Nonsense vergelijking. BSB is dan namelijk Abu Jah Jah.quote:Op maandag 19 april 2004 22:50 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Dagonet = Rumsfeld.
Oeh, kloonideequote:Op maandag 19 april 2004 22:50 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Dagonet = Rumsfeld.
Het is me ingefluisterd door God.quote:Op maandag 19 april 2004 22:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oeh, kloonidee
Maar leg eens uit?
De policy staat nog steeds en blijft dat ook.quote:Op maandag 19 april 2004 22:56 schreef speedcore het volgende:
een korte reactie op je naieve geblaat:
ik concludeer uit je post dat de policy overboord is gegaan, dat alles inmiddels mag en kan
Je werkt er nu even hard aan mee. Je standpunt was duidelijk genoeg.quote:Op maandag 19 april 2004 22:56 schreef speedcore het volgende:
een korte reactie op je naieve geblaat:
-knip-
Allah fluisterde mij in dat als ik een massa zelfmoordklonen achter bansheehond aan stuur ik een plaats krijg in de hemel, en dat ik geneukt ga worden door maar liefst 200 maagden.quote:Op maandag 19 april 2004 22:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Het is me ingefluisterd door God.
Sukkel.quote:Op maandag 19 april 2004 22:50 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Dagonet = Rumsfeld.
daar kan speedcore niet mee zittenquote:Op maandag 19 april 2004 23:01 schreef Burner2000 het volgende:
Volgensmij wil speedcore een oorkonde in de MED.
quote:Op maandag 19 april 2004 23:01 schreef Megumi het volgende:
[..]
Sukkel.
Ja sorry hoor maar wat heeft Dagonet daar nou mee te maken. Rumsfeld Jeez.quote:Op maandag 19 april 2004 23:03 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..].
Hey Speedcore, ik wil het goed met je maken, want dit gaat nergens meer over, mail me anders je telefoonnummer, dan kunnen we er rustig over pratenquote:Op maandag 19 april 2004 23:02 schreef speedcore het volgende:
[..]
Tekst
Maar ik ben helemaal geen kloon, hoe kom je daar bij ?quote:Op maandag 19 april 2004 22:56 schreef speedcore het volgende:
Mooi zo, dan ga ik me daar ook naar gedragen. serieuze discussies kunnen hier toch niet meer gevoerd worden,,want de mods houden liever trollende klonen zoals bansheehond de hand boven het klierende hoofd. Dan maar flamen en rellen tot we erbij neervallen
quote:Op maandag 19 april 2004 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
mail me anders je telefoonnummer, dan kunnen we er rustig over praten
is goed, fax even je mailadres naar m`n antwoordnummer en ik bel je terug zodra ik je sms hebquote:Op maandag 19 april 2004 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hey Speedcore, ik wil het goed met je maken, want dit gaat nergens meer over, mail me anders je telefoonnummer, dan kunnen we er rustig over praten
Zo gaat het nu precies tussen de Palestijnen en Israeliërs ook, de Palestijnen zoeken toenadering en de Israëliërs spotten met henquote:Op dinsdag 20 april 2004 02:04 schreef speedcore het volgende:
[..]
is goed, fax even je mailadres naar m`n antwoordnummer en ik bel je terug zodra ik je sms heb
Er zijn natuurlijk verschillende manieren van toenadering zoeken...quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo gaat het nu precies tussen de Palestijnen en Israeliërs ook, de Palestijnen zoeken toenadering en de Israëliërs spotten met hen
Lees dit topic eens helemaal, en vertel mij eens wat er niet goed is aan mijn toenaderingquote:Op dinsdag 20 april 2004 12:10 schreef sjun het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk verschillende manieren van toenadering zoeken...
NIET DOEN!quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo gaat het nu precies tussen de Palestijnen en Israeliërs ook, de Palestijnen zoeken toenadering en de Israëliërs spotten met hen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |