dat hij in de itensive care lagquote:Op maandag 19 april 2004 23:31 schreef Sp4wN het volgende:
omg 2 dagen geleden ofzo stond het al op FOK or...
Mja....idd..... Cocain ruins you day![]()
Dat lijkt mij niet.quote:Op maandag 19 april 2004 23:31 schreef Sp4wN het volgende:
Dat-ie in het ziekenhuis opgenomen was ja...quote:Op maandag 19 april 2004 23:31 schreef Sp4wN het volgende:
Mja....idd..... Cocain ruins you day![]()
Same here......quote:Op maandag 19 april 2004 23:32 schreef tong80 het volgende:
Ik hoop dat het niet waar is.
nope sorry.....hij lag op IC....tyquote:Op maandag 19 april 2004 23:32 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet.
quote:Op maandag 19 april 2004 23:27 schreef Alper het volgende:
Zo net op de site http://www.maradona.com staat er een bericht dat hij is overleden.
RIP.........![]()
Dat betekent volgens mij niet dat hij overleden is. Hij is opgenomen in Buenos Aires. Zijn fans hopen op een spoedig herstel ("pronta recuperación").quote:Diego Armando Maradona
está internado en Buenos Aires.
Su deficiencia cardíaca lo ha llevado a jugar su partido más difícil.
Sus admiradores de todo el mundo hacemos votos por su pronta recuperación.
Schopje naar onzin dan maar?quote:Op maandag 19 april 2004 23:34 schreef HaJee het volgende:
D'r staat dat men hoopt op een spoedig herstel.
Gauw verwijderen dit topic.
quote:Op maandag 19 april 2004 23:35 schreef ASSpirine het volgende:
dus we worden genept ?
yepquote:Op maandag 19 april 2004 23:35 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
[..]
Dat betekent volgens mij niet dat hij overleden is. Hij is opgenomen in Buenos Aires. Zijn fans hopen op een spoedig herstel ("pronta recuperación").
Toch
dat denk ik ook jaquote:Op maandag 19 april 2004 23:35 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
[..]
Dat betekent volgens mij niet dat hij overleden is. Hij is opgenomen in Buenos Aires. Zijn fans hopen op een spoedig herstel ("pronta recuperación").
Toch
en maar doorgaanquote:Op maandag 19 april 2004 23:38 schreef Alper het volgende:
Ik kan wedden dat hij al helaas overleden is.![]()
Straks komt het wel op het nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |