Ik heb even voor je gezocht, en hier http://www.aikidofaq.com/multimedia.html heb je veel fimpjes van verschillende sensei. Het meeste ervan zijn meer 'studiefilmpjes' van precieze technieken, maar er zitten juweeltjes tussenquote:Op donderdag 22 april 2004 15:50 schreef sir_Tachyon het volgende:
[..]
Gewoon via Google?? Of moet ik die klotenKazaa weer installeren.
[..]
Vogelbekdier, Vogelbekdier niet zo snel. We 'quoten' meee!!!!!!
Feng Shui is de kunst van je huis inrichtenquote:Op donderdag 22 april 2004 16:27 schreef sir_Tachyon het volgende:
Hee thnx. Dat ga ik es bekijken. Ik heb wel es gegoogle'd op van dat soort dingen over Tai Chi maar ik kon nooit wat vinden. Er was ook zoiets als de "explosive touch" of "fang shui" (ofzoiets dergelijks). Ik kon alleen basisinfo vinden en al helemaal geen filmpies.
Nogmaals thnx.
Als je (of iemand anders) nog meer vindt post het dan ff. Dan zal ik ook nog ff wat google'en.
Afzonderlijke bewegingen in een seriequote:Op woensdag 12 mei 2004 15:46 schreef sir_Tachyon het volgende:
Geartsjuh, je hebt dus al ervaring met Reiki (Ikke niet hoor maar staat wel op de planning). Ik weet niet precies wat je allemaal bij Tai Chi Tao leert. Zijn het afzonderlijke bewegingen?? of een serie van bewegingen??
Chi (ook wel als Qi of Ch'i geschreven) is de Chinese spelling (volgens mij is Qi de wade-giles vertalingquote:Op woensdag 12 mei 2004 16:12 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Je noemt ook nog reiki. Dat kan ik je zeker aanraden. Hoewel de Chi uit Tai Chi en de Ki uit ReiKi volgens mij dezelfde soort energie is.. correct me if I'm wrong? Maar dat zou dus een leuke aanvulling zijn op de kennis die je al hebt gekregen bij Tai Chi.
Tja mijn reikicursus is denk ik niet echt representabel voor alle reiki-cursussen in het algemeen. Ik had namelijk wel studenten/scholieren korting en nog eens extra korting omdat mijn reikimaster de moeder is van een vriendin van mijquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:49 schreef sir_Tachyon het volgende:
Maar Geartsjuh, wat kostte de Reiki-cursus die jij hebt gedaan?? En wie en waar?? En wat zijn je ervaringen. Want ik hoor soms dat sommige het heel duur maken maar dat andere weer voor een redelijkere prijs aanbieden. Is bijvoorbeeld 150 euro veel voor Reiki 1???
Kun je wat duidelijker zijn? Hoezo 220 volt hoe kwam dat dan?quote:Op woensdag 12 mei 2004 15:37 schreef ToT het volgende:
Ik heb op Taijiwuxigong gezeten.
Best cool.
2X voelde het alsof ik onder 220 volt stond (echt, zonder overdrijven), maar verder eigenlijk weinig schokkende resultaten mee gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |