abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18569896

Zondag 25 april 2004, 19h30

Santiago Bernabéu
Bouwdatum : 1947
Capaciteit : 74.309

Uitleg
Waarom de rivaliteit tussen 2 clubs die wereldwijd bekend zijn?
Twee clubs die immens groot zijn en toch zo'n grote haat jegens elkaar hebben, dat is het verhaal tussen FC Barcelona en Real Madrid.
Dit is niet zomaar een wedstrijd, dit is een Strijd der Titanen, Duelos de Titanes.
Een "doodgewone" Ajax-Feyenoord, AC Milan-Inter Milan doet onder aan deze wedstrijd, hier is de inzet niet stadsliefde, of rijk tegen arm.
Hier gaat het om Het Koninklijke establishment tegen De Catalaanse nationalisme, qua intensiteit kan The old Firm (Celtic-Glasgow Rangers) zich nog meten met deze wedstrijd.
Daar is immers religie de inzet.

History
Het begint al direct met een conflict.
Engelse matrozen kwamen aan wal en wilden nog een potje voetballen, en daar stond FC barcelona, klaar voor een "internationale" wedstrijd.
Eerst werd de nationale hymne van Engeland gespeeld en daarna de Spaanse, de Catalanen gaven een helse fluitconcert omdat toen de haat jegens het Spaanse (lees: Madrileense) al heel groot was.
Door deze actie werd het stadion (toen nog in Les Corts) voor 6 maanden gesloten.

Generaal Francisco Franco

Maar de echte haat begon toen een politieke beweging, in het jaar 1936, een militaire staatsgreep pleegde met Generaal Franco aan de macht.
De onafhankelijk status dat Catalonië 5 jaar eerder had gekregen werd onmiddelijk ingetrokken, ook werd de Catalaanse taal verboden.
De naam Futbol Club barcelona moest veranderd worden in Club de Fútbol Barcelona.
De rivaliteit komt nog eens duidelijk naar boven als FC Barcelona president Josep Sunyol geëxecuteerd word door Franco's troepen.

FC Barcelona president 1935-1936 Josep Sunyol

Bizar, dat was de wedstrijd tussen beide teams in 1943.
Barcelona leidde met 1-0 na de 1ste helft,in de rust doken geüniformeerde mannen in de Catalaanse kleedkamer, De eindstand werd uiteindelijk 11-1 voor Real Madrid, tevens Franco's favorieten.

De bevrijdingsdag, 17 februari 1974, kwam er in de vorm van trainer Rinus Michels en spelers Johan Cruijff en Johan Neeskens. In het Santiago Bernabéu werd het 5-0 voor FC Barcelona, Franco lag ook op sterven.
Een ware feestdag voor de Catalanen.

Johan Cruijff (FC Barcelona)

Alfredo di Stéfano (Real Madrid)

Diego Armando Maradona (FC Barcelona)

Ferenc Puskas (Real Madrid)

[ Bericht 0% gewijzigd door ASSpirine op 21-04-2004 18:15:43 ]
pi_18569924
Misschien niet zo mooi als de FC Barcelona topic
Maar ik had dan ook minder tijdom dit te maken, hoop dat jullie ervan kunnen genieten, ik ga nu eten
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 april 2004 @ 20:51:20 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_18569963
Waarom open je dit topic als de halve finale van het EC begint ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_18569992
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 20:51 schreef tong80 het volgende:
Waarom open je dit topic als de halve finale van het EC begint ?

omdat ik nu ga eten en voetbal kijken
dus tot deze avond
pi_18571086
Als je naar de cijfers kijkt, is Real dé favoriet.
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_18571567
Als je naar de afgelopen 10 competitiewedstrijden van beide teams kijkt, is Barça dé favoriet
  dinsdag 20 april 2004 @ 22:48:49 #7
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18573612
Ik vind het wel een mooie OP, had wel nog wat meer info bij kunnen staan maar ik vind hem zo ook wel goed Nu nog maar hopen op een mooie pot, en weer zo'n 11-1 overwinning
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_18573692
Mooie post hoor! Leuke feitjes.
Ik denk trouwens 2-2.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 20 april 2004 @ 22:59:41 #9
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_18573932
Goede OP.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_18574790
gaan er nog mensen heen???

ik wel ik heb een prijsvraag gewonnen (weekend Madrid met 2 kaarten)
  woensdag 21 april 2004 @ 00:20:20 #11
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_18575719
Alwéér zo'n prachtige opening.

Erg mooi.

En ik hoop dat Barça wint natuurlijk Wat zijn de statistieken in de wedstrijd Barcelona - Madrid eigenlijk ?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_18576078
3-2 voor barca natuurlijk
mmmmja
  woensdag 21 april 2004 @ 01:24:56 #13
27469 RoBBERtje.Jensen
www.jensenindemiddag.nl
pi_18576618
Barcelona wint makkelijk.

A) Barcelona haalt dit seizoen de meeste punten uit uitwedstrijden.
B) Barcelona heeft Ronaldinho
C) Barcelona heeft een mooier shirt
D) Real Madrid is een kutclub, met overschatte vleugelverdedigers, een braziliaanse spits met een te dikke pens, met een portugese judas, een overspelige glamourboy en 1 werkelijk fantastische briljante voetballer......

Real Madrid huilt, Catalonie juicht, en in Valencia lachen ze zich scheel.
pi_18576827
Als rustu speelt ben ik voor barcelona, in alle andere gevallen kunnen ze de pleuris krijgen.
* $ahikalar Üstünde Meydan Okur Bu Erler, Yakla$acak Dü$mana Mezar Olur Bu Yerler..
* Ölmekten Degil, Seni Yalniz Birakmaktan Korkarim Türkiyem..
* Istanbul Since 1453..
pi_18578459
Hup Valencia en in dat kader mag Barca het duel van mij wel winnen.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 21 april 2004 @ 09:13:17 #16
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18579077
quote:
Op woensdag 21 april 2004 00:20 schreef popolon het volgende:
Alwéér zo'n prachtige opening.

Erg mooi.

En ik hoop dat Barça wint natuurlijk Wat zijn de statistieken in de wedstrijd Barcelona - Madrid eigenlijk ?
Zie het Barca topic, daar staan wat links...

[ Bericht 0% gewijzigd door jojomen4 op 21-04-2004 09:25:37 ]
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  woensdag 21 april 2004 @ 15:57:18 #17
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_18587737
quote:
Op woensdag 21 april 2004 01:24 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:

D) Real Madrid is een kutclub, met overschatte vleugelverdedigers, een braziliaanse spits met een te dikke pens, met een portugese judas, een overspelige glamourboy en 1 werkelijk fantastische briljante voetballer......

Real gaat heel Catalonië laten huilen! Real heeft het mooiste shirt en is de mooiste club!

Die Braziliaan met die vette pens is wel mooi topscorer van Spanje!
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_18587820
Barca moet zeker winnen, ik heb sinds een paar jaar een vette hekel aan Real Madrid...omdat ze bijna alles winnen. Ik denk dat Barca in de huidige vorm zeker een goeie kans maakt.
pi_18587903
3-1
  woensdag 21 april 2004 @ 16:08:50 #20
83628 BZ
aka Baza
pi_18588033
Denk (en hoop) dat Barcelona wint.
Ronaldinho
Davids
pi_18588076
Hup los galácticos
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 21 april 2004 @ 16:43:39 #22
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_18588914
De bevrijdingsdag, 17 februari 1974, kwam er in de vorm van trainer Rinus Michels en spelers Johan Cruijff en Johan Neeskens. In het Santiago Bernabéu werd het 5-0 voor FC Barcelona, Franco lag ook op sterven.
Een ware feestdag voor de Catalanen

Prachtig

Força el meu barseta!!!!!!!!!!!!!
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_18589161
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:43 schreef El_Catalan het volgende:
Een ware feestdag voor de Catalanen

Prachtig

Força el meu barseta!!!!!!!!!!!!!
En daar teert men in Barcelona nu nog steeds op
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  woensdag 21 april 2004 @ 16:59:27 #24
92644 mr_anonimous
pi_18589373
Goed Ronaldinho is in vorm. Nou en! Zidane ook! Figo ook! Raul ook!! En Beckham wil wel weer eens positief in het nieuws komen. Johan Cruijff zij al eens: 1 zwaluw maakt nog geen zomer!
Dat wil zeggen 1 goede speler is niks vergeleken bij een 5 goede spelers!
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
  woensdag 21 april 2004 @ 17:00:33 #25
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_18589406
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:51 schreef aldostuta het volgende:

[..]

En daar teert men in Barcelona nu nog steeds op
idd,niks mis mee.

Hoop dat we dit weekend gaan winnen in Bernabeu

T'word wel moeilijk ze spelen uit en ze hebben bijna heel Bernabeu tegen hun.
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_18590078
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:00 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

T'word wel moeilijk ze spelen uit en ze hebben bijna heel Bernabeu tegen hun.
Ja dat komt wel eens vaker voor dat als je uit speelt, je de toeschouwers tegen je hebt
* $ahikalar Üstünde Meydan Okur Bu Erler, Yakla$acak Dü$mana Mezar Olur Bu Yerler..
* Ölmekten Degil, Seni Yalniz Birakmaktan Korkarim Türkiyem..
* Istanbul Since 1453..
pi_18590117
Is Het Live Op de Nl Tv?
  woensdag 21 april 2004 @ 17:31:37 #28
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_18590235
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:25 schreef 172pk het volgende:

[..]

Ja dat komt wel eens vaker voor dat als je uit speelt, je de toeschouwers tegen je hebt
Als je een klassieker speelt uit tegen een club die toch bekend staat om hun fanatieke aanhang en grote opkomst van fans is dat extra moeilijk.
pi_18590721
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Goed Ronaldinho is in vorm. Nou en! Zidane ook! Figo ook! Raul ook!! En Beckham wil wel weer eens positief in het nieuws komen. Johan Cruijff zij al eens: 1 zwaluw maakt nog geen zomer!
Dat wil zeggen 1 goede speler is niks vergeleken bij een 5 goede spelers!
Dus dat bedoelde Johan, het is me eindelijk duidelijk
...drop it like it's hot...
pi_18591264
Niet alleen Ronaldinho speelt goed, maar ook Davids en Xavi.
En daarbij, Figo is echt niet goed bezig...

links toegevoegd aan OP
pi_18591340
En Beckham heeft waarschijnlijk ook wel wat anders aan zijn hoofd dan vblen
  woensdag 21 april 2004 @ 18:23:03 #32
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18591368
IK denk dat de kansen gewoon bijna gelijk liggen. In zo'n wedstrijd maakt het weinig uit hoe goed de team van te voren hebben gepresteerd. De eerste kraker in BCN was dan wel een beetje van te voren bekend maar dat was meer omdat Barca verschrikkelijk zwak bezig was. Nu Barca op volle toeren lijkt te draaien liggen de kansen denk ik gelijk. Dat Real afgelopen weken wat pech hebben gehad en minder hebben gepresteerd zal ook weinig invloed hebben.

Ik hoop zelf gewoon dat het een superpot wordt, en dat Real uiteindelijk wint met een prachtige goal van Raul, die kan denk ik wel een steuntje gebruiken want die presteerd laatste tijd maar matig vind ik.

Ik heb er nu al zin in!
pi_18591390
Ronaldo is ook geblesseerd
  woensdag 21 april 2004 @ 18:24:44 #34
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18591396
quote:
Op woensdag 21 april 2004 18:17 schreef ASSpirine het volgende:
Niet alleen Ronaldinho speelt goed, maar ook Davids en Xavi.

links toegevoegd aan OP
De spelers van Barca zijn kwa naam misschien niet allemaal gelijk met die van Real maar als team spelen ze afgelopen tijd zo goed dat dat geen ruk uitmaakt. Vooral die eerste helft afgelopen weekend
  woensdag 21 april 2004 @ 18:25:19 #35
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18591410
quote:
Op woensdag 21 april 2004 18:24 schreef ASSpirine het volgende:
Ronaldo is ook geblesseerd
Ronie is terug beste vriend Lees marca.com gister

Ronaldo dus, dodelijk

Alle Galacticos spelen dus!
pi_18591457
damn, ik dacht dat het nog een paar weken ging duren
maar dan nog, wij zijn ook gevaarlijk, als je ziet dat Svaiola laatste tijd heel trefzeker is en Ronaldinho is een constante dreigende gevaar
pi_18591513
Hoe gaat het met onze vriend kluivert dan, nog geblesseerd?
  woensdag 21 april 2004 @ 18:36:38 #38
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18591619
Nee, die zit al weken op de bank. Die past er toch niet in.
  woensdag 21 april 2004 @ 18:38:04 #39
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18591653
Paar spelers van Real laten blijken dat ze Ronaldinho een mooie voetballer vinden die ze graag zien spelen. Helguera vind zelfs dat Ronaldinho een "Real-speler" kan zijn. Verwijzend dat daar alleen de beste spelen
pi_18591710
als ze het maar niet in hun dikke hoofd halen om Ronaldinho af te pakken

en ik vind het zelfs een zonde dat Kluivert niet speelt
  woensdag 21 april 2004 @ 18:49:45 #41
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18591886
Ik vind Kluivert een overschatte voetballer. Hij kan wel respect krijgen zoals iedereen altijd roept maar nog vind ik hem bagger.

- Alle ballen springen van z'n voeten af.
- Hij is geen echte nummer 10 die anderen laat scoren.
- Hij heeft heel veel kanzen nodig om zelf te scoren (ja, hij is topscorer van het 'Ned's elftal maar nog vind ik hem veel kanzen missen.
- Hij werkt niet hard omdat ie zichzelf heel goed vind.

Wie kan positieve dingen over hem roepen? Dus niet dat ie veel caps heeft en al veel geld heeft verdient wat dat boeit me geen worst. Over z'n voetballende kwaliteiten dus! Technisch kan die heel goed zijn, maar dat vind ik hem niet meer sinds al die ballen van z'n voet springen

Verder vind ik hem wel aardig hoor
pi_18592020
quote:
Op woensdag 21 april 2004 18:49 schreef jojomen4 het volgende:
Ik vind Kluivert een overschatte voetballer. Hij kan wel respect krijgen zoals iedereen altijd roept maar nog vind ik hem bagger.

- Hij heeft heel veel kanzen nodig om zelf te scoren (ja, hij is topscorer van het 'Ned's elftal maar nog vind ik hem veel kanzen missen.

Wie kan positieve dingen over hem roepen? Dus niet dat ie veel caps heeft en al veel geld heeft verdient wat dat boeit me geen worst. Over z'n voetballende kwaliteiten dus! Technisch kan die heel goed zijn, maar dat vind ik hem niet meer sinds al die ballen van z'n voet springen

hij is oorspronkelijk een nummer 9
dat is juist het probleem, hij staat er meestal niet meer als afmaker, maar als gever
  donderdag 22 april 2004 @ 09:51:02 #43
92644 mr_anonimous
pi_18603466
En zelfs dat doet hij niet goed.
pi_18606130
quote:
kanzen
kanzen
Kansen bedoel je
pi_18606813
quote:

Lekker objectief weer zie ik. Alle ballen springen van zn voet af? Bullshit, hij is een van de technisch meest begaafde voorhoedespelers die er rondloopt. Hij is van nature een 9. Desondanks laat hij genoeg creative oplossingen zijn als hij als aangever speelt. Op je derde punt hoef ik niet eens in te gaan, want daar spreek je jezelf tegen en druipt de subjectiviteit eraf. En tot slot ben ik blij dat jij de gave hebt om in Kluivert zijn hoofd te kunnen kijken......
  donderdag 22 april 2004 @ 13:48:02 #46
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18608379
quote:
Op woensdag 21 april 2004 18:54 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

hij is oorspronkelijk een nummer 9
dat is juist het probleem, hij staat er meestal niet meer als afmaker, maar als gever
Bij Barca heeft ie toch echt wat jaren als 9 gespeeld ja, en je kunt mij niet vertellen dat ie een killer was. Ook bij het Nederlands elftal heeft ie als 9 gespeeld voor heel wat jaren, en ook toen miste die genoeg kanSen

Of niet?
  donderdag 22 april 2004 @ 13:54:42 #47
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18608518
quote:
Op donderdag 22 april 2004 12:32 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Lekker objectief weer zie ik. Alle ballen springen van zn voet af? Bullshit, hij is een van de technisch meest begaafde voorhoedespelers die er rondloopt. Hij is van nature een 9. Desondanks laat hij genoeg creative oplossingen zijn als hij als aangever speelt. Op je derde punt hoef ik niet eens in te gaan, want daar spreek je jezelf tegen en druipt de subjectiviteit eraf. En tot slot ben ik blij dat jij de gave hebt om in Kluivert zijn hoofd te kunnen kijken......
Gelukkig kan ik iemand beoordelen op hoe arrogant die zich gedraagd Dat zie jij niet neem ik aan. Iemand die al jaren zwak presteerd en zich toch goed genoeg vind voor het nationale elftal (terwijl er 4 andere superspitsen zijn vind ik wel arrogant ja. Vertel jij me dat Kluivert even hard meeverdedigd (en dan bedoel ik de opbouw al verstoren) dan Van Nistelrooy of een Hasselbaink of een Raul of een Henry? Als je dat gelooft ben je zelf gewoon niet objectief Hij is idd erg technisch maar afgelopen 2 jaar springen toch echt alle ballen van z'n voeten af, als jij geen wedstrijden van Barcelona en het Nederlands elftal bekijkt kan ik me je mening voorstellen, omdat die het bij Ajax wel heel goed heeft gedaan. En als aangever laat hij helemaal niet genoeg creative oplossingen zien. Een aangever (Zidane, Bergkamp) zetten spitsen 3/4 keer per wedstrijd alleen voor het doel, bij Kluivert is dat 1 keer per 2 wedstrijden.

Volgens mij ben je zelf niet helemaal objectief want wat ik allemaal opnoem kun je gewoon moeilijk ontkennen. Kom nou maar eens met z'n goeie kwaliteiten want die zal die ongetwijfeld hebben.
  donderdag 22 april 2004 @ 13:55:25 #48
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18608532
quote:
Op donderdag 22 april 2004 12:00 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Kansen bedoel je
  donderdag 22 april 2004 @ 14:10:02 #49
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_18608880
Ben het met je eens jojomen4. Kluivert is al enkele jaren over de top. Zn korte passen en dan met name de hakjes zien er soms leuk uit maar komen echt bijna nooit aan. Helaas hoor je dan op de nederlandse tv: mooie pass van kluivert.. maar v nistelrooj kan er nix mee. Alsof het de schuld van van nistelrooj is dat de pass niet aankomt.
Maargoed sinds 95 kan hij niets meer fout doen in Nederland.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  donderdag 22 april 2004 @ 14:20:01 #50
92644 mr_anonimous
pi_18609115
De enige die nog gelooft dat Kluivert top is is Kluivert zelf.
  donderdag 22 april 2004 @ 14:21:19 #51
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18609142
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:10 schreef DaMayan het volgende:
Ben het met je eens jojomen4. Kluivert is al enkele jaren over de top. Zn korte passen en dan met name de hakjes zien er soms leuk uit maar komen echt bijna nooit aan. Helaas hoor je dan op de nederlandse tv: mooie pass van kluivert.. maar v nistelrooj kan er nix mee. Alsof het de schuld van van nistelrooj is dat de pass niet aankomt.
Maargoed sinds 95 kan hij niets meer fout doen in Nederland.
Ik kan me voorstellen dat de specialisten meer verstand van voetbal hebben dan ik. Daarom zal Kluivert misschien toch nog wel goed zijn omdat ik Advocaat elke keer maar hoor roepen hoe goed Kluivert wel niet is Hij was van de week bij Studio Sport en als ik het goed begreep staat ie nog gewoon in de basis bij het Ned's Elftal

Volgens mij zijn ze allemaal blind maar dat zal wel niet
  donderdag 22 april 2004 @ 14:22:25 #52
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18609161
Hoe kunnen ze hem nu nog met Ruud laten spelen, terwijl het keer op keer duidelijk is dat het niet gaat. Ruud moet onze man zijn die ons het EK brengt en dat gaat dus niet samen met Kluivert.
pi_18609211
quote:
Op donderdag 22 april 2004 13:54 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Gelukkig kan ik iemand beoordelen op hoe arrogant die zich gedraagd Dat zie jij niet neem ik aan. Iemand die al jaren zwak presteerd en zich toch goed genoeg vind voor het nationale elftal (terwijl er 4 andere superspitsen zijn vind ik wel arrogant ja. Vertel jij me dat Kluivert even hard meeverdedigd (en dan bedoel ik de opbouw al verstoren) dan Van Nistelrooy of een Hasselbaink of een Raul of een Henry? Als je dat gelooft ben je zelf gewoon niet objectief Hij is idd erg technisch maar afgelopen 2 jaar springen toch echt alle ballen van z'n voeten af, als jij geen wedstrijden van Barcelona en het Nederlands elftal bekijkt kan ik me je mening voorstellen, omdat die het bij Ajax wel heel goed heeft gedaan. En als aangever laat hij helemaal niet genoeg creative oplossingen zien. Een aangever (Zidane, Bergkamp) zetten spitsen 3/4 keer per wedstrijd alleen voor het doel, bij Kluivert is dat 1 keer per 2 wedstrijden.

Volgens mij ben je zelf niet helemaal objectief want wat ik allemaal opnoem kun je gewoon moeilijk ontkennen. Kom nou maar eens met z'n goeie kwaliteiten want die zal die ongetwijfeld hebben.
Of Kluivert zich al dan niet arrogant gedraagt, zou, als het goed is, geheel buiten de discussie over zijn capaciteiten moeten staan. Dat Kluivert de afgelopen periode slecht draaide in Oranje hoor je mij niet ontkennen. Maar om nou van jaren te spreken is onzin

Dat Kluivert minder loopt te jagen als een kip zonder kop dan RvN (kies maar RvN, omdat hier het contrast het grootst is) klopt. Dat is leuk om te tonen dat je er alles aan wilt doen, maar voor de rest weinig nuttig. Het mooie van Kluivert is nou juist dat hij het, itt tot bijvoorbeeld RvN, niet van dit soort werklust hoeft te hebben, waardoor hij natuurlijk door sommigen onterecht voor lui wordt uitgemaakt. Kluivert is van de 4 superspitsen zoals jij ze noemt met grote afstand de best voetballende, dus dat hij zich goed genoeg vindt is terecht. Trouwens, ik neem aan dat jij Makaay ook schaart onder supersitsen maar die is dat volgens jouw theorie helemaal niet, want die verdedigt in het geheel niet mee (en dat is kennelijk voor jou een belangrijk criterium).

Natuurlijk springen er ballen van zn voeten, dat komt omdat hij totaal uit vorm was. Wederom is twee jaar een beetje aan de lange kant; tevens is het aantal ballen dat van zijn voet springt nog steeds stukken minder dat van de ''concurrenten". Het feit dat het je bij Kluivert opvalt, zegt dan meer over hoe goed hij in vorm is

En ook je laatste zin is weer een overdrijving

Tot slot, een discussie als deze is uiteraard volledig ingegeven door wat voor type spits je het liefst ziet. Ik zie liever een voetballer, dus kies voor Kluivert.
pi_18609249
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:20 schreef mr_anonimous het volgende:
De enige die nog gelooft dat Kluivert top is is Kluivert zelf.
Bedankt voor wederom een nuttige bijdrage
  donderdag 22 april 2004 @ 14:57:18 #55
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18610057
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:24 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Of Kluivert zich al dan niet arrogant gedraagt, zou, als het goed is, geheel buiten de discussie over zijn capaciteiten moeten staan. Dat Kluivert de afgelopen periode slecht draaide in Oranje hoor je mij niet ontkennen. Maar om nou van jaren te spreken is onzin

Dat Kluivert minder loopt te jagen als een kip zonder kop dan RvN (kies maar RvN, omdat hier het contrast het grootst is) klopt. Dat is leuk om te tonen dat je er alles aan wilt doen, maar voor de rest weinig nuttig. Het mooie van Kluivert is nou juist dat hij het, itt tot bijvoorbeeld RvN, niet van dit soort werklust hoeft te hebben, waardoor hij natuurlijk door sommigen onterecht voor lui wordt uitgemaakt. Kluivert is van de 4 superspitsen zoals jij ze noemt met grote afstand de best voetballende, dus dat hij zich goed genoeg vindt is terecht. Trouwens, ik neem aan dat jij Makaay ook schaart onder supersitsen maar die is dat volgens jouw theorie helemaal niet, want die verdedigt in het geheel niet mee (en dat is kennelijk voor jou een belangrijk criterium).

Natuurlijk springen er ballen van zn voeten, dat komt omdat hij totaal uit vorm was. Wederom is twee jaar een beetje aan de lange kant; tevens is het aantal ballen dat van zijn voet springt nog steeds stukken minder dat van de ''concurrenten". Het feit dat het je bij Kluivert opvalt, zegt dan meer over hoe goed hij in vorm is

En ook je laatste zin is weer een overdrijving

Tot slot, een discussie als deze is uiteraard volledig ingegeven door wat voor type spits je het liefst ziet. Ik zie liever een voetballer, dus kies voor Kluivert.
Ik liet Makaay express erbuiten net als Ronaldo, zulke spitsen schieten 1 op de 2 kansen erin, die sparen hun krachten en dat mogen ze van mij omdat als ze de bal krijgen gevaarlijk zijn.

Wat je zegt over hoe goed die wel niet is als die wel in vorm is (omdat het me nu al een tijd opvalt) daar heb je denk ik wel gelijk in.

Dat ie in het Ned's elftal slecht presteerd is in mijn ogen al sinds 2001. Dat is nu 3 jaar, vind ik wel lang

Jij vind RvN jagen als een kip zonder kop. Ik weet niet of je ooit zelf gevoetbald hebt maar als je al 1 team flink gaat jagen, en dan goed jagen zoals RvN doet dan is het onmogelijk voor de tegenpartij goed op te bouwen. Ruud jaagt fanatiek omdat hij de man is die aangeeft wanneer ze gaan jagen. Als ie stilletjes gaat jagen ziet niemand in het team dan. En dat Kluivert goed genoeg is om niet te jagen vind ik dus niet kloppen. Een Makaay (laatste jaren) en Ronaldo en Romario hoeven niet te jagen, die zijn goed genoeg. Kluivert die 1 op de 5 kansen maakt moet gewoon poetsen.

Jouw laatste zin is wel lekker. Je zet het zo (slim) neer dat ieder ander Kluivert liever niet ziet spelen graag een niet-voetballer in de basis ziet. Daarmee geef je mensen een makkelijke keus.

[ Bericht 3% gewijzigd door jojomen4 op 22-04-2004 14:59:39 (bijgevoegd) ]
  donderdag 22 april 2004 @ 15:00:07 #56
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18610132
Puyol kan weer meetrainen! Doet misschien dus mee.
pi_18610809
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:57 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Ik liet Makaay express erbuiten net als Ronaldo, zulke spitsen schieten 1 op de 2 kansen erin, die sparen hun krachten en dat mogen ze van mij omdat als ze de bal krijgen gevaarlijk zijn.

Wat je zegt over hoe goed die wel niet is als die wel in vorm is (omdat het me nu al een tijd opvalt) daar heb je denk ik wel gelijk in.

Dat ie in het Ned's elftal slecht presteerd is in mijn ogen al sinds 2001. Dat is nu 3 jaar, vind ik wel lang

Jij vind RvN jagen als een kip zonder kop. Ik weet niet of je ooit zelf gevoetbald hebt maar als je al 1 team flink gaat jagen, en dan goed jagen zoals RvN doet dan is het onmogelijk voor de tegenpartij goed op te bouwen. Ruud jaagt fanatiek omdat hij de man is die aangeeft wanneer ze gaan jagen. Als ie stilletjes gaat jagen ziet niemand in het team dan. En dat Kluivert goed genoeg is om niet te jagen vind ik dus niet kloppen. Een Makaay (laatste jaren) en Ronaldo en Romario hoeven niet te jagen, die zijn goed genoeg. Kluivert die 1 op de 5 kansen maakt moet gewoon poetsen.

Jouw laatste zin is wel lekker. Je zet het zo (slim) neer dat ieder ander Kluivert liever niet ziet spelen graag een niet-voetballer in de basis ziet. Daarmee geef je mensen een makkelijke keus.
Goed, ik ben met je eens dat Kluivert niet een even grote killer is als Ronaldo en Makaay (daar noem je ook meteen de allerbesten). Kluivert is daarentegen wel completer (dan iig Makaay).

Op het EK speelde Kluivert goed, dat was 2002. Vorig seizoen speelde hij bijna alles bij Barca. En dit seizoen heeft hij na Ronaldinho het beste scoringsgemiddelde van Barca. Dus die 3 jaar van jou zijn volgens mij nodig aan revisie toe

Ik ontken het nut van jagen niet hoor (chargeren hoort erbij ). Ik bedoelde ermee dat hard werken geen toegevoegde waarde heeft; het is namelijk een basisvereiste. Ik heb problemen nav. het feit dat we RvN veel (en zeker niet altijd slim) zien lopen en jagen, meteen wordt geconcludeerd dat hij zo extreem hard werkt en dat Kluivert een luilak is (omdat we hem niet zien lopen sjouwen en sleuren). Kluivert werkt wel degelijk hard, alleen minder zichtbaar. Daarbij, een Kluivert in vorm is heeft genoeg meerwaarde voor het team om zijn energie te sparen voor de belangrijke momenten .RvN heeft helaas niet die klasse, en zal het dus van een tomeloze inzet moeten hebben.

Dat over het aantal kansen Kluivert is m.i. overdreven, want het zal dit niet lager liggen dan RvN, daarbij uiteraard het soort kansen in ogenschouw nemend. RvN krijgt 90% van zn kansen binnen 8 meter voor het goal; kansen die iedere goede spits (jaja, ook Kluivert) scoort.

Die laatste zin was wel mooi geformuleerd vond ik zelf
Maar je begrijpt de strekking wel.
pi_18611338
quote:
Op donderdag 22 april 2004 15:22 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Op het EK speelde Kluivert goed, dat was 2002 2000.
pi_18611357
RvN mist ook zat kansen . Makkaay is wat dat betreft echt bijna een 1 op 1 machine . RvN heeft soms wedstrijden waarin hij echt van de 10 kansen er maar 1 of 2 inprikt.
pi_18613016
quote:
Op donderdag 22 april 2004 15:43 schreef Sloggi het volgende:

[..]
pi_18613069
quote:
Op donderdag 22 april 2004 16:48 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Graag gedaan
  donderdag 22 april 2004 @ 17:01:31 #62
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18613379
quote:
Op donderdag 22 april 2004 15:22 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Goed, ik ben met je eens dat Kluivert niet een even grote killer is als Ronaldo en Makaay (daar noem je ook meteen de allerbesten). Kluivert is daarentegen wel completer (dan iig Makaay).

Op het EK speelde Kluivert goed, dat was 2002. Vorig seizoen speelde hij bijna alles bij Barca. En dit seizoen heeft hij na Ronaldinho het beste scoringsgemiddelde van Barca. Dus die 3 jaar van jou zijn volgens mij nodig aan revisie toe
Ik neem de beste omdat ie in Nederland door de specialisten als de beste wordt gezien.
Het EK was dus idd 2000, daarna heb ik weinigs goed van hem gezien in het Ned's elftal. Die 3 jaar hoeven dus niet gereviseerd te worden omdat 2004-2000=4 jaar

Vorig jaar was ie topscorer met 1 goals uit 36 wedstrijden. Als jij dat veel vind voor een "topspits" bij een topclub die echt wel z'n kansen heeft gehad dan begrijp ik je echt niet

En dit jaar staat ie derde op de ranglijst. Je feiten kloppen niet helemaal. Heel jammer dat je dingen roept die niet kloppen en dan nog eens verteld dat ik me "feitjes" ff na moet kijken omdat iedereen je misschien gelooft terwijl er niks van klopt.
pi_18613638
quote:
Op donderdag 22 april 2004 17:01 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Ik neem de beste omdat ie in Nederland door de specialisten als de beste wordt gezien.
Het EK was dus idd 2000, daarna heb ik weinigs goed van hem gezien in het Ned's elftal. Die 3 jaar hoeven dus niet gereviseerd te worden omdat 2004-2000=4 jaar

Vorig jaar was ie topscorer met 1 goals uit 36 wedstrijden. Als jij dat veel vind voor een "topspits" bij een topclub die echt wel z'n kansen heeft gehad dan begrijp ik je echt niet

En dit jaar staat ie derde op de ranglijst. Je feiten kloppen niet helemaal. Heel jammer dat je dingen roept die niet kloppen en dan nog eens verteld dat ik me "feitjes" ff na moet kijken omdat iedereen je misschien gelooft terwijl er niks van klopt.
Heb helaas weinig tijd, maar zoek het eens na zou ik zeggen. Vorig seioen 16 goals ipv 1........
Dit seizoen qua SCORINGSGEMIDDELDE tweede, want boven Saviola.
Dus mijn feiten kloppen

En dat over die jaren hangt samen met zn Barcelona prestaties, die dus niet zo slecht waren als jij wilt doen geloven.
  donderdag 22 april 2004 @ 17:12:49 #64
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18613664
Ik bedoelde dus 16, dat begrijp je hoop ik wel. Ik had het al opgezocht. Maare dat vind ik nog niet veel hoor.

En dat van die gemiddeldes heb je ook gelijk

Kluivert: 0.43
Saviola: 0.42

Daarbij moet ik wel zeggen dat het moeilijker is om over een langer wedstrijd het gemiddelde te houden Kluif had 16 potjes nodig die andere 26.
  donderdag 22 april 2004 @ 17:16:23 #65
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_18613730
quote:
Op woensdag 21 april 2004 01:24 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:

Dat laatste dan weer net niet aangezien ze naar San Mames moeten
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  donderdag 22 april 2004 @ 17:18:23 #66
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18613780
Op zo'n BS verhaal ga je toch niet eens in *tegen DAMH*

donderdag 22 april 2004 @ 17:32:04 #67
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_18614098
quote:
Op donderdag 22 april 2004 17:18 schreef jojomen4 het volgende:
Op zo'n BS verhaal ga je toch niet eens in *tegen DAMH*

dat At/mD heb ik geeneens gelezen
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_18614315
Barca gaat winnen!! Speelt Overmars mee? Overmars = goed!
the liver is evil, it must be punished
  donderdag 22 april 2004 @ 17:43:49 #70
30919 mitt
Michael Corleone
pi_18614326
Real zonder Ronaldo is meteen een stuk minder.

hoop dat Real wint, maar het gaat lastig worden denk ik zo..
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 22 april 2004 @ 18:18:09 #71
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18615012
quote:
Op donderdag 22 april 2004 17:43 schreef mitt het volgende:
Real zonder Ronaldo is meteen een stuk minder.

hoop dat Real wint, maar het gaat lastig worden denk ik zo..
Hij doet mee, had je geweten als je het hele topic doorgelezen had
pi_18615481
Laten we het niet over Kluivert hebben, maar over de aanstaande match
en ik zie Barça wel winnen van Real

met hun vorm de laatste tijd, moet het wel lukken
pi_18615723
Ik denk 2-0.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_18616051
Barca - Real 5-0
samenvatting hier te downloaden: http://download.fcb.cn/downloads2.asp?downid=1&id=404

hopen dat het weer zo'n uitslag wordt
  donderdag 22 april 2004 @ 19:24:24 #75
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_18616289
Toch wel frappant dat sinds Kluivert er naast staat, Barcelona blijft winnen!!

Ik hoop op een mooie spannende wedstrijd, waarin Cocu in blessuretijd de winnende treffer maakt....
Feyenoord!!! * Barça
pi_18616319
quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:24 schreef Bonobo11 het volgende:
Toch wel frappant dat sinds Kluivert er naast staat, Barcelona blijft winnen!!

Ik hoop op een mooie spannende wedstrijd, waarin Cocu in blessuretijd de winnende treffer maakt....
je lijkt echt op die ene van het FP
hij begon aan de winningstreak, en nie talleen saviola is de belangrijkste

i kzie daar meer Ronaldinho, Davids en Xavi als de belangrijkste mannen die de comeback verzorgden
pi_18616871
vanavond Villareal tegen valencia zal ook wel een mooie pot worden hoop ik
  donderdag 22 april 2004 @ 19:59:29 #78
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18617056
Zapatero gokt op BCN Hij zegt 1-2 in het "potje" onder de ministers!

Wat een eikel
  donderdag 22 april 2004 @ 20:00:05 #79
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18617069
quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:51 schreef Chadi het volgende:
vanavond Villareal tegen valencia zal ook wel een mooie pot worden hoop ik
Komt da op tv?
  donderdag 22 april 2004 @ 21:37:03 #80
30919 mitt
Michael Corleone
pi_18619379
quote:
Op donderdag 22 april 2004 18:18 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Hij doet mee, had je geweten als je het hele topic doorgelezen had
was een algemene stelling hoor.
pi_18620065
Zapatero
  vrijdag 23 april 2004 @ 04:36:49 #82
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18625431
quote:
Op donderdag 22 april 2004 21:37 schreef mitt het volgende:

[..]

was een algemene stelling hoor.

Ow.

Ik vind dat je geljik hebt, vooral omdat er voor Ronaldo geen goede stand in is. Die jonge jongen (van wie ik telkens z'n naam vergeet) blijkt op het hoogste niveau toch niet echt een killer te zijn. Zelf hoop ik dat ze een goeie kunnen vast leggen voor aankomend seizoen die genoegen wilt nemen met een plek op de bank.

Real zonder Ronaldo is een stuk minder dus en
  vrijdag 23 april 2004 @ 08:45:37 #83
82560 Ruud_Gullit
Feijenoord Rotterdam 4 life!
pi_18626425
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:10 schreef DaMayan het volgende:
Maargoed sinds 95 kan hij niets meer fout doen in Nederland. bij Ajacieden.
pi_18626707
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 08:45 schreef Ruud_Gullit het volgende:

[..]
En jij hebt niet gejuichd toen hij (vele) belangrijke goals maakte voor Oranje?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_18627669
quote:
Op woensdag 21 april 2004 18:17 schreef ASSpirine het volgende:

...verklaar je nader, want bij mij weten is Figo zo'n beetje de enige speler van Real die écht in vorm is. Gelukkig haalt de derby (hopelijk) het beste in alle spelers naar boven en blijven de 3 punten lekker in Madrid a.s. zondag...
pi_18628032
quote:
Op donderdag 22 april 2004 20:00 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Komt da op tv?
jah was op LA7 op de schotel net als Newcastle. Ik begrijp niet waarom die UEFA wedstrijden niet werden uitgezonden door andere TV stations Die halve finales en finale is toch waar mensne naar willen kijken of wordt het voortaan pay TV of zo
pi_18628208
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 04:36 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Ow.

Ik vind dat je geljik hebt, vooral omdat er voor Ronaldo geen goede stand in is. Die jonge jongen (van wie ik telkens z'n naam vergeet) blijkt op het hoogste niveau toch niet echt een killer te zijn. Zelf hoop ik dat ze een goeie kunnen vast leggen voor aankomend seizoen die genoegen wilt nemen met een plek op de bank.

Real zonder Ronaldo is een stuk minder dus en
Portillo bedoel je? Als die eens de kans zou krijgen, is hij binnen een jaar een wereldtopper.
Zonde, zonde, zonde
3-1 voor Real trouwens.
pi_18628252
Ik denk dat Barcelona er overheen wals . Niet omdat ze individueel beter zijn maar omdat z eals team gewoon super zijn geworden. Combinaties zijn echt goed en snel over de linies. Ik denk niet dat Real daar wat tegenover kan stellen in de huidige vorm.
  vrijdag 23 april 2004 @ 12:35:42 #89
39256 Bonobo11
pi_18630736
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 10:48 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Portillo bedoel je? Als die eens de kans zou krijgen, is hij binnen een jaar een wereldtopper.
Zonde, zonde, zonde
3-1 voor Real trouwens.
Hij heeft in de jeugd zelfs alle records van Raul verbroken, dan kan je echt wat hoor...
Feyenoord!!! * Barça
pi_18632257
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 12:35 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Hij heeft in de jeugd zelfs alle records van Raul verbroken, dan kan je echt wat hoor...
Misschien dat ie zondag dan toch z'n kans krijgt; Ronaldo heeft volgens de spaanse kranten de ochtendtrainig verlaten wegens een het weer opspelen van z'n blessure. Het is zeer twijfelachtig of ie tegen Barcelona mee zal kunnen doen. Queiroz kennende zal ie weer voor Solari kiezen, maar dan zit je toch zonder een echte spits...wat dat betreft is het wel een schijterd. Maar goed, zonder Ronaldo moet het ook geen probleem worden om te winnen
pi_18632915
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 12:35 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Yep, en de keren dat hij speelde, deed hij dat heel goed (herinner me nog een wedstrijd in Dortmund )
pi_18633329
En Raul komt van de jeugdopleiding van Atletico, dus zo moeilijk was het niet voor Portillo om die records te breken. Neemt niet weg dat hij goed gepresteerd heeft in de jeugd.
  vrijdag 23 april 2004 @ 15:01:18 #93
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18634175
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 10:48 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Zonde, zonde, zonde
3-1 voor Real trouwens.
Portillo scoorde in de jeugd 40 goals per jaar, maar bij Madrid zijn ze er onderhand wel achter dat ie gewoon niet goed genoeg is op het moment. Daarom halen ze een andere spits dit jaar die wel kan scoren

Hij heeft genoeg invalbeurten/wedstrijden gespeeld waarin ie het niet heeft kunnen laten zien.
  vrijdag 23 april 2004 @ 15:03:47 #94
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18634226
Als die zo goed zou zijn, zou die dit jaar wel meer wedstrijden hebben gespeeld met een geblesseerde Ronaldo. Ik denk dat de trainer die hem dagelijks ziet (en verstand van voetbal heeft) beter kan oordelen dat wij buitenstaanders. Hij speeld dus gewoon niet
  vrijdag 23 april 2004 @ 15:05:09 #95
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18634242
Cambiasso op het middenveld aan de zijde van Beckham Die vind ik nou echt goed, jammer dat ie zo weinig speeld
pi_18634609
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 15:03 schreef jojomen4 het volgende:
Als die zo goed zou zijn, zou die dit jaar wel meer wedstrijden hebben gespeeld met een geblesseerde Ronaldo. Ik denk dat de trainer die hem dagelijks ziet (en verstand van voetbal heeft) beter kan oordelen dat wij buitenstaanders. Hij speeld dus gewoon niet
Ik heb nergens beweert dat hij net zo goed is als Ronaldo toc? Zou ook sterk zijn
Ik zei dat hij in potentie een wereldtopper is. Waarom hem niet een jaartje verhuren, zodat hij zich kan bewijzen?
  vrijdag 23 april 2004 @ 15:37:48 #97
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18634974
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 15:20 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Ik heb nergens beweert dat hij net zo goed is als Ronaldo toc? Zou ook sterk zijn
Ik zei dat hij in potentie een wereldtopper is. Waarom hem niet een jaartje verhuren, zodat hij zich kan bewijzen?
Die reactie die jij quote is meer een reactie van mij op de andere reacties van mensen die hem goed vinden. En in de reactie die jij qoute zeg ik niet dat hij even goed is als Ronaldo, ik zeg dat ie wel vaker zou hebben gespeeld nu Ronaldo laatste tijd weer wat pijntjes heeft
pi_18635527
quote:
Barça nadert Real met reuzensprongen (Bron)

Barcelona zit Real Madrid steeds dichter op de hielen. De Catalanen zijn in 2004 al vijftien competitieduels ongeslagen en hebben al elf punten meer behaald dan Real Madrid in die periode (zie tabel). Toch is het verschil in de aanloop naar el derbi in Bernabéu nog zeven punten, met nog vijf wedstrijden te gaan.
Ondanks de ruime marge denkt en hoopt Barça dat het met een overwinning in het hol van de leeuw zondag nog kans maakt mee te strijden om het kampioenschap. Real Madrid zegt en hoopt dat het gat te groot is en dat koploper Valencia de enige concurrent is.

'Barcelona speelt op hoog niveau de laatste tijd', bekent Madrileen Guti. 'Maar je moet iets belangrijks niet vergeten: zij spelen nergens meer voor ook al zeggen ze dat niet. En dat werkt bevrijdend. Met onze moraal zit het echter wel goed. Barça is een rivaal waarvan het lekker winnen is.'

Barcelona-voorzitter Joan Laporta lijkt het ook wel wat om Real in eigen huis te kloppen. Maar dat hij in dat geval bovenop het dak van een auto feestvierend op Madrids verkeersader La Castellana zou gaan rijden, klopt niet. 'Zoiets past niet bij mij. Daarvoor heb ik teveel respect voor Madrid en de Real-fans.'

De Catalanen kunnen in ieder geval rekenen op de steun van Spanje's nieuwe premier José Luis Zapatero. In de parlementaire voetbalpool vulde de socialist een 2-1 overwinning voor Barcelona in. Zapatero maakt van zijn voorkeur geen geheim. Al sinds de jaren vijftig is hij aanhanger van de blaugranas. Als tegenwicht steunen zijn twee dochters Real Madrid.
  vrijdag 23 april 2004 @ 18:46:30 #99
39256 Bonobo11
pi_18638510
Barca!!!!
Feyenoord!!! * Barça
  zaterdag 24 april 2004 @ 22:07:50 #100
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18661032
Ronaldo doet uiteindelijk niet mee!
pi_18661071
Geen dikkie dik.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zaterdag 24 april 2004 @ 22:10:19 #102
30919 mitt
Michael Corleone
pi_18661101
jammer
  zondag 25 april 2004 @ 00:35:42 #103
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18665000
Niet getreurd jongens (al denk ik niet dat jullie dat zijn ) We zullen uiteindelijk toch winnen!
pi_18665178
Barça wint 1-3!
Hier kijk ik al weeeeeeeeeken naar uit!
Morgen vandaag loop ik de hele dag in mijn barça shirt en sjaal!
19.30 live at canal +!
GEEN RONALDO!
geen luis garcia
MAAR WEL LUIS ENRIQUE!

FORCA BARCA!!
pi_18665203
Valdés
Reziger Puyol Oleguer Van Bronckhorst
Cocu
Xavi Davids
Luis Enrique Ronaldinho
Saviola
pi_18665697
ik zei het toch dat dikkie niet meedeed
  zondag 25 april 2004 @ 01:37:13 #107
39256 Bonobo11
pi_18665855
quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:26 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

je lijkt echt op die ene van het FP
Wat bedoel je?
Feyenoord!!! * Barça
pi_18665947
quote:
Op zondag 25 april 2004 01:37 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
over het feit dat je direct over Kluivert begint en de winning streak, dat het pas gebeurd nadat Kluivert eruit was
  zondag 25 april 2004 @ 02:07:18 #109
39256 Bonobo11
pi_18666174
quote:
Op zondag 25 april 2004 01:44 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

over het feit dat je direct over Kluivert begint en de winning streak, dat het pas gebeurd nadat Kluivert eruit was
Je begrijpt me verkeerd. Misschien was mijn reactie verkeerd getimed na jouw oproep om te stoppen met Kluivertbashen. Daar wil ik niet aan meedoen. Ik zeg alleen dat ik het frappant vind dat Barcelona zo goed speelt met Kluivert op de bank. 'k Heb verder niets tegen Kluivert. Het zal wel moeilijk worden denk ik voor hem om een basisplaats terug te winnen in zo'n draaiend team.

Over de wedstrijd. Ik hoop op een zege van Barca en een spannende pot. En nu ga ik een sigaar roken
Feyenoord!!! * Barça
  zondag 25 april 2004 @ 10:03:15 #110
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18668224
Vorige week, toen Barca geweldig speelde, speelden ze nog met 2 buitenspelers. Ze hielden het veld superbreed en kaatsen de balletjes van de ene naar de andere kant. Met die opstelling van ThisIsMe85 staan er geen echte buitenspelers meer Luis Garcia is geblesseerd maar waar is die andere buitenspeler dan?

Was dat Ronaldinho met de opstormende Gio?
pi_18673277
Rebecca Loos zit op de tribune.
www.thuisuiteten.nl
pi_18673558
Is deze pot nog via internet te zien ergens?
pi_18673623
quote:
Op zondag 25 april 2004 16:14 schreef MaxPower het volgende:
Is deze pot nog via internet te zien ergens?
Ze is bi.
www.thuisuiteten.nl
pi_18673653
quote:
Op zondag 25 april 2004 16:19 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ze is bi.
pi_18673874
pi_18673955
even weg van de joke
is het idd live te volgen?
ik weet wel waar ik em naderhand kan dl
maar niets gaat boven live volgen
  zondag 25 april 2004 @ 16:45:15 #117
92644 mr_anonimous
pi_18674057
quote:
Op zondag 25 april 2004 16:39 schreef ASSpirine het volgende:
even weg van de joke
is het idd live te volgen?
ik weet wel waar ik em naderhand kan dl
maar niets gaat boven live volgen
Ja, maar alleen via de decoder. Op Canal + en op het voetbalkanaal van UPC dus. Jammer genoeg!
pi_18674093
Waar kan je hem dl dan?
pi_18674117
kijk naar de Barcça topic (link is in de OP te vinden tussen een hoop tekst, in een andere kleur)

dan bijde Barça topic kijk je maar tussen de paar links die ik heb aangegeven
  Trouwste user 2022 zondag 25 april 2004 @ 16:49:10 #120
7889 tong80
Spleenheup
pi_18674135
Hoe laat begint het ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_18674163
19.30 (staat in de OP)
  zondag 25 april 2004 @ 19:15:31 #122
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18676838
Veel plezier allemaal!

En niet huilen als je over 2 uur weet dat Barca met 3-1 verloren heeft
  Trouwste user 2022 zondag 25 april 2004 @ 19:16:27 #123
7889 tong80
Spleenheup
pi_18676860
Wij gaan huilen van vreugde.

pi_18677125
Hup Barca!
pi_18677269
weet iemand of je het ergens online kan bekijken?
met beeld bedoel ik dus
.
  zondag 25 april 2004 @ 19:41:10 #126
30919 mitt
Michael Corleone
pi_18677359
Casillas; Míchel Salgado, Helguera, Raúl Bravo, Roberto Carlos; Beckham, Cambiasso, Figo, Zidane, Solari; Raúl.

Valdés; Reiziger, Puyol, Oleguer, Van Bronkhorst; Xavi, Cocu, Davids; Overmars, Saviola y Ronaldinho
  Trouwste user 2022 zondag 25 april 2004 @ 19:44:16 #127
7889 tong80
Spleenheup
pi_18677439
Hou ons op de hoogte.

5 Nederlandes met Kluivert op de bank. Dit kan niet mis gaan.

zondag 25 april 2004 @ 19:46:19 #128
30919 mitt
Michael Corleone
pi_18677493
hup Zinedine
pi_18677504
Itv

mms://iTV.dreamxlive.net/iTV
.
  Trouwste user 2022 zondag 25 april 2004 @ 19:47:02 #130
7889 tong80
Spleenheup
pi_18677506
quote:
Op zondag 25 april 2004 19:46 schreef mitt het volgende:
hup Zinedine

zondag 25 april 2004 @ 19:49:59 #131
30919 mitt
Michael Corleone
pi_18677581
quote:
Op zondag 25 april 2004 19:47 schreef tong80 het volgende:

[..]

als Real verder voor stond zou ik wel voor Barca zijn
pi_18677649
quote:
Op zondag 25 april 2004 19:46 schreef RobinhoX het volgende:
Itv

thx
  zondag 25 april 2004 @ 19:53:01 #133
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_18677654
quote:
Itv

Na wat haperingen gaat het nu redelijk vloeiend.

Thanks.
pi_18677777
stoer
pi_18677857
thanks voor de link
pi_18677912
quote:
Itv

Tnx
pi_18677972
Dat duo commentaar is ook wel grappig
pi_18678029
Op de momenten dat ie niet hapert, zie ik steeds Davids een overtreding maken
pi_18678059
Mooie redding .
pi_18678073
Dat had de 1-0 voor Real moeten zijn
pi_18678075
omg dat was even spannend

gelukkig liep het goed af
  zondag 25 april 2004 @ 20:10:15 #142
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_18678080
Komt Barca even goed weg...
pi_18678116
Geel Figo
pi_18678121
quote:
Op zondag 25 april 2004 20:10 schreef Bobu het volgende:
Komt Barca even goed weg...
Ja inderdaad

iTV is gelijk down heb ik het vermoeden
  Trouwste user 2022 zondag 25 april 2004 @ 20:12:49 #145
7889 tong80
Spleenheup
pi_18678134
quote:
Op zondag 25 april 2004 20:12 schreef Inquistor87 het volgende:
Geel Figo
Schwalbe ?

zondag 25 april 2004 @ 20:13:11 #146
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_18678140
Hoe werkt die link ?

-edit-

in media player , ok
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_18678151
quote:
Itv

Vet
pi_18678155
quote:
Op zondag 25 april 2004 20:13 schreef popolon het volgende:
Hoe werkt die link ?

Kopier de link en open de link in Media Player

Bestand -> Open Url
pi_18678161
onderkant lat

kopieeren en in je balk plakken popolon
pi_18678166
quote:
Op zondag 25 april 2004 20:12 schreef tong80 het volgende:

[..]

Schwalbe ?

Zeuren tegen de scheids

Net die andere Portugese kant .
pi_18678179
Hup Barça trouwens
  zondag 25 april 2004 @ 20:14:51 #152
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_18678180

Van de lijn gehaald.
pi_18678193
hmm hij gaat nou wel heel erg traag
  zondag 25 april 2004 @ 20:16:19 #154
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_18678217
Zitten we nu allemaal naar een Koreaanse stream te kijken?

pi_18678230
Wat ziet die Beckham er weer lomp uit
pi_18678232
quote:
Op zondag 25 april 2004 20:16 schreef popolon het volgende:
Zitten we nu allemaal naar een Koreaanse stream te kijken?

Canal+ zonder haperen .
pi_18678261
zidane bijna
pi_18678262
quote:
Op zondag 25 april 2004 20:16 schreef Inquistor87 het volgende:

[..]

Canal+ zonder haperen .
Inderdaad. Korea Rulez
pi_18678319
voetbalt er nu ook al een koreaan bij barca of real dan
pi_18678365
Oh god. Die reclames
  zondag 25 april 2004 @ 20:23:40 #161
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18678384
Real is toch echt wel beter mannen! Eerste 30 min was het ongeveer gelijk, laatste 15 min pressie voetbal 3-1 hou ik het op
pi_18678418
Een paar beste kansen gemist
  zondag 25 april 2004 @ 20:26:04 #163
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_18678451
Dat decor allemaal nederlandse club emblemen.
pi_18678479
PSV linksonder
pi_18678491
feyenoord en utrecht rechts
.
pi_18678494
haha, prachtig.
PSV, Utrecht, Feyenoord, Volendam. Heerenveen, Roda JC
pi_18678497
quote:
Op zondag 25 april 2004 20:26 schreef popolon het volgende:
Nog helemaal niet opgevallen
pi_18678539
quote:
Op zondag 25 april 2004 20:27 schreef tukkeronline het volgende:
haha, prachtig.
PSV, Utrecht, Feyenoord, Volendam. Heerenveen, Roda JC
Volendam
pi_18678545
hoezo volendam???
.
pi_18678551
Plaats is een screenie .
pi_18678557
quote:
Op zondag 25 april 2004 20:26 schreef popolon het volgende:
FC Volendam, bekend in Korea
pi_18678560
Ik zie ook Roda JC linksboven. FC Volendam Waarom geen Ajax
pi_18678586
wat een kans voor roberto carlos
.
pi_18678605
Reclame
pi_18678610
Wel jammer dat ze waarschijnlijk een aardig licht lijntje hebben.
pi_18678660
quote:
Op zondag 25 april 2004 20:29 schreef Inquistor87 het volgende:
Plaats is een screenie .
zal straks is proberen na de wedstrijd
  zondag 25 april 2004 @ 20:35:03 #177
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_18678678
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  Trouwste user 2022 zondag 25 april 2004 @ 20:37:00 #178
7889 tong80
Spleenheup
pi_18678723
Doe eens plaatjes posten.

pi_18678741
En net bij die trap van Roberto Carlos blijft het beeld hangen
pi_18678776
quote:
Op zondag 25 april 2004 20:37 schreef tong80 het volgende:
Doe eens plaatjes posten.

Ja, hoe
Als ik 'm in Paint plakt blijft het beeld maar bewegen en wordt het zwart
  zondag 25 april 2004 @ 20:41:49 #181
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_18678838
quote:
Op zondag 25 april 2004 20:39 schreef brighton het volgende:

[..]

Ja, hoe
Als ik 'm in Paint plakt blijft het beeld maar bewegen en wordt het zwart
Ik denk dat tong het decor van de studio bedoelt.
pi_18678841
Oeh wel leuk nu .
pi_18678845
1-0
  zondag 25 april 2004 @ 20:42:32 #184
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18678858
Goallllllllllllllll
  zondag 25 april 2004 @ 20:42:37 #185
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_18678861
Hier nog niet.
pi_18678862
KUT
pi_18678863
quote:
Op zondag 25 april 2004 20:41 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik denk dat tong het decor van de studio bedoelt.
Ja, dat zullen ze na de wedstrijd ook nog wel hebben toch?
pi_18678864
kut!
.
pi_18678886
Jammer
  Trouwste user 2022 zondag 25 april 2004 @ 20:43:50 #190
7889 tong80
Spleenheup
pi_18678890
What happened ?

zondag 25 april 2004 @ 20:44:02 #191
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_18678897
1-0 solari
pi_18678906
1-0 scolari
.
  zondag 25 april 2004 @ 20:45:12 #193
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_18678936
HIj zit er wel goed in..

bah.
pi_18678950
Rijkaard geeft het op, Kluivert komt erin
pi_18678970
1-1 Kluivert!!
  Trouwste user 2022 zondag 25 april 2004 @ 20:46:16 #196
7889 tong80
Spleenheup
pi_18678972
Nu komt het goed. Had natuurlijk moeten starten.

zondag 25 april 2004 @ 20:46:50 #197
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_18678995
GOAL FILLSSSSSSSSSSS DE PUTAAAAAAAAAAA
GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL GOALLLLLLLLLLLLL
pi_18678997
JAAAAAAAAAAAAA
.
pi_18678998
1-1 Kluivert
Religion is a pacifier
  zondag 25 april 2004 @ 20:47:07 #200
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_18679005
1-1 !!!!!!!!!!!!!!
pi_18679007
haha, ik post vaker zo´n berichtje
  zondag 25 april 2004 @ 20:47:23 #202
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_18679019
Patrick
  zondag 25 april 2004 @ 20:47:28 #203
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_18679025
Super Sub?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_18679032
KLUIVERT
.
  zondag 25 april 2004 @ 20:48:15 #205
92729 Haagse_Chubby
spelingtsjekken is for mietjus
pi_18679060
Hoeveel staat het eigenlijk??
Soms staat het stoplicht op rood en soms op groen, in Almelo is altijd wat te doen - Herman Finkers
pi_18679067
ik wou het net zeggen maar dus al vermeldt 1-1
pi_18679096
quote:
Op zondag 25 april 2004 20:46 schreef El_Catalan het volgende:
GOAL FILLSSSSSSSSSSS DE PUTAAAAAAAAAAA
heheh .
  Trouwste user 2022 zondag 25 april 2004 @ 20:49:29 #208
7889 tong80
Spleenheup
pi_18679114
De held.

pi_18679126
Hmm... Een of andere Koreaanse technicus zit met de start-stop-stream knop te spelen
Religion is a pacifier
  Trouwste user 2022 zondag 25 april 2004 @ 20:51:10 #210
7889 tong80
Spleenheup
pi_18679162
quote:
Op zondag 25 april 2004 20:49 schreef PeterV het volgende:
Hmm... Een of andere Koreaanse technicus zit met de start-stop-stream knop te spelen
Hiddink.

zondag 25 april 2004 @ 20:51:12 #211
30919 mitt
Michael Corleone
pi_18679164
Kluivert gun ik het dus dan weer wel
pi_18679165
Ow, verkeerd....
pi_18679190
slecht geschoten vrije trap van ronaldino
pi_18679200
waar kan ik die stream zien dan?
///M powert :P
pi_18679206
quote:
Op zondag 25 april 2004 20:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hiddink.

Religion is a pacifier
pi_18679234
Iemand nog iets te zeiken over Kluivert?
pi_18679240
quote:
Op zondag 25 april 2004 20:52 schreef hoidoei het volgende:
waar kan ik die stream zien dan?
In Windows Media Player

zondag 25 april 2004 @ 20:53:46 #218
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_18679245
  Trouwste user 2022 zondag 25 april 2004 @ 20:54:51 #219
7889 tong80
Spleenheup
pi_18679278
Hoe is de wedstrijd. Hoeveel klassen is Barca beter ?

pi_18679295
iedereen opdonderen uit die stream
  zondag 25 april 2004 @ 20:55:47 #221
30919 mitt
Michael Corleone
pi_18679308
sinds wanneer speelt Zidane bij Barca
  zondag 25 april 2004 @ 20:56:17 #222
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_18679326
quote:
Op zondag 25 april 2004 20:54 schreef tong80 het volgende:

Eerlijk gezegd kan ik er niet veel van maken, maar het idee blijft leuk
pi_18679339
jezus wat gaat die stream nu kut.....

hier een nieuwe

http://www.cdmatv.com/ en dan naar channel 26
.
pi_18679341
het beeld schokt , zie er geen poep van
pi_18679358
quote:

wat ik ervan zie is het beetje over en weer
pi_18679379
quote:

Voor zover deze veredelde slide show een gewogen oordeel toestaat zou ik zeggen: Het gaat redelijk gelijk op. Helaas is Madrid toch ietsje gevaarlijker.
Religion is a pacifier
pi_18679384
rood! figo
.
pi_18679388
Figo rood
  Trouwste user 2022 zondag 25 april 2004 @ 20:58:09 #229
7889 tong80
Spleenheup
pi_18679389
Hier een veel betere stream http://www.Real.verliest.van.Barca.com

pi_18679391
figo 2e geel en rood
  zondag 25 april 2004 @ 20:58:31 #231
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_18679396
Figo

Heeeerlijk
  Trouwste user 2022 zondag 25 april 2004 @ 20:58:40 #232
7889 tong80
Spleenheup
pi_18679398
Rood Figo. Laat me raden een schwalbe.

zondag 25 april 2004 @ 20:58:40 #233
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_18679399
Figo is een pleurislijer!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zondag 25 april 2004 @ 20:59:28 #234
30919 mitt
Michael Corleone
pi_18679427
Puyol vliegt wel hoog
pi_18679432
Portugees
pi_18679433
quote:
Op zondag 25 april 2004 20:58 schreef tong80 het volgende:

een smerige overtreding op een barca speler
  Trouwste user 2022 zondag 25 april 2004 @ 20:59:53 #237
7889 tong80
Spleenheup
pi_18679448
quote:
Op zondag 25 april 2004 20:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Figo is een pleurislijer!
Ja maar post eens wat nieuws.

pi_18679453
quote:

Nee net de andere kant van een portugees
Neeeee niet kaarten vragen die andere
Juist smerige overtredingen
  Trouwste user 2022 zondag 25 april 2004 @ 21:00:51 #239
7889 tong80
Spleenheup
pi_18679474
quote:
Op zondag 25 april 2004 20:59 schreef pascalheister het volgende:

[..]

een smerige overtreding op een barca speler
Leek me al raar dat ie Beckham neer zou trappen.

zondag 25 april 2004 @ 21:00:54 #240
46998 Duder
strolling along
pi_18679477
was de stand
Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
  zondag 25 april 2004 @ 21:01:02 #241
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_18679481
quote:
Op zondag 25 april 2004 20:59 schreef mitt het volgende:
Puyol vliegt wel hoog
Limiet hoogspringen voor Athene is binnen.
  Trouwste user 2022 zondag 25 april 2004 @ 21:01:40 #242
7889 tong80
Spleenheup
pi_18679497
quote:
Op zondag 25 april 2004 21:00 schreef Duder het volgende:
was de stand
Tong de 1-1 in de vaatwasser gooit.

pi_18679511
quote:
Op zondag 25 april 2004 21:00 schreef tong80 het volgende:

[..]

Leek me al raar dat ie Beckham neer zou trappen.

misschien wil figo ook wel is een nachtje met rebecca
pi_18679515
Goed commentaar ook van die Koreanen
Religion is a pacifier
pi_18679519
quote:
Op zondag 25 april 2004 21:00 schreef Duder het volgende:
was de stand
1-1
  zondag 25 april 2004 @ 21:04:22 #246
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_18679565
quote:
Op zondag 25 april 2004 21:02 schreef PeterV het volgende:
Goed commentaar ook van die Koreanen
Idd, leuke portie humor ook in het commentaar, daar hou ik van!
pi_18679569
Beckham is ook een kneus
pi_18679580
beckham mietje
pi_18679606
kluivert
.
  zondag 25 april 2004 @ 21:06:00 #250
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_18679609
quote:
Hier een veel betere stream http://www.Real.verliest.van.Barca.com

Tong wat ben je toch voorspelbaar.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 25 april 2004 @ 21:06:02 #251
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_18679610
Beckham rulez!
pi_18679614
wat een kans voor Kluivert.....
Religion is a pacifier
pi_18679619
wat een kans voor Kluivert

mooie aanval was dat!
pi_18679627
Zidane eruit
  Trouwste user 2022 zondag 25 april 2004 @ 21:07:24 #255
7889 tong80
Spleenheup
pi_18679642
quote:
Op zondag 25 april 2004 21:06 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Tong wat ben je toch voorspelbaar.
Ja, gvd je kunt niet altijd briljant zijn.

pi_18679647
Kan iemand Hiddink bij die stopknop wegslepen????
Religion is a pacifier
pi_18679681
dacht dat die japanners altijd zulke goede streams hadden?
pi_18679703
Japanners wel
Religion is a pacifier
pi_18679737
Dit is Korea volgens mij.

Solari had trouwens rood mogen hebben.
pi_18679842
JAaaaaaaaaa

Mooie lob van Ronaldihno
pi_18679854
GGGOOOOOOOOOOOAAAAAAAAALLLLLLLLLL
.
pi_18679859
JAAAAAAAAAA!!!!! 1-2
Religion is a pacifier
  Trouwste user 2022 zondag 25 april 2004 @ 21:15:48 #263
7889 tong80
Spleenheup
pi_18679878
Yes ? ? ?

Wie ?

zondag 25 april 2004 @ 21:16:09 #264
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_18679891
BARCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
OJAAJOH?
pi_18679895
Xavi volgens mij
Religion is a pacifier
pi_18679904
Cool 1-2
  zondag 25 april 2004 @ 21:16:45 #267
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_18679912
GOLLLLLL GUANYAREMMMMMMMMMMMM GOLLLLLLLLLLLLL BANDARRAAAAAAAA CAPOLLETSSSSSSSSSSSSSS PUTA MARE GOLLLL XAVI
pi_18679916
xavi pwnt
pi_18679918
saviola

of yoch xavi :S
.
pi_18679931
Hoeren is je favo woordje? .
  zondag 25 april 2004 @ 21:17:45 #271
30919 mitt
Michael Corleone
pi_18679937
Barca wordt nog kampioen
  Trouwste user 2022 zondag 25 april 2004 @ 21:18:01 #272
7889 tong80
Spleenheup
pi_18679946
El_Catalan.

pi_18679948
Wie scoorde er? Xavi of Saviola?
pi_18679956
Woei

El_Catalan, ik ga volgende week waarschijnlijk naar Barça - Espanyol. Waar kan ik het beste gaan zitten (welk vak). Ik wil niet te duur zitten
pi_18679964
Xavi
pi_18679984
quote:
Op zondag 25 april 2004 21:18 schreef BMWM3 het volgende:
Wie scoorde er? Xavi of Saviola?
Xavi
pi_18679997
quote:
Op zondag 25 april 2004 21:18 schreef tukkeronline het volgende:
Xavi
Dankje wel

Zag het op VI Scorebord
pi_18680011
OEI ronaldinho
.
pi_18680013
oew bijna 3-1
  zondag 25 april 2004 @ 21:19:56 #280
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_18680019
haha die ronaldinho loopt zo door heel die verdediging

barca is vet de betere
OJAAJOH?
  zondag 25 april 2004 @ 21:20:35 #281
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_18680035
Ok,

Affluiten !!!!
  zondag 25 april 2004 @ 21:20:52 #282
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_18680045
3 minuten extra, nog 1 te gaan.
  Trouwste user 2022 zondag 25 april 2004 @ 21:21:18 #283
7889 tong80
Spleenheup
pi_18680059
Is het nog geen tijd ?

pi_18680074
bijna
Religion is a pacifier
pi_18680078
Jeeej Barca
pi_18680083
Idd, affluiten nu!
pi_18680086
quote:
Op zondag 25 april 2004 21:16 schreef El_Catalan het volgende:
GOLLLLLL GUANYAREMMMMMMMMMMMM GOLLLLLLLLLLLLL BANDARRAAAAAAAA CAPOLLETSSSSSSSSSSSSSS PUTA MARE GOLLLL XAVI
quote:
El_Catalan, ik ga volgende week waarschijnlijk naar Barça - Espanyol. Waar kan ik het beste gaan zitten (welk vak). Ik wil niet te duur zitten
Mits je er verstand van hebt
pi_18680103
AFGELOPEN!
pi_18680106
afgelopen
.
pi_18680107
Einde 1-2
Religion is a pacifier
  zondag 25 april 2004 @ 21:22:26 #291
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_18680108

Olé.

zondag 25 april 2004 @ 21:22:40 #292
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_18680114
JAAAAAAAA!

dag real hahahaha
OJAAJOH?
pi_18680122
Barcalona Dag Real Madrid
pi_18680124
barca
.
  Trouwste user 2022 zondag 25 april 2004 @ 21:23:20 #295
7889 tong80
Spleenheup
pi_18680132
BARCA !

pi_18680133
Barca gaat goed. Ik zie ze nog kampioen worden.
Religion is a pacifier
pi_18680137
wat is de stand nu?
.
  zondag 25 april 2004 @ 21:24:11 #298
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_18680165
haha check die nabeschouwing

volendam, utreg, feyenoord heerenveen, psv, roda op de achtergrond
OJAAJOH?
pi_18680189
quote:
Op zondag 25 april 2004 21:24 schreef hellmondunited het volgende:
haha check die nabeschouwing

volendam, utreg, feyenoord heerenveen, psv, roda op de achtergrond
hoezo volendam eigenlijk?
.
  zondag 25 april 2004 @ 21:25:43 #300
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_18680198
Verdient

Wel jammer van die Rode kaart. Beetje geschwalbeerd van Puton

Maarja, 2de helft tegen 10 man was Barca dus wel beter.
pi_18680199

pi_18680203
Ja en het barca logo onder het heerenveen logo....vreemde vormgeving
Religion is a pacifier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')