abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18552007
Een topic met in de openingspost de volgende fouten:
quote:
vriendinne
droogestaan
dr
me dag nie
ut
dat vondt
dr
eerder dan geplant.
zoetis
sexs wil is ut
dit zij ik ook tegen dr
knuffele
smeke
dr
ik zij dat ik dr nie
kom ze net online
met een gozer heb geslapen
tis
ut
dr
nie
dr
mezlef
zegmaar
hie rnu
dat zij ik haar
sexs
Daar mag dus niks van gezegd worden...
Oftewel, mensen, blijf lekker aankloten, verneuk de taal zoveel als je wilt, je zult niet corrigerend toegesproken worden.
Mocht dat toch gebeuren, dan worden die personen per direct gebanned.
Leraren die leerlingen verbeteren worden gefolterd en op een schavot tentoongesteld, waarna ze met tomaten bekogeld kunnen worden door schoolverlaters...
Mensen die te lui zijn om hun tekst even door de grammaticacontrole te halen staan kennelijk ook emotioneel nogal zwak in hun schoenen en worden daarom bemoederend in bescherming genomen door de mods.
Kritiek is niet gewenst, fouten worden goedgekeurd, verbeteringen afgekeurd, HULDE!

Tja, ik vraag me echt serieus af waarom Fok een dergelijk standpunt in heeft genomen, zou 1 van de mods het me uit kunnen leggen?

[ Bericht 0% gewijzigd door kastanova op 21-04-2004 05:02:54 ]
I was an atheist until I realized I was God
  dinsdag 20 april 2004 @ 01:01:48 #2
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_18552030
Ik kan nu natuurlijk een opmerking maken over dat ene woordje in je topictitel..

maar je hebt inderdaad wel een punt ..
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  dinsdag 20 april 2004 @ 01:03:04 #3
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_18552046
Een vrij trieste aanblik, zo'n opsomming van fouten.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_18552068
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 01:01 schreef knokkels het volgende:
Ik kan nu natuurlijk een opmerking maken over dat ene woordje in je topictitel..
Nee, dat kun je niet, dan krijg je namelijk een ban .
pi_18552075
Als het niet meer leesbaar is, mag er wat mij betreft kritiek geleverd worden, maar 1 x is duidelijk genoeg.
Continu mensen wijzen op taalfouten heeft geen nut, je blijft bezig.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_18552089
Kan er geen smilie komen die aangeeft dat iemand belabberd Nederlands schrijft?
Is het meteen duidelijk.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  dinsdag 20 april 2004 @ 01:08:06 #7
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_18552092
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 01:05 schreef kastanova het volgende:

[..]

en daarom hield ik ook maar verder wijselijk mijn mond dicht
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  Milf dinsdag 20 april 2004 @ 01:08:08 #8
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_18552093
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 00:59 schreef kastanova het volgende:
Een topic met in de openingspost de volgende fouten:
[..]

Tja, ik vraag me echt serieus af waarom Fok een dergelijk standpunt in heeft genomen, zou 1 van de mods het me uit kunnen leggen?
waarom in serieuze topic mensen gaan wijzen op hun schrijffouten? dat is geheel offtopic en totaal niet relevant.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_18552099
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 01:05 schreef kastanova het volgende:
bron?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  dinsdag 20 april 2004 @ 01:09:02 #10
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_18552100
quote:
met een gozer heb geslapen
hier is niets mis mee:
Mijn vriendin verweet mij, dat ik met een gozer heb geslapen.

Dus die is goed
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_18552106
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 01:08 schreef nikky het volgende:

[..]

waarom in serieuze topic mensen gaan wijzen op hun schrijffouten? dat is geheel offtopic en totaal niet relevant.
Ook dat.. neemt niet weg dat het erg hinderlijk en schaamtelijk is om te zien dat veel mensen echt ontzettend veel fouten kunnen maken.
( mensen met dyslexie uitgesloten)
pi_18552108
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 01:06 schreef Brennie het volgende:
Als het niet meer leesbaar is, mag er wat mij betreft kritiek geleverd worden, maar 1 x is duidelijk genoeg.
Continu mensen wijzen op taalfouten heeft geen nut, je blijft bezig.
Dus bij wijze van spreken, als een leraar een leerling 3 keer verbetert, maar het helpt niet, dan moet hij er maar mee stoppen?
pi_18552111
Hetemaal mee eens, hoewel ik mezelf er ook op betrap, als ik aan het msn-nen ben (is dat wel goed geschreven?)

Maar je hebt een punt. Zeker door sms moet alles kort opgeschreven worden, en dan krijg je dit inderdaad. Ik denk echt dat daar een deel van de oorzaak gevonden kan worden.
This is written by a lunatic!!!!
pi_18552120
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 01:09 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dus bij wijze van spreken, als een leraar een leerling 3 keer verbetert, maar het helpt niet, dan moet hij er maar mee stoppen?
Ik heb het nu puur over fok..
Wij zijn geen leraren.
Docenten moeten imo net zolang leerlingen op fouten wijzen tot ze het goed doen.
pi_18552124
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 01:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
bron?
quote:
kastanova wegens topic omzeep helpen in R&P over taalfoutjes en daarover doorgaan. week uit R&P
Dat "daarover doorgaan" bestond trouwens uit het zeggen van: "Ik begrijp de openingspost niet" .
  Milf dinsdag 20 april 2004 @ 01:11:59 #16
16000 nikky
pi_18552128
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 01:09 schreef Brennie het volgende:

[..]

Ook dat.. neemt niet weg dat het erg hinderlijk en schaamtelijk is om te zien dat veel mensen echt ontzettend veel fouten kunnen maken.
( mensen met dyslexie uitgesloten)
ja natuurlijk. en ik zie ook mensen de geweldigste fouten maken. maar het is niet onze taak om ze daarop te wijzen.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_18552141
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 01:11 schreef nikky het volgende:

[..]

ja natuurlijk. en ik zie ook mensen de geweldigste fouten maken. maar het is niet onze taak om ze daarop te wijzen.
Mee eens, tenzij het onleesbaar is ( door gebrek aan leestekens, teveel fouten etc)
  Milf dinsdag 20 april 2004 @ 01:13:27 #18
16000 nikky
pi_18552147
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 01:09 schreef kastanova het volgende:

[..]

nee want daar ben je immers leraar voor

het zou toch te zot voor woorden zijn als de mods hier ook nog eens een cursus nederlands moeten doen en dan de inhoud van de post op fouten te moeten gaan controleren
pi_18552165
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 01:11 schreef kastanova het volgende:
Dat "daarover doorgaan" bestond trouwens uit het zeggen van: "Ik begrijp de openingspost niet" .
Welk topic?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_18552169
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 01:13 schreef nikky het volgende:

[..]

nee want daar ben je immers leraar voor

het zou toch te zot voor woorden zijn als de mods hier ook nog eens een cursus nederlands moeten doen en dan de inhoud van de post op fouten te moeten gaan controleren
lijkt me een geweldig initiatief om deze generatie via hun favoriete medium te bereiken!
  Milf dinsdag 20 april 2004 @ 01:15:54 #21
16000 nikky
pi_18552171
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 01:12 schreef Brennie het volgende:

[..]

Mee eens, tenzij het onleesbaar is ( door gebrek aan leestekens, teveel fouten etc)
ja. ik heb ook wel eens een post aangepast die gewoon te erg voor woorden was. de post was nauwelijks te begrijpen.
en ja dan doe ik dat omdat het dan beter te begrijpen is...

maar om nou posts te gaan aanpassen omdat er een stomme spelfout instaat dan mogen we er wel 150 man crew bijkrijgen bij wijze van
pi_18552179
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 01:15 schreef nikky het volgende:

[..]

maar om nou posts te gaan aanpassen omdat er een stomme spelfout instaat dan mogen we er wel 150 man crew bijkrijgen bij wijze van
ik ken alvast twee ijverige vrijwilligers!
pi_18552187
Er zijn btw genoeg journalisten, hoge piefen die er ook geen kaas van hebben gegeten en spelfouten maken.
Het einde is zoek
  Milf dinsdag 20 april 2004 @ 01:18:19 #24
16000 nikky
pi_18552193
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 01:15 schreef Xennia het volgende:

[..]

lijkt me een geweldig initiatief om deze generatie via hun favoriete medium te bereiken!
ja.. misschien voor sommigen van jullie wel

maar is er ook al aan gedacht dat lang niet alle nederlanders het nederland perfect schrijven? en misschien ook wel niet aan gedacht dat mensen het misschien wel helemaal niet leuk vinden om elke keer op hun taalfouten te worden gewezen? zo ontneem je ook mensen het plezier in het posten. fok is voor je vrije tijd en om je te vermaken. en niet om op je spelfouten gewezen te worden
pi_18552204
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 00:59 schreef kastanova het volgende:
Kritiek is niet gewenst, fouten worden goedgekeurd, verbeteringen afgekeurd, HULDE!

Beleid R&P mijn waarde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')