Waar vermaakte je je dan mee? Zit daar geen professie in?quote:Op maandag 19 april 2004 19:51 schreef Gabriel_Knight het volgende:
Toen ik parrtime werkte en thuis zat, heb ik mijzelf altijd vermaakt. Ik heb nooit gehad dat ik me verveelde.
Mee eens!quote:Op maandag 19 april 2004 20:42 schreef koalaschaap het volgende:
Je bent niet lui, maar je bent een vollop kansloos figuur!
Waarschijnlijk ben je wel in staat om je uitkering netjes op te halen.
Kansloos figuur!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beetje voorbarige conclusie. Het is inderdaad afkeurenswaardig om een uitkering te trekken omdat je geen zin hebt om te werken, maar volgens mij is dat ook niet de bedoeling van de TS. Hij heeft gewoon zijn draai nog niet gevonden. Goed beschouwd heeft hij gelijk als hij vindt dat werken eigenlijk een moderne vorm van slavernij is, maar zo zit de maatschappij nu eenmaal in elkaar. Hij moet dus gewoon goed nadenken over wat hij leuk vindt buiten het werk om en daar een relatie mee zien te leggen met het oog op een toekomstige carriere.quote:Op maandag 19 april 2004 20:42 schreef koalaschaap het volgende:
Je bent niet lui, maar je bent een vollop kansloos figuur!
Waarschijnlijk ben je wel in staat om je uitkering netjes op te halen.
Kansloos figuur!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wauw, wat een toffe site!!!quote:Op maandag 19 april 2004 20:51 schreef _onderhond_ het volgende:
http://www.werkschuw.tk/
Kun je je geen werk indenken, waar je zelf een goed gevoel uit haalt. Andere mensen helpen bijvoorbeeld, in de zorg. Of iets medisch.
Of iets ontwikkelen. Kijk niemand vind het leuk om van 9 tot 5 te werken. Maar mensen doen het omdat ze via dat werk een of meerdere doelen willen bereiken in hun leven.
Als jij geen doelen in je leven hebt die hard werken waard zijn dan ben je idd een beetje een rare gast.
quote:Op maandag 19 april 2004 20:13 schreef koeskoes het volgende:
wordt beroeps werkeloos ofzo
je heb mijn gedachten best goed verwoord....quote:Op maandag 19 april 2004 19:51 schreef Gabriel_Knight het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb misschien een vreemd probleem, en ben dan ook benieuwd of er meerderer mensen zijn met hetzelfde probleem. Ik heb namelijk een hekel aan werken. Het "VERPLICHT BEPAALDE HANDELINGEN MOETEN VERRICHTEN". 's ochtends de deur uit en 's avonds weer thuis. Ik haat het gewoon.
Op mijn 18 moest ik van mijn ouders gaan werken, en ik heb toen ook in enkele maanden tijd constant een ander baantje gehad. Ik werkte gewoon partitime, en een heel enkele keer een weekje fulltime, maar deed dat alleen als het bedrijf aangaf dat dat echt even nodig was.
Werk nu bij nieuwe werkgever fulltime.
Ik haat het om de hele dag te werken 5 dagen in de week.
Daar komt nog bij dat ik op mijn 23e nog steeds niet weet wat ik wil worden.
Ik heb bij diverse bureaus testen gedaan, en daar kwam uit dat ik wel weet wat ik vooral NIET wil doen qua werk, maar wat ik wel leuk vindt kwam daar niet naar voren.
Toen ik parrtime werkte en thuis zat, heb ik mijzelf altijd vermaakt. Ik heb nooit gehad dat ik me verveelde. Nu ik fulltime werk zit ik iedere dag en iedere week af te tellen hoelang ik nog moet, tot het weekend tot de vakantie van de zomer.
Aangezien ik het al mijn hele leven leuk vindt om met computers bezig te zijn, werk ik nu sinds een paar weken in een pc winkel. Echter, iedere dag met die computers bezig zijn, komt je gewoon de strot uit.
Ik ken mensen die werken omdat ze het leuk vinden!!
Zijn er nog meer mensen die gewoon een hekel hebben aan het werken op zich, aan het "verplicht bepaalde handelingen moeten verrichten"
Gabriel
ik ben 21 en wacht dus ook nog steeds op die ingeving......DE ingeving wanneer ik erachter ben op zo een makkelijk mogelijke manier veel geld te verdienen dus, en als het ff kan op een legale manierquote:Op maandag 19 april 2004 22:14 schreef Gabriel_Knight het volgende:
Als ik denk aan doelen in mijn leven die ik wil bereiken, en daar heb ik serieus over nagedacht, dan zou ik dat niet weten. Ik heb daarnaast totaal geen idee wat voor meerwaarde ik de maatschappij te bieden heb. Ik vind het bijvoorbeeld maar vreemd dat mensen nadat ze wat school en opleidingen hebben gedaan, weten wat ze willen gaan doen, waar ze willen gaan werken.
Ik ben nog steeds iemand die op het verlossende antwoord zit te wachten van iemand die mij verteld wat ik wil worden of wil doen, want ik weet het niet.
Zoals ik al aangegeven heb, medische banen, banen waar je wat voor een ander betekend is niks voor mij, maar wat dan wel? Ik weet het echt niet
Ik moet zeggen dat ik behoorlijk moe van mezelf wordt.
Andere mensen "schijnen" te weten wat ze willen, en ik ben 23, en gil uit volle borst dat ik geen idee heb wat ik moet doen, en wacht op het moment dat ik de ingeving krijg en het wel weet.
Als het een troost voor je is, ik ben 29 en weet het ook nog niet precies. Maar als je niets uitprobeert zul je nooit weten wat je 'roeping' is.quote:Op maandag 19 april 2004 22:14 schreef Gabriel_Knight het volgende:
Als ik denk aan doelen in mijn leven die ik wil bereiken, en daar heb ik serieus over nagedacht, dan zou ik dat niet weten. Ik heb daarnaast totaal geen idee wat voor meerwaarde ik de maatschappij te bieden heb. Ik vind het bijvoorbeeld maar vreemd dat mensen nadat ze wat school en opleidingen hebben gedaan, weten wat ze willen gaan doen, waar ze willen gaan werken.
Ik ben nog steeds iemand die op het verlossende antwoord zit te wachten van iemand die mij verteld wat ik wil worden of wil doen, want ik weet het niet.
Zoals ik al aangegeven heb, medische banen, banen waar je wat voor een ander betekend is niks voor mij, maar wat dan wel? Ik weet het echt niet
Ik moet zeggen dat ik behoorlijk moe van mezelf wordt.
Andere mensen "schijnen" te weten wat ze willen, en ik ben 23, en gil uit volle borst dat ik geen idee heb wat ik moet doen, en wacht op het moment dat ik de ingeving krijg en het wel weet.
Of je zoekt een baan waar je met je 55ste al met pensioen magquote:Op dinsdag 20 april 2004 00:08 schreef Yskonijn het volgende:
Ik moet nog ongeveer 40 jaar werken!VEER-TIG jaar!Wie heeft dit verzonnen?En waarom ben ik niet gewoon een studie gaan volgen waarbij je pas rond je 30-ste afstudeert!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop