zonder lyrics erbij kan ik er maar weinig van makenquote:Op dinsdag 20 april 2004 22:28 schreef Roellio het volgende:
* Beathoven zoekt omgekeerd stukje stairway to heaven!
http://www2.memlane.com/jmilner/stairwaybackwards.htm
BEWARE!!!
Nu is het wel iets enger jaquote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:23 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik heb het ook geprobeerd, maar achteruit klinkt het net zoals vooruit... irritant, nog niet eens een beetje eng.
Ik herinner me wel vaag dat er iets extra's met het geluid moest gebeuren.
Bv achteruit spelen en de helft van de snelheid met echo ofzo... maar dat weet ik niet zeker.
De hel is inderdaad koud. In binnenste circel van de hel, waar satan zelf heerst samen met de zondenaars die zich schuldig hebben gemaakt aan verraad, is het verst verwijderd van alle bronnen van licht en warmte.quote:Op woensdag 28 april 2004 04:07 schreef -CRASH- het volgende:
De opname komt echt uit HELL.....
en waarom ze schreeuwen......
Het is er zo verdomd koud.
[afbeelding]
Ja, het WAV-bestand is 10mbquote:Op zondag 2 mei 2004 21:35 schreef Rookster het volgende:
laat eens horen dan, rietvaarder?
ik denk dat er meer is dan wij denken, maar dit gaat mij te ver. de hel is geen fysieke plaats dus dit is onzin.
Ik ben wel benieuwd. Heeft er toevallig iemand een servertje waar Rietvaerder het naar kan uploaden? Of kun je het mss naar mp3 converteren. Dat mot dat ding toch kleiner maken. En dan ken je hem misschien mailen.quote:Op maandag 3 mei 2004 06:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, het WAV-bestand is 10mb
Welke software heb ik daar voor nodig.. had ooit CoolEdit, maar die kan ik nergens vinden.quote:Op maandag 3 mei 2004 10:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd. Heeft er toevallig iemand een servertje waar Rietvaerder het naar kan uploaden? Of kun je het mss naar mp3 converteren. Dat mot dat ding toch kleiner maken. En dan ken je hem misschien mailen.
Halverwege deel 3 pas dus ik mot nog ffquote:Op maandag 3 mei 2004 21:29 schreef Takje het volgende:
He, een Wheel of time lezer, altijd leuk. Bij welk deel ben je livEliveD?
Tuurlijk wel. Bedankt.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb ik hem omgezet, luisteren ze niet![]()
De bijbel mixen met de wetenschap is altijd grappig. Vooral de 'wetenschappers' die denken dat ze dan ook nog eens nuttig bezig zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:24 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
http://www.lhup.edu/~dsimanek/hell.htm
Dat levert soms idd hilarische taferelen op jaquote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:02 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
De bijbel mixen met de wetenschap is altijd grappig. Vooral de 'wetenschappers' die denken dat ze dan ook nog eens nuttig bezig zijn.
Volgens mij ben je de enige, in menig film of computerspel kan je al engere geluiden te horen krijgen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:13 schreef Takje het volgende:
Ik vind het eigenlijk best wel eng klinken. Ben ik dan echt de enige?
quote:Op woensdag 28 april 2004 04:07 schreef -CRASH- het volgende:
De opname komt echt uit HELL.....
en waarom ze schreeuwen......
Het is er zo verdomd koud.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |