Ja echt?quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:29 schreef Umbabarauma het volgende:
En of..
Dat ligt eraan hoeveel geld je bij je hebt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:28 schreef sourcy het volgende:
Gebeurt dat nu echt?
Tis gewoon een grote groeps orgie...quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:30 schreef sourcy het volgende:
[..]
Ja echt?
Hoe gaat dat dan?
Nou, om de vrouwen moet gedobbelt worden. Degenen die het hoogste gooien mogen er het eerste overheen. En dan degenen die daarna het hoogste hebben gegooit. And so on.quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:30 schreef sourcy het volgende:
[..]
Ja echt?
Hoe gaat dat dan?
Noem dan eens wat namenquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:31 schreef Umbabarauma het volgende:
[..]
Nou, om de vrouwen moet gedobbelt worden. Degenen die het hoogste gooien mogen er het eerste overheen. En dan degenen die daarna het hoogste hebben gegooit. And so on.
Weinig buitenlucht?!?! Zeker van die witte spokenquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:32 schreef Umbabarauma het volgende:
O ja, best wel een probleem als de meeting in een cafe ofzo word gehouden... Mensen vinden het blijkbaar niet echt een prettig gezicht als er een stuk of 20 Fok!users (lees, mensen die weinig in de buitenlucht komen) van bil gaan in het openbaar.
Oeh, nou. Yvonne is natuurlijk de opperslet, die heeft de meeste ervaring enzo. Vind dat ze best wel goed kan zuigen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:32 schreef sourcy het volgende:
[..]
Noem dan eens wat namen![]()
Dat komt omdat jij eerst een demo wil voordat je aan het echte werk begint...quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:34 schreef DaDemoMan het volgende:
Ik mag niet op meetings komen
Geilly?quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:34 schreef Umbabarauma het volgende:
[..]
Oeh, nou. Yvonne is natuurlijk de opperslet, die heeft de meeste ervaring enzo. Vind dat ze best wel goed kan zuigen.. Dan heb je natuurlijk CartWOman, ook weer eentje met ervaring. Nikky is ook wel lekker, maar ja, als je seks lekker vind terwijl gelly je steeds van haar af probeert te trappen is voor mij nog maar de vraag.
Pak jij een scheeraparaat of moet ik het doen?quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:32 schreef QuietGuy het volgende:
er zit iets boven je lip
quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:32 schreef QuietGuy het volgende:
er zit iets boven je lip
Oh, homo seks word ook veel bedreven. Maakt niet veel uit of je nou homo, bi of hetero bent. Je krijgt het er toch van langs, vooral van QyRoZ met zijn grote lul. Per post die hij heeft gaat hij een keer heen en weer.quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:35 schreef sourcy het volgende:
[..]
Gelly?![]()
Maakt niet uit hoor, jongens of meisjes
Ik wil wel met Kreator nueckenquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:37 schreef Umbabarauma het volgende:
[..]
Oh, homo seks word ook veel bedreven. Maakt niet veel uit of je nou homo, bi of hetero bent. Je krijgt het er toch van langs, vooral van QyRoZ met zijn grote lul. Per post die hij heeft gaat hij een keer heen en weer.
Hij komt veels te snel.quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:38 schreef sourcy het volgende:
[..]
Ik wil wel met Kreator nuecken
Komt hij ook wel eens
Maar wel vijf keer op een avond.quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:40 schreef Umbabarauma het volgende:
Hij komt veels te snel..
Tis dus ook niet zo gek al die zwangere vrouwen in OUDquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:41 schreef Eightball het volgende:
[..]
Maar wel vijf keer op een avond.
Volgens mij neuk je niet genoeg, gefrustreerde nerd!quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:43 schreef _GdR_ het volgende:
ik ken je niet eens maar zodra ik al die kut posts van je lees. en daarna dat kut icoontje van je ziet heb ik altijd al gelijk een tiefus hekel aan je.
maar goed kan aan mij liggen.
en er zit wat op je lip.
Damn. het zal toch net de avond ervoor zijn geweest dat die vijf keer gekomen is :Squote:Op dinsdag 20 april 2004 17:41 schreef Eightball het volgende:
[..]
Maar wel vijf keer op één avond.
Wat ben jij dan wel niet?quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:44 schreef sourcy het volgende:
[..]
Volgens mij neuk je niet genoeg, gefrustreerde nerd!![]()
Ik ben een goeduitziende, gezonde jongeman met een enigszins biseksuele voorkeur.quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:44 schreef daeri het volgende:
[..]
Wat ben jij dan wel niet?
Tja.. dat kan he...quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:45 schreef sourcy het volgende:
[..]
Ik ben een goeduitziende, gezonde gefrustreerde jongeman met een enigszins biseksuele voorkeur.![]()
Nee zelfs op de [homo] meet is niet geneukt! (zover ik weetquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:45 schreef sourcy het volgende:
[..]
Ik ben een goeduitziende, gezonde jongeman met een enigszins biseksuele voorkeur.![]()
Vond je dat niet jammer danquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:47 schreef xman het volgende:
[..]
Nee zelfs op de [homo] meet is niet geneukt! (zover ik weet)
Nou nee, hij spaart het op voor meetings..quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:44 schreef Roönaän het volgende:
Damn. het zal toch net de avond ervoor zijn geweest dat die vijf keer gekomen is :S
Ja, en toch zit er iets boven zijn lip ^_^quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:46 schreef DePresident het volgende:
oh nee! jou ken ik nog van je 'wie wil met me naar bed jongens of meisjes topic'
iedereen zei dat je wat op je bovenlip had...........
maar ja............
volgens mij gebeurd dat niet omdat de meeste die komen toch -12 zijn
hmmmm.. nou nee eigenlijk niet!quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:48 schreef sourcy het volgende:
[..]
Vond je dat niet jammer dan
Wie zegt dat ze jouw worst in haar broodje wil....quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:49 schreef sourcy het volgende:
Ik kom wel naar die mega-BBQ toe. Er kunnen immers nooit genoeg worsten zijn.![]()
Als mensen maar genoeg gedronken hebbenquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:50 schreef daeri het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze jouw worst in haar broodje wil....![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:50 schreef kisobran het volgende:
sourcy, bij deze: als jij bij de volgende meeting komt, kom ik ook![]()
![]()
Neh, dan willen ze meestal een broodje schaap.quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:52 schreef sourcy het volgende:
Als mensen maar genoeg gedronken hebben![]()
gehehequote:Op dinsdag 20 april 2004 17:53 schreef Eightball het volgende:
[..]
Neh, dan willen ze meestal een broodje schaap.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:53 schreef Eightball het volgende:
[..]
Neh, dan willen ze meestal een broodje schaap.
Dit is een Fok!-meeting-promotie-topicquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:54 schreef DubbelFrisss het volgende:
goedtopic
Het lijkt me anders heerlijk om een aanleiding te hebben om met gelly een potje te matten.quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:34 schreef Umbabarauma het volgende:
[..]
als je seks lekker vind terwijl gelly je steeds van haar af probeert te trappen is voor mij nog maar de vraag.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:55 schreef Escape2Dawn het volgende:
Natuurlijk gebeurt dat niet, want alleen lelijke mensen gaan naar zo'n meeting
Met een pluk dons op zijn lip.quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:45 schreef sourcy het volgende:
[..]
Ik ben een goeduitziende, gezonde jongeman met een enigszins biseksuele voorkeur.![]()
hmmm dat was het antwoord dus... slotje dan maar...quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:00 schreef Cynix ® het volgende:
Neuken óp een meeting heb ik nog niet meegemaakt, ná een meeting gebeurt er soms wel het een en ander op dat gebied.
je bent dieptriest, dat is wat JIJ bent, met je vieze bovenlipquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:45 schreef sourcy het volgende:
[..]
Nee, je bent een mietje die er slecht uitziet, en ook nog eens een schapenneuker. En wanneer ga je je nu eens scheren? Al wekenlang probeert iedereen je te vertellen dat je een mietje bent met zo'n kutsnorretje.quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:45 schreef sourcy het volgende:
[..]
Toen moest ik zo lachen dat ik de rest niet eens meer heb kunnen lezen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:05 schreef Tranceptor het volgende:
Meetings zijn toch van die halve vergaderingen over semi-intellectuele onderwerpen
Alleen door homo'squote:Op dinsdag 20 april 2004 17:28 schreef sourcy het volgende:
Gebeurt dat nu echt?
![]()
*meldt*quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:08 schreef nietzman het volgende:
Ja. Ervaring.
Er zit alleen iets boven zijn lip..quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:22 schreef EMW het volgende:
Ik vind Sourcy wel cool![]()
Neuk hem in zijn bovenlip!quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:22 schreef EMW het volgende:
Ik vind Sourcy wel cool![]()
Ja....maar wat...?quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:50 schreef Manager het volgende:
Even serieus, zit er nou iets op die lip?![]()
ja chocomel!!!quote:Op woensdag 21 april 2004 01:17 schreef dafjedaf het volgende:
Ik ga alleen maar naar de meet als ik zeker weet dat er geneukt wordt. En mannen met snorren dan wel chocomel op onbetamelijke plaatsen weer ik bij voorbaat uit mijn persoonlijke ruimte.
Vroeger welquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:28 schreef sourcy het volgende:
Gebeurt dat nu echt?
![]()
Die is er toch altijd wel ?quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:56 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Het lijkt me anders heerlijk om een aanleiding te hebben om met gelly een potje te matten.
quote:Op woensdag 21 april 2004 10:26 schreef MartinusMagnus het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 april 2004 10:47 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nee.... * Gutteguttegut post niet in ONZquote:Op woensdag 21 april 2004 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Deze kan onderhand wel naar ONZ
Kan ie zelf toch...?quote:Op woensdag 21 april 2004 10:58 schreef MartinusMagnus het volgende:
Kan iemand sourcy z'n avatar ff fotosoepen.... die arme jongen snijdt n uiterst serieus onderwerp aan maar door die snor neemt niemand m serieus....
Zo het daarmee lukken? Ik dacht eerder aanquote:Op woensdag 21 april 2004 11:01 schreef Gutteguttegut het volgende:
Kan ie zelf toch...?
Gewoon een [afbeelding] gebruiken.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:08 schreef HeatWave het volgende:
Oh, niet met Nietz btw.
Tis toch zo???quote:Op woensdag 21 april 2004 11:04 schreef nietzman het volgende:
[..].
jawel....quote:Joh. Kan dat niet in dat andere topic. .
Neeee...zo..quote:Op woensdag 21 april 2004 11:13 schreef gfree het volgende:
[..]
jawel....
Stukken beter zo
[afbeelding]
Je hoeft het er toch niet in te wrijven.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Tis toch zo???
Sowwyquote:Op woensdag 21 april 2004 11:53 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je hoeft het er toch niet in te wrijven..
quote:Op woensdag 21 april 2004 11:28 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Neeee...zo..
Kan hier wel bij komenquote:Op woensdag 21 april 2004 12:12 schreef Rainer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
snourcy![]()
grote kans dat je daarna dit ziet...quote:Op woensdag 21 april 2004 12:26 schreef NMe84 het volgende:
[..]
Ik denk eerder zo ->quote:Op woensdag 21 april 2004 13:08 schreef DePresident het volgende:
Wat doen jullie allemaal flauw! Waarom denk je dat daar een 'donsje' zit......omdat hij een echte man wil worden natuurlijk! Daarom zal hij het waarschijnlijk laten groeien............en dan ziet het over 10 jaar ongeveer zo uit [afbeelding]
quote:Op woensdag 21 april 2004 13:11 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik denk eerder zo ->![]()
Ik heb die foto's eens bekeken, je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:05 schreef Tranceptor het volgende:
Meetings zijn toch van die halve vergaderingen over semi-intellectuele onderwerpen, waar gemiddeld rond iedere vrouw die nog niet eens haar uiterlijk mee heeft, 10 'lieve jongens' hangen. Diezelfde jongens proberen haar dan met een goed gesprek te versieren en mee in bed te krijgen, maar veel verder dan een 'ik bel je nog wel' krijgen ze niet.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:29 schreef Steve-O het volgende:
Zou jij wel willen he andijvie rijer
Wat is een adnijvie?quote:Op woensdag 21 april 2004 19:54 schreef Lolalala het volgende:
[..]Wat is een adnijvie rijer ?
Whehehe.quote:Op donderdag 22 april 2004 11:30 schreef Georges het volgende:
dat zit wel snor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |