Zeker, de beste voorzet van NL zie ik graag in de Galgenwaardquote:Zijn jullie zo blij met dat Ajaciedje dan? Ach gos
Waarom zijn ze gek?quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:26 schreef tong80 het volgende:
Bij Feijenoord zijn ze gek.
Topper is het.
Jammer dat het geen Ajacied is.
Haha dure grap voor ajax,quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:30 schreef BobRooney het volgende:
Sonck naar Anderlecht...maar was al bekend dacht ik
DOVO ook...quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:07 schreef methodmich het volgende:
FC Dordrecht wil Arco Jochemsen.
Ik geloof dat die Perridon van Trust er meer geld in wil pompenquote:Op woensdag 21 april 2004 09:36 schreef Doekes het volgende:
[..]
DOVO ook...
En die willen ook Regilio Vrede en Appie Chaiat. Ik ben alleen wel benieuwd hoe ze dat willen gaan betalen. Er moest dit jaar al een lening afgesloten worden voor de winstpremies.
Ze hadden die jongen beter moeten begeleiden - grootste Feyenoord talent sinds lang en dan verprutsen ze het zo.quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:03 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Waarom zijn ze gek?
Omdat ze van Persie niet volgend seizoen gratis de Kuip uit willen zien wandelen..? Het is erg jammer dat het niet geworden is zoals mensen hadden gehoopt, maar het is beter nu nog geld voor hem te vangen, dan helemaal niks.
Dat zeker ja, maar hij heeft het zelf ook niet slim aangepakt.quote:Op woensdag 21 april 2004 09:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze hadden die jongen beter moeten begeleiden - grootste Feyenoord talent sinds lang en dan verprutsen ze het zo.
Nee, maar hij is nog een kind.quote:Op woensdag 21 april 2004 09:52 schreef Keke het volgende:
[..]
Dat zeker ja, maar hij heeft het zelf ook niet slim aangepakt.
en Glasgow Rangers heeft zich ook gemeld volgens VIquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:18 schreef _bigmac_ het volgende:
Nu ook al Schalke ??.
Dan kan Feyenoord de vraagprijs inmiddels ook wel een stukje opschroeven.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:36 schreef BobRooney het volgende:
[..]
en Glasgow Rangers heeft zich ook gemeld volgens VI
Schalke zou zich niet gemeld hebben bij Feyenoord, en v Raaij heeft deze week al gesprekken gevoerd met de zaakwaarnemer van Robin, dus PSV lijkt vooralsnog het meest waarschijnlijk.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:58 schreef Doekes het volgende:
[..]
Dan kan Feyenoord de vraagprijs inmiddels ook wel een stukje opschroeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |