Denk eerder dat het slachtoffer dat heeft gezegd.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:27 schreef Libris het volgende:
Tijdens de aanval hebben de daders "GeenStijl" genoemd.
Ja. En verder zeiden ze iets dat klonk als 'wij zijn poenslinkse knakkers'.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:27 schreef Libris het volgende:
Tijdens de aanval hebben de daders "GeenStijl" genoemd.
Aaaah zielepietje...quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja. En verder zeiden ze iets dat klonk als 'wij zijn poenslinkse knakkers'.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:48 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Aaaah zielepietje...![]()
Je kan het niet hebben dat anderen nu een keer het slachtoffer zijn en dus probeer je met dit soort trieste slachtoffergehuil de aandacht weer op jezelf te vestigen?![]()
After you...quote:Get a life....
quote:Op dinsdag 20 april 2004 02:19 schreef Overlast het volgende:
[..]
"Links"heeft nog steeds het alleenrecht op dit soort acties.
Ik heb ook weinig met geenstijl, maar dan kan ik het nog niet goedkeuren dat een blogger met een honkbalknuppel inelkaar geslagen isquote:Op dinsdag 20 april 2004 10:58 schreef Lemmeb het volgende:
kan d'r niet wakker van liggen. ik had weinig met geenstijl.nl
De datum van 20 april doet anders vermoeden...quote:Op dinsdag 20 april 2004 08:16 schreef Robert_Jensen het volgende:
Onze moslim of extreem-linkse vrienden zeker weer?.
laat ze toch mooi in hun eigen wereldje levenquote:Op dinsdag 20 april 2004 10:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
Vol, dus slotje.quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:45 schreef mwh het volgende:
Waar is Weblogger GeenStijl ernstig mishandeld gebleven?
Dichtquote:Op dinsdag 20 april 2004 12:45 schreef mwh het volgende:
Waar is Weblogger GeenStijl ernstig mishandeld gebleven?
Je kan een deel II openen in NWS..(mocht je daar behoefte aan hebbenquote:Op dinsdag 20 april 2004 12:52 schreef mwh het volgende:
En nu? discussie gesloten ook? Geen deel II meer?
Nou ja, moet eigenlijk weer eens aan de bak, dus komt wel goed uit dat ie gesloten is.quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je kan een deel II openen in NWS..(mocht je daar behoefte aan hebben)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |