Israel heeft al meer dan de helft, en als Israel alle Palestijnen Israelisch staatsburgerschap (inclusief stemrecht) zou aanbieden, was het een totaal andere situatie geweest.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:53 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
De Palestijnen 'gunnen' de Israeli's ook geen nederzettingen, toch....
Maar ieder zijn eigen visie natuurlijk.
Indeed. De Turks-Cypriotische gemeenschap heeft het veel slechter en wordt bovendien nu ook collectief gestraft door de Grieks-Cypriotische gemeenschap.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:30 schreef 172pk het volgende:
Dat verhaal van die cyprioot die de vlag neer probeerde te halen is al een jaartje of 10 geleden geloof ik.![]()
Dat maakt het niet onwaar of niet gebeurd. Het zal nog bij een hoop mensen hebben gespeeld toen ze nee stemden. Het was immers uitgebreid op tv.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:30 schreef 172pk het volgende:
Dat verhaal van die cyprioot die de vlag neer probeerde te halen is al een jaartje of 10 geleden geloof ik.![]()
Dat zeg ik ook niet, maar als Duitsland ter discussie staat in de eu halen ze toch ook niet telkens de dingen erbij die hitler vroeger deed. Doe effe normaal man. Hoe bedoel je ouwe koeien uit de sloot enz.quote:Op zondag 25 april 2004 14:08 schreef SLASH het volgende:
[..]
Dat maakt het niet onwaar of niet gebeurd. Het zal nog bij een hoop mensen hebben gespeeld toen ze nee stemden.
Volkomen terecht.. tijd om af te rekenen.quote:Op zondag 25 april 2004 13:13 schreef motown het volgende:
[..]
Indeed. De Turks-Cypriotische gemeenschap heeft het veel slechter en wordt bovendien nu ook collectief gestraft door de Grieks-Cypriotische gemeenschap.
Duitsland daar kan je moeilijk omheen in europa. Ze zijn economisch één van de grootste. Turkije daarentegen hoort bij lange na niet bij de grootsten en bungeld ergens onderaan dus daar wordt meer op gekankerd en eisen aan gesteld dan een duitsland dat van erg groot belang is voor de EU. Bovendien is dat schiet incident niet zo heel lang geleden en de 2e WO wel. Dat was een andere generatiequote:Op zondag 25 april 2004 14:51 schreef 172pk het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar als Duitsland ter discussie staat in de eu halen ze toch ook niet telkens de dingen erbij die hitler vroeger deed. Doe effe normaal man. Hoe bedoel je ouwe koeien uit de sloot enz.
Ik vermoed dat ook dit verhaal weer te maken heeft met de drempels die geaslecht moeten worden voordat het volledige EU-lidmaatschap van Turkije geslecht is. Griekenland, de oude turkse erfvijand doet waarschijnlijk gewoon wat moeilijk.quote:Op zondag 25 april 2004 13:13 schreef motown het volgende:
[..]
Indeed. De Turks-Cypriotische gemeenschap heeft het veel slechter en wordt bovendien nu ook collectief gestraft door de Grieks-Cypriotische gemeenschap.
Nogmaals: daar hoeft Europa de Grieks-Cyprioten niet voor te belonen, verdorie!
Ze kunnen hun EU-lidmaatschap wat mij betreft in hun hol steken.
Dus jij vind collectief straffen in sommige situaties gerechtvaardigd, al wordt het universeel gezien als een schending van de mensenrechten?quote:Op zondag 25 april 2004 16:43 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Volkomen terecht.. tijd om af te rekenen.![]()
Ben je nieuw ofzo?quote:Op maandag 26 april 2004 14:25 schreef motown het volgende:
[..]
Dus jij vind collectief straffen in sommige situaties gerechtvaardigd, al wordt het universeel gezien als een schending van de mensenrechten?
Hoezo slachtoffertje?quote:Op maandag 26 april 2004 15:19 schreef 172pk het volgende:
Turkije heeft het superslim gespeeld en nu zijn hun aan de beurt om slachtoffertje te spelen, maar nu is het ineens om te![]()
![]()
Als de grieken destijds geen massamoord hadden gepleegd op de Turken, zoals het duidelijk niet hoort, was die troepenmacht niet nodig geweest.quote:Op maandag 26 april 2004 15:23 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hoezo slachtoffertje?
Ze hebben zichzelf in zo'n onmogelijke positie gemanouevreerd. Als ze gewoon zoals het hoort de troepenmacht uit Cyprus zouden weghalen hadden ze tenminste iets om mee te onderhandelen, maar als je ze 1 vinger geeft....
Ben jij wel eens in dat gebied geweest ? .. ik wel , meerdere malen en langer dan 3 wekenquote:Op maandag 26 april 2004 15:19 schreef 172pk het volgende:
Jarenlang waren het decyprioten in het zuiden en de grieken die in hun slachtofferrol kropen. Toen was je nergens te bekennen koos hopeloos.
Turkije heeft het superslim gespeeld en nu zijn hun aan de beurt om slachtoffertje te spelen, maar nu is het ineens om te![]()
![]()
En wat kon je concluderen vanaf de kant van de grieken? Want dat zeg je er niet bij. Wat wil je er nu mee zeggen?quote:Op maandag 26 april 2004 15:28 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Ben jij wel eens in dat gebied geweest ? .. ik wel , meerdere malen en langer dan 3 weken![]()
Had ik het tegen jou ? doe jij maar een cursusje inburgerenquote:Op maandag 26 april 2004 15:31 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
En wat kon je concluderen vanaf de kant van de grieken? Want dat zeg je er niet bij. Wat wil je er nu mee zeggen?
Ik ben ook aan de turkse kant geweest, maar daar kan ik geen conclusies uit trekken.
Was dit een antwoord op mijn reactie??? Ik begrijp hem even niet. Leg het anders uit in het Engels.quote:Op maandag 26 april 2004 15:28 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Ben jij wel eens in dat gebied geweest ? .. ik wel , meerdere malen en langer dan 3 weken![]()
Als er iemand is waar veel Turkse mensen een voorbeeld aan kunnen nemen is hij het wel. Wat een sukkel ben jij zeg.quote:Op maandag 26 april 2004 15:33 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Had ik het tegen jou ? doe jij maar een cursusje inburgeren![]()
En als de Turken heel Cypus niet waren binnengevallen zoals het zou horen, was er nooit sprake van gewelddadige conflicten geweest. En massamoord op de Turken is hetzelfde als massamoord op Grieken die uit hun dorpen werden verdreven.quote:Op maandag 26 april 2004 15:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Als de grieken destijds geen massamoord hadden gepleegd op de Turken, zoals het duidelijk niet hoort, was die troepenmacht niet nodig geweest.
Dus je keurt goed wat de grieken deden voordat Turkije het land binnenviel.?quote:Op maandag 26 april 2004 15:37 schreef Posdnous het volgende:
[..]
En als de Turken heel Cypus niet waren binnengevallen zoals het zou horen, was er nooit sprake van gewelddadige conflicten geweest.
Ja dat is het enige wat jij hier op Fok doe, mensen (proberen) te beledigen, je komt er al enkele dagen mee weg in diverse topics omdat..quote:Op maandag 26 april 2004 15:34 schreef 172pk het volgende:
[..]
Als er iemand is waar veel Turkse mensen een voorbeeld aan kunnen nemen is hij het wel. Wat een sukkel ben jij zeg.
Je hebt gelijk. De Turken hadden destijds niet naar Amerika moeten luisteren en gewoon dwars door heel Cyprus moeten walsen. Dan hadden we nu dit gejengel van de grieken niet gehad. Maar goed, wat gebeurd is is gebeurd.quote:Op maandag 26 april 2004 15:37 schreef Posdnous het volgende:
[..]
En als de Turken heel Cypus niet waren binnengevallen zoals het zou horen, was er nooit sprake van gewelddadige conflicten geweest. En massamoord op de Turken is hetzelfde als massamoord op Grieken die uit hun dorpen werden verdreven.
quote:Op maandag 26 april 2004 15:38 schreef 172pk het volgende:
[..]
Dus je keurt goed wat de grieken deden voordat Turkije het land binnenviel.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |