Zeker vreemd Franky, sterkte ermeequote:Op dinsdag 20 april 2004 18:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Idd, ik geef haar ook het advies; blijf bij hem! Ondanks dat ik liever wat anders zeg!
[..]
Dat is het ergste, als ik bij haar ben dan worden we gek van elkaar! En toch stond ik die vrijdag tegenover d'r op een paar mm afstand, maar ik kon d'r gewoon niet zoenen!
Vreemde situatie.........
Wat voor broekje draag je eronder?quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:26 schreef tong80 het volgende:
Kreeg net m'n Bergkamp shirt binnen.
Schitterend shirt met de magische nummer 10 en z'n naam erop.
Via het vraag en aanbod forum geregeld trouwens. Voor 2/3de van de prijs.
Trainingsbroek van zachte stof. Zonder slip.quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat voor broekje draag je eronder?
Gefeliciteerd ermee. Kom maar snel een keer showen dat shirt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:26 schreef tong80 het volgende:
Ik doe m'n best.quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ermee. Kom maar snel een keer showen dat shirt.
foto foto fotoquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:26 schreef tong80 het volgende:
geen foto, geen foto, geen fotoquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trainingsbroek van zachte stof. Zonder slip.
heeft er ook mee te maken dat je met je vrienden erbij staat, als je beide alleen zou zijn zou het misschien zo gebeuren...quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Idd, ik geef haar ook het advies; blijf bij hem! Ondanks dat ik liever wat anders zeg!
[..]
Dat is het ergste, als ik bij haar ben dan worden we gek van elkaar! En toch stond ik die vrijdag tegenover d'r op een paar mm afstand, maar ik kon d'r gewoon niet zoenen!
Ik stond met d'r alleen in een steegje.........quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:55 schreef pascalheister het volgende:
heeft er ook mee te maken dat je met je vrienden erbij staat, als je beide alleen zou zijn zou het misschien zo gebeuren...
En ? Steeg ie ?quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik stond met d'r alleen in een steegje.........
quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:57 schreef tong80 het volgende:
En ? Steeg ie ?
Ik hou niet van zachte stof. En al helemaal niet van mannen zonder slip, gatsie.quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trainingsbroek van zachte stof. Zonder slip.
Waarom denk je dat ik dat draag ?quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hou niet van zachte stof. En al helemaal niet van mannen zonder slip, gatsie.
Homofoobquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat draag ?
das al in de goede richtingquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik stond met d'r alleen in een steegje.........
Nee hoor SCHomofoob.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Homofoob![]()
Juryyy bordjes omhoogquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor SCHomofoob.
Zo te zien veel oost europeanen in de jury.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Juryyy bordjes omhoog
4,5 5,0 5,5 3,5 4,0 2,5 6,0
Inderdaad. Zij is gek op jou én op haar vriend, niet helemaal handig. Nog onhandiger dat ze dat tegen jou gezegd heeft, en jij haar ook wel ziet zitten. Toch? Of lees ik weer verkeerd?quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:23 schreef FrankyMcG het volgende:
ja is dat daar niet Flikkeroviskisquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo te zien veel oost europeanen in de jury.
Lieve Lieta en Mona kunnen het shaken, here comes tuindwergjequote:Op dinsdag 20 april 2004 19:09 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Inderdaad. Zij is gek op jou én op haar vriend, niet helemaal handig. Nog onhandiger dat ze dat tegen jou gezegd heeft, en jij haar ook wel ziet zitten. Toch? Of lees ik weer verkeerd?
Je moet haar gewoon laten kiezen... Allebei kan niet, en ze moet gewoon duidelijk zijn. Op deze manier kwelt ze zichzelf, en vooral jou! En das niet eerlijk.![]()
Weet ze dat jij haar leuk vindt? Ik ga even uit van wel... Probeer haar eens te spreken zonder vriend of andere vrienden, en zeg haar dat ze moet kiezen. Het is wel de vriendin van een vriend van het neefje van een vriend van jou ofzo, maar dat doet er verder niet echt toe. Dat is ver genoeg weg om elkaar niet vaak te zien lijkt me.
Conclusie: laat haar kiezen... Tot zover Tuindwergs relatiehulp.![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:15 schreef AirRaid het volgende:
[..]
Lieve Lieta en Mona kunnen het shaken, here comes tuindwergje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |