En AFC zou interesse hebben in Owen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:32 schreef popolon het volgende:
Gerrard (LFC) en Terry (CFC) naar Arsenal
Daar hoor je mij ook niet direct over klagen, maar als gek van een Houllier blijft zal je zien dat die Cisse en Heskey opsteltquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:38 schreef RedGuy het volgende:
Als Owen weg gaat, zou ik het niet eens zo heel erg vinden, je houdt genoeg goede spitsen over, en ik ben opzich wel benieuwd naar het duo Baros - Cissé..
quote:Juventus denkt serieus aan Zlatan Ibrahimovic
TURIJN, 27 april 2004 15:53 - Het is nog veel te vroeg om met zekerheid te stellen dat Zlatan Ibrahimovic Ajax aan het seizoen gaat verlaten. Maar toch komen er steeds meer signalen vanuit Italië dat de Zweedse international bijzonder populair is bij een aantal clubs. Vergeet even de avances vanuit Lazio, want die club is financieel gemeten op sterven na dood, maar de laatste tijd valt het op dat zijn naam ook regelmatig in verband gebracht wordt met een transfer naar Juventus. De ‘Oude Dame’ uit Turijn die nodig wat versterking kan gebruiken, gezien de resultaten van dit seizoen. Voor de spitspositie valt regelmatig de naam van de spits van Ajax.
VOL is nog onbetrouwbaarder dan The Sun.quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Houllier.quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:09 schreef Doc het volgende:
[..]
Daar hoor je mij ook niet direct over klagen, maar als gek van een Houllier blijft zal je zien dat die Cisse en Heskey opstelt
Daar heeft Arsenal als het goed is al een soort voor gesprek mee gehadquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
En nog een Manchester United wil graag de 17-jarige " nieuwe Zidane" Hatem Ben Arfa van Lyon contracteren.
voor 20 miljoen mag hij weg hoorquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
bron: www.belgiumsoccer.bequote:Chelsea akkoord om Kompany jaar in Brussel te houden
De wens van Anderlecht- en Rode Duivels- verdediger Vincent Kompany om ook volgend seizoen bij Anderlecht te voetballen, is geen probleem voor Chelsea.
Chelsea zou akkoord gaan om Kompany deze zomer over te nemen, maar hem zijn studies te laten afwerken in België en gedurende het volgende jaar voor Anderlecht uit te komen.
Volgens verschillende bronnen hebben Anderlecht en vertegenwoordigers van de Londenaars gepraat over de 18-jarige international, eind vorige maand.
Dat werd bevestigd door de assisterende manager van de Brusselaars, Robert De Pot.
De Pot: "Er was een ontmoeting met Chelsea vorige maand om Kompany's transfer te bespreken. We vertelden dat we hem ook volgend seizoen nog willen houden en ze gingen akkoord."
"We zullen opnieuw met hen praten in de loop van de volgende weken."
Zo lijkt het er dus op dat Chelsea de dans om Kompany kan winnen, ten koste van Manchester United en Bayern München
Terug naar Ajax. Hoe dan ook, in Spanje gaat ie wel sneller zijn belofte inlossen. Hij heeft nog 2 jaar om de Gouden Schoen te winnen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:24 schreef brighton het volgende:
Mido gaat alweer weg bij l'OM
[..]
Hoezo nog maar 2 jaar?quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Terug naar Ajax. Hoe dan ook, in Spanje gaat ie wel sneller zijn belofte inlossen. Hij heeft nog 2 jaar om de Gouden Schoen te winnen.
Dat lukt hem nog in geen 10 jaar.quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:22 schreef methodmich het volgende:
Ik had gezegd dat hij binnen 3 jaar Europees topscorer zou worden, er is bijna 1 jaar voorbij.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik kan er eerlijk gezegd niet rouwig om zijn....quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:36 schreef methodmich het volgende:
Negatieveling. Ajax mocht willen dat het hem nog had.
Ja, maar Mido kan gewoon niet langer dan 1 jaar bij een club blijven, da's nu wel duidelijkquote:Op dinsdag 27 april 2004 20:11 schreef methodmich het volgende:
Ik wel. Lang leve Mido. Een echte Ajax-speler.
Hij en Koeman zijn vuur en water. Die 2 gaan niet samen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:15 schreef methodmich het volgende:
Zonde. Maar goed, als je zo geniaal bent, mag dat.
Channel 4, waar het elke dag 1 april is.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
http://www.channel4.com/sport/football_italia/angloangle.html
(even klein stukje naar benee scrollen onder het kopje Del Piero set for United?
Zekers, als je kijkt hoeveel wedstrijden Mido daadwerkelijk in de spits stond en scoorde, dan zie je gewoon dat hij een hoog gemiddelde heeft. Het kampioenschap van Ajax en Koeman is deels te wijten aan Mido en zijn scoringsdrift !quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:36 schreef methodmich het volgende:
Negatieveling. Ajax mocht willen dat het hem nog had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |