Uit dedemsvaartquote:Op dinsdag 20 april 2004 11:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Met Dylan Doggema!
Ik dacht even dat de vliezen van m'n vrouw braken, maar het bleef bij schuddebuiken en schaterlachen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Met Dylan Doggema!
Ze zouden het een keer in de uitzending moeten zeggen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:43 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik vraag mijzelf nou weleens af of ze dat gemail door FOk nou niet doorhebben daar?
Ze zijn al lang blij dat ik en anderen ze van die goeie vragen sturen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:43 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik vraag mijzelf nou weleens af of ze dat gemail door FOk nou niet doorhebben daar?
Die kan niet lukken. Verder denk ik dat Wilfred het weet...quote:Op maandag 26 april 2004 16:46 schreef methodmich het volgende:
Vandaag het thema "op de boerderij"
Brandon Kaas uit Edam
Hoezo dat?quote:Op maandag 26 april 2004 16:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die kan niet lukken. Verder denk ik dat Wilfred het weet...
Wotte en Spaanquote:Op maandag 26 april 2004 16:47 schreef mitt het volgende:
wie komen er vanavond?
Ik heb zo'n idee...quote:Op maandag 26 april 2004 16:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Vertel, als je iets weet. Jij kent hem toch?quote:Op maandag 26 april 2004 17:02 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee...
Nee, ik ken hem niet. Hij is Ereprutser (www.deprutsers.nl/genee.html), meer niet...quote:Op maandag 26 april 2004 17:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vertel, als je iets weet. Jij kent hem toch?
Werd een typische Loek-vraag gesteld.quote:Op maandag 26 april 2004 22:22 schreef Ruud_Gullit het volgende:![]()
'Daar hebben ze geen alcohol'quote:Op maandag 26 april 2004 22:38 schreef JeroenV het volgende:
Rickens reactie op Qatar, ook mooi
die kwam nog wel even langs.quote:Op maandag 26 april 2004 16:46 schreef methodmich het volgende:
Vandaag het thema "op de boerderij"
Mark de Vee uit Axel
Zei 'ie dat echt?quote:Op maandag 26 april 2004 22:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Daar hebben ze geen alcohol'
Pfffrtquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:29 schreef RedGuy het volgende:
Wotte had alleen gelijk bij de vergelijking Zlatan - Kuyt.
Kuyt is een betere spits.
Niet dan?quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:31 schreef BZ het volgende:
[..]
Pfffrt
Ohja, stom dat ik het vergeten was.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:33 schreef zjroentje het volgende:
Zlatan kent wel een truukje.
kuijt scoort dan meer, Zlatan is een clompletere spleer dan kuijt. Meer techniek, betere balaanname, verklaar me daar eens waarom Juventus ed zo in Zlatan geintresseerd zijn?quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:32 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Niet dan?
Een spits is er toch om doelpunten te maken?
Volgens mij spreekt de topscorerslijst boekdelen.
wat is het doelpunt- en assistpercentage per gespeelde wedstrijd voor beide?quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:32 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Niet dan?
Een spits is er toch om doelpunten te maken?
Volgens mij spreekt de topscorerslijst boekdelen.
Dan had Zlatan maar middenvelder moeten worden.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:35 schreef BZ het volgende:
[..]
kuijt scoort dan meer, Zlatan is een clompletere spleer dan kuijt. Meer techniek, betere balaanname, verklaar me daar eens waarom Juventus ed zo in Zlatan geintresseerd zijn?
Ik weet alleen dat Kuyt 15 doelpunten heeft, en 10 assist.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wat is het doelpunt- en assistpercentage per gespeelde wedstrijd voor beide?
heb geen idee, maar dan kan je cijfermatig een beter vergelijk maken![]()
gek van goede spelers jaquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:36 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dan had Zlatan maar middenvelder moeten worden.
Een spits is er om doelpunten in te rossen, en dat doet Kuyt wel en Zlatan minder.
En Juventus is gewoon gek.
Dat is waar, maar vorig seizoen en het seizoen daarvoor heeft hij er ook geen 15 ingeschoten.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:37 schreef zjroentje het volgende:
Zlatan heeft wel een bak minder wedstrijden gespeeld.
Idd. Hij krijgt genoeg kansen, maar hij wil het meestal te mooi doen. Bij 3-0 maakt me dat niet uit, maar bij 0-0 wel.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:39 schreef RedGuy het volgende:
Zlatan is een goede speler, maar geen killer. (Kuyt ook nog niet, trouwens.)
Zo slecht deed machlas het nietquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:57 schreef belanov het volgende:
ik vind het wel een interessante discussie, en heb even wat cijfers opgezocht over spitsen bij de 3 topclubs van de afgelopen jaren. Enkel zijn dus de doelpunten meegeteld die ze hebben gemaakt bij Ajax, Feyenoord of PSV.
Speler + Club; Aantal wedstrijden; Doelpunten; Gemiddeld;
Van Nistelrooij (PSV) 67 62 0,93
Van Hooydonk (Fey) 61 52 0,85
Kezman (PSV) 119 99 0,83
Arveladze (Ajax) 96 55 0,57
Cruz (Fey) 86 44 0,51
Machlas (Ajax) 74 38 0,51
Van der Vaart (Ajax) 93 46 0,49
Kuijt (Fey) 31 15 0,48
Tomasson (Fey) 122 55 0,45
Vennegoor of H. (PSV) 93 42 0,45
Ibrahimovic (Ajax) 69 30 0,43
maar nog geen ruimtequote:Op dinsdag 27 april 2004 12:17 schreef Erasmusch het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/(...)iew=104079/sc=aad506
zlatan staat niet eens in de top25 van assists (=bijna hetzelfde als kansen voor anderen creeeren).
Zlatan is misschien als speler wel beter, maar puur als spits (doelpunten maken) is Kuyt gewoon beter, de cijfers liegen er niet om.quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:06 schreef aldostuta het volgende:
Volgens mij is het bij Ajax vaak zo dat de 9 niet bijster veel scoort; de 10 doet dat over het algemeen meer. Zlatan creert ruimte voor de anderen om gebruik van te maken, iets heel anders dus dan Dirkie die er puur staat om af te ronden. Vanuit dit licht bezien, en het feit dat Kuijt penalties neemt, zou er een enorm verschil in doelpunten moeten zijn. Dat dit er niet is, bewijst dat Zlatan beter is dan Kuijt.
Ze hebben een andere functie. Zlatan moet je dus niet op zn goals afrekenen. (en haal dat misschien maar wegquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:08 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Zlatan is misschien als speler wel beter, maar puur als spits (doelpunten maken) is Kuyt gewoon beter, de cijfers liegen er niet om.
kijk nog eensquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:08 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Zlatan is misschien als speler wel beter, maar puur als spits (doelpunten maken) is Kuyt gewoon beter, de cijfers liegen er niet om.
Maar Zlatan is een spits, en een spits moet je dus wel op zijn doelpunten afrekenen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:10 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ze hebben een andere functie. Zlatan moet je dus niet op zn goals afrekenen. (en haal dat misschien maar weg)
Pingels zijn ook doelpunten.quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
kijk nog eens(dit seizoen
)
Zlatan heeft een beter gemiddelde.quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:22 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Pingels zijn ook doelpunten..
Ja, en Kuyt meer doelpunten.quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zlatan heeft een beter gemiddelde.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:28 schreef BZ het volgende:
Zlatan is gewoon de betere spits speler dan kuijt. Punt Uit!!!
door meer wedstrijdenquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:29 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ja, en Kuyt meer doelpunten.
En dat blijkt uit ..........????quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:28 schreef BZ het volgende:
Zlatan is gewoon de betere spits dan kuijt. Punt Uit!!!
Zlatan kan voorlopig nog niet tippen aan een killer als v. Hooijdonk, zijn betere techniek ten spijt.quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:33 schreef jpzegthallo het volgende:
Zelfs als Feyenoorder moet ik toegeven dat Ibrahimovic beter is dan Kuyt. Heck, ik had hem willen ruilen voor van Hooydonk.
Zoals al eerder gezegd is, is dat bij Ajax de spits een andere rol heeft dan bij Feyenoord. Bij feyenoord moet hij meer een killer zijn dan bij Ajax, waar de spits het aanspeelpunt in de aanval is en de kaats anmoet gaan met de nummer 10. Met dit verschil in het achterhoofd functioneert Zlatan beter in zijn rol dan kuijt in de rol die hij bij Feyenoord heeft. Conclusie: Zlatan is beter dan Kuijt. (En al die ploegen die Zlatan willen hebben zijn echt niet gek)quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:35 schreef DivineJester het volgende:
[..]
En dat blijkt uit ..........????
Hij geeft niet bijzonder veel assists, scoort niet buitengewoon veel, is regelmatig geblesseerd, wat is dan zijn toegevoegde waarde?
Ik heb liever een speler die iets minder technisch is, maar wel zijn doelpunten meepikt, gewoon zijn wedstrijden speelt en wedstrijden kan beslissen door zijn doelpunten. Om nou te zeggen dat de rest van het elftal vleugels krijgt als Ibradingodinges speelt.....
ook niet aan Machlas, so whats your point?quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:41 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Zlatan kan voorlopig nog niet tippen aan een killer als v. Hooijdonk, zijn betere techniek ten spijt.
Zlatan is in potentie een betere voetballer dan Kuijt, maar dit seizoen laat Kuijt hem achter zich op het gebied van doelpunten en assists ( 15 om 11 en 10 om <5, vi.nl). Als het gaat om de nr 10 te laten scoren dan doet ie het ook niet perfect, VDV heeft er maar 7 inliggen, Anastasiou nog maar 3, Pienaar ook 3. Zlatan is op dit moment dus beter in het zelf scoren dan mogelijkheden creeren voor anderen. En zelfs op het scoringspunt ligt ie achter op een redelijk modale voetballer als Kuijt. Ik beweer dus dat Kuijt dit seizoen een grotere meerwaarde voor Feyenoord heeft dan Zlatan voor Ajax. En dan kun je beter zijn als speler, maar daar heeft je club niets aan, dat is mijn point!quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:44 schreef BZ het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd is, is dat bij Ajax de spits een andere rol heeft dan bij Feyenoord. Bij feyenoord moet hij meer een killer zijn dan bij Ajax, waar de spits het aanspeelpunt in de aanval is en de kaats anmoet gaan met de nummer 10. Met dit verschil in het achterhoofd functioneert Zlatan beter in zijn rol dan kuijt in de rol die hij bij Feyenoord heeft. Conclusie: Zlatan is beter dan Kuijt. (En al die ploegen die Zlatan willen hebben zijn echt niet gek)
En toch "gebeurt" er meestal wat als Zatan in het veld staat.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:18 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Zlatan is in potentie een betere voetballer dan Kuijt, maar dit seizoen laat Kuijt hem achter zich op het gebied van doelpunten en assists ( 15 om 11 en 10 om <5, vi.nl). Als het gaat om de nr 10 te laten scoren dan doet ie het ook niet perfect, VDV heeft er maar 7 inliggen, Anastasiou nog maar 3, Pienaar ook 3. Zlatan is op dit moment dus beter in het zelf scoren dan mogelijkheden creeren voor anderen. En zelfs op het scoringspunt ligt ie achter op een redelijk modale voetballer als Kuijt. Ik beweer dus dat Kuijt dit seizoen een grotere meerwaarde voor Feyenoord heeft dan Zlatan voor Ajax. En dan kun je beter zijn als speler, maar daar heeft je club niets aan, dat is mijn point!
Watvoor sterk spul zit jij te roken dan?quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:33 schreef jpzegthallo het volgende:
Zelfs als Feyenoorder moet ik toegeven dat Ibrahimovic beter is dan Kuyt. Heck, ik had hem willen ruilen voor van Hooydonk.
een nifje realiteitszinquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:42 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Watvoor sterk spul zit jij te roken dan?
Als je beter zou lezen, zou je deze vraag niet gesteld hebbenquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:35 schreef DivineJester het volgende:
[..]
En dat blijkt uit ..........????
Hij geeft niet bijzonder veel assists, scoort niet buitengewoon veel, is regelmatig geblesseerd, wat is dan zijn toegevoegde waarde?
Ik heb liever een speler die iets minder technisch is, maar wel zijn doelpunten meepikt, gewoon zijn wedstrijden speelt en wedstrijden kan beslissen door zijn doelpunten. Om nou te zeggen dat de rest van het elftal vleugels krijgt als Ibradingodinges speelt.....
Niet alleen de nummer 10 is relevant.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:18 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Als het gaat om de nr 10 te laten scoren dan doet ie het ook niet perfect, VDV heeft er maar 7 inliggen, Anastasiou nog maar 3, Pienaar ook 3.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:03 schreef DIGGER het volgende:
over spelers die elkaar niet al te veel ontlopen
Kuijt heeft ook een beter gemiddelde op goals en assists.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:48 schreef PLAE@ het volgende:
Volgens mij heeft Kuyt veel meer gespeeld dit seizoen dan Zlatan.
nog 1 dingquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:10 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Kuijt heeft ook een beter gemiddelde op goals en assists.
Maar laten we inderdaad maar ophouden met deze never-ending discussie.
De toekomst zal het uitwijzen..............quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:09 schreef DIGGER het volgende:
Ze zijn anders, maar ontlopen elkaar niet veel hoor, beiden zijn niet meer dan middelmaat.
Zowel Kuijt als Zlatan zijn beter dan middelmaatquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:09 schreef DIGGER het volgende:
Ze zijn anders, maar ontlopen elkaar niet veel hoor, beiden zijn niet meer dan middelmaat.
Allemaal leuk en aardig maar Zlatan gaat straks voor heel wat miljoenen naar Italie en dat zal Kuijt nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:24 schreef DivineJester het volgende:
Dus ze ontlopen elkaar niet zo heel veel, en zijn beter dan de middelmaat. Zlatan is wel de meer technische speler, maar wel erg blessure-gevoelig. Kuijt is meer de harde werker, en praktisch nooit geblesseerd.
En wat heb wij als supporters daaraan??quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:27 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar Zlatan gaat straks voor heel wat miljoenen naar Italie en dat zal Kuijt nooit gebeuren.
Niks maar daar heb ik het niet over.quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:30 schreef BZ het volgende:
[..]
En wat heb wij als supporters daaraan??
I repeat (ik lijk GVD wel een modje vandaag)quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:32 schreef Dylan Dog het volgende:
On topic please over Voetbal Insite.
Open anders een spitsentopic of zo.
Omdat ie sterke ellebogen heeft!quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:35 schreef BZ het volgende:
[..]
kuijt scoort dan meer, Zlatan is een clompletere spleer dan kuijt. Meer techniek, betere balaanname, verklaar me daar eens waarom Juventus ed zo in Zlatan geintresseerd zijn?
Wat wil je met Mark Wotte erbij.quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:48 schreef Suijk het volgende:
Ik vond het een matige uitzending
Derksen kwam al weer een beetje terug op zn woorden dat feyenoord volgend jaar niets zo voorstellen. Een week of 2 geleden was hij daar veel stelliger in. Maar ja hij komt wel vaker op zn woorden terug als de betreffenden daar zitten.quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:48 schreef Suijk het volgende:
Ik vond het een matige uitzending
Maar zoals je zelf kunt zien speelt Dirk elk jaar veel meer wedstrijden dan Zlatan, het is gewoon moeilijker om in een langere periode dat gemiddelde hoog te houden. Daarom is Dirk als Spits beterquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:24 schreef DivineJester het volgende:
Om het af te leren:
Zlatan heeft nu idd een hoger gemiddelde dan Zlatan, rekenfoutje gemaakt.
De laatste 3 seizoenen:
seizoen 2001/2002
Dirk 34 wedstrijden - 7 goals = 0.21
Zlatan 24 wedstrijden - 6 goals = 0.25
seizoen 2002/2003
Dirk 34 wedstrijden - 20 goals = 0.59
Zlatan 25 wedstrijden - 13 goals = 0.52
seizoen 2003/2004
Dirk 31 wedstrijden - 15 goals = 0.48
Zlatan 20 wedstrijden - 11 goals = 0.55
Overall gemiddeld
Dirk: 0.43
Zlatan: 0.44
Dus ze ontlopen elkaar niet zo heel veel, en zijn beter dan de middelmaat. Zlatan is wel de meer technische speler, maar wel erg blessure-gevoelig. Kuijt is meer de harde werker, en praktisch nooit geblesseerd.
Zlatan speelt al 3 seizoenen bij Ajax. Voor Kuijt is het z'n eerste seizoen bij Feyenoord. Als Kuijt er dit jaar, in een niet goed spelend team 15 maakt (en we moeten nog 3 wedstrijden tegen zwakke tegenstanders) kan die er volgend jaar makkelijk 25 inleggen en misschien wel 30. Als hij dit jaar 20 goals maakt en de 2 seizoenen daarna elk jaar 30 goals gaat ie ook voor veel geld weg. Zlatan heeft nog nooit laten zien dat het een killer is. Het lijkt me dan ook sterk dat een topteam hem in de spits wilt hebben.quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Niks maar daar heb ik het niet over.
Gaat erom dat Kuijt hetzelfde gemiddelde en meer assist mag hebben, toch levert hij veel minder op en willen veeeel minder clubs hem hebben.
Nogmaals : neem die gast toch niet zo serieus, tis gewoon een media-geile clown.quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Derksen kwam al weer een beetje terug op zn woorden dat feyenoord volgend jaar niets zo voorstellen. Een week of 2 geleden was hij daar veel stelliger in. Maar ja hij komt wel vaker op zn woorden terug als de betreffenden daar zitten.
Dat klopt wel.quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:41 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Nogmaals : neem die gast toch niet zo serieus, tis gewoon een media-geile clown..
mwa Derksen vond nog steeds dat Ajax op iedere positie een betere speler heeft en dat Buffel de veters van vd Vaart nog niet eens mag strikken.quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Derksen kwam al weer een beetje terug op zn woorden dat feyenoord volgend jaar niets zo voorstellen. Een week of 2 geleden was hij daar veel stelliger in. Maar ja hij komt wel vaker op zn woorden terug als de betreffenden daar zitten.
iddquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
mwa Derksen vond nog steeds dat Ajax op iedere positie een betere speler heeft en dat Buffel de veters van vd Vaart nog niet eens mag strikken.
En dan Mido vergeten...quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:57 schreef belanov het volgende:
ik vind het wel een interessante discussie, en heb even wat cijfers opgezocht over spitsen bij de 3 topclubs van de afgelopen jaren. Enkel zijn dus de doelpunten meegeteld die ze hebben gemaakt bij Ajax, Feyenoord of PSV.
Speler + Club; Aantal wedstrijden; Doelpunten; Gemiddeld;
Kezman (PSV) 119 99 0,83
Cruz (Fey) 86 44 0,51
Kuijt (Fey) 31 15 0,48
En volgend jaar als Feyenoord goed draait, is Derksen opeens weer mega-positief over ze. En dan zegt ie : "Het ziet er slecht uit voor Ajax"quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
mwa Derksen vond nog steeds dat Ajax op iedere positie een betere speler heeft en dat Buffel de veters van vd Vaart nog niet eens mag strikken.
Ach Derksen chargeert een beetje. Ik vind dat wel grappig. Als hij zegt dat Ajax op iedere postie een betere speler heeft dan Feyenoord dan impliceert dat mijns insziens dat Ajax ook op iedere positie een betere speler heeft dan NEC. Toch won Ajax niet van NEC afgelopen weekend. (?)quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Bij dezequote:Op dinsdag 27 april 2004 18:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
En dan Mido vergeten...
Waar is Ronaldo? En Bruggink?quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:52 schreef belanov het volgende:
[..]
Bij dezemet Mido en Buffel erbij
Kezman (PSV) 119 99 0,83
Mido (Ajax) 40 21 0,53
Cruz (Fey) 86 44 0,51
Buffel (Fey) 62 31 0,50
Kuijt (Fey) 31 15 0,48
quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waar is Ronaldo? En Bruggink?
quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waar is Ronaldo? En Bruggink?
en John van Loen en Peter van Vossen???quote:Op woensdag 28 april 2004 09:20 schreef belanov het volgende:
[..]maakt niet uit, Imbrahimovic blijft onderaan denk ik. Nou ja Bombarda en Sonck blijft ie wel voor waarschijnlijk
en Ryab Babel?quote:Op woensdag 28 april 2004 10:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
en John van Loen en Peter van Vossen???
Die scoort een hoog gemiddelde, in de jeugd.quote:Op woensdag 28 april 2004 11:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en Ryab Babel?
Konterman hoop ik.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:32 schreef methodmich het volgende:
Co en Bert
quote:Op maandag 3 mei 2004 16:39 schreef methodmich het volgende:
Konterman ja, vandaar het menselijk lichaam als thema.
Onder Dylan Doggema: de vraag luidt of Co, dankzij zijn goede resultaten met AZ en ondanks zijn verleden bij Ajax, ooit PSV of Feyenoord zou willen trainen.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:08 schreef jojomen4 het volgende:
Onder welke naam DD? Of welke vraag...![]()
Alweer een andere nickquote:Op maandag 3 mei 2004 21:41 schreef jonny het volgende:
Geen Schalke dus voor Van Bommel ... ook wel belachelijk dat PSV ¤ 6 mln voor hem vraagt
Ik hou van veranderingquote:Op maandag 3 mei 2004 21:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Alweer een andere nick
Ik verheug me altijd op de uitzendingen met Co.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:46 schreef tong80 het volgende:
Ik blijf het een komische vent vinden die CO. Was ie maar bondscoach konden ze ook eens eieren zoeken.
En Konterman is een sympathieke vent.
Op zn Co's.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:52 schreef tong80 het volgende:
Hij staat altijd garant voor prikkelende teksten. En gaat niet in de verdediging zoals Advocaat maar probeert gewoon uitleg te geven op kritische vragen.
Maar, wees eerlijk, zou jij als je speler van AZ was paaseitjes gaan zoeken en allerlei middelbare schoolopdrachten gaan doen?quote:Op maandag 3 mei 2004 23:52 schreef tong80 het volgende:
Hij staat altijd garant voor prikkelende teksten. En gaat niet in de verdediging zoals Advocaat maar probeert gewoon uitleg te geven op kritische vragen.
Als je anders ontslagen wordt (het is tenslotte een zekere vorm van werkweigering) zou ik het wel doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Maar, wees eerlijk, zou jij als je speler van AZ was paaseitjes gaan zoeken en allerlei middelbare schoolopdrachten gaan doen?
Ja, maar over PSV hoor je hem niet, terwijl die dus 5e zouden worden, volgens zijn 'theorie'. En dit seizoen gaf ie AZ ook meer kans als Feyenoord, en toch eindigde Feyenoord hoger.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:20 schreef tong80 het volgende:
Hij geeft volgend jaar AZ meer kans dan Feijenoord. Wat is daar mis mee ?
Keek op het moment even de andere kant op, maar hij was het toch die net riep dat v. Persie geen goede speler is, omdat ie op z'n 20e nog een talent is? Of was dat nou Co?quote:En hij heeft juist de gehele tijd achter van Persie gestaan. Vindt het alleen een verkeerde keuze dat ie nu al naar Arsenal gaat. Daar is 90% het mee eens, zelfs z'n vader.
Dat bedoel ik ook.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:20 schreef Ambrosius het volgende:
Als je anders ontslagen wordt (het is tenslotte een zekere vorm van werkweigering) zou ik het wel doen.
Dat werd Co gevraagd, het antwoord van Co was iets van: "er zijn zelfs spelers die pas op hun 21ste doorbreken".quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:23 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Keek op het moment even de andere kant op, maar hij was het toch die net riep dat v. Persie geen goede speler is, omdat ie op z'n 20e nog een talent is? Of was dat nou Co?
Johan 2 weken terug.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:39 schreef tong80 het volgende:
Wie heeft het over Utrecht gehad ?
Nou hij heeft de afgelopen 4 weken per uitzending minstens 1 x herhaald hoe slecht ie het team van Feyenoord vond. Volgend jaar PSV aan de beurt ? Daarna Ajax misschien?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:40 schreef tong80 het volgende:
Ik bedoel trouwens dat ie altijd Feijenoord afzeikt. Dat ben ik niet met je eens.
Wat zijn merning is hoef ik niet altijd te beamen.
Dát had ik wel goed verstaan, dat zei ie zelfs recht in het gezicht van Kuijt. "Feyenoord kampioen? Met dít team? Jullie hebben een team dat niet beter is als ik noem FC Utrecht."quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:42 schreef tong80 het volgende:
Dat ben ik dus niet met hem eens. Maar het lijjkt me sterk dat ie dat heeft gezegd.
Ik vind hem altijd redelijk objectief.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:43 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Nou hij heeft de afgelopen 4 weken per uitzending minstens 1 x herhaald hoe slecht ie het team van Feyenoord vond.
Die hebben volgend jaar ook geen topteam, nee. Maar waarom rept ie dan met geen woord over PSV, die nog een veel slechtere toekomst hebben?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:45 schreef tong80 het volgende:
Hij ziet weinig toekomst bij Feijenoord. Dat kan ik beamen.
Kneedbare spelers bij AZ? Tel de oudjes eens op en de "jongeren" met een groot ego?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook.
Hij heeft kneedbare spelers nodig, daarom is hij ook bij Ajax mislukt en doet hij het goed bij subtoppers.
Fok! delegatiequote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:01 schreef methodmich het volgende:
Wel leuk dat Co en passant mijn column bevestigde, door zelf te stellen dat ie na 3 jaar ergens weg moet.
Helaas geen namen.
Wel leuk, die lange uitzendingen op 31 mei en 7 juni. Gaan ze al die nepnamen van ons mailen of ze in de studio willen komen. Yapo, Dylan Doggema, Ton Gerstachtig.
Lijkt me geweldig! Kan ik saus meteen een De Prutsers Erelidmaatschap T-shirt overhandigen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:01 schreef methodmich het volgende:
Wel leuk dat Co en passant mijn column bevestigde, door zelf te stellen dat ie na 3 jaar ergens weg moet.
Helaas geen namen.
Wel leuk, die lange uitzendingen op 31 mei en 7 juni. Gaan ze al die nepnamen van ons mailen of ze in de studio willen komen. Yapo, Dylan Doggema, Ton Gerstachtig.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:24 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb gewoon een mailtje naar Voetbal Insite t.a.v. Wilfred "Saus" Genee gestuurd en gevaagd of we met een man of 5, 6 zouden kunnen komen en mischien ook nog even een interviewtje zouden kunnen doen voor- of achteraf, als dat geen goede vraag is
Ben benieuwd! Goed bezig Herman!quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:40 schreef DIGGER het volgende:
Ja leek me ook, vandaar
Ik heb Dylan Dog(gema) even een kopietje gestuurd van die mail
Was wel degelijk aan jou gericht. Je kent de reclame toch?quote:Op donderdag 6 mei 2004 09:25 schreef DIGGER het volgende:
Volgens mij ga je nu mensen door elkaar halen Sjaak.
Nog geen reactie btw.
Op zich geen kunst om dat in je column op te nemen want dat beweerde hij al toen hij trainer van PEC was.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:01 schreef methodmich het volgende:
Helaas geen namen.
Jari Kezman gaan ze denk ik niet intrappen ofwel?quote:Op maandag 10 mei 2004 10:24 schreef DIGGER het volgende:
Wat doen we vanavond qua thema btw.
Aangezien Ronald Watereus samen met Hans van Breukelen te gast is, leek me het thema 'versprekingen/verwisselingen wel leuk, dus door elkaar gehusselde voor en achternamen van spelers of zo.
quote:Deel jij de kritieken die Waterreus kreeg na zijn foutjes tegen Newcastle? Namelijk dat hij als keeper niet in de engelse competitie past? Welke competitie vind jij hem het beste in passen?
Ik zoek het ff bedoel ikquote:Op maandag 10 mei 2004 19:48 schreef methodmich het volgende:
Vooruit, Joris-Joop Mennes uit Vierhouten.
Bestaat dat wel?
Wat heb je gevraagd dan? En je hebt gelijk, het idd stom maar ik dacht dat je het niet zou doen omdat je er een paar had gedaan, sorryquote:Op maandag 10 mei 2004 20:19 schreef methodmich het volgende:
Lekker stom. Ik had hem ook verstuurd hoor.
Prachtigquote:Op maandag 10 mei 2004 21:49 schreef tong80 het volgende:
Briljant filmpje met Zing vecht huil bid lach en bewonder.
Ja, als peuter alquote:Op maandag 10 mei 2004 21:52 schreef Inquistor87 het volgende:
Waterreus had trouwens een zware stem als kind zijnde.
Die reactie van Van Raaijquote:Op maandag 10 mei 2004 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ronald Koeman blijft leuk.
als je em weet te vinden laat je het me weten hequote:Op maandag 10 mei 2004 22:06 schreef the.big.ticket het volgende:
Ik moet dat filmpje hebben![]()
![]()
![]()
Filmpje van Ajax met de muziek van Ramses Shaffy : Zing, Vecht, Huil, Bid, Lach, Werk en Bewonderquote:Op maandag 10 mei 2004 22:11 schreef RuudGullit het volgende:
Kut ik heb iets gemist zo te zien..
Wat was er?.
-edit-
Filmpje met Ronald Koeman/Waterreus zeker?
Vast wel.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:27 schreef the.big.ticket het volgende:
Vannacht om 0:16 is de herhaling.
Iemand die hem kan opnemen?
Ik heb ze zondag avond wel horen zingen hoor, op c+ dan tenminste!quote:Op maandag 10 mei 2004 21:51 schreef The_Hives het volgende:
.
zondag had ik ze niet zelf horen meezingen, geweldig. Die beelden op het einde zijn er later aangeplakt.
Ik bedoel in het stadion. Toen was de clip op de tv's in de omgang. Misschien zongen ze toen ook wel hardop mee (aan het einde), maar dat hoorde ik toen niet. Ik dacht alleen playback.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:48 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik heb ze zondag avond wel horen zingen hoor, op c+ dan tenminste!
Ahhh ok, das wat anders dan wat je net zeiquote:Op maandag 10 mei 2004 22:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik bedoel in het stadion. Toen was de clip op de tv's in de omgang. Misschien zongen ze toen ook wel hardop mee (aan het einde), maar dat hoorde ik toen niet. Ik dacht alleen playback.
WE zijn ULTIEM geweldigquote:Op maandag 10 mei 2004 21:49 schreef tong80 het volgende:
Briljant filmpje met Zing vecht huil bid lach en bewonder.
Precies. Die deugt net als alle Ajacieden behalve Trabelsi.quote:Op maandag 10 mei 2004 23:09 schreef Doc het volgende:
Zeer geslaagde uitzending.
En Waterreus: meest sympathieke speler bij een andere club dan m'n eigen
Let dan ook op! Method doet de hele dag niks anders dan vragen bedenken, ga jij de boel zitten verpesten.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:41 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wat heb je gevraagd dan? En je hebt gelijk, het idd stom maar ik dacht dat je het niet zou doen omdat je er een paar had gedaan, sorry
jajaja, ik heb idd 1 vraag/naam verneukt. Niet z'n hele plan!quote:Op maandag 10 mei 2004 23:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Let dan ook op! Method doet de hele dag niks anders dan vragen bedenken, ga jij de boel zitten verpesten.
Wat is die Waterreus toch een bal gehakt zeg.
Hij heeft met die club de Europa Cup 1 gewonnen, dan lijkt het me logisch dat je je daarmee identificeert. Danny Blind zou zich ook eerst Ajacied noemen en daarna Spartaan (of RCS'erquote:Op maandag 10 mei 2004 23:27 schreef PLAE@ het volgende:
Utrechters zullen het leuk vinden zeg als v Breukelen over wij (PSV) spreekt![]()
Ja hoor, ik heb hemquote:Op maandag 10 mei 2004 22:06 schreef the.big.ticket het volgende:
Ik moet dat filmpje hebben:')
![]()
Van wat ik gezien heb:quote:Op maandag 10 mei 2004 22:25 schreef tong80 het volgende:
Cruijff.Ik snap het nog steeds niet.
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:05 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb hem![]()
In dit topic staat een link: http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum1/2234-3.php![]()
klasse!! bedankt ik heb opgeslagen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:05 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb hem![]()
In dit topic staat een link: http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum1/2234-3.php![]()
Nope. Geen toeval, maar een mentale kwestie. Het is dan ook de mentale kant waar aan gewerkt moet worden. Niet alleen de bal in het netje schoppen, maar er ook mentaal klaarvoor zijn...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:43 schreef Plato1980 het volgende:
Het zou best kunnen dat het wel toeval is en het valt inderdaad moeilijk te trainen. Een penalty zonder druk nemen op een trainingsveld is immers heel wat anders dan een penalty in een halve finale van een WK met 60.000 toeschouwers en honderden miljoenen televisiekijkers.
Penalties zijn absoluut te trainen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:37 schreef Doc het volgende:
Ik was het trouwens volledig met Breuk eens wat betreft het trainen van penalties.
De spelers en coach roepen wel de hele tijd "dat kan je niet trainen", maar er moet toch IETS gebeuren. NL vliegt er simpelweg echt iedere keer uit door die penalties. Dat is GEEN toeval. Kortom, stop eens met de kop in het zand steken, en doe er wat aan. Laat in ieder geval zien dat je POGING doet dat probleem te onderkennen...
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:55 schreef MaxPower het volgende:
Waarom laten ze de voetballers niet 1000E in de boete stoppen bij een gemiste penalty op de training. Dan simuleer je tenminste iets van druk. En je raakt de voetballers waar het het meeste pijn doen, in de beurs!
Idd.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:37 schreef Doc het volgende:
Ik was het trouwens volledig met Breuk eens wat betreft het trainen van penalties.
Persoonlijk vind ik dat er van Hans werkelijk helemaal niks uit gaat.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Leuke aflevering, Van Breukelen viel 100% mee en Waterreus was weer eerlijk zoals altijd
Als je vindt dat pingels niet te trainen zijn ivm het ontbreken van de druk, dan zou je net zo moeten denken over het trainen op vrije trapen, want op een trainingsveld met een stalen muurtje van 5 heb je ook geen druk, uitlopende spelers etc.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Idd.
Die vastigheid valt gewoon te trainen.
Het alvast een leuke voorbode voor het EK...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:19 schreef DIGGER het volgende:
Dus mensen die beweren dat er niks te trainen valt aan een pingel stoppen hun kop gewoon in het zand.
Ja, maar dat is logisch... Op een vrije trap ligt toch lang niet zo veel druk als op een pingel.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:19 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je vindt dat pingels niet te trainen zijn ivm het ontbreken van de druk, dan zou je net zo moeten denken over het trainen op vrije trapen, want op een trainingsveld met een stalen muurtje van 5 heb je ook geen druk, uitlopende spelers etc.
Maar over het trainen van vrije trappen is iedereen het er over eens dat dit echt wel helpt, ook in de situaties onder druk.
dit vind ik nou een hele goede opmerkingquote:Op woensdag 12 mei 2004 18:50 schreef methodmich het volgende:
Het feilloos intrappen van een strafschop is altijd te leren, alleen is het daarna een kwestie van omgaan met druk. Zie het als een rij-examen. Als je opgaat weet je heus wel hoe je moet rijden op een drukke snelweg, maar als er een examinator naast je zit kan je onder druk fouten maken.
Al iets gehoord van Saus?quote:Op woensdag 12 mei 2004 10:32 schreef DIGGER het volgende:
Tuurlijk kun je een vrije trap meer trainen en tuurlijk zul je minder snel met een vrije trap scoren dan met een pingel, maar een pingel is wel te trainen, itt Derksen beweerde.
Nee, helaas.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Al iets gehoord van Saus?
Moeten er maar wat leuke vragen verzonnen worden, anders wordt t net zo duf als de vorige keer..quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:22 schreef DIGGER het volgende:
Jorien van den Herik is btw de gast maandag.
Met de namen van de vraagstellers refereren aan andere 'kalen' ?
Welke vraag?quote:Op maandag 17 mei 2004 15:53 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb iig niks meer op m'n vraag (plus reminder daaraan) gehoord
quote:Op maandag 17 mei 2004 18:46 schreef methodmich het volgende:
Paskal Eneet uit Apeldoorn
Hisham Poorters uit Groningen
Frank Feun uit Zevenbergen
Nog een kleine aanvulling:quote:Op maandag 17 mei 2004 18:46 schreef methodmich het volgende:
Collin Arbiter uit Soest
Joris van Haren uit Doetinchem
Marko Jakse uit Scheveningen
Willem Haar uit Gouda
Christopher Hairwassers uit Zeist
Job Haarsma uit Amersfoort
Jordi Stam uit Hengelo
Greet Kamstra uit Vlaardingen
Lambik van Reenen uit Roelofarendsveen
Vragen ? Ik had er maar 1.quote:Op maandag 17 mei 2004 19:44 schreef methodmich het volgende:
Verstuur de vragen maar Anonimous!
quote:Op maandag 17 mei 2004 18:46 schreef methodmich het volgende:
Collin Arbiter uit Soest
Joris van Haren uit Doetinchem
Marko Jakse uit Scheveningen
Willem Haar uit Gouda
Christopher Hairwassers uit Zeist
Job Haarsma uit Amersfoort
Jordi Stam uit Hengelo
Greet Kamstra uit Vlaardingen
Lambik van Reenen uit Roelofarendsveen
Die agent met die lolly toch? Gespeeld door Savalas.quote:Op maandag 17 mei 2004 20:06 schreef methodmich het volgende:
Kojak is misschien niet bij iedereen bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |