waarom maken ze dan geen negende divisie? moet makkelijk kunnen denk ik.quote:Op maandag 3 mei 2004 13:01 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Een team moet 8 weken oid zonder login zijn, wil ie een nieuwe eigenaar krijgen, daarnaast melden veel mensen zich aan, maar hebben ze na de lange wachttijd geen zin meer...
Dit houdt voor de rest dus nog een langere wachttijd in!!
Daar zijn ze erg voorzichtig mee...quote:Op maandag 3 mei 2004 16:38 schreef forza22 het volgende:
[..]
waarom maken ze dan geen negende divisie? moet makkelijk kunnen denk ik.
Een team kan pas opnieuw een user krijgen zodra hij in de 7de of 8ste divisie komt. Het zou een beetje zinloos om een nieuw team in de 2de te laten beginnen. Dus die teams zakken langzaam uit het klassement, en worden vanzelf wel weer gevuld zodra ze bij de 7de aankomen...quote:Op maandag 3 mei 2004 17:27 schreef Frutsel het volgende:
hoezo lang wachten?
Ik heb het over zeker twee seizoenen dat die teams al geen reet uitvreten en met 0 punten eindigen. ( tel ff de onderlinge scores niet mee) 2 seizoenen, lijkt me langer dan 8 weken...
Ik vraag me nu iets af.. Je hebt 3 Walk Over teams in je league, die alle 3 geen eigenaar meer hebben (line-up reset op de teams). Deze blijven dus in principe het hele seizoen WO spelen tot ze gedegradeerd zijn naar VII en team gewisseld kan worden..quote:Op maandag 3 mei 2004 17:27 schreef Frutsel het volgende:
hoezo lang wachten?
Ik heb het over zeker twee seizoenen dat die teams al geen reet uitvreten en met 0 punten eindigen. ( tel ff de onderlinge scores niet mee) 2 seizoenen, lijkt me langer dan 8 weken...
Hoef je daar geen kwalificatie voor te spelen?quote:Op maandag 3 mei 2004 16:29 schreef Neede-Radicals het volgende:
En hopla,weer gewonnen met een PIC. 9 wedstrijden - 27 punten. Volgende week tegen de nr 2 (24 punten) . Mn teamgeest is nu Paradijs op Aarde dus bij winst is de 4e divisie aardig in zicht!
Niet als je genoeg punten haalt...quote:Op maandag 3 mei 2004 19:15 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Hoef je daar geen kwalificatie voor te spelen?
2 was vol, moet nieuwe komen denk ik ?quote:Op maandag 3 mei 2004 22:19 schreef nicomart het volgende:
waar is het fokcup-topic gebleven enzo??
-edit- laat maar, te laatquote:Op maandag 3 mei 2004 22:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
2 was vol, moet nieuwe komen denk ik ?
ja stom had zelf de laatste post in dat topicquote:Op maandag 3 mei 2004 22:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
2 was vol, moet nieuwe komen denk ik ?
nicomart, ga je voor 3 rondes een nieuw topic aanmaken???quote:Op maandag 3 mei 2004 22:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja stom had zelf de laatste post in dat topic
nu een nieuwe gemaakt. Vind het afzonderlijk toch wel makkelijk dan hier alles door elkaar heen.. En voor volgend jaar hebben we dan toch weer een fokcup-topic nodig
ach nou is tie eralquote:Op maandag 3 mei 2004 22:42 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nicomart, ga je voor 3 rondes een nieuw topic aanmaken???
wordt vrij leeg topic![]()
Gewoon een zooi online mensen uitdagen die nog geen oefenwedstrijd hebben... Dan heb je er zo 1...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:46 schreef sir_dalord het volgende:
verdomme, nog steeds geen oefenwedstrijd, ben weer veels te laat natuurlijk...
iemand nog geen oefenpot woensdag???
oy, ga jij eens snel terug naar ET!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:50 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Gewoon een zooi online mensen uitdagen die nog geen oefenwedstrijd hebben... Dan heb je er zo 1...
Heb ik ook nog wel eens gedaan op dinsdag. Mij is het altijd gelukt!!
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
oy, ga jij eens snel terug naar ET!
"risken" hé!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:05 schreef SuperWeber het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |