En tegen hitsige kinderen natuurlijk (volgens BansheeBoy)quote:Op maandag 19 april 2004 21:15 schreef Toeps het volgende:
Hoofddoekjes zijn er om de vrouwen te beschermen tegen hitsige mannen.
Nee hoor. Ik trek alleen de Moslimgedachtegang door.quote:Op maandag 19 april 2004 21:31 schreef drugsgebruiker het volgende:
Sooo, ben je racist ofzooo...
Racist? Voor iemand die een ideologie bekritiseert?quote:Op maandag 19 april 2004 21:31 schreef drugsgebruiker het volgende:
Sooo, ben je racist ofzooo...
Kinderen? Leg uit!quote:Op maandag 19 april 2004 21:33 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
En tegen hitsige kinderen natuurlijk (volgens BansheeBoy).
Klopt. Ik trek alleen de gedachtegang van BansheeBoy door. Hij gebruikt nogal wat woorden waarvan hij de betekenis niet weet, waaronder 'hitsig'. Hierdoor zegt hij bijvoorbeeld: 'De VS is verantwoordelijk voor de dood van vele hitsige kinderen in Irak'.quote:Op maandag 19 april 2004 21:34 schreef Toeps het volgende:
[..]
Kinderen? Leg uit!
Ik dacht dat kinderen voordat ze in de puberteit zijn een vrouw wel zonder hoofddoek mochten zien?
Er zijn genoeg moslims die toegeven dat er moslimhomo's zijn dus zijn er moslimhomo's. Ook moslimhomo's zelf zeggen dat ze moslimhomo's zijn dus zijn er moslimhomo's.quote:Op maandag 19 april 2004 21:35 schreef Herkauwer het volgende:
Er zijn geen moslim homo's
Opgehitste, maar dat snap je zelf ook wel.quote:Op maandag 19 april 2004 21:36 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Klopt. Ik trek alleen de gedachtegang van BansheeBoy door. Hij gebruikt nogal wat woorden waarvan hij de betekenis niet weet, waaronder 'hitsig'. Hierdoor zegt hij bijvoorbeeld: 'De VS is verantwoordelijk voor de dood van vele hitsige kinderen in Irak'.![]()
![]()
.
Heel mooi verwoord, conclusie is gemaakt, stelling kan optiefen. Weg met dit topic.quote:Op maandag 19 april 2004 21:35 schreef Herkauwer het volgende:
Er zijn geen moslim homo's
hoi!quote:Op maandag 19 april 2004 21:38 schreef Youssef het volgende:
[..]
Heel mooi verwoord, conclusie is gemaakt, stelling kan optiefen. Weg met dit topic.
Oké, verander ik het in Homoturken, -marokkanen, -pakistanen, -andersoortige uit-moslim-familie-komenden.quote:Op maandag 19 april 2004 21:38 schreef Youssef het volgende:
[..]
Heel mooi verwoord, conclusie is gemaakt, stelling kan optiefen. Weg met dit topic.
Oh ja, dat.quote:Op maandag 19 april 2004 21:36 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Klopt. Ik trek alleen de gedachtegang van BansheeBoy door. Hij gebruikt nogal wat woorden waarvan hij de betekenis niet weet, waaronder 'hitsig'. Hierdoor zegt hij bijvoorbeeld: 'De VS is verantwoordelijk voor de dood van vele hitsige kinderen in Irak'.![]()
![]()
.
Dat is natuurlijk onzin, een vrouw hoeft geen hoofddoek te dragen uit angst voor hitsige kinderen, simpelweg omdat pedofilie als een schadelijk edoch verboden item wordt gezien binnen de islam, en het homo-isme is hier zeg maar een soort van sub-onderdeel vanquote:Op maandag 19 april 2004 21:33 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
En tegen hitsige kinderen natuurlijk (volgens BansheeBoy).
Jeah right, in SA kan een 58 jarige een 13 jarige trouwen en in Iran is de leeftijdsgrens net opgetrokken naar 16 jrquote:Op maandag 19 april 2004 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, een vrouw hoeft geen hoofddoek te dragen uit angst voor hitsige kinderen, simpelweg omdat pedofilie als een schadelijk edoch verboden item wordt gezien binnen de islam, en het homo-isme is hier zeg maar een soort van sub-onderdeel van
En daarom heeft Mohammed een 9-jarig meisje gepakt?quote:Op maandag 19 april 2004 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin, een vrouw hoeft geen hoofddoek te dragen uit angst voor hitsige kinderen, simpelweg omdat pedofilie als een schadelijk edoch verboden item wordt gezien binnen de islam,
Dat heeft er niets mee te maken aap. Homoseksualiteit, is in tegenstelling tot pedofilie niet schadelijk.quote:en het homo-isme is hier zeg maar een soort van sub-onderdeel van
Voor sommige moslims is het schadelijk. Ze raken er helemaal overstuur vanquote:Op maandag 19 april 2004 23:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken aap. Homoseksualiteit, is in tegenstelling tot pedofilie niet schadelijk.
Eerlijk gezegd irriteer ik me hier het meest aan, zo van:"Kijk ons zondigen, tof he, horen we nu bij de Eu?"quote:Op maandag 19 april 2004 23:03 schreef Proxima het volgende:
Iedereen drinkt alcohol en doet van alles waar ie zin in heeft. Net als in Nederland.
Alcohol drinken is niet zondigen.quote:Op maandag 19 april 2004 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd irriteer ik me hier het meest aan, zo van:"Kijk ons zondigen, tof he, horen we nu bij de Eu?"
Voor moslims welquote:Op maandag 19 april 2004 23:46 schreef Ype het volgende:
[..]
Alcohol drinken is niet zondigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |