abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18569895
Als volgt....
Mijn zus heeft nu kabelinternet en ik zou het even installeren.....
afijn er ging wat mis met de installatie van de netwerkkaart en heb win98 eraf gesmeten incl de rest van de inhoud van de harde schijn en compleet opnieuw geinstalleerd....
Ben ik net bezig om alle onderdelen weer goed te installeren ben ik eindelijk helemaal klaar, nou eens een reboot en alles gaat goed en start perfect op.
Doe ik hem uit en kom erachter dat ik winzip er nog af moest smijten....
Knop ingedrukt en er gebeurt vrijwel niets, je hoort de cdrom opspinnen en meer ook niet, geprobeerd met win98 cd erin ook niet, opstartdiskette helpt geen bal omdat de diskdrive niet eens aangaat geen piepjes niets tijdens opstarten niets
Pc is een pentium 450mhz, met 160 nog wat mb geheugen en opboard videokaart en draait op win98.
Weet iemand wat ik eraan kan doen??? Of wat er mis mee is??
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_18570066
ehm.. vidkaart naar de donder misschein? Of probeer eens alles los te halen, en daarna weer terug te prikken.. soms werkt het.. anders weet ik het ook niet..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_18570146
Misschien ff lankabel eruit, of anders lankaartje zelf.... als dit niet werkt vrees ik het ergste voor je moederbord
pi_18570175
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
ehm.. vidkaart naar de donder misschein? Of probeer eens alles los te halen, en daarna weer terug te prikken.. soms werkt het.. anders weet ik het ook niet..
heb heb ook al geprobeerd via een pci-kaart aan te sturen maar dat deed ook niets.....
alles zit muur maar dan ook muur vast, net nog voor de zekerheid gekeken
pi_18570185
idd ff onderdeel voor onderdeel proberen,

anders misschien ff biosflashen, kan ook helpen
pi_18570229
moederbord, voeding, proc mischien kapot probeer eens wat uit te wisselen
  dinsdag 20 april 2004 @ 21:02:53 #7
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_18570330
Als je ook geen piepjes hoort moet je eerst ff je processor aandrukken en kijken of de koeler wel altijd netjes gedraaid heeft. daarna even het geheugen loshalen en weer vastprikken (evt eerst even 1 bankje om te testen).

werkt daarna nog niets, dan is het mobo of de voeding naar de eeuwige jachtvelden.
pi_18570842
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 21:02 schreef Tjabbo het volgende:
Als je ook geen piepjes hoort moet je eerst ff je processor aandrukken en kijken of de koeler wel altijd netjes gedraaid heeft. daarna even het geheugen loshalen en weer vastprikken (evt eerst even 1 bankje om te testen).

werkt daarna nog niets, dan is het mobo of de voeding naar de eeuwige jachtvelden.
done zonder resultaat, processor zelf eruit gehaald en gekeken voor stof......
voeding zal toch wel niet aangezien die gewoon aangaat, en zoveel draait er niet extra, alleen een netwerkkaartje
  dinsdag 20 april 2004 @ 23:13:37 #9
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_18574280
oke trek alles er uit wat niet nodig is. lan kaart cd rom hdd floppy los koppelen. Echt kaal gewoon. Eerste doel is beeld krijgen. En een bios post te krijgen.

Doe meteen ook even clear cemos of hoe je dat ook schrijft. Maak met een gum even de contakt puntjes schoon van je geheugen.

Start op. Op het moment dat hij aan gaat. Alles 1 voor 1 weer aan slutien. Met een beetje geluk stopt hij op een gegeven moment er mee. En dat is het geen dat kortsluiting maakt.

Gaat hij al in het begin niet aan. Even geheugen uitwisselen. Helpt dat niet dan de voednen. En anders is het verhaal.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')