abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 april 2004 @ 14:34:10 #1
38039 Katana
Snoekduiker
pi_18535917
Ik heb nu zo'n anderhalf jaar een relatie.
Het valt me op dat ze in deze tijd erg jaloers is mbt andere meiden.
Ik hoef maar een smsje te krijgen van een ander meisje wat zij niet helemaal vertrouw en haar hele humeur slaat om.
Ik hoef maar net iets te lang met een onbekend meisje te praten en haar hele humeur slaat om.
Dit soort dingen .. af en toe wordt ik er stapelgek van.

Hebben jullie in relatie ook dat er 1 (ofm ischien alle 2 wel) bijna ziekelijk jaloers is?
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
pi_18535985
pffff gelukkig niet zeg! ik vind dat je vriendin wel erg jaloers is!
And as a finishing touch, God created the Dutch
pi_18536011
een beetje jaloezie mag toch wel? dan weet je iig dat ze veel om je geeft.

Zoals jij het beschrijft kan ik niet echt ziekelijk noemen..
Ziekelijk is het als ze een woedeuitbarsting krijgt...
  maandag 19 april 2004 @ 14:39:13 #4
38039 Katana
Snoekduiker
pi_18536013
ja idd .. maar dat stoort me af en toe vreselijk.
ik probeer dan altijd alles weer uit te leggen enzo maar volgens mij doe ik er beter aan om anders te reageren.
-Landskampioen 2005-2008
pi_18536064
Is het niet meer een gebrek aan vertrouwen?
pi_18536076
Tja, ik heb een vriendin die al boos word als ik het over een vrouwelijke huisgenoot van 5 jaar geleden heb (wilt zelfs dat ik een kadootje dat ik van haar heb gehad, weggooi) en zelfs jaloers is als ik met collegas een biertje ga drinken.
pi_18536105
quote:
Op maandag 19 april 2004 14:41 schreef z28camaro het volgende:
Tja, ik heb een vriendin die al boos word als ik het over een vrouwelijke huisgenoot van 5 jaar geleden heb (wilt zelfs dat ik een kadootje dat ik van haar heb gehad, weggooi) en zelfs jaloers is als ik met collegas een biertje ga drinken.
word je daar niet strontziek van? Ik zou dat echt niet kunnen hebben als mijn vriend zich zo zou gedragen
And as a finishing touch, God created the Dutch
  maandag 19 april 2004 @ 14:43:38 #8
38039 Katana
Snoekduiker
pi_18536143
quote:
hmm dat is wel heel extreem.
Hoe reageer jij dan?
-Landskampioen 2005-2008
pi_18536161
quote:
Op maandag 19 april 2004 14:43 schreef Katana het volgende:

[..]

hmm dat is wel heel extreem.
Hoe reageer jij dan?
Dan stelt dat van jou toch niks voor
  Redactie Games maandag 19 april 2004 @ 14:44:28 #10
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_18536163
Duidelijk maak jij haar onzeker en is er voor haar een reden om jou niet 100% te vertrouwen. Jalozie(beetje is niet erg) is gif in een relatie.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  maandag 19 april 2004 @ 14:48:28 #11
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_18536262
quote:
Op maandag 19 april 2004 14:44 schreef So_Addictive het volgende:

[..]

Dan steld dat van jou toch niks voor
STELT

Maar ik kan af en toe ook best jaloers zijn hoor helemaal omdat mijn vriend altijd meisjes om zich heen heeft die hun hele hart bij hem komen uitstorten en bijna altijd mooier zijn dan ik.
Ik ben er inmiddels ongeveer aan gewend, maar soms heb ik nog wel zo'n steekje van "auw"
Maar je kunt je er wel overheen zetten.

Aan de andere kant mag hij best met andere meisjes praten hoor, en er ook best wel mee uit
Ik was zelfs maar een HEEEL klein beetje jaloers toen hij door vreemde omstandigheden met een ander meisje naar de bios ging

Maar zoenen en aankomen is not done
Bij aankomst en weggaan en flinke knuffel met drie zoenen vind ik dan weer geen enkel probleem. Hij weet gelukkig zelf heel goed waar de grens ligt en zal daar dan ook niet overhen gaan, wij beiden niet trouwens. We zijn gewoon heerlijk zeker van elkaar

[ Bericht 17% gewijzigd door marchien op 19-04-2004 14:52:11 (toevoegingen) ]
Carpe diem
  maandag 19 april 2004 @ 14:49:07 #12
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_18536273
Ik ben haast niet jaloers te krijgen. Ik ben ook heel zeker over "ons" omdat er gewoon bepaalde zaken heel duidelijk zijn tussen mijn en mijn vriendinnetje... flirten mag.. zoen of meer is einde relatie.. Ook de afstand tussen Rotterdam en Wageningen is te groot om jaloers te worden.. Ze gaat ook vaak uit zonder dat ik erbij ben..
Bizar.. (bit dyslectische)
  maandag 19 april 2004 @ 14:50:58 #13
38039 Katana
Snoekduiker
pi_18536308
Mja .. als er tijdens uitgaan een jongen met haar komt praten heb ik ook wel van : Okee.. maar ik weet toch dat ik me geen zorgen hoef te maken.
Maar als zij jaloers is moet ik altijd alles weer helemaal uit gaan leggen , waarom ze niet jaloers hoeft te zijn .. wat een desbtreffend meisje wilde.. waarom ze smste enz.

Daar wordt ik een beetje kriechel van.
-Landskampioen 2005-2008
  maandag 19 april 2004 @ 14:56:37 #14
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_18536434
quote:
Op maandag 19 april 2004 14:50 schreef Katana het volgende:
Mja .. als er tijdens uitgaan een jongen met haar komt praten heb ik ook wel van : Okee.. maar ik weet toch dat ik me geen zorgen hoef te maken.
Maar als zij jaloers is moet ik altijd alles weer helemaal uit gaan leggen , waarom ze niet jaloers hoeft te zijn .. wat een desbtreffend meisje wilde.. waarom ze smste enz.

Ja dat is inderdaad irritant.. gewoon stoppen met verantwoorden... is ook niet nodig in een goede relatie.. Gewoon een keertje is ook niet erg.. maar dan zal het meer uit belangstelling moeten zijn...
pi_18536673
quote:
Op maandag 19 april 2004 14:50 schreef Katana het volgende:

Hier heeft mijn vriendin ook 'last' van
Het probleem is dat dit er bijna niet uit te krijgen is. Jaloezie e.d. zit vaak in het karakter,.. en dat verander je niet 123.

Ik word er soms ook strontziek van en aangezien het af en toe een beetje te erg werd is het daardoor al eens 2 maanden uit geweest. 2 maanden later toch weer bij elkaar gekomen.. ze zou veranderd zijn zei ze en ik gaf haar weer een kans.
Maar nee... vorige week weer iets heel irritants meegemaakt...
Echt zo vervelend... gelukkig is de 'ruzie' nu een beetje gesust, maar ik weet gewoon dat ze er nog precies hetzelfde over denkt...

Karakter eigenschappen die zuigen.., zuigen :/
Op Fok! sinds 17 / 01 / 2003. Ook wel bekend als "de dag dat de GoT HK dichtging" :P
  maandag 19 april 2004 @ 15:56:19 #16
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_18537878
quote:
Op maandag 19 april 2004 15:07 schreef _DeMoN_ het volgende:
Maar nee... vorige week weer iets heel irritants meegemaakt...
Echt zo vervelend... gelukkig is de 'ruzie' nu een beetje gesust, maar ik weet gewoon dat ze er nog precies hetzelfde over denkt...
Karakter eigenschappen die zuigen.., zuigen :/
Als het blijft overheersen dan moet je er mee stoppen..
pi_18538001
[quote]Op maandag 19 april 2004 15:07 schreef _DeMoN_ het volgende:

even off topic. ik ben je icon aan het ontdekken. Je speelt Quake . alles thuis draait bij jou op linux maar dat circeltje.... wat moet dat dan voorstellen?
pi_18538547
ik heb ook wel last van
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  maandag 19 april 2004 @ 16:27:58 #19
40066 linsjuh
linsjuh is lief !!!!
pi_18538681
yep,

Ik was zelf een jaloers persoon.
Voortgekomen uit negatieve ervaringen met exvriend.
Gevoed door onzekerheid, negativiteit en vooral wantrouwen dat bedoeld was voor een ander en niet voor mijn huidige partner. Hoe oneerlijk het ook mocht zijn voor hem.
Ik ben de onzekerheid kwijtgeraakt, en dat ging alleen op de rigoreuze methode, gewoon stoppen.
Beseffen wat ik deed, dat wat ik deed kwetsend was, onterecht, en gewoon niet zijn probleem maar mijn probleem.
Accuut gestopt met het denken van negatieve dingen, lijstje gemaakt van de dingen die ik niet meer wilde denken, die de relatie en mij geen goed deden. Daardoor besefte ik, kreeg ik inzicht in wat ik deed, hoe ik dacht, en wat mijn gedachten voor gedrag veroorzaakten.
Net cold turkey afkicken, beetje bij beetje hielp niet, afwachten tot het vanzelf overging ook niet, maar gewoon besloten, nee aan mezelf trouw beloofd het niet meer te doen, et voila!
Trots, en zonder dubbele gevoelens ben ik nog elke dag verliefd op mijn lieverd
uNf!~
  maandag 19 april 2004 @ 16:35:38 #20
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_18538888
quote:
Op maandag 19 april 2004 16:27 schreef linsjuh het volgende:
Trots, en zonder dubbele gevoelens ben ik nog elke dag verliefd op mijn lieverd
Ja dat heb ik ook.. jaloers zijn is een nutteloze tijdsbesteding.. je kan inderdaad beter verliefd zijn
pi_18539201
Sjah, iedereen is wel eens jaloers.
Ik ook, op een echte kutmanier. Ik denk te veel na, en dan ga ik vaak denken over waarom mensen hem nou wel allemaal mogen en waarom ik bijna geen vrienden heb daar in tegen.
Achja, je moet wat te zeiken hebben he..
  maandag 19 april 2004 @ 18:42:09 #22
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_18541941
Wij hebben er allebei niet echt veel last van. Het lijkt mij heel vervelend, zowel om zelf erg jaloers te zijn als om een erg jaloerse partner te hebben.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_18543407
Ex was jaloers, ook haar humeur sloeg om. Schuld van haar ex zei ze altijd. Ik kreeg ooit eens een sms-je van een vriendin van me die me nogal nauw aan het hart lag (niet verliefd op ofzo!) en dat wist ze en ze heeft m'n gsm uit m'n pollen gerukt en naar dat meisje gebeld en gezegd als ze me nog eens zou sms'en ze de politie op haar af zou sturen.
Elke dag vroeg ze wel 'of er niemand gsms'd had, gebeld, of ik niet met grieten chatte... .
Tjongje jonge, heb dat meisje heel erg graag gezien maar geloof me, dit hou je NIET vol hoor. Of wil je voor de rest van je leven in een gevangenis zitten?

Bovendien heb ik het ooit ook een keer uitgemaakt, maar na opnieuw samen zijn was het weer net hetzelfde... . Toen verweet ze me zelf dat ze nu RECHT had om zo te denken want ik had het uitgemaakt... het vertrouwen was weg zei ze... .
Ze werd bv. ook ENORM KWAAD, RAZEND zeg maar als ik een meisje nakeek

Oplossing was: UITMAKEN, voorgoed. Jaloezie = gif in een relatie, zoals hierboven al vermeld.

Nu ja, misschien reageert jouw vriendin niet zo heftig als de mijne toen, hoop ik voor jou Maar toch, dat jaloers zijn van je vriendin geraak je NIET gewoon

[ Bericht 8% gewijzigd door Proxima-Centauri op 19-04-2004 19:50:16 ]
- The time you enjoy wasting, is not wasted time -
pi_18543419
quote:
Dat gaat wel erg ver. Is ze echt zo onzeker? Jaloezie is geen teken van liefde ofzoiets hoor, pure onzekerheid over de relatie. Vaak is de persoon inderdaad bang dat je een 'betere' tegenkomt, wat dat ook moge betekenen.

Mijn vriendin heeft er soms een beetje last van (althans, last...). Dan doet ze net of ze een geintje maakt en zegt dat ik die en die wel erg leuk vond en stond te flirten. Dit alles kortstondig en als een soort geintje, ze weet zelf dat het niet waar is. Het lijkt een soort excuus om op dat moment een bevestiging te krijgen van het feit dat ik van háár houd. Af en toe best schattig.

Ik heb eigenlijk nooit het gevoel dat mijn vriendin ervan door gaat met een ander, waarom zou ze. Maar als jaloezie ooit serieuze (opdringerige) vormen aanneemt is het zaak om zo snel mogelijk hardnekkig in te grijpen, d.w.z. duidelijk maken dat afdwingen niet aan de orde is. Dat is mijn mening tenminste.

Dit geldt voor alle gevallen: ga eens praten met hem/haar, en leg de nadruk niet op het feit dat het jou irriteert, maar op dat het onnodig is. Dat wil nogal eens helpen enzo.

Succes.

[ Bericht 1% gewijzigd door heiden6 op 19-04-2004 19:42:46 (onduidelijkheid enzo) ]
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_18544551
TS je bent niet de enige hoor, mijn meisje is precies zo.
Gewoon doen alsof je vrouwelijke vrienden lesbo zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door piet_pelle op 19-04-2004 20:23:53 (typo) ]
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  maandag 19 april 2004 @ 20:26:48 #26
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_18544674
quote:
Op maandag 19 april 2004 19:40 schreef Proxima-Centauri het volgende:
Ik kreeg ooit eens een sms-je van een vriendin van me die me nogal nauw aan het hart lag (niet verliefd op ofzo!) en dat wist ze en ze heeft m'n gsm uit m'n pollen gerukt en naar dat meisje gebeld en gezegd als ze me nog eens zou sms'en ze de politie op haar af zou sturen.
Op zich kan ik nog best begrip opbrengen voor jaloezie, als er maar gewoon te praten valt, hier zou ik dus écht niet tegen kunnen!
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_18544758
quote:
Op maandag 19 april 2004 20:23 schreef piet_pelle het volgende:
TS je bent niet de enige hoor, mijn meisje is precies zo.
Gewoon doen alsof je vrouwelijke vrienden lesbo zijn.
Goed idee. Dan blijft het wel stil enzo. Stopl je effe een beetje gein in de disccussie enzo.
  maandag 19 april 2004 @ 20:31:53 #28
66325 Sann_e
Vliegende Koe
pi_18544839
Ik ben zlef zo iemadn als je vriendin, en als ik jou was zou ik maar blij zijn, want dat betekdn dat ze heel erg gek opje is, en juist heel bang om je kijt te raken. Die jaloezie komt van onzekerheid, en jij bent degene die haar daar vanaf kan helpen ]
succes!
rasechte trut
pi_18545059
Hmm ik ben ook wel jaloers maar zo erg toch ook weer niet hoor, dit is weer net iets TE
pi_18545432
quote:
Op maandag 19 april 2004 20:31 schreef Sann_e het volgende:
Ik ben zlef zo iemadn als je vriendin, en als ik jou was zou ik maar blij zijn, want dat betekdn dat ze heel erg gek opje is, en juist heel bang om je kijt te raken. Die jaloezie komt van onzekerheid, en jij bent degene die haar daar vanaf kan helpen ]
succes!
Dat doe ik ook wel hoor, en ik ben ook gek op haar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')