening houden met andere en de mening van andere. Je gaat toch niet over de rug van andere mensen jezelf een beetje tof laten lijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |