Kwalitatief gezien zeker, kwantitatief daar let we niet op.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:37 schreef Tijn het volgende:
Deel 27 alweer, wat gaat het toch hard.
Een afwas van 5 maanden, Tijn?quote:We hadden het over Lambertha en de afwas, maar daar hoeft het natuurlijk niet bij te blijven.
Jaquote:Op dinsdag 20 april 2004 02:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Een afwas van 5 maanden, Tijn?
Ik heb het allemaal in een bak gedaan, er kokend water overheen gegooid, het even laten weken en vervolgens het prutje wat naar de bodem dreef in de WC gedeponeerdquote:Ik stel voor dat je het oude servies weggooit (Inmiddels in de biobak, zou ik zo denken) en een nieuwe koopt.
ik moet zeggen dat ik er erg veel moeite mee heb nu ik hier tijdelijk in mijn eentje zit. nog geen avond fatsoenlijk gegeten eigenlijk. Damn.quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:49 schreef Lamon het volgende:
Ik heb dat dan weer met koken. Ik heb in de tijd dat ik hier woon, iets van 4 keer gekookt. En dat was enkel voor derden. Voor mezelf heb ik nog nooit gekookt. Dat kan gewoon niet gezond zijn.
Koken is ook al niet echt m'n dingquote:Op dinsdag 20 april 2004 02:49 schreef Lamon het volgende:
Ik heb dat dan weer met koken. Ik heb in de tijd dat ik hier woon, iets van 4 keer gekookt. En dat was enkel voor derden. Voor mezelf heb ik nog nooit gekookt. Dat kan gewoon niet gezond zijn.
Het is net alsof ik mezelf hoor praten, Lamon. Creepy.quote:Op dinsdag 20 april 2004 03:04 schreef Lamon het volgende:
Ik ben overigens wel weer erg blij met het uitvinden van de magnetron. Dat kreng maakt behoorlijke overuren.
wie wat waar waarom?quote:Op dinsdag 20 april 2004 03:06 schreef NiNi het volgende:
Je bent m'n idool, accepteer het!
Nou, omdat ik je stalk dus.quote:Op dinsdag 20 april 2004 03:07 schreef Roönaän het volgende:
[..]
wie wat waar waarom?
bedoelde eik dat ik jou ging stalken. maar goed als jij mij dan ook stalkt is het ook wel okeequote:Op dinsdag 20 april 2004 03:07 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nou, omdat ik je stalk dus.
Mag ik je icon stelen trouwens?![]()
Oh, je deed een mededeling!quote:Op dinsdag 20 april 2004 03:08 schreef Roönaän het volgende:
[..]
bedoelde eik dat ik jou ging stalken. maar goed als jij mij dan ook stalkt is het ook wel okee
leef je uit
Mijn postings komen met een handleidingquote:Op dinsdag 20 april 2004 03:10 schreef NiNi het volgende:
[..]
Oh, je deed een mededeling!
Tenks
Droom fijn. Ik stuur wel een engeltje om je nachtrust te bewakenquote:Op dinsdag 20 april 2004 03:13 schreef NiNi het volgende:
Are we cool or what? :')
Ik ga slapen!
't is inderdaad een ultiem creatieve uitspatting van de nix-generatie (waar ik mezelf ook graag toe reken). En wat is Kill Bill dan een slap gezemel in vergelijking.quote:Op dinsdag 20 april 2004 03:11 schreef Tijn het volgende:
Ik heb gisteren Fight Club trouwens voor het eerst gezien. Ik had 'em al heel lang liggen omdat iedereen zei dat 'ie zo goed is, maar ik dacht altijd dat het een simpele actiefilm was, dus ik heb 'em nooit gekeken. Tot gisteren dus. Jezus, wat een vette film, echt te gek.
Ik post dit even hier omdat ik het "Welke film heb je vandaag pas gezien"-topic in FTR niet kan vinden. Ik heb er overigens ook niet naar gezocht.
De vergelijking met Kill Bill zie ik eigenlijk niet zo. Fight Club vond ik echt ontzettend boeiend, van begin tot eind, zeker toen ze nog eens met die gestoorde mindfuck kwamen. Kill Bill vond ik eerder grappig, ik zat te wachten tot er weer een onmenselijke hoeveelheid bloed uit het volgende slachtoffer kwam zetten en verder vond ik het echt nergens over gaan. Maar misschien heb ik wat gemist.quote:Op dinsdag 20 april 2004 03:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
't is inderdaad een ultiem creatieve uitspatting van de nix-generatie (waar ik mezelf ook graag toe reken). En wat is Kill Bill dan een slap gezemel in vergelijking.
Die vergelijking is er ook niet echt buiten in mijn eigen gedachtengang.quote:Op dinsdag 20 april 2004 03:19 schreef Tijn het volgende:
De vergelijking met Kill Bill zie ik eigenlijk niet zo. Fight Club vond ik echt ontzettend boeiend, van begin tot eind, zeker toen ze nog eens met die gestoorde mindfuck kwamen. Kill Bill vond ik eerder grappig, ik zat te wachten tot er weer een onmenselijke hoeveelheid bloed uit het volgende slachtoffer kwam zetten en verder vond ik het echt nergens over gaan. Maar misschien heb ik wat gemist.
Wat een verneuking.quote:Op dinsdag 20 april 2004 03:27 schreef Lamon het volgende:
[edit:Even een nutteloze kick weggehaald, doe maar niet, FF. ]
..en ik wil niet eens weten wat die FF dan wel niet neergezet had. Dat kan niet veel goeds zijn.quote:Op woensdag 21 april 2004 01:40 schreef sig000 het volgende:
Wat een verneuking.. Van die mooie posts.
.
Dat is zeker een punt wat eens mee naar achter genomen moet worden inderdaad.quote:Op woensdag 21 april 2004 02:29 schreef Mike het volgende:
IR! Doe er wat aan!
Ik gok dat de kiddies beter weten wat met de comp thuis zoal kan dan hun ouders die 't ding aangeschaft hebben.quote:Op woensdag 21 april 2004 02:34 schreef Lamon het volgende:
Ik heb wel een paar potentiele oplossingen.
Of kinderbedtijd vervroegen naar jaren 60 niveau, of een kinderslot op ieder keyboard.
Sorry............... ik moet hier wel een ogenblikje aan wennen.quote:Op woensdag 21 april 2004 02:51 schreef Lamon het volgende:
Dan moeten we ons misschien gewoon aanpassen.
Vindtdt juh niet, sig000thuh?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gwonn lekkerrrr go wit the flow!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
je staat zelfs niet eens op de lijst Ullie!quote:Op donderdag 22 april 2004 02:06 schreef ullie het volgende:
Hoi, ik kan eindleijk weer eens bikkelen. Gelukkig moet ik ook nog om 8 uur op om het gevoel af te maken. Helaas heb ik wel zicht op een nieuw huis. Das dan weer jammer. Stranger als je dit leest, je moet zaterdag komen.
Ik ben de surprise deluxequote:Op donderdag 22 april 2004 02:11 schreef Stranger het volgende:
[..]
je staat zelfs niet eens op de lijst Ullie!
quote:Op donderdag 22 april 2004 02:16 schreef ullie het volgende:
[..]
Ik ben de surprise deluxe.
Maar eigenlijk moest ik het namens NiNi zeggen die ik fanatiek aan het stalken ben. Ik hou tegenwoordig trouwens ook van breezer en om dat nog even duidelijk te maken heb ik een foto in m'n fotoboek geplaatst. ik ben dus helemaal hip. Aight.
Ja dat klopt, ik zal het goedmaken met een gedicht van Piet Paaltjens. Die heeft zelfmoord gepleegd.quote:Op donderdag 22 april 2004 02:20 schreef Stranger het volgende:
[..]
Bijna semi-bikkeltijd onwaardig.
Gelukkig dat er nu ook een Loeder mod is.quote:Op woensdag 21 april 2004 02:26 schreef sig000 het volgende:
Ja de verloedering slaat toe..
Idioot. Maar je houdt van BdG. Dus je bent stiekem toch nog mijn held.quote:Op vrijdag 23 april 2004 01:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo.
Ik vond Fight Club een kutfilm.
Nou ja, na 2 jaar een reeks met nog maar 27 delen is niet zó vet.quote:Op vrijdag 23 april 2004 01:15 schreef Wackie het volgende:
*meldt*
toch maar és komen kijken in jouw vette topics I.R.
We gaan toch weer niet kwantiteit en kwaliteit door elkaar halen, he?quote:Op vrijdag 23 april 2004 01:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ja, na 2 jaar een reeks met nog maar 27 delen is niet zó vet.
Jij bent zwart, je moet dood,quote:Op vrijdag 23 april 2004 01:22 schreef QyRoZ het volgende:
Kwaliteit is overrated.
Kwaliteit wordt niet erkend door de grote gemene deler, vandaar zijn wankele positie.quote:Op vrijdag 23 april 2004 01:22 schreef QyRoZ het volgende:
Kwaliteit is overrated.
Jij kent je geschiedenis niet.quote:Op vrijdag 23 april 2004 01:29 schreef Wackie het volgende:
jij ging duidelijk dus voor de kwantiteit Lamon?
*zucht*, zeg dan nix
Nee, maar ik ben lui.quote:Op vrijdag 23 april 2004 01:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jezus, IR.
Is het nou echt zo moeilijk een betrouwbare plaatjes-upload-site te vinden...
Ow, en een hele goede avond en zo.
Stuk of 10 denk ik, en nog wat cd's.quote:Op vrijdag 23 april 2004 01:20 schreef Wackie het volgende:
hoeveel platen heeft jouw grote voorbeeld Drs. P eigenlijk?
Dat heeft ook soms zijn voordelen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 03:25 schreef Vork het volgende:
Oh dat m'n bioritme weer volledig is verdwenen en ik nog gewoon na 3 uur 's nachts wakker ben.
Nah, ik vond een bepaalde regelmaat ook wel zo z'n charme hebben eigenlijk...quote:Op vrijdag 23 april 2004 03:29 schreef sig000 het volgende:
Dat heeft ook soms zijn voordelen.. Lekker rustig enzo.
.
Ik hou wel van de nacht en een onregelmatig ritme.quote:Op vrijdag 23 april 2004 03:31 schreef Vork het volgende:
[..]
Nah, ik vond een bepaalde regelmaat ook wel zo z'n charme hebben eigenlijk...
Ik maak mijn eigen werktijden,dat scheelt.quote:Op vrijdag 23 april 2004 03:41 schreef Vork het volgende:
Onregelmaat is ook niet alles. Dan moet je nog boodschappen doen en blijken de winkels niet om 3 uur 's nachts open te zijn of je werk belt boos op, waar je blijft en dat het al bijna 10 uur is, terwijl je net aan je avondeten zit.
Het werkt niet.
Dat deed ik ook. Tot ik werd ontslagenquote:Op vrijdag 23 april 2004 03:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik maak mijn eigen werktijden,dat scheelt..
Ik heb teveel bier gehad voor een doordeweekse dag en het is tijd om te gaan slapen.quote:Op woensdag 28 april 2004 01:01 schreef ullie het volgende:
Het is weer tijd!
Mietjequote:Op woensdag 28 april 2004 01:03 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb teveel bier gehad voor een doordeweekse dag en het is tijd om te gaan slapen.
Nou eg wel....quote:Op woensdag 28 april 2004 01:12 schreef ullie het volgende:
[..]
Mietje.
Ja, dat zullen we zienquote:Op donderdag 29 april 2004 03:22 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou eg wel....
we zullen wel weer zien wie hier de mietjes zijn de komende dagen![]()
Nou ik in iedr geval niet, wnat ik eb ontztettend stoerquote:Op vrijdag 30 april 2004 05:59 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, dat zullen we zien![]()
Ey ik ben morgen in amsterdam.. Morgen... Over 4 uur pak ik de busquote:Op vrijdag 30 april 2004 06:00 schreef ullie het volgende:
[..]
Nou ik in iedr geval niet, wnat ik eb ontztettend stoer
wow wat en toeal ik ook!quote:Op vrijdag 30 april 2004 06:01 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ey ik ben morgen in amsterdam.. Morgen... Over 4 uur pak ik de bus
Ja jamme is dat. Mag ikbinnekort op wannabecrew?quote:Op vrijdag 30 april 2004 06:03 schreef Stranger het volgende:
Wie weet hoor ik dat morgen, maar nu ga ik slapen, dat laatste flesje rood had niet gehoefen
Ik woon niet in de buurt zoals je weet
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Foei, Ole.
Ja hallo, gisteren was ik tot een uur of 4 doorgegaan, en vandaag heb ik van 1 tot 9 aan de prinsengracht gezeten en toen had ik er wel genoeg van hoor. Maar het was leuk.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:23 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
maar gelukkig ben jij er ook al!
Voor na Koninginnedag is het al wel semi-bikkeltijd! dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja hallo, gisteren was ik tot een uur of 4 doorgegaan, en vandaag heb ik van 1 tot 9 aan de prinsengracht gezeten en toen had ik er wel genoeg van hoor. Maar het was leuk.
Welke is dat? Ik zat bij 181, vrij aan het begin dus.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 01:33 schreef Ole het volgende:
Ik zat trouwens ook aan de Prinsengracht! Leuk bootjes gekeken bij de laagste brug van de Prinsengracht !![]()
Ik zal nog eens een alinea-rijke mening over de grote commerciele gemene deler van de tijd neerposten.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb geen idols gekeken.
Slaap ze.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik hoop voor je dat er nog iemand langskomt die nog wel zin heeft om veel te typen).
Ik beperk mijn aanwezigheid tot deze tijden,dat scheelt al.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Slaap ze.
En och, ik doe dit eens in de zoveel tijd nog wel eens voor de vorm, ik verwacht allang niets meer van dit forum. Ik denk dat mijn dagen hier nu daadwerkelijk geteld zijn.
Soms verliezen zelfs deze tijden hun charme.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:56 schreef sig000 het volgende:
Ik beperk mijn aanwezigheid tot deze tijden,dat scheelt al..
Het is net 't weer.quote:Op zondag 2 mei 2004 03:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Soms verliezen zelfs deze tijden hun charme.
Soms ook niet trouwens.
Met de 'r' in de maand wel ja.quote:Op zondag 2 mei 2004 03:42 schreef sig000 het volgende:
Het is net 't weer..
*btw die ondertitel ben je echt aan 't uitvoeren geloof ik.quote:Op zondag 2 mei 2004 03:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Met de 'r' in de maand wel ja.
Ik heb ze dit al vaker verteld, maar ik de vorige keren hadden ze zelfs niet door dat ik het niet vriendelijk bedoelde. Nu is dat in ieder geval duidelijk.quote:Op zondag 2 mei 2004 03:50 schreef sig000 het volgende:
*btw die ondertitel ben je echt aan 't uitvoeren geloof ik..
de flame is alleen wat te ingewikkeld voor ze
Ach,ik zie ze als een vorm van forum-folklore.quote:Op zondag 2 mei 2004 04:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nu is het nog enkel maar een kwestie van vrede vinden in de hernieuwde situatie, waarin zij weten wat ik van ze vind, en alles is weer koek en ei.
Eensgelijks Tijn!quote:Op maandag 3 mei 2004 02:11 schreef Tijn het volgende:
Goeieavond mensen.
In Amsterdam in de Rock Supplies. Een goedkope oefenruimte want zo kan ik sparen voor een dure gitaarquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:18 schreef Tijn het volgende:
Hey, tof Ullie! Waar oefenen jullie?
Als we over een tijdje een demo hebben ofzo post ik ook wel wat. Het is echt nog de beginfase, maar we zijn in ieder geval allemaal enthousiast. (Behalve de ex-bassist die 2 keer niet is komen opdagen, maar die heeft alleen op papier meegedaanquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:30 schreef Tijn het volgende:
Cool! Als jullie wat verder zijn wil ik wel eens een keertje komen kijken en luisteren, Amsterdam is relatief om de hoek
Ik ben zelf trouwens een half jaar geleden gestopt met m'n laatste bandje en heb me helemaal gericht op het maken van m'n eigen homerecordings. Ik heb drumlessen genomen en ben bezig m'n eigen onemanband goed op tape te krijgen. Erg leuk vind ik en je hebt al dat gedoe met andere mensen niet die je altijd in de weg zitten
En dat zien wequote:Op woensdag 5 mei 2004 03:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
ik heb de hele avond gragtis kunhen drunkenn
Details, detals.quote:Op woensdag 5 mei 2004 03:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dat zien we.
Een goede reden om de komende nacht utid te slapen, adhct ik zo.quote:Op woensdag 5 mei 2004 03:35 schreef Stranger het volgende:
Ik heb vannacht teveel geslapen.
Ik wacht inderdaad nog evenquote:Op woensdag 5 mei 2004 03:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Een goede reden om de komende nacht utid te slapen, adhct ik zo.
wekker schmekker.quote:Op woensdag 5 mei 2004 03:38 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik wacht inderdaad nog evende wekker gaat om half 10 pas
Dat is tegenwoordig niet echt meer gewenst geloof ik.quote:Op woensdag 5 mei 2004 04:00 schreef Stranger het volgende:
En toch vind je het raar om een eeuwige student genoemd te worden?
Zeker, ik heb de dvd, helaas zonder ondertiteling..quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:40 schreef Tijn het volgende:
Ik kijk The Boondock Saints. Toffe film.
Nooit weggeweest, Seb. Tis net Star Trek.quote:Op woensdag 12 mei 2004 02:01 schreef Seborik het volgende:
Wat leuk dat deze reeks nog bestaat.
Alleen dan minder saai.quote:Op woensdag 12 mei 2004 02:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nooit weggeweest, Seb. Tis net Star Trek.
Mike leent z'n account uit.quote:Op woensdag 12 mei 2004 02:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Alleen dan minder saai.
Ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 12 mei 2004 02:03 schreef Seborik het volgende:
Ik kom even de sfeer verpesten
Voyager is best leuk, Mike.quote:Op woensdag 12 mei 2004 02:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Alleen dan minder saai.
En met meer freaks of nature.quote:Op woensdag 12 mei 2004 02:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Alleen dan minder saai.
Ik kan een poging doen, door zoals ******************************* te posten.quote:Op woensdag 12 mei 2004 02:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.
En zonder moralistisch gelul en pyjama's.quote:Op woensdag 12 mei 2004 02:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Alleen dan minder saai.
Inderdaad, waarom zou je nog aliens bedenken wanneer je de meest geweldige menselijke mutaties op straat kunt vinden.quote:Op woensdag 12 mei 2004 02:06 schreef Stranger het volgende:
[..]
En met meer freaks of nature.
Goed punt.quote:Op woensdag 12 mei 2004 02:05 schreef Stranger het volgende:
IR? Komt er geen lijstje in dit topic?
Let us all be friends and watch Van Helsing together in a group circle.quote:Op woensdag 12 mei 2004 02:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En zonder moralistisch gelul en pyjama's.
Het heeft er wel het einde voor.quote:Op woensdag 12 mei 2004 02:07 schreef Seborik het volgende:
[..]
Let us all be friends and watch Van Helsing together in a group circle.
Love.
Gezapig. Dit is geen spannend jaar.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 03:17 schreef Tijn het volgende:
Goeieavond, Lamon. Hoe bevallen die dagen gemiddeld gezien tot nu toe?
Tel daar die andere 365 van 't jaar ervoor maar bij op.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 03:15 schreef Lamon het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag leek verdacht veel op de andere 133 dagen van dit jaar.
Ik durf zulke testen nooit te doen.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 03:33 schreef Lamon het volgende:
Oeh, volgens een internettestje dat ik in GC vond ben ik ernstig paranoide, narcistisch en ontwijkend.
Wat een verrassing..
Och, ik denk eigenlijk dat testjes als dit alleen bedoeld zijn om mij te zieken, ik voel mezelf trouwens toch veel te goed om aandacht aan simpele testjes van minder volk te schenken en ik negeer daarna de uitslag toch gewoon. Paronoide, narcistisch en ontwijkend, hoe bedenken ze het?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 03:38 schreef sig000 het volgende:
Ik durf zulke testen nooit te doen.. Van de gedachte aan een uitslag krijg ik al paranoide,narcistische,ontwijkende en schizofrene neigingen.
.
Meestal krijg ik er moordneigingen van.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 03:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Och, ik denk eigenlijk dat testjes als dit alleen bedoeld zijn om mij te zieken, ik voel mezelf trouwens toch veel te goed om aandacht aan simpele testjes van minder volk te schenken en ik negeer daarna de uitslag toch gewoon. Paronoide, narcistisch en ontwijkend, hoe bedenken ze het?
Ah, ik ben ook ernstig narcistisch, maar ook egoistisch, ongevoelig en tevens ontwijkend. Een asociale klootzak dus. Nou ja, vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 03:33 schreef Lamon het volgende:
Oeh, volgens een internettestje dat ik in GC vond ben ik ernstig paranoide, narcistisch en ontwijkend.
Wat een verrassing..
Oh volgens Dr Kasta zijn we dat allemaal: We zijn allemaal egoïstische klootzakken!quote:Op maandag 17 mei 2004 03:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah, ik ben ook ernstig narcistisch, maar ook egoistisch, ongevoelig en tevens ontwijkend. Een asociale klootzak dus. Nou ja, vooruit dan maar.
Ga slapen!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:40 schreef NiNi het volgende:
Oehoeh!
Welke had ik al gehad?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:12 schreef Stranger het volgende:
Waar blijft dat nieuwe lijstje nou?
Meeste topics en meeste posts.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Welke had ik al gehad?
Mike, effe offtopic, die excuses van Yvonne, deed dat je nou wat?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:13 schreef Mike het volgende:
Hallo, wat gezellig.
Ik zat gewoon hui-lend achter de computer.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:17 schreef Eightball het volgende:
[..]
Mike, effe offtopic, die excuses van Yvonne, deed dat je nou wat?
Alstu:quote:Op zondag 23 mei 2004 02:14 schreef Stranger het volgende:
[..]
Meeste topics en meeste posts.
Ja zo'n gevoel had ik al.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:18 schreef Mike het volgende:
Ik zat gewoon hui-lend achter de computer.
Veel erger is dat er ook een deel is waar IK niet in gepost heb.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:22 schreef Stranger het volgende:ik zie zojuist dat ik niet in het eerste topic heb gepost
*afdruipt uit deze topicreeks
Ik zou dat zo houden.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Veel erger is dat er ook een deel is waar IK niet in gepost heb.
Hoi !quote:Op zondag 23 mei 2004 02:13 schreef Mike het volgende:
Hallo, wat gezellig.
quote:Op zondag 23 mei 2004 02:38 schreef defender het volgende:
[..]
Hoi !
IR is al naar bed hoor.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:48 schreef MissHobje het volgende:
Ik moet vaker posten zie ik ...
Ik sliep al.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:38 schreef defender het volgende:
[..]
Hoi !
Nee, het is hier heel naar en vervelend.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 03:20 schreef DaMook het volgende:
Hoiis het hier gezellig ?
mooiquote:Op vrijdag 28 mei 2004 03:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, het is hier heel naar en vervelend.
Hhaa jaquote:Op zondag 30 mei 2004 02:32 schreef Lamon het volgende:
Is het een vliegtuig? Is het een raket? Nee, het is de buurtvriendelijke semibikkeltijd.
quote:Op zondag 30 mei 2004 02:32 schreef Lamon het volgende:
Is het een vliegtuig? Is het een raket? Nee, het is de buurtvriendelijke semibikkeltijd.
Nou op fok.. de topics dusquote:Op zondag 30 mei 2004 02:33 schreef Tijn het volgende:
Ik woon bij een hospita, maar ik merk er eigenlijk nauwelijks wat van. Onder me woont een andere student en op de begane grond woont de eigenaar. En die andere student is zo weinig aanwezig, dat ik kan doen en laten wat ik wil.
Maar hoe merk je dan dat het zo rustig is? Wie zijn er dan op vakantie?
Lekker zeg!! je hoort wel eens van die gekke verhalen... bemoeizuchtige oude taarten hospita's waar je niets van magquote:Op zondag 30 mei 2004 02:33 schreef Tijn het volgende:
Ik woon bij een hospita, maar ik merk er eigenlijk nauwelijks wat van. Onder me woont een andere student en op de begane grond woont de eigenaar. En die andere student is zo weinig aanwezig, dat ik kan doen en laten wat ik wil.
Ik heb echt nog nooit gezeik gehad, terwijl ik genoeg kan verzinnen als ik bij mezelf zou inwonen.quote:Op zondag 30 mei 2004 02:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Lekker zeg!! je hoort wel eens van die gekke verhalen... bemoeizuchtige oude taarten hospita's waar je niets van mag)
Waarschijnlijk in hun kluizenaarsholquote:Op zondag 30 mei 2004 02:36 schreef Tijn het volgende:
Oh zo. Mja, op Fok! is het idd wel rustig. Maar op straat lijkt het juist alleen maar drukker te worden met dit heerlijke weerWaar komen al die mensen opeens vandaan? Waar zitten die als de zon niet schijnt?
Op vakantie gaan is in deze hectische stressmaatschappij misschien wel belangrijker en waardevoller dan het ooit geweest is, Lamon.quote:Op zondag 30 mei 2004 02:37 schreef Lamon het volgende:
Op vakantie gaan betekende vroeger nog wat.
Nu is het net zo speciaal als een croissantontbijt...
Mensen zijn verwend, en ik word oud en cynisch.
Hoop mensen zijn best verwend en zekers verpest jaquote:Op zondag 30 mei 2004 02:37 schreef Lamon het volgende:
Op vakantie gaan betekende vroeger nog wat.
Nu is het net zo speciaal als een croissantontbijt...
Mensen zijn verwend, en ik word oud en cynisch.
Ojee dat klinkt ernstigquote:Op zondag 30 mei 2004 02:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit gezeik gehad, terwijl ik genoeg kan verzinnen als ik bij mezelf zou inwonen.
Ach. Misschien ben ik ook best ernstig. Maar ik krijg er dus geen gezeik meequote:Op zondag 30 mei 2004 02:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ojee dat klinkt ernstighahhaa!
Als je het maar naar je zin hebt hoor dan is het prima tochquote:Op zondag 30 mei 2004 02:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ach. Misschien ben ik ook best ernstig. Maar ik krijg er dus geen gezeik mee
Ik heb het hele stress-gebeuren nooit zo meegekregen gelukkig. Ik hou van mijn werk, heb geld teveel en kan iedere dag uitslapen.quote:Op zondag 30 mei 2004 02:38 schreef Tijn het volgende:
Op vakantie gaan is in deze hectische stressmaatschappij misschien wel belangrijker en waardevoller dan het ooit geweest is, Lamon.
Schrijf alsjeblieft een boek hierover, ik zou elk hoofdstuk op willen volgen!quote:Op zondag 30 mei 2004 02:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb het hele stress-gebeuren nooit zo meegekregen gelukkig. Ik hou van mijn werk, heb geld teveel en kan iedere dag uitslapen.
Ik heb het absoluut naar m'n zinquote:Op zondag 30 mei 2004 02:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Als je het maar naar je zin hebt hoor dan is het prima toch![]()
Ideaalquote:Op zondag 30 mei 2004 02:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb het hele stress-gebeuren nooit zo meegekregen gelukkig. Ik hou van mijn werk, heb geld teveel en kan iedere dag uitslapen.
Ik heb zo'n stil vermoeden dat je niet zo heel erg ver van deze filosofie verwijderd bent.quote:Op zondag 30 mei 2004 02:46 schreef Tijn het volgende:
Schrijf alsjeblieft een boek hierover, ik zou elk hoofdstuk op willen volgen!
Nee, maar het realiseren en ook nog eens geld over hebben is me vooralsnog niet erg aan het lukken.quote:Op zondag 30 mei 2004 02:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb zo'n stil vermoeden dat je niet zo heel erg ver van deze filosofie verwijderd bent.
Je komt nou niet echt als een carriere gerichte stresskikker over.
Ehm, 'geld teveel' is heel wat anders dan 'veel geld' he?quote:Op zondag 30 mei 2004 02:47 schreef Tijn het volgende:
Mensen met geld teveel hebben trouwens gauw de neiging om dingen onder hun waarde te schatten. Misschien ben je het zelf wel die verwend is, Lamon.
Trusten.quote:Op zondag 30 mei 2004 02:54 schreef MissHobje het volgende:
Heej semi-bikkeltjes.. het is bedtijd voor mij...
Eindelijk moe.. ( en ontspannen;) ) dus ik ben er weer vandoor!
Fijne relaxte pinksterdaagjes toegewenst![]()
Enne sweet dreams
Daar bof ik dus in. Buiten uitgaan en concerten, kosten mijn hobbies bitter weinig. Cd's kopen, films kijken, een cabaretvereniging, gedichten schrijven en meehelpen componeren met andermans spullen kost verbazend weinig.quote:Op zondag 30 mei 2004 02:54 schreef Tijn het volgende:
Hmmm... okay, ik begrijp je al meer. Ja, ik ben ook niet iemand die veel eisen stelt aan de spullen die ik koop. Ik vind uberhaupt niet van veel spullen dat ik ze nodig heb.
Maar ik heb wel de neiging om elke cent op te maken aan gestoorde hobbies of grote projecten die me eigenlijk ver boven het hoofd stijgen
Kan ik me best voorstellen. Met geld smijten is op zich prima, als je het inderdaad maar aan de echte leuke dingen doet. Hobbies en passies zijn nooit te duur.quote:Op zondag 30 mei 2004 03:04 schreef Tijn het volgende:
Ik heb een beetje de zieke afwijking om zo weinig mogelijk uit te besteden en zo veel mogelijk zelf te willen doen. Waardoor ik altijd wel iets op m'n wishlist heb staan wat ik eigenlijk niet kan betalen.
Maar goed. Ik hoop wel dat ik op deze manier kan terugkijken op wat leuke producties van mezelf aan het eind van m'n leven. Alleen daarmee ben ik al een heel tevreden mens.
Ik denk niet dat we dit ooit zullen weten he?quote:Op zondag 30 mei 2004 03:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar misschien ben ik daar een beetje kortzichtig in, misschien brengt die tweede auto, of dat huis van 5 ton die andere mensen ook wel heel veel geluk en inspiratie.
Niet echt nee. Maar ik moet zeggen dat ik ze wel erg vaak hoor klagen.quote:Op zondag 30 mei 2004 03:12 schreef Tijn het volgende:
Ik denk niet dat we dit ooit zullen weten he?
Ik ben ooit eens met een collega begonnen met het schrijven van een filmscript, maar het wilde niet erg lukken.quote:Op zondag 30 mei 2004 03:19 schreef Tijn het volgende:
Oh ik ben trouwens met 2 vrienden/klasgenoten begonnen met het maken van een speelfilm. Jaja, dat is wat. Ook hierbij willen we zo veel mogelijk zelf doen, al denk ik wel dat we het acteren maar uitbesteden
Ons doel is nu een korte film van 30 a 40 minuten. Ik denk niet dat 'ie binnen nu en 2 jaar af is, maar het is wel erg leuk om te doen.
Dan zou ik gaan voor humor.quote:Op zondag 30 mei 2004 03:30 schreef Tijn het volgende:
We hebben er bewust voor gekozen om voor onze eerste film de lat zo laag mogelijk te houden. Verwacht er vooral niks van, maar zo ervaren we wel wat het is om een film te maken. Misschien als dat gelukt is, dat we iets hoger inzetten, maar vooralsnog gaan we absoluut voor een typische no-budget C-film.
Miorgen! Tijn! dan heb je ons te doen!!quote:Op zondag 30 mei 2004 03:31 schreef Tijn het volgende:
Maar, ik ga slapen. Ik heb morgen genoeg te doen. Dat heb ik altijd, maar nu moet ik het ook daadwerkelijk eens gaan doen.
Weltruste!
Zijn we dat niet allemaal?quote:Op zondag 30 mei 2004 05:03 schreef SuperUli het volgende:
Ben ik een bikkel nu?
Zou best gaaf zijn.quote:Op zondag 30 mei 2004 05:10 schreef engessa het volgende:
[..]
Zijn we dat niet allemaal?
Jeetje, de AT is nog geeneens 1 pagina lang. Das best eng...quote:Op zondag 30 mei 2004 05:15 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Zou best gaaf zijn.
De AT is gewoon hooguit 20 topics, ofzo.quote:Op zondag 30 mei 2004 05:16 schreef engessa het volgende:
[..]
Jeetje, de AT is nog geeneens 1 pagina lang. Das best eng...
En dat is best erg...quote:Op zondag 30 mei 2004 05:24 schreef SuperUli het volgende:
[..]
De AT is gewoon hooguit 20 topics, ofzo..
Klopt, waar zijn alle andere nerds heen?quote:Op zondag 30 mei 2004 05:25 schreef engessa het volgende:
[..]
En dat is best erg...
Slapie doen?quote:Op zondag 30 mei 2004 05:26 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Klopt, waar zijn alle andere nerds heen?.
hehe.. zolang ik mijn wekker heb gaat het goed dat vroege opstaan.. anders ook niet echt hoorquote:Op maandag 7 juni 2004 01:36 schreef Tijn het volgende:
Ik wen echt nooit aan dat soort dingen. Aan het eind van m'n middelbare school was ik ook echt ka-pot, puur omdat ik elke dag om half 8 m'n bed uit moest.
Gelukkig is het nooit iets wat een weekje uitslapen niet kan fixen.
Ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 03:08 schreef Lamon het volgende:
De dubieuze schoonheid van een stervend topic..
Ah 't topic komt weer tot leven.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:33 schreef MissHobje het volgende:
*meld*nacht...bikkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |