abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18650366
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 04:33 schreef 172pk het volgende:

[..]

Ik zou eens wat minder op die onderzoeken vertrouwen maar gewoon eens langsgaan in roemenie en bulgarije. Ik durf te wedden dat je alleen nog je onderbroek kan redden als je daar 10 minuten alleen loopt. Lekker ontwikkeld zeg ik dan.
..of ga is naar een bekende Turkse badplaats, dan weet je zeker dat je als vrouw alleen ook je onderbroek niet kan redden (laat staan je leven). Lekker ontwikkeld zeg ik dan.
pi_18650709

pi_18651184
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 12:27 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
?
lollig
  zaterdag 24 april 2004 @ 13:38:46 #129
89816 172pk
Vroeeeem!
pi_18651800
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 12:07 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

..of ga is naar een bekende Turkse badplaats, dan weet je zeker dat je als vrouw alleen ook je onderbroek niet kan redden (laat staan je leven). Lekker ontwikkeld zeg ik dan.

Zoals jezelf al eerder zei, zit jij thuis en voer je geen ene donder uit. Waarschijnlijk heb je ook geen geld om een vakantie te boeken naar Turkije. Hoe weet ik dat?? Wat je daarboven zegt slaat helemaal nergens op. Het geeft wel weer een indruk over jouw IQ gehalte.
* $ahikalar Üstünde Meydan Okur Bu Erler, Yakla$acak Dü$mana Mezar Olur Bu Yerler..
* Ölmekten Degil, Seni Yalniz Birakmaktan Korkarim Türkiyem..
* Istanbul Since 1453..
  zaterdag 24 april 2004 @ 13:39:37 #130
89816 172pk
Vroeeeem!
pi_18651808
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 12:55 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

?
Die koos hopeloos plaatst alleen maar onzin. Zielig ventje die direct hulp nodig heeft.
* $ahikalar Üstünde Meydan Okur Bu Erler, Yakla$acak Dü$mana Mezar Olur Bu Yerler..
* Istanbul Since 1453..
  zaterdag 24 april 2004 @ 14:40:54 #131
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_18652681
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 12:07 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

Raar zeg, ik als vrouw ben - jawel helemaal alleen - meerdere malen naar een Turkse badplaats geweest.... En volgens mij leef ik nog steeds.... So what's your point?
I will permit no man to narrow and degrade my soul by making me hate him ...
"I never did give anybody hell. I just told them the truth and they thought it was hell." - Harry Truman
pi_18655464
NICOSIA - De Grieks-Cyprioten hebben zaterdag tijdens een referendum het herenigingsplan voor Cyprus afgewezen met 75 procent van de stemmen. Dat blijkt uit de eerste prognoses, aldus de lokale tv-zenders.

Het plan van de Verenigde Naties moest een einde maken aan de dertig jaar durende verdeling van het eiland tussen een Turks en Grieks deel. "We voorspellen dat 75 procent van de kiezers tegen stemde", aldus een commentator voor Mega Channel. De afwijzing betekent dat alleen de Grieks-Cyprioten op 1 mei kunnen toetreden tot de Europese Unie.

Heel begrijpelijk, de haat tegen de bezetter zit erg diep.
  zaterdag 24 april 2004 @ 18:10:31 #133
89816 172pk
Vroeeeem!
pi_18655853
Ja heel begrijpelijk, alsof het nu zal veranderen door nee te stemmen.
* Istanbul Since 1453..
pi_18656549
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 04:33 schreef 172pk het volgende:

[..]

Ik zou eens wat minder op die onderzoeken vertrouwen maar gewoon eens langsgaan in roemenie en bulgarije. Ik durf te wedden dat je alleen nog je onderbroek kan redden als je daar 10 minuten alleen loopt. Lekker ontwikkeld zeg ik dan.
Jij vertrouwt de internationale gerespecteerde UNDP niet? Tja, zo kun je elke vorm van statistieken/gegevens wel naast je neerleggen. Als er in het Human Development verslag staat dat zowel Roemenië als Bulgarije ontwikkelder zijn dan Turkije dan mag je dat wel aannemen. Dat doen ze echt niet om Turkije te dissen hoor. Maar dat geloof jij wel natuurlijk.

(Nederland staat trouwens op nummer 5 van de wereld )
  zaterdag 24 april 2004 @ 18:46:21 #135
89816 172pk
Vroeeeem!
pi_18656578
Tja en ik zeg, ga eens op bezoek in roemenie en vervolgens in Turkije.
* Istanbul Since 1453..
pi_18656665
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 18:46 schreef 172pk het volgende:
Tja en ik zeg, ga eens op bezoek in roemenie en vervolgens in Turkije.
Echt, ik vertrouw die cijfers voldoende om tot zo'n conclusie te komen. Daarvoor hoef ik niet eerst naar Roemenië en Turkije.

PS. Waarom schrijf jij elk land met een kleine letter behalve Turkije?
  zaterdag 24 april 2004 @ 18:50:37 #137
89816 172pk
Vroeeeem!
pi_18656678
Tja, en ik ben wel in beide landen geweest en IK geloof dan ook niet in die cijfers.

ps. Zin in.
* Istanbul Since 1453..
pi_18656739
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 18:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

PS. Waarom schrijf jij elk land met een kleine letter behalve Turkije?
FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST
pi_18656766
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 18:50 schreef 172pk het volgende:
Tja, en ik ben wel in beide landen geweest en IK geloof dan ook niet in die cijfers.

ps. Zin in.
Nou, ik denk dat de experts naar wat meer factoren kijken en op meer plaatsen komen dan jij die alleen met de ogen aanschouwt.

ps. ik denk iets anders.
pi_18661365
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 18:10 schreef 172pk het volgende:
Ja heel begrijpelijk, alsof het nu zal veranderen door nee te stemmen.
Voor de Turken in Cyprus niets, die blijven leven op gejatte grond in gestolen huizen en in grote armoede omringd door 35.000 soldaten van het 'helden'leger.

Voor de Grieken komt er hopenlijk eindelijk internationale steun.
pi_18662026
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 22:19 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

Voor de Turken in Cyprus niets, die blijven leven op gejatte grond in gestolen huizen en in grote armoede omringd door 35.000 soldaten van het 'helden'leger.

Ik zie het anders: De Grieks-Cyprioten zullen worden beloond voor het feit dat ze hun Turks-Cypriotische eilandgenoten niet hetzelfde gunnen als wat zij nu gaan krijgen.

Ik denk dat we dit als Europa niet op ons moeten laten zitten en voor straf de Grieks-Cyprioten maar niet moeten toelaten tot de EU.
Ars longa, vita brevis
pi_18662210
Jaaaaa Turkije is een top land en laten we ze een handje helpen en die turkse lire er is uitgooien.. je hebt een kruiwagen nodig als je wat kleingeld op zak wilt hebben... 1 euro is 1.600.000 turkse lire..
pi_18662286
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 22:43 schreef motown het volgende:

[..]

Ik zie het anders: De Grieks-Cyprioten zullen worden beloond voor het feit dat ze hun Turks-Cypriotische eilandgenoten niet hetzelfde gunnen als wat zij nu gaan krijgen.
De Palestijnen 'gunnen' de Israeli's ook geen nederzettingen, toch....
Maar ieder zijn eigen visie natuurlijk.
pi_18662364
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 22:19 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

De Grieken jatten ook grond van de Turken voor de verdeling, dus wat je nu zegt is niet fair. Het gebeurde van 2 kanten. Is al een paar keer gezegd in dit topic.

En die internationale steun die 'eindelijk' komt. Het Turkse gedeelte zit in een isolement en het Griekse gedeelte kan gewoon handel drijven met de hele wereld. Aan steun geen gebrek dacht ik....
  zaterdag 24 april 2004 @ 23:04:29 #145
89816 172pk
Vroeeeem!
pi_18662538
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 22:57 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

De Grieken jatten ook grond van de Turken voor de verdeling, dus wat je nu zegt is niet fair. Het gebeurde van 2 kanten. Is al een paar keer gezegd in dit topic.
Koos Hopeloos is iemand die je 20 x hetzelfde moet uitleggen voordat hij iets begrijpt. Doe dit vooral niet in het engels trouwens.
* Istanbul Since 1453..
pi_18662592
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 22:57 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

En die internationale steun die 'eindelijk' komt. Het Turkse gedeelte zit in een isolement en het Griekse gedeelte kan gewoon handel drijven met de hele wereld. Aan steun geen gebrek dacht ik....
Het 'Turkse' gedeelte wordt maar door 1 land in de wereld erkent ... je raad het al, Turkije.
pi_18662617
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 23:06 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

Het 'Turkse' gedeelte wordt maar door 1 land in de wereld erkent ... je raad het al, Turkije.
Maar als het aan de Grieken had gelegen was er helemaal geen Turks gedeelte op Cyrprus. Het waren vuile spelletjes die gespeeld werden toendertijd, en ze werden door beide partijen gespeeld.
pi_18662890

Een 180 kilometer lange bestandslijn snijdt het eiland Cyprus en zijn hoofdstad Nikosia in een Grieks en een Turks deel. Maar deze 'Groene Lijn' bleek deze week een schrikdraad die Europa's oudste etnische conflict weer deed opvlammen. Toen Grieks-Cypriotische betogers zondag de bufferzone tussen de twee landsdelen binnendrongen, werd een van hen doodgeslagen door Turkse tegenbetogers. Enkele dagen later schoten Turkse troepen nagenoeg op dezelfde plek een Grieks-Cyprioot bij een protestbetoging dood toen hij een Turkse vlag wilde neerhalen.
pi_18663097
wat wil je hier mee zeggen?
  zaterdag 24 april 2004 @ 23:30:50 #150
89816 172pk
Vroeeeem!
pi_18663145
Dat verhaal van die cyprioot die de vlag neer probeerde te halen is al een jaartje of 10 geleden geloof ik.
* Istanbul Since 1453..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')