abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 april 2004 @ 13:30:51 #201
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_18769774
FC Den Haag - ajax toch...
A.M.A.B
  donderdag 29 april 2004 @ 13:39:14 #202
82560 Ruud_Gullit
Feijenoord Rotterdam 4 life!
pi_18769990
Kessler, wie kent hem niet? Kessler, Kessler, tis een echte Ajacied. .
pi_18770078
quote:
Op donderdag 29 april 2004 13:30 schreef Cart_man het volgende:
FC Den Haag - ajax toch...
Yep.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_18770437
quote:
Op donderdag 29 april 2004 13:39 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Kessler, wie kent hem niet? Kessler, Kessler, tis een echte Ajacied. .
Is kessler de openbare aanklager?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 29 april 2004 @ 14:08:57 #205
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_18770665
quote:
Op donderdag 29 april 2004 13:59 schreef F1Bas het volgende:

[..]

je hoeft geen aanklager te zijn om een ajakkesied te zijn
Ik vind Kessler wel een eikel overigens, maar dat is hier even geen belang
  donderdag 29 april 2004 @ 14:17:23 #206
82560 Ruud_Gullit
Feijenoord Rotterdam 4 life!
pi_18770877
quote:

[..]

Nee, maar wel de verantwoordelijke persoon voor het NLs voetbal. En Ajax met zo'n lage straf laten wegkomen is echt achterlijk.

Het enige wat ie doet is zeggen dat het allemaal wel meevalt, en achterlijke dingen roepen tegen Feyenoord zoals : "Ja, maar bij jullie is Michael van Praag een keer door een Feyenoord-supporter lastig gevallen". .
pi_18770910
quote:

[..]

Nee de baas van de KNJVB.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_18771138
quote:
Op donderdag 29 april 2004 14:08 schreef Frenkie het volgende:

[..]

je hoeft geen aanklager te zijn om een ajakkesied te zijn
duh dat snap ik ook wel maar hij legt de straf ook niet op

Jullie hebben allemaal wel weer jullie calimero-pakjes aan, ja maar ajakkes krijgt een lage straf omdat de de baas ajakkescied is *gaap*
  donderdag 29 april 2004 @ 14:34:03 #209
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_18771307
quote:
Op donderdag 29 april 2004 14:27 schreef F1Bas het volgende:

[..]

duh dat snap ik ook wel maar hij legt de straf ook niet op

Jullie hebben allemaal wel weer jullie calimero-pakjes aan, ja maar ajakkes krijgt een lage straf omdat de de baas ajakkescied is *gaap*
Waar heb ik dat gezegd..??
En sinds wanneer neem je Loek (hoest met je zussie) serieus??
En ik had al gezegd dat ik de straf laag vond. Heeft niks met calimero te maken. Dus als je zo'n vergelijking gebruikt, doe jet dan goed.
pi_18771664
Het zijn allemaal neuzen bij de KNVB.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_18771707
quote:
Op donderdag 29 april 2004 14:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het zijn allemaal neuzen bij de KNVB.
Daar ben ik maar wat blij mee
pi_18771723
Fijn voor je. Ik lach me kapot als de neuzen weer eens genaaid worden in de CL en dan hier verontwaardigd lopen te doen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_18771764
quote:
Op donderdag 29 april 2004 14:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Fijn voor je. Ik lach me kapot als de neuzen weer eens genaaid worden in de CL en dan hier verontwaardigd lopen te doen.
Ach het ene jaar zit het mee en het andere jaar tegen, wij spelen tenminste CL
pi_18771812
quote:
Op donderdag 29 april 2004 14:54 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ach het ene jaar zit het mee en het andere jaar tegen, wij spelen tenminste CL
Niet raar als je de begroting van Ajakkes bekijkt en de begroting van de rest van de teams (Oke, buiten PSV dan maar dat draait ook maar om 2 of 3 spelers).
pi_18771849
quote:
Op donderdag 29 april 2004 13:15 schreef keeper het volgende:

Ja dat roep je nou wel de hele tijd, dat men het niet dúrft aan te pakken, maar hóe moet het dan worden aangepakt, ga daar eens op in. De club moet die mensen niet meer binnen laten, okay, maar hoe? Hoe wijs jij in een vak van 1000 man aan wie er Hamas Hamas Joden Aan Het Gas zingt? Of moeten ze maar lekker grof te weer gaan en het hele vak dat het zingt een SV geven? Sta je dan met je zoontje fatsoenlijk te wezen...
Consequent zijn en de wedstrijd stil leggen en de club straffen. Jij bent steeds degene die alle voorstellen voor een oplossing afwijst omdat het enige onrechtvaardigheid in zich heeft. En dat is ook zo, iedere oplossing zal ook onrechtvaardigheid in zich drage. Het is ook niet aardig dat ik word gefouileerd terwijl ik nooit iets ongeoorloofds bij me heb, toch vind ik dat goed. Het punt is dat er niks gebeurd: tussen die 1000 man een stadionverbod geven en checken welke mensen aan de basis staan van dat zingen, zit nogal wat. De rest van het vak is medeverantwoordelijk voor dat zingen; dat zal nou eenmaal zo moeten zijn, je bent met elkaar het publiek.
pi_18771910
quote:
Op donderdag 29 april 2004 10:33 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik zou geen enkele angst daarvoor hebben...

Er zijn ook geeen bejaarden die door "de buitenlanders" de deur niet meer uit durven ...

Veel angsten zijn niet gegrond.
Oh, dat ben ik absoluut met je eens. Maar ongegronde angst is ook angst.
En het is ook weer niet helemaal nergens op gebaseerd. Ik ken mensen (vroeger trouwe bezoekers) die niet meer naar de Galgenwaard willen vanwege de spreekkoren.
pi_18775698
Ach al die arme voetbalvaders die met hun kinderen doodsangsten uitstaan...

Das echt de grootste onzin, iedereen ken tegenwoordig naar het voetbal. Kijk ook is goed om je heen, er gaan juist tegenwoordig heel veel vaders met kinderen naar het stadion. Gewoon om dat dit kan. Dat er nou ouders zijn die leven met een beeldvorming wat nergens opgebaseerd is...tjah moet je daarom véél harder optreden.
Er zijun ongetwijfeld ook nog steeds mensen die met een grote boog om neger heen lopen, of die het een bezienswaardigheid vinden...

Het voetbal is niks verrotter dan de normale maatschappij, durf zelfs te beweren dat er in de stadions relatief heel weinig gebeurt. Maarja dat wil niet gehoord worden. Voetbal is eng en supporters zijn stom!
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_18775774
Weet je wat laten we Ajax, de spelers en de echte supporters keihard aanpakken.....

Dan krijg je juist weer rellen omdat de echte supporters zich terecht benadeeld voelen door de KNVB.

De spelers hebben NIKS fout gedaan en verdienen dus geen straf, de gasten die klappen hebben gegeven waren degene die fout waren en die verdienen straf.
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_18775798
quote:
Op donderdag 29 april 2004 17:51 schreef Ajaxno1 het volgende:
Weet je wat laten we Ajax, de spelers en de echte supporters keihard aanpakken.....

Dan krijg je juist weer rellen omdat de echte supporters zich terecht benadeeld voelen door de KNVB.
Het gaat helemaal niet om Ajax joh.
pi_18868502
**Ajax gaat tegen het voorstel van de
aanklager betaald voetbal om Jong Ajax,
naast 15.000 euro boete,drie punten in
mindering te brengen wegens de rellen
na Jong Ajax-Jong Feyenoord,in beroep.

"Mijn spelers hebben juist alles gedaan
om de belaagde Feyenoorders te helpen.
De spelers moeten juist niet gestraft
worden",zei trainer Marco van Basten in
Langs de Lijn.Zonder puntenmindering
zou Jong Ajax al zeker zijn geweest van
de landstitel (697/1).
  maandag 3 mei 2004 @ 22:53:50 #221
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_18868597
Dom van Ajax, en voor lees voor een mooi beeld even deze column
pi_18868698
quote:
Op maandag 3 mei 2004 22:53 schreef Frenkie het volgende:
Dom van Ajax, en voor lees voor een mooi beeld even deze column
linkje doet het niet?
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  maandag 3 mei 2004 @ 22:59:38 #223
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_18868751
Goeie stap van Ajax om in beroep te gaan.
  maandag 3 mei 2004 @ 22:59:49 #224
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_18868756
quote:
Op maandag 3 mei 2004 22:57 schreef superjoden het volgende:

[..]

linkje doet het niet?
Huh..?? Bij mij wel
  maandag 3 mei 2004 @ 23:01:43 #225
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_18868815
quote:
Als er één door Balkenende aangekaart thema is, dat in de afgelopen jaren zijn houdbaarheid in de media heeft aangetoond is het wel het onderwerp Normen en Waarden. Dat het niettemin niet opschiet met de onderlinge wellevendheid en het wederzijds respect weet iedereen die zich buitenshuis vertoont, zijn ogen niet in zijn zak heeft zitten en zijn oren niet heeft dichtgepropt. Je ziet heel wat als je niet doof bent! Ga argeloos ergens op straat lopen waar een ander je snel op de fiets of scooter wil passeren en je loopt kans de nieuwste versie van een serie scheldwoorden naar je hoofd te krijgen. Als je ouder bent dan een jaar of 25 maak je dan tegelijkertijd kennis met het fenomeen leeftijdsdiscriminatie. Of erger. Ook wie bij een willekeurig wedstrijdje langs de lijn gaat staan weet binnen de kortste keren wat de getergde mens in de samenleving dwars zit. De meeste mensen vinden het allemaal niet leuk, maar, net zomin als met slecht weer doet iemand er iets aan. Dat er kennelijk niets aan te doen is lijkt inmiddels de reële Norm te zijn.

De maten Cruyff en Van Basten hebben nu, naar aanleiding van de symbolische straf die Ajax is opgelegd na de schandalige taferelen op De Toekomst (what's in a name?) hun maatjes De Groot en Borst ingeschakeld om een nieuwe versie van het drama genaamd Orakel aan de Amstel op te voeren. Recht op het doel af, zoals het echte spitsen betaamt, hekelen zij de door de aanklager voorgestelde schikking omdat hiermee onschuldige voetballers gestraft worden en de schuldigen vrijuit gaan. De horige ghostwriters dikken het nog een beetje aan, waarbij het opvallend is, dat Hugo de freelancer (met het oog op het komende EK in Portugal?) voor alle zekerheid nog even onderstreept, dat hij weer zo'n goede relatie heeft met directeur Kesler, terwijl De Groot, die de machtige Telegraaf achter zich heeft, wel de vloer met de rasbobo durft aan te vegen. Wordt straks en tijdig zeker weer goed gemaakt met een pagina groot interview, zullen we maar denken….

Hebben de voormalige wereldsterren dan niet het gelijk aan hun zijde? Slechts ten dele. Voorop staat, dat de club Ajax als organisator van de wedstrijd, reglementair voor 100 % verantwoordelijk is voor het handhaven van de orde en de samenhangende veiligheid. Nieuwbakken voorzitter John Jaakke heeft zonder namen te noemen de moed gehad toe te geven dat zijn club ernstig in gebreke is gebleven en de situatie zwaar heeft onderschat. Het KNVB tuchtrecht is ook voor Ajax van toepassing. De door voetbalgemeenschap en media niet eerder aan de kaak gestelde, door de tijd achterhaalde en intussen kromme reglementen, geven echter veel meer ruimte aan de bond dan de voorgestelde schijnstraf. Je hoeft maar te denken aan de onder dezelfde bondsparaplu schuilende amateurclubs die met ongeregeldheden te maken hebben gehad en met uit de competitie nemen van teams bestraft werden. Aan hele clubs, die onder instemmend gejuich van de media aansluitend geheel van het tapijt verdwenen zijn. In die gevallen vinden de maten de straf volledig op zijn plaats en ik ben het daar als hardliner volledig mee eens. Maar ook de UEFA-straffen (buiten elke proportie) zijn gemeengoed geworden. Nu even niet zeuren dus over 3 puntjes in mindering voor een jeugdteam, dat de kans op het heilige kampioenschap in eigen hand mag houden. Terecht pleiten voor een voetbalwet en dan als bond zelf zo'n vriendenschikking voorleggen, het lijkt angstig veel op iets met twee maten. Een schikking die voor onze maten c.s. dan nog onterecht is ook. Wat moet Balkenende daar nu mee?
en dan deze geweldige reactie er op
quote:
Goed gezien, dat het een nikszeggende straf is. Ajax is als gastheer verantwoordelijk voor een goede gang van zaken en als ze die verantwoordelijkheid niet aan willen moeten ze swaar gestraft worden. Dat heeft niets te maken met dat geteisem dat zich Ajax supporters noemt. Iedereen weet toch wat voor gasten dat zijn als ze drank en drugs mogen combineren zonder enig beletsel! Die straf zegt niemand wat. Pas als Ajax als club was aangepakt en de verantwoordelijke bestuurders waren geschorst (net als bij de amateurs van de bond!) had iemand er langer dan een dag bij stilgestaan. De KNVB heeft weer eens een prachtige kans gemist, sterker nog, in eigen doel van zijn leden gescoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')