abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 april 2004 @ 13:11:15 #151
12632 motown
is back!
pi_18670423
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 22:53 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

De Palestijnen 'gunnen' de Israeli's ook geen nederzettingen, toch....
Maar ieder zijn eigen visie natuurlijk.
Israel heeft al meer dan de helft, en als Israel alle Palestijnen Israelisch staatsburgerschap (inclusief stemrecht) zou aanbieden, was het een totaal andere situatie geweest.
Ars longa, vita brevis
  zondag 25 april 2004 @ 13:13:40 #152
12632 motown
is back!
pi_18670466
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 23:30 schreef 172pk het volgende:
Dat verhaal van die cyprioot die de vlag neer probeerde te halen is al een jaartje of 10 geleden geloof ik.
Indeed. De Turks-Cypriotische gemeenschap heeft het veel slechter en wordt bovendien nu ook collectief gestraft door de Grieks-Cypriotische gemeenschap.

Nogmaals: daar hoeft Europa de Grieks-Cyprioten niet voor te belonen, verdorie!

Ze kunnen hun EU-lidmaatschap wat mij betreft in hun hol steken.
Ars longa, vita brevis
pi_18671351
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 23:30 schreef 172pk het volgende:
Dat verhaal van die cyprioot die de vlag neer probeerde te halen is al een jaartje of 10 geleden geloof ik.
Dat maakt het niet onwaar of niet gebeurd. Het zal nog bij een hoop mensen hebben gespeeld toen ze nee stemden. Het was immers uitgebreid op tv.
Kan Grieks Cyprus ook een veto uitbrengen als Turkije wil gaan toetreden ?
Dat de EU vertegenwoordigers zo geschokt zijn geloof ik geen bal van. Ik bedoel zo'n uitslag zie je maanden van tevoren aankomen. Misschien hoopten ze stiekem wel op deze uitslag. Het scheelt ze een hoop geld
FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST
  zondag 25 april 2004 @ 14:51:09 #154
89816 172pk
Vroeeeem!
pi_18672236
quote:
Op zondag 25 april 2004 14:08 schreef SLASH het volgende:

[..]

Dat maakt het niet onwaar of niet gebeurd. Het zal nog bij een hoop mensen hebben gespeeld toen ze nee stemden.
Dat zeg ik ook niet, maar als Duitsland ter discussie staat in de eu halen ze toch ook niet telkens de dingen erbij die hitler vroeger deed. Doe effe normaal man. Hoe bedoel je ouwe koeien uit de sloot enz.
* $ahikalar Üstünde Meydan Okur Bu Erler, Yakla$acak Dü$mana Mezar Olur Bu Yerler..
* Ölmekten Degil, Seni Yalniz Birakmaktan Korkarim Türkiyem..
* Istanbul Since 1453..
  zondag 25 april 2004 @ 16:43:02 #155
3904 Koos Voos
teringhond
pi_18674015
quote:
Op zondag 25 april 2004 13:13 schreef motown het volgende:

[..]

Indeed. De Turks-Cypriotische gemeenschap heeft het veel slechter en wordt bovendien nu ook collectief gestraft door de Grieks-Cypriotische gemeenschap.
Volkomen terecht.. tijd om af te rekenen.
pi_18674539
quote:
Op zondag 25 april 2004 14:51 schreef 172pk het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet, maar als Duitsland ter discussie staat in de eu halen ze toch ook niet telkens de dingen erbij die hitler vroeger deed. Doe effe normaal man. Hoe bedoel je ouwe koeien uit de sloot enz.
Duitsland daar kan je moeilijk omheen in europa. Ze zijn economisch één van de grootste. Turkije daarentegen hoort bij lange na niet bij de grootsten en bungeld ergens onderaan dus daar wordt meer op gekankerd en eisen aan gesteld dan een duitsland dat van erg groot belang is voor de EU. Bovendien is dat schiet incident niet zo heel lang geleden en de 2e WO wel. Dat was een andere generatie
FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST
  zondag 25 april 2004 @ 17:22:01 #157
92803 Bela
homo ludens
pi_18674785
quote:
Op zondag 25 april 2004 13:13 schreef motown het volgende:

[..]

Nogmaals: daar hoeft Europa de Grieks-Cyprioten niet voor te belonen, verdorie!

Ze kunnen hun EU-lidmaatschap wat mij betreft in hun hol steken.
Ik vermoed dat ook dit verhaal weer te maken heeft met de drempels die geaslecht moeten worden voordat het volledige EU-lidmaatschap van Turkije geslecht is. Griekenland, de oude turkse erfvijand doet waarschijnlijk gewoon wat moeilijk.

Is er al bekend wat de oorspronkelijk Cyprioten nu precies wensen? We hebben tenslotte te maken met:
Grieks Cyprioten
Turks Cyprioten
en Cyprioten.
De helden van de opiniepeiling worden de schlemielen van de dagelijkse bestuurlijke verantwoordelijkheid.
Ook al geanalyseerd door het computersysteem van Team Support Systems, in samenwerking met de Rijksuniversiteit Groningen?
pi_18693566
quote:
Op zondag 25 april 2004 16:43 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

Volkomen terecht.. tijd om af te rekenen.
Dus jij vind collectief straffen in sommige situaties gerechtvaardigd, al wordt het universeel gezien als een schending van de mensenrechten?
Ars longa, vita brevis
pi_18693751
quote:
Op maandag 26 april 2004 14:25 schreef motown het volgende:

[..]

Dus jij vind collectief straffen in sommige situaties gerechtvaardigd, al wordt het universeel gezien als een schending van de mensenrechten?
Ben je nieuw ofzo?
pi_18694034
De echte Turkse machthebber, het leger, is maar al te blij met deze uitslag.
Een kleine meerderheid van de Turks-Cyprioten heeft 'Ja' gestemd (65%). Voldoende om evt. steun van de EU te verwerven zonder de gejatte grond te moeten verlaten.

'Braving the anger of his patrons in Ankara, Denktash carried out a fierce campaign against the reunification plan. But his followers managed to secure only 35 percent of the vote in a referendum on Saturday, prompting calls for his resignation.
An upbeat Denktash, however, bluntly rejected the challenge and greeted the failure of the peace plan — killed by a resounding “no” by Greek Cypriot rivals in a separate vote — as a success for his hard-line policies.s. “Denktash is no longer a national leader. The yeses of the Turkish Cypriot people have brought the end for Denktash,” the Kibrisli daily wrote Sunday. —AP'

Als ik nu alle commentaren doorneem dan is de EU erg boos over het 'NEE' van de Grieks-Cyprioten ipv zich af te vragen of het gewoon een slecht en onevenwichtig plan was.
Omdat 65% van de Turken 'Ja' hebben gestemd(logisch, gouden deal), moet dat blijkbaar door de EU beloond gaan worden, want Turkije is ons nieuwe toekomstige vriendje.

Wat we nu gaan krijgen is een met honderden miljoenen Euro's gesubsidieerd bezet stukje grondgebied wat bewaakt wordt door dertigduizend Turken.
(Upon a question on withdrawal of Turkish troops from the island, Gul said, ''according to Annan Plan withdrawal of troops was in question. Thus, as it was rejected, withdrawal of troops is rejected as well.')
Een betere uitslag hadden de schijnheilige Turken zich niet kunnen wensen, ze kruipen direct weer in hun slachtofferrol en wijzen (tot vervelends toe) op hun erg goede bedoelingen ...
  maandag 26 april 2004 @ 15:19:04 #161
89816 172pk
Vroeeeem!
pi_18694771
Jarenlang waren het de cyprioten in het zuiden en de grieken die in hun slachtofferrol kropen. Toen was je nergens te bekennen koos hopeloos.
Turkije heeft het superslim gespeeld en nu zijn hun aan de beurt om slachtoffertje te spelen, maar nu is het ineens om te
* $ahikalar Üstünde Meydan Okur Bu Erler, Yakla$acak Dü$mana Mezar Olur Bu Yerler..
* Istanbul Since 1453..
  maandag 26 april 2004 @ 15:23:54 #162
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_18694888
quote:
Op maandag 26 april 2004 15:19 schreef 172pk het volgende:
Turkije heeft het superslim gespeeld en nu zijn hun aan de beurt om slachtoffertje te spelen, maar nu is het ineens om te
Hoezo slachtoffertje?

Ze hebben zichzelf in zo'n onmogelijke positie gemanouevreerd. Als ze gewoon zoals het hoort de troepenmacht uit Cyprus zouden weghalen hadden ze tenminste iets om mee te onderhandelen, maar als je ze 1 vinger geeft....
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_18694985
quote:
Op maandag 26 april 2004 15:23 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Hoezo slachtoffertje?

Ze hebben zichzelf in zo'n onmogelijke positie gemanouevreerd. Als ze gewoon zoals het hoort de troepenmacht uit Cyprus zouden weghalen hadden ze tenminste iets om mee te onderhandelen, maar als je ze 1 vinger geeft....
Als de grieken destijds geen massamoord hadden gepleegd op de Turken, zoals het duidelijk niet hoort, was die troepenmacht niet nodig geweest.

Ze tonen met dit referdum weer hun onbetrouwbaarheid en dat rechtvaardigt de troepenmacht maar al te duidelijk.
pi_18695021
quote:
Op maandag 26 april 2004 15:19 schreef 172pk het volgende:
Jarenlang waren het de cyprioten in het zuiden en de grieken die in hun slachtofferrol kropen. Toen was je nergens te bekennen koos hopeloos.
Ben jij wel eens in dat gebied geweest ? .. ik wel , meerdere malen en langer dan 3 weken
pi_18695118
quote:
Op maandag 26 april 2004 15:28 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

Ben jij wel eens in dat gebied geweest ? .. ik wel , meerdere malen en langer dan 3 weken
En wat kon je concluderen vanaf de kant van de grieken? Want dat zeg je er niet bij. Wat wil je er nu mee zeggen?

Ik ben ook aan de turkse kant geweest, maar daar kan ik geen conclusies uit trekken.
pi_18695172
quote:
Op maandag 26 april 2004 15:31 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

En wat kon je concluderen vanaf de kant van de grieken? Want dat zeg je er niet bij. Wat wil je er nu mee zeggen?

Ik ben ook aan de turkse kant geweest, maar daar kan ik geen conclusies uit trekken.
Had ik het tegen jou ? doe jij maar een cursusje inburgeren
  maandag 26 april 2004 @ 15:34:00 #167
89816 172pk
Vroeeeem!
pi_18695183
quote:
Op maandag 26 april 2004 15:28 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

Was dit een antwoord op mijn reactie??? Ik begrijp hem even niet. Leg het anders uit in het Engels.

(hahahahaha)
* Istanbul Since 1453..
  maandag 26 april 2004 @ 15:34:49 #168
89816 172pk
Vroeeeem!
pi_18695211
quote:
Op maandag 26 april 2004 15:33 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

Als er iemand is waar veel Turkse mensen een voorbeeld aan kunnen nemen is hij het wel. Wat een sukkel ben jij zeg.
* Istanbul Since 1453..
  maandag 26 april 2004 @ 15:37:05 #169
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_18695262
quote:
Op maandag 26 april 2004 15:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Als de grieken destijds geen massamoord hadden gepleegd op de Turken, zoals het duidelijk niet hoort, was die troepenmacht niet nodig geweest.
En als de Turken heel Cypus niet waren binnengevallen zoals het zou horen, was er nooit sprake van gewelddadige conflicten geweest. En massamoord op de Turken is hetzelfde als massamoord op Grieken die uit hun dorpen werden verdreven.
  maandag 26 april 2004 @ 15:38:26 #170
89816 172pk
Vroeeeem!
pi_18695300
quote:
Op maandag 26 april 2004 15:37 schreef Posdnous het volgende:

[..]

En als de Turken heel Cypus niet waren binnengevallen zoals het zou horen, was er nooit sprake van gewelddadige conflicten geweest.
Dus je keurt goed wat de grieken deden voordat Turkije het land binnenviel.?
* Istanbul Since 1453..
pi_18695304
quote:
Op maandag 26 april 2004 15:34 schreef 172pk het volgende:

[..]

Als er iemand is waar veel Turkse mensen een voorbeeld aan kunnen nemen is hij het wel. Wat een sukkel ben jij zeg.
Ja dat is het enige wat jij hier op Fok doe, mensen (proberen) te beledigen, je komt er al enkele dagen mee weg in diverse topics omdat..

a> de moderators slapen
b> je een 'bekende' bent van de Fok crew
C> omdat je een allochtoon bent

vul zelf maar in.... 'sukkel'
  maandag 26 april 2004 @ 15:40:30 #172
89816 172pk
Vroeeeem!
pi_18695368
Je bent gewoon een sukkel. Mensen adviseren om maar eens een cursus inburgeren te doen is ook een belediging. Niet dat het ergens op slaat want KB lult jou er op alle kanten helemaal uit. Misschien moet jij maar een cursus doen.

Cursus engels zou niet slecht zijn
* Istanbul Since 1453..
pi_18695389
quote:
Op maandag 26 april 2004 15:37 schreef Posdnous het volgende:

[..]

En als de Turken heel Cypus niet waren binnengevallen zoals het zou horen, was er nooit sprake van gewelddadige conflicten geweest. En massamoord op de Turken is hetzelfde als massamoord op Grieken die uit hun dorpen werden verdreven.
Je hebt gelijk. De Turken hadden destijds niet naar Amerika moeten luisteren en gewoon dwars door heel Cyprus moeten walsen. Dan hadden we nu dit gejengel van de grieken niet gehad. Maar goed, wat gebeurd is is gebeurd.
  maandag 26 april 2004 @ 15:41:43 #174
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_18695395
quote:
Op maandag 26 april 2004 15:38 schreef 172pk het volgende:

[..]

Dus je keurt goed wat de grieken deden voordat Turkije het land binnenviel.?

Leg mij geen woorden in de mond svp.

Ik keur overigens ook niet goed wat de Turken de Grieks-Cyprioten daar hebben aangedaan en ik keur de Osmaanse overheersing al helemaal niet goed. Als er nu naar de toekomst moet worden gekeken zal de eerste stap moeten zijn dat de Turkse troepenmacht moet verdwijnen (wat doen die daar eigenlijk nog? )
pi_18695410
quote:
Op maandag 26 april 2004 15:33 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

En nu inhoudelijk, of houdt het dan op bij jou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')