meuh!quote:Op woensdag 21 april 2004 18:20 schreef MotionMan0 het volgende:
[..]
agh een verschil tussen bijvoorbeeld deck prijzen is nogal groot. In de local skateshop zon 90euro, in amerika zon 50-60 dollar, zon 40-50euro dus, toch wel groot versschil
Mijn deck koste 70 euro, een Cliche nieuwe collectie.quote:Op woensdag 21 april 2004 19:24 schreef godard_k het volgende:
60-70 .. lijkt me sterk, hier zijn ze 80, je kan wel 'oude' kopen van vorig jaar ofso, en dan zijn ze 60 ofso(voor als je die bedoeld)
dat is bij de subliminal in amsterdan, in de 'bak' ..
-flipquote:Op donderdag 22 april 2004 09:03 schreef Timens het volgende:
*kick
Yep, en de rails, risers en lagers zijn ook van Bones. De trucks zijn Independent, dus die gaan ook nog wel een paar jaartjes mee.quote:Op woensdag 21 april 2004 17:05 schreef Goofup het volgende:
zijn dat toevallig ook Rat-Bones wieltjes?Die goeie ouwe tijd ook
![]()
Yep, ik zie dat de verslaving bij jou lekker toeslaatquote:Op donderdag 22 april 2004 16:15 schreef NgInE het volgende:
ik begin steeds meer de charmes van skaten te zien...het is gewoon een kick om met die snelheid op een plankje te scheuren en je ballans proberen te bewaren...vereist best wat concentratie. het is gewoon een soort van 'Zen' ervaring![]()
Als je de spullen nooit bij je lokale skateshop haalt, zullen de prijzen bij die lokale skateshop ook nooit omlaag gaan.quote:Op woensdag 21 april 2004 23:39 schreef Timens het volgende:
Wanneer ik het binnen heb, geen id...
Maar ik weet wel dat ik nu ik t uit amerika haal zon 100 tot 150 euro goedkoper uit ben, dus who cares als er bv 40/50 euro overheen komt voor vanalles, ik blijf goedkoper....
Nose manual - shove-it - manualquote:Op donderdag 22 april 2004 17:07 schreef Goofup het volgende:
shove-it combo's blijven toch stiekem mijn favoriet
shove-it to nosemanual to *omdraai naar* switchmanual to *powerslide naar* gewoon weer rechtdoor rijdenquote:Op donderdag 22 april 2004 17:10 schreef koston het volgende:
[..]
Nose manual - shove-it - manual
quote:Op donderdag 22 april 2004 17:12 schreef Goofup het volgende:
[..]
shove-it to nosemanual to *omdraai naar* switchmanual to *powerslide naar* gewoon weer rechtdoor rijden
en shove-it underflip (copyright)
vind jij over een tijdje ookquote:Op vrijdag 23 april 2004 01:53 schreef NgInE het volgende:
zo lijkt een ollie zo makkelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |