Daar mag dus niks van gezegd worden...quote:vriendinne
droogestaan
dr
me dag nie
ut
dat vondt
dr
eerder dan geplant.
zoetis
sexs wil is ut
dit zij ik ook tegen dr
knuffele
smeke
dr
ik zij dat ik dr nie
kom ze net online
met een gozer heb geslapen
tis
ut
dr
nie
dr
mezlef
zegmaar
hie rnu
dat zij ik haar
sexs
Nee, dat kun je niet, dan krijg je namelijk een banquote:Op dinsdag 20 april 2004 01:01 schreef knokkels het volgende:
Ik kan nu natuurlijk een opmerking maken over dat ene woordje in je topictitel..![]()
en daarom hield ik ook maar verder wijselijk mijn mond dichtquote:Op dinsdag 20 april 2004 01:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, dat kun je niet, dan krijg je namelijk een ban.
waarom in serieuze topic mensen gaan wijzen op hun schrijffouten? dat is geheel offtopic en totaal niet relevant.quote:Op dinsdag 20 april 2004 00:59 schreef kastanova het volgende:
Een topic met in de openingspost de volgende fouten:
[..]
Tja, ik vraag me echt serieus af waarom Fok een dergelijk standpunt in heeft genomen, zou 1 van de mods het me uit kunnen leggen?
bron?quote:Op dinsdag 20 april 2004 01:05 schreef kastanova het volgende:
Nee, dat kun je niet, dan krijg je namelijk een ban.
hier is niets mis mee:quote:met een gozer heb geslapen
Ook dat.. neemt niet weg dat het erg hinderlijk en schaamtelijk is om te zien dat veel mensen echt ontzettend veel fouten kunnen maken.quote:Op dinsdag 20 april 2004 01:08 schreef nikky het volgende:
[..]
waarom in serieuze topic mensen gaan wijzen op hun schrijffouten? dat is geheel offtopic en totaal niet relevant.
Dus bij wijze van spreken, als een leraar een leerling 3 keer verbetert, maar het helpt niet, dan moet hij er maar mee stoppen?quote:Op dinsdag 20 april 2004 01:06 schreef Brennie het volgende:
Als het niet meer leesbaar is, mag er wat mij betreft kritiek geleverd worden, maar 1 x is duidelijk genoeg.
Continu mensen wijzen op taalfouten heeft geen nut, je blijft bezig.
Ik heb het nu puur over fok..quote:Op dinsdag 20 april 2004 01:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus bij wijze van spreken, als een leraar een leerling 3 keer verbetert, maar het helpt niet, dan moet hij er maar mee stoppen?
quote:Op dinsdag 20 april 2004 01:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
bron?
Dat "daarover doorgaan" bestond trouwens uit het zeggen van: "Ik begrijp de openingspost niet"quote:kastanova wegens topic omzeep helpen in R&P over taalfoutjes en daarover doorgaan. week uit R&P
ja natuurlijk. en ik zie ook mensen de geweldigste fouten maken. maar het is niet onze taak om ze daarop te wijzen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 01:09 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ook dat.. neemt niet weg dat het erg hinderlijk en schaamtelijk is om te zien dat veel mensen echt ontzettend veel fouten kunnen maken.
( mensen met dyslexie uitgesloten)
Mee eens, tenzij het onleesbaar is ( door gebrek aan leestekens, teveel fouten etc)quote:Op dinsdag 20 april 2004 01:11 schreef nikky het volgende:
[..]
ja natuurlijk. en ik zie ook mensen de geweldigste fouten maken. maar het is niet onze taak om ze daarop te wijzen.
nee want daar ben je immers leraar voorquote:Op dinsdag 20 april 2004 01:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus bij wijze van spreken, als een leraar een leerling 3 keer verbetert, maar het helpt niet, dan moet hij er maar mee stoppen?
Welk topic?quote:Op dinsdag 20 april 2004 01:11 schreef kastanova het volgende:
Dat "daarover doorgaan" bestond trouwens uit het zeggen van: "Ik begrijp de openingspost niet".
lijkt me een geweldig initiatief om deze generatie via hun favoriete medium te bereiken!quote:Op dinsdag 20 april 2004 01:13 schreef nikky het volgende:
[..]
nee want daar ben je immers leraar voor
het zou toch te zot voor woorden zijn als de mods hier ook nog eens een cursus nederlands moeten doen en dan de inhoud van de post op fouten te moeten gaan controleren
ja. ik heb ook wel eens een post aangepast die gewoon te erg voor woorden was. de post was nauwelijks te begrijpen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 01:12 schreef Brennie het volgende:
[..]
Mee eens, tenzij het onleesbaar is ( door gebrek aan leestekens, teveel fouten etc)
ik ken alvast twee ijverige vrijwilligers!quote:Op dinsdag 20 april 2004 01:15 schreef nikky het volgende:
[..]
maar om nou posts te gaan aanpassen omdat er een stomme spelfout instaatdan mogen we er wel 150 man crew bijkrijgen bij wijze van
ja.. misschien voor sommigen van jullie welquote:Op dinsdag 20 april 2004 01:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
lijkt me een geweldig initiatief om deze generatie via hun favoriete medium te bereiken!
Beleid R&P mijn waardequote:Op dinsdag 20 april 2004 00:59 schreef kastanova het volgende:
Kritiek is niet gewenst, fouten worden goedgekeurd, verbeteringen afgekeurd, HULDE!
Tja, ik vraag me echt serieus af waarom Fok een dergelijk standpunt in heeft genomen, zou 1 van de mods het me uit kunnen leggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |