Aanvulling:quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:04 schreef Angel22 het volgende:
Jessie Wat lekker zeg dat je weer binnen de waardes valt!!! Alleen dat ijzerOok veel rood vlees, en rode vruchten eten als aarbeien, aalbessen enzo... die bevatten ook veel ijzer en groene groenten als broccolli en spinazie.
wacht maar tot hij een groeispurt krijgtquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:16 schreef Rewimo het volgende:
Lady-wrb, dan is Luca inderdaad een stukje kleiner dan Christan, die zit al in 110 en met sommige shirts is 116 niet eens zo gek groot meer
Christan is gisteren precies drie-en-een-half gewordenquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wacht maar tot hij een groeispurt krijgt(daar wacht ik dus al bijna 5 jaar op
)
volgens mij is christan gewoon groot uitgevallen en luca klein. hoeveel schelen ze in leeftijd?
luca wordt 11 juni 5
wat voor maat heeft Luca dan?quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:20 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij is christan gewoon groot uitgevallen en luca klein. hoeveel schelen ze in leeftijd?
luca wordt 11 juni 5
Lekker LadyS, de storting vindt meestal tegelijkertijd plaats, dus je hoeft vast niet lang meer te wachten.quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:23 schreef LadyS het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wij hebben vandaag de voorlopige teruggaaf gekregen van de belasting![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Rewimo kan niet wachten tot het daadwerkelijk op de rekening staat![]()
![]()
![]()
t-shirts en truien koop ik in maat 104 dat zitten ze lekker oversized en zijn broeken zijn maat 98.quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:26 schreef lily het volgende:
[..]
wat voor maat heeft Luca dan?
ik heb al 2 keer naar de bank gebeld en het stond er nog niet opquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lekker LadyS, de storting vindt meestal tegelijkertijd plaats, dus je hoeft vast niet lang meer te wachten.
Kun je eindelijk die koelkast weer vullen
Dit schreef Lady-wrb in het vorige deel:quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:26 schreef lily het volgende:
[..]
wat voor maat heeft Luca dan?
Wat voor maat heeft Damon eigenlijk?quote:luca heeft nu 98-104 want hij is de meter nu gepasseerd (zucht eindelijk )
ah, had ik gemistquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dit schreef Lady-wrb in het vorige deel:
[..]
Wat voor maat heeft Damon eigenlijk?
nou hoorquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:31 schreef lily het volgende:
[..]
ah, had ik gemist
inderdaad een kleintje die Luca
Damon heeft 104/110 en is 1.06m
Volgens mij is Christan dan dus ook groter dan Damon. Maar die twee schelen niet zo erg veel toch? Christan is van 19 oktober 2000. Damon is van juli (even uit mijn hoofd)?quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:31 schreef lily het volgende:
Damon heeft 104/110 en is 1.06m
hee bedankt, (maar die heb ik de hele dag nog niet gesignaleerd geloof ik)quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:33 schreef LadyS het volgende:
pluisje kan je wel helpen denk ik, want die heeft het ook gedaan geloof ik
quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hee bedankt, (maar die heb ik de hele dag nog niet gesignaleerd geloof ik)
o ja even kijkenquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:36 schreef Rewimo het volgende:
O, Lily, foto van Dipsy in het peutertopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |