..of ga is naar een bekende Turkse badplaats, dan weet je zeker dat je als vrouw alleen ook je onderbroek niet kan redden (laat staan je leven). Lekker ontwikkeld zeg ik dan.quote:Op zaterdag 24 april 2004 04:33 schreef 172pk het volgende:
[..]
Ik zou eens wat minder op die onderzoeken vertrouwen maar gewoon eens langsgaan in roemenie en bulgarije. Ik durf te wedden dat je alleen nog je onderbroek kan redden als je daar 10 minuten alleen loopt. Lekker ontwikkeld zeg ik dan.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:07 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
..of ga is naar een bekende Turkse badplaats, dan weet je zeker dat je als vrouw alleen ook je onderbroek niet kan redden (laat staan je leven). Lekker ontwikkeld zeg ik dan.![]()
Die koos hopeloos plaatst alleen maar onzin. Zielig ventje die direct hulp nodig heeft.quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:55 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
?
Raar zeg, ik als vrouw ben - jawel helemaal alleen - meerdere malen naar een Turkse badplaats geweest.... En volgens mij leef ik nog steeds.... So what's your point?quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:07 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
..of ga is naar een bekende Turkse badplaats, dan weet je zeker dat je als vrouw alleen ook je onderbroek niet kan redden (laat staan je leven). Lekker ontwikkeld zeg ik dan.![]()
Jij vertrouwt de internationale gerespecteerde UNDP niet? Tja, zo kun je elke vorm van statistieken/gegevens wel naast je neerleggen. Als er in het Human Development verslag staat dat zowel Roemenië als Bulgarije ontwikkelder zijn dan Turkije dan mag je dat wel aannemen. Dat doen ze echt niet om Turkije te dissen hoor. Maar dat geloof jij wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 april 2004 04:33 schreef 172pk het volgende:
[..]
Ik zou eens wat minder op die onderzoeken vertrouwen maar gewoon eens langsgaan in roemenie en bulgarije. Ik durf te wedden dat je alleen nog je onderbroek kan redden als je daar 10 minuten alleen loopt. Lekker ontwikkeld zeg ik dan.
Echt, ik vertrouw die cijfers voldoende om tot zo'n conclusie te komen. Daarvoor hoef ik niet eerst naar Roemenië en Turkije.quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:46 schreef 172pk het volgende:
Tja en ik zeg, ga eens op bezoek in roemenie en vervolgens in Turkije.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
PS. Waarom schrijf jij elk land met een kleine letter behalve Turkije?
Nou, ik denk dat de experts naar wat meer factoren kijken en op meer plaatsen komen dan jij die alleen met de ogen aanschouwt.quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:50 schreef 172pk het volgende:
Tja, en ik ben wel in beide landen geweest en IK geloof dan ook niet in die cijfers.
ps. Zin in.
Voor de Turken in Cyprus niets, die blijven leven op gejatte grond in gestolen huizen en in grote armoede omringd door 35.000 soldaten van het 'helden'leger.quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:10 schreef 172pk het volgende:
Ja heel begrijpelijk, alsof het nu zal veranderen door nee te stemmen.
Ik zie het anders: De Grieks-Cyprioten zullen worden beloond voor het feit dat ze hun Turks-Cypriotische eilandgenoten niet hetzelfde gunnen als wat zij nu gaan krijgen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:19 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Voor de Turken in Cyprus niets, die blijven leven op gejatte grond in gestolen huizen en in grote armoede omringd door 35.000 soldaten van het 'helden'leger.
Voor de Grieken komt er hopenlijk eindelijk internationale steun.
De Palestijnen 'gunnen' de Israeli's ook geen nederzettingen, toch....quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:43 schreef motown het volgende:
[..]
Ik zie het anders: De Grieks-Cyprioten zullen worden beloond voor het feit dat ze hun Turks-Cypriotische eilandgenoten niet hetzelfde gunnen als wat zij nu gaan krijgen.
De Grieken jatten ook grond van de Turken voor de verdeling, dus wat je nu zegt is niet fair. Het gebeurde van 2 kanten. Is al een paar keer gezegd in dit topic.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:19 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Voor de Turken in Cyprus niets, die blijven leven op gejatte grond in gestolen huizen en in grote armoede omringd door 35.000 soldaten van het 'helden'leger.
Voor de Grieken komt er hopenlijk eindelijk internationale steun.
Koos Hopeloos is iemand die je 20 x hetzelfde moet uitleggen voordat hij iets begrijpt. Doe dit vooral niet in het engels trouwens.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:57 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
De Grieken jatten ook grond van de Turken voor de verdeling, dus wat je nu zegt is niet fair. Het gebeurde van 2 kanten. Is al een paar keer gezegd in dit topic.
Het 'Turkse' gedeelte wordt maar door 1 land in de wereld erkent ... je raad het al, Turkije.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:57 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
De Grieken jatten ook grond van de Turken voor de verdeling, dus wat je nu zegt is niet fair. Het gebeurde van 2 kanten. Is al een paar keer gezegd in dit topic.
En die internationale steun die 'eindelijk' komt. Het Turkse gedeelte zit in een isolement en het Griekse gedeelte kan gewoon handel drijven met de hele wereld. Aan steun geen gebrek dacht ik....
Maar als het aan de Grieken had gelegen was er helemaal geen Turks gedeelte op Cyrprus. Het waren vuile spelletjes die gespeeld werden toendertijd, en ze werden door beide partijen gespeeld.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:06 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Het 'Turkse' gedeelte wordt maar door 1 land in de wereld erkent ... je raad het al, Turkije.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |