quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:23 schreef FlyingFox het volgende:
De Tony Blèèreklauw. Vooral grappig voor de Tilburgers onder ons.
De Zalmsalade, NU met 20% minder.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:25 schreef jogy het volgende:
De Zalmsalade ( vooral geschikt voor anorexia patienten :') )
Met Zalmsalade!quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:38 schreef nonzz het volgende:
Beasticks?
Whehehhehee, méér!!quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:46 schreef Tokay het volgende:
En niet te vergeten de sappige Adam Curryworst.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik snap 'm nu pas!quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:46 schreef Bupatih het volgende:
Piet Hein Döner-kebabom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:49 schreef Golf het volgende:
[..]
Ik snap 'm nu pas!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:25 schreef jogy het volgende:
De Zalmsalade ( vooral geschikt voor anorexia patientenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:51 schreef Bupatih het volgende:
Hans van Willigenburgerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:54 schreef Tokay het volgende:
Friet Frietulaer...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:54 schreef Tokay het volgende:
Friet Frietulaer...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Whehehequote:Op dinsdag 20 april 2004 19:57 schreef Tokay het volgende:
Tatum Omelet
Hihihi!quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:57 schreef FlyingFox het volgende:
Toastje Breugem.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hihihihiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:57 schreef FlyingFox het volgende:
Toastje Breugem.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het kan ook met FOK!kersquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:03 schreef Tokay het volgende:
Tsja, en toen was de inspiratie effe op...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gordon Blue!quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:12 schreef Tokay het volgende:
Marco Borsatesaus
Ik moest ff naar buiten, pfff. Ja Fok!kers zijn toch ook eenquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:05 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Het kan ook met FOK!kersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Soep van de Daggla.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou mok wéér naar buiten!quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:13 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Gordon Blue!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, die hebben we natuurlijk ook nog nodig.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:15 schreef lushi-alien het volgende:
je kunt ook gezellig eten op de REPLAYcemats!
doet me denken aan de Playboy Replay Matesquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:15 schreef lushi-alien het volgende:
je kunt ook gezellig eten op de REPLAYcemats!
Gewoon een bord Pim Fortuijnbonen vind ik toch grappiger.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:17 schreef lushi-alien het volgende:
PIMpelmees met AroMAT herbensaus
Whohohohooooooo pijn in buik,quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:17 schreef lushi-alien het volgende:
PIMpelmees met AroMAT herbensaus
Je zwakt wat af dear.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:18 schreef Tokay het volgende:
Sonja Silvavliesrijst.
Sorry drol.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:19 schreef FlyingFox het volgende:
Je zwakt wat af dear.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vond em eigenlijk wel stoer!quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:19 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Je zwakt wat af dear.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trek in een Gretta Duisenburger?quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:20 schreef Tokay het volgende:
[..]
Sorry drol.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
echt wel!quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:20 schreef lushi-alien het volgende:
[..]
Ik vond em eigenlijk wel stoer!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
WHahahaquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:22 schreef lushi-alien het volgende:
de angela bamischijf (pfff dat ik daar niet eerder op ben gekomen zeg..)
quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:23 schreef FlyingFox het volgende:
De Tony Blèèreklauw. Vooral grappig voor de Tilburgers onder ons.
Auwauwauw ik wor gekkkk, ik begin ze al te missen!quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:20 schreef FlyingFox het volgende:
Mabel Wisse Smitte bonen in tomatensaus!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooi!quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:25 schreef lushi-alien het volgende:
DE WINSTON BIOGARDEom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:27 schreef FlyingFox het volgende:
Rafaël van de Vaardbeienvla.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Okay okay!quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:29 schreef Tokay het volgende:
Jan des Boubrie
hahahahahhaha hij is leukquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:27 schreef FlyingFox het volgende:
Rafaël van de Vaardbeienvla.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Whahahahaaaaaaaaaaaahahahahaaaa!!! Ik moet ff roken buitenquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:30 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Okay okay!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ontopic!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jan des Bouvriekandel!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of Jaap Stampotquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:33 schreef Bupatih het volgende:
Jaam Stamboomijsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:13 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Gordon Blue!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of Jaap Stamme kastanjesquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:33 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Of Jaap Stampotom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Filip de Wilde kastanjesquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of Jaap Stamme kastanjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:36 schreef FlyingFox het volgende:
Meneer Aardappelen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.:'(Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Da's ook geen BN'erquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:38 schreef Bupatih het volgende:
Janet Jackson met haar Nibbles™-Gateom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Janet Jacksonder mayo
Janet Jacksonnebloempitjes
IenieMiniWorstjequote:Op dinsdag 20 april 2004 20:40 schreef Golf het volgende:
Aard Ossestaartjessoep!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
borshtato??? welk gerecht??quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:42 schreef corr het volgende:
Marco Borshtato
Pizza Dijkstra
Borsht> russichquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
borshtato??? welk gerecht??
quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:42 schreef Aventura het volgende:
Laurentien Brinkworst. Lekkere combi met wat blokjes (Claus-)Casimir.
oh....te exotisch voor mijquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:44 schreef corr het volgende:
[..]
Borsht> russich
Niet echt een snack, maar móói!quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
oh....te exotisch voor mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik houd het bij mijn Helmut ZuurKohl
quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:47 schreef Xebrozius het volgende:
Peter R. Diepvries.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gewéldig en zelf weet ik toch niks meer zeg.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:48 schreef Tokay het volgende:
Isa Hoesterzwam
sinds wanneer worden hier alleen maar snacks gegevenquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:48 schreef Golf het volgende:
[..]
Niet echt een snack, maar móói!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weggespoeld met een goed glas Prins Constantwijnquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:42 schreef Aventura het volgende:
Whahahhahaaaaaaaa!!quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:50 schreef Xebrozius het volgende:
Mabel Wisse Smithsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En die is getrouwd met Antonie Krakerling!!quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:48 schreef Tokay het volgende:
Isa Hoesterzwam
quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Anita Witbier.
is al langs geweestquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:51 schreef corr het volgende:
Friet Paulusma
aka Martini Hafkampquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:52 schreef Golf het volgende:
Inge Iepenburger.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zijn er ook veel.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
is al langs geweestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hou op!! Ik bel de smaakpolitie hoor.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En die is getrouwd met Antonie Krakerling!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.kut..ik moest om mijn eigen grap lachenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:53 schreef Golf het volgende:
[..]
Hou op!! Ik bel de smaakpolitie hoor.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies._o-Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:55 schreef Tokay het volgende:
Of: Guusje Leverworst
En Royaltyverslaggever Peter Smulrol verzorgt het artikel in Story.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:42 schreef Aventura het volgende:
Die maakte toch ooit deel uit van een zangtrio?quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:55 schreef Tokay het volgende:
Of: Guusje Leverworst
Da's niet leuk, da's briljant Xebro!quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:55 schreef Xebrozius het volgende:
Beatwixom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:01 schreef Bupatih het volgende:
Jan Roti
sorry...kan niet meer stoppenquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:03 schreef Golf het volgende:
Bupatih stop ook ff wil je??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
medepresentator Albert Verlinzenquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:05 schreef Tokay het volgende:
Saucijzenbeaudje van Erven Dorens
Ey oplette die is van mij :-Pquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
medepresentator Albert Verlinzen
oew .sorryquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ey oplette die is van mij :-P
quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:06 schreef Bupatih het volgende:
Mr Beanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:07 schreef Golf het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Huh? Ist op?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je zal het toch echt zien staan op een bord bij een vreetschuur!quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:10 schreef corr het volgende:
kroked van tijn
quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:11 schreef Aventura het volgende:
Blokje Kaas Bruinsma anyone?
quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:15 schreef Bupatih het volgende:
Slatan Ibrahimovic
haha...al de hele tijd nietquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:20 schreef corr het volgende:
[..]
isgeen BN-er
Nee anders was Barry Gibbburger ook wel leuk geweest, Topic aanpassen maar dan?quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:20 schreef corr het volgende:
[..]
isgeen BN-er
Auw, ik kan niet meer!quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Reebout Oerlemans met Danielle Botersla staat ook op de kaart.
Werd toch een NL vreetschuur dacht ik=quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:22 schreef Golf het volgende:
[..]
Nee anders was Barry Gibbburger ook wel leuk geweest, Topic aanpassen maar dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan iig Jelly Furtado )als ze al nl zou zijn'quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:24 schreef Bupatih het volgende:
Yelly Furtado
Ow, wat klinkt die lekker! Ja graag 1 Ron Brandnetelsoep.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:26 schreef Bupatih het volgende:
jajaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ron Brandnetelsoep
Voor de dapperen onder ons....quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Harry Pens
Whahahaahaaaaaaaquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Harry Pens
Hijs leuk, maar d'r staat jaan vriendinnetje!quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:30 schreef Wolfjesfan het volgende:
Gert Jaan Droge worst
Dankjewel voor vanavond!quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:31 schreef Tokay het volgende:
Boterhamke Jansen
Ik ga afhaken...
Is niks meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hahahahhaaaaaaa prachtig!! Whehehe!quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:32 schreef Bupatih het volgende:
En al het eten kan bewaard worden in de mooi ontworpen Jan de Bouvriescombinatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee hoor, kan gewoon in de ijsKastquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:32 schreef Bupatih het volgende:
En al het eten kan bewaard worden in de mooi ontworpen Jan de Bouvriescombinatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wie heet Kast?quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:33 schreef corr het volgende:
[..]
Nee hoor, kan gewoon in de ijsKast
Whahahaaaaaa, ik schuif m'n stoel een meter op en kom je zoenen!quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:34 schreef Wolfjesfan het volgende:
Broodje Britget maaslander
LINK NAAR TOKAY's NAAMquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:34 schreef Wolfjesfan het volgende:
Broodje Britget maaslander
ook al gezegdquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:39 schreef Intxaurraga het volgende:
Giorgina verbaan-banaan
ook alquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:39 schreef Bupatih het volgende:
Floortje Dressingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ow...maar hij blijft leukquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:40 schreef corr het volgende:
[..]
ook al
of Wim Kokkelquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:42 schreef corr het volgende:
overigens oud ministers onder Wim....... KOK
quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:38 schreef Wolfjesfan het volgende:
Wat dacht je van `n Manuela Kemphaantje
Whehehe Soepie?quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:42 schreef Intxaurraga het volgende:
Eddy Poeletman
D'r brak wat! owowww!!quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:39 schreef Bupatih het volgende:
Floortje Dressingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Henk van Dorperwtjesquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:51 schreef Bupatih het volgende:
Sprits Barend
staartje voetbal??quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:53 schreef corr het volgende:
Toastje was ook al, wordt tijd om staartje voetbal te kijken...
Dat worden wel afmetingen van jewelste ja.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:55 schreef Bupatih het volgende:
pfft...past dat wel allemaal in je schuur heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil niet weten wat daar inzit.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:00 schreef Intxaurraga het volgende:
Conny Breukhovenschotel
Het zal vast niet bio-eco-verantwoord zijnquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:01 schreef Golf het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat daar inzit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je liet me 1 seconde denken!quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:02 schreef Wolfjesfan het volgende:
Dagschotel Adriaan van Dis
Nou, ook bedankt hoor!quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:05 schreef Bupatih het volgende:
Ik stap maar eens op
Tis wel weer genoeg geweest voor vandaagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oude niveau is er niet meerquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:05 schreef Tokay het volgende:
Lurk nog ff mee (nieuwsgierig!)
We hebben het ergste nu wel gehad denk ik, morgen auw in buik!quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:05 schreef Tokay het volgende:
Lurk nog ff mee (nieuwsgierig!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop