word je daar niet strontziek van? Ik zou dat echt niet kunnen hebben als mijn vriend zich zo zou gedragenquote:Op maandag 19 april 2004 14:41 schreef z28camaro het volgende:
Tja, ik heb een vriendin die al boos word als ik het over een vrouwelijke huisgenoot van 5 jaar geleden heb (wilt zelfs dat ik een kadootje dat ik van haar heb gehad, weggooi) en zelfs jaloers is als ik met collegas een biertje ga drinken.
hmm dat is wel heel extreem.quote:Op maandag 19 april 2004 14:41 schreef z28camaro het volgende:
Tja, ik heb een vriendin die al boos word als ik het over een vrouwelijke huisgenoot van 5 jaar geleden heb (wilt zelfs dat ik een kadootje dat ik van haar heb gehad, weggooi) en zelfs jaloers is als ik met collegas een biertje ga drinken.
Dan stelt dat van jou toch niks voorquote:Op maandag 19 april 2004 14:43 schreef Katana het volgende:
[..]
hmm dat is wel heel extreem.
Hoe reageer jij dan?
STELTquote:Op maandag 19 april 2004 14:44 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Dan steld dat van jou toch niks voor
Ja dat is inderdaad irritant.. gewoon stoppen met verantwoorden... is ook niet nodig in een goede relatie.. Gewoon een keertje is ook niet erg.. maar dan zal het meer uit belangstelling moeten zijn...quote:Op maandag 19 april 2004 14:50 schreef Katana het volgende:
Mja .. als er tijdens uitgaan een jongen met haar komt praten heb ik ook wel van : Okee.. maar ik weet toch dat ik me geen zorgen hoef te maken.
Maar als zij jaloers is moet ik altijd alles weer helemaal uit gaan leggen , waarom ze niet jaloers hoeft te zijn .. wat een desbtreffend meisje wilde.. waarom ze smste enz.
Daar wordt ik een beetje kriechel van.
Hier heeft mijn vriendin ook 'last' vanquote:Op maandag 19 april 2004 14:50 schreef Katana het volgende:
Mja .. als er tijdens uitgaan een jongen met haar komt praten heb ik ook wel van : Okee.. maar ik weet toch dat ik me geen zorgen hoef te maken.
Maar als zij jaloers is moet ik altijd alles weer helemaal uit gaan leggen , waarom ze niet jaloers hoeft te zijn .. wat een desbtreffend meisje wilde.. waarom ze smste enz.
Daar wordt ik een beetje kriechel van.
Als het blijft overheersen dan moet je er mee stoppen..quote:Op maandag 19 april 2004 15:07 schreef _DeMoN_ het volgende:
Maar nee... vorige week weer iets heel irritants meegemaakt...
Echt zo vervelend... gelukkig is de 'ruzie' nu een beetje gesust, maar ik weet gewoon dat ze er nog precies hetzelfde over denkt...
Karakter eigenschappen die zuigen.., zuigen:/
Ja dat heb ik ook.. jaloers zijn is een nutteloze tijdsbesteding.. je kan inderdaad beter verliefd zijnquote:Op maandag 19 april 2004 16:27 schreef linsjuh het volgende:
Trots, en zonder dubbele gevoelens ben ik nog elke dag verliefd op mijn lieverd![]()
Dat gaat wel erg ver. Is ze echt zo onzeker? Jaloezie is geen teken van liefde ofzoiets hoor, pure onzekerheid over de relatie. Vaak is de persoon inderdaad bang dat je een 'betere' tegenkomt, wat dat ook moge betekenen.quote:Op maandag 19 april 2004 14:41 schreef z28camaro het volgende:
Op zich kan ik nog best begrip opbrengen voor jaloezie, als er maar gewoon te praten valt, hier zou ik dus écht niet tegen kunnen!quote:Op maandag 19 april 2004 19:40 schreef Proxima-Centauri het volgende:
Ik kreeg ooit eens een sms-je van een vriendin van me die me nogal nauw aan het hart lag (niet verliefd op ofzo!) en dat wist ze en ze heeft m'n gsm uit m'n pollen gerukt en naar dat meisje gebeld en gezegd als ze me nog eens zou sms'en ze de politie op haar af zou sturen.
Goed idee.quote:Op maandag 19 april 2004 20:23 schreef piet_pelle het volgende:
TS je bent niet de enige hoor, mijn meisje is precies zo.
Gewoon doen alsof je vrouwelijke vrienden lesbo zijn.
Dat doe ik ook wel hoor, en ik ben ook gek op haarquote:Op maandag 19 april 2004 20:31 schreef Sann_e het volgende:
Ik ben zlef zo iemadn als je vriendin, en als ik jou was zou ik maar blij zijn, want dat betekdn dat ze heel erg gek opje is, en juist heel bang om je kijt te raken. Die jaloezie komt van onzekerheid, en jij bent degene die haar daar vanaf kan helpen]
succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |