Wilyan doet dat nu ook een paar weken echt heel grappig.....quote:Op maandag maandag 19 april 2004 21:36 schreef Lois het volgende:
Bix, dat opzij hangen is hier ook favoriet. Zo grappig vind ik dat vooral als het geen reden heeft. Ze deed het al een tijdje als Eva voor het tvbeeld (teletubbies) stond maar nu doet ze het ook voor de grap.
En ik vrees dat het alleen maar erger gaat worden met die spekkies!!quote:Op maandag 19 april 2004 22:31 schreef Jessicaa het volgende:
Wat een heerlijk spekkie is Pascalle ook!!! Heerlijk he zo net lekker uit badje.
Ja hoor.... even kijken of je mailadres in je profiel staat...quote:Op maandag 19 april 2004 21:53 schreef Jonnetje het volgende:
Ik heb wel een filmpje.......![]()
![]()
![]()
Als iemand 'm dan ALSJEBLIEEEEEEEEEEEEEEEFT voor me online kan zetten...
Het lukt me niehiet.... [afbeelding]
Mailtje naar je msn-adres gestuurdquote:Op maandag 19 april 2004 22:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja hoor.... even kijken of je mailadres in je profiel staat...
Hmmmmmmm vaag? Gisteren deed ie 't wel...quote:Op dinsdag 20 april 2004 09:47 schreef Lois het volgende:
Ik kan het filmpje niet zienmaar wel de bult.
Sjeus wat een knoeperd.
Daarom hebben we hem ook vastgelegd met dit shirt, als hij later voor een andere club wordt kunnen we hem dit lekker onder zijn neus wrijvenquote:Op woensdag 21 april 2004 11:23 schreef Anitra het volgende:
hahaha wij hebben iedereen al een voetbalshirt (en aanverwante artikelen) verbod gegeven. Frummel mag zelf gaan kiezen welk shirtje die later aan wil.
wat kijkt ie ernstig hequote:Op woensdag 21 april 2004 18:11 schreef beefcake het volgende:
Oh mijn god, die bovenste foto![]()
Hij huilt trouwens nog steeds, LadyS![]()
Hij heeft wéér honger!quote:Op woensdag 21 april 2004 18:21 schreef LadyS het volgende:
Nog steeds? dat is natuurlijk omdat ik weg ben![]()
alweer??!! wat een hongerlappie hequote:Op woensdag 21 april 2004 18:27 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hij heeft wéér honger!![]()
Met zulke ouders moet ie wel heel wijs zijn!quote:Op woensdag 21 april 2004 18:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind dat ie nogal wijs uit zijn ogen kijkt voor zo'n klein kindje
Komen jullie hem ook ophalen danquote:Op woensdag 21 april 2004 19:38 schreef Jelief het volgende:
oe Dylan, ik weet een heel leuk kinderdagverblijf waar ze op een babygroep hele lieve leidsters hebben en waar we ze nog wel een plekje hebben
![]()
Oeh ja lekker met je kindje naar het strand...quote:Op woensdag 21 april 2004 19:56 schreef Catootje het volgende:
harige Dylan!! Ik kan niet wachten trouwens op de zomer...met allemaal kjoete kindjes met hun billen in het zand..............................
quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:12 schreef LadyS het volgende:
die stomme picserver doet het niet
Is dat zo? Hoe dat dan?quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:13 schreef LadyS het volgende:
je kan hem ook op je beebiesite zettendan kan je hem ook hier naartoe linken
quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:13 schreef beefcake het volgende:
[..]
We postten tegelijk!
Het is dezelfde foto als mijn avatar, maar dan zie je er meer van![]()
je moet hem dan gewoon op je beebiesite zetten. Als ie er op staat met je rechtermuisknop eropklikken ---> eigenschappen ---> en dan de url kopieren en hier tussen de [img] dingen zetten.quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:14 schreef beefcake het volgende:
[..]
Is dat zo? Hoe dat dan?
OK ik ga het proberen, maar de beebiesite loopt te miepen dat mijn fotoalbums vol zijn en als ik foto's verwijder zijn ze nog steeds volquote:Op vrijdag 23 april 2004 12:16 schreef LadyS het volgende:
[..]
je moet hem dan gewoon op je beebiesite zetten. Als ie er op staat met je rechtermuisknop eropklikken ---> eigenschappen ---> en dan de url kopieren en hier tussen de [img] dingen zetten.
Dat schijnt te werken..
Hij is nog niet uitgehuwelijkt neequote:Op vrijdag 23 april 2004 12:33 schreef LadyS het volgende:
ah kijk eens aan...Echt een heeeeele lieve foto
hij was nog niet uitgehuwelijkt, toch?
als ik dan een meid krijg, issie wel uitgehuwelijktquote:Op vrijdag 23 april 2004 12:35 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hij is nog niet uitgehuwelijkt nee![]()
En toen viel hij niet op meisjes... Of jouw meisje niet op jongensquote:Op vrijdag 23 april 2004 12:38 schreef LadyS het volgende:
[..]
als ik dan een meid krijg, issie wel uitgehuwelijkt![]()
Als Liam dat nou ook heeft dan vind ik Liam en Dylan wel weer een mooi stelquote:Op vrijdag 23 april 2004 12:52 schreef beefcake het volgende:
[..]
En toen viel hij niet op meisjes...
Deal! Liam is een lekker dingquote:Op vrijdag 23 april 2004 19:31 schreef Belana het volgende:
Als Liam dat nou ook heeft dan vind ik Liam en Dylan wel weer een mooi stel
Zie je welquote:Op zaterdag 24 april 2004 19:56 schreef clauwheee het volgende:
edit: De toegift!!!!!! Logisch toch dat miss_d dit kereltje stiekum wilde houden!
quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zie je wel
Maar aangezien ze het luiermatje boven zijn vergeten en de luiertas beneden hebben laten liggen, sluit ik niet uit dat ze Liam ook wel een keertje vergeten. Uiteraard zullen wij dan de deur niét opendoen![]()
.... Echt leuke foto's Belana!!!!
* beefcake vlieft isquote:Op zaterdag 24 april 2004 19:55 schreef Belana het volgende:
toegift...deze vind ik zooooo lieffff....
[afbeelding]
Bedankt voor je tip, hartstikke leuk voor een volgende keer!quote:Op zondag 25 april 2004 20:20 schreef Knorretje het volgende:
melenovy je hebt er nu wel niets meer aan, maar wie weet een ander keertje of iemand anders, maar via http://www.cake.nl/ kun je voor een redelijk laag bedrag de taartdecoratie kopen in de meest uiteenlopen dingen die je dan zo op de taart kan frotten (ze maken ze evt ook op naam en gebeurtenis)
Je foto's kan ik helaas niet zien (zoals zo vaak bij zo velen)
Dankjewelquote:Op dinsdag 27 april 2004 07:44 schreef Rewimo het volgende:
Lisje, jouw dame is ook prachtig! Hoe heet ze?
Ja, haar pakje en als papa niet snel een foto van mij in m'n pakje maakt, dan pas ik het al niet meer!quote:Op woensdag 28 april 2004 14:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Elise, je hebt het pakje van oma aan!!!! En die zonnebril is iets te groot, gekke papa
quote:Op woensdag 28 april 2004 21:44 schreef easy-going het volgende:
IJs eten met slab en een handdoek
***opslaat in geheugen***
Hier wel hoor!quote:Op woensdag 28 april 2004 22:26 schreef fraubitch het volgende:
[..]
doet het niet![]()
Is zijn zusje daar wel zo blij mee ??quote:Op donderdag 29 april 2004 16:25 schreef Tan het volgende:
[afbeelding]
Jessai is zooo blij met zijn zusje, als het aan hem ligt zit ze de hele dag op zijn schoot
Ze kan gelukkig nog niet pratenquote:Op donderdag 29 april 2004 16:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is zijn zusje daar wel zo blij mee ??
quote:Op donderdag 29 april 2004 16:25 schreef Tan het volgende:
[afbeelding]
Jessai is zooo blij met zijn zusje, als het aan hem ligt zit ze de hele dag op zijn schoot
Dat komt door die hanekam van Liam, nu zie ik de gelijkenis ook goedquote:Op donderdag 29 april 2004 15:40 schreef melonovy het volgende:
Liam, wat een coole baby ben je, hij lijkt enorm veel op jou Belana!
Stel nou dat ik in oktober een dochtertje krijg..... mag ze dan met Piet trouwen?quote:Op donderdag 29 april 2004 18:56 schreef bixister het volgende:
Piet is vanmiddag weer es in slaap gevallen tijdens het wandelen:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 april 2004 19:06 schreef m@x het volgende:
Stel nou dat ik in oktober een dochtertje krijg..... mag ze dan met Piet trouwen?
Filmpje doet het hier ook nietquote:Op donderdag 29 april 2004 20:16 schreef Lois het volgende:
Piet doet het hier niet, net als zijn filmpje trouwens, die doet het ook nog steeds niet
heb ik een Piet filmpje gemist??? nee toch he??? waar is die??? huuuuhhh!quote:Op donderdag 29 april 2004 20:16 schreef Lois het volgende:
Piet doet het hier niet, net als zijn filmpje trouwens, die doet het ook nog steeds niet
Die vind ik ook het leukstequote:Op zondag 2 mei 2004 22:55 schreef Grijs het volgende:
Nee, die een na laatste is nóg leuker!
Strakkies Rewimo... Kijken of het wil lukken met twee van die druktemakers...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:17 schreef Rewimo het volgende:
Wat een leuke foto's! Angel en Jessicaa, ik mis dus wel foto's van alle kids bij elkaar hè
En Kyllian, jij bent stoer (leuk Bob-kussen trouwens)
Bol, wat een lieve meissies.quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:31 schreef Bolletje... het volgende:
Zal ik dan ook maar ff spammen??
Valentina en Aurora
Valentina kreeg een échte prinsessen kamer
Ik zie dubbel. Kan je ze nog wel uit elkaar houden ??quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:17 schreef CarOnline het volgende:
Hier nog eens twee fotootjes van Britt en Romée, dat is al een héle tijd geleden
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |