abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 mei 2004 @ 11:17:00 #151
43497 Afunados
Get Therapy
pi_18899905
Ook voor jullie wat transfernieuws

MVV haalt Peppinck en wil Stefan Jansen
Roel Wiche
Voetbal - Fabian Peppinck tekent vandaag een driejarige verbintenis bij MVV. De 26-jarige verdediger staat nu nog onder contract bij RKC Waalwijk, waar hij in vier jaar nooit echt wist door te breken.

De Maastrichtse eerstedivisionist heeft Peppinck, die zijn opleiding bij NEC genoot, al medisch goedgekeurd. De nieuwe trainer Andries Jonker is gecharmeerd van Peppinck omdat die op meerdere plaatsen inzetbaar is.

MVV is ook nog op jacht naar een makkelijk scorende spits naast talent Fabio Caracciolo. De club heeft zich gemeld voor Stefan Jansen (FC Den Bosch) en Houssain Ouhsaine (Volendam).

Stefan Jansen bevestigt dat MVV voor hem in de markt is. De huidige topscorer van de eerste divisie (23 doelpunten) wil echter pas na afloop van het seizoen een besluit nemen. De 32-jarige aanvaller mag weg bij Den Bosch en is in beeld bij veel Nederlandse clubs. ,,Ik wacht tot na de nacompetitie. Als we promoveren, kan ik misschien toch in Den Bosch blijven. Maar ik geef toe dat ik gecharmeerd ben van de interesse van MVV. Het is een mooie club met historie en ambitie.''

Houssain Ouhsaine (24) zou, volgens goed ingelichte bronnen in Volendam, een serieuze kandidaat zijn voor MVV. De Marokkaanse aanvaller speelde ruim honderd wedstrijden voor de club uit het palingdorp en scoorde 29 doelpunten. Hij is aan het eind van het seizoen transfervrij. MVV-manager John Vrancken wil niet reageren op welk transfernieuws dan ook. ,,We zeggen pas iets als de handtekeningen op papier staan.''

Reservekeeper Tom Muyters zal wellicht uit De Geusselt vertrekken. Hij kan op amateurbasis blijven, maar zoekt een nieuwe club. MVV wil een nieuwe doelman aantrekken die de concurrentie met Danny Wintjens moet aangaan. Gino Coutinho (tweede doelman NAC, eigendom van PSV) zou in Maastricht 'aangeboden' zijn, maar MVV speurt verder naar andere kandidaten.

MVV-middenvelder Ralph van Dooren, die geen nieuw contract krijgt, gaat deze week testen bij FC Den Bosch. De Brabanders hebben nog steeds interesse in Davey Heymans, maar die lijkt terug te keren naar België. Fusieclub KVSK United, promotiekandidaat in de derde nationale, wil de aanvaller graag inlijven.

Veel plezier met Ralph, hopelijk zijn de cafe's en coffeeshops goed vertoeven in Den Bosch
pi_18899993
Misschien dat de coffeeshops geld bij elkaar lappen en z'n salaris voor hun rekening nemen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 5 mei 2004 @ 12:42:35 #153
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_18901957
En Mitchell Pique naar Cambuur

klasse jongens,zomaar een betaalbare goede speler laten lopen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_18902010
Ik had Pique al er bij gezet voor komend seizoen eigenlijk. Ik zou zo gauw ook niet een betaalbaar alternatief weten voor de linksbackpositie.

Maar ons aller Fred zal vast nog wel een reserve van MVV of VVV weten die linksback kan spelen. Van mij mag Fred nu echt opkrassen. Volgens mij is vooral hij degene die z'n zakken zit te vullen daar in De Vliert.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 5 mei 2004 @ 12:53:45 #155
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_18902220
Kunnen we binnenkort onze lijst " Die was ons shirt niet waard" verder uitbreiden.....
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
  woensdag 5 mei 2004 @ 12:53:57 #156
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_18902226
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 12:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik had Pique al er bij gezet voor komend seizoen eigenlijk. Ik zou zo gauw ook niet een betaalbaar alternatief weten voor de linksbackpositie.

Maar ons aller Fred zal vast nog wel een reserve van MVV of VVV weten die linksback kan spelen. Van mij mag Fred nu echt opkrassen. Volgens mij is vooral hij degene die z'n zakken zit te vullen daar in De Vliert.
Waarom zo weinig vertrouwen in Fred? Ik vind dat ie rustig, vol vertrouwen en met een FCDH-hart overkomt. Je moet niet vergeten dat DB op sterven na dood was, dat zal hij nooit nogmaals laten gebeuren.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 5 mei 2004 @ 12:54:48 #157
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_18902247
Ik hoorde in de wandelgangen dat FC volgend jaar Huntelaar wil gaan huren.

Zal wel weer niks van waar zijn maar als het zo is....
  woensdag 5 mei 2004 @ 12:56:54 #158
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_18902294
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 12:54 schreef LadyFCDB het volgende:
foutje
wat je zegt ben je zelf?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 5 mei 2004 @ 12:58:10 #159
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_18902319
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 12:56 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

wat je zegt ben je zelf?
Hey wijsneus.... ik heb mijn foutje alweer hersteld hoor.
  woensdag 5 mei 2004 @ 12:58:27 #160
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_18902325
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 12:54 schreef LadyFCDB het volgende:
Ik hoorde in de wandelgangen dat FC volgend jaar Huntelaar wil gaan huren.

Zal wel weer niks van waar zijn maar als het zo is....
Als FCDB promoveert, is die kans best aanwezig denk ik. Ik denk dat PSV hem volgend jaar wel in de HCE wil hebben spelen.
Wat een vrouw!
spits!
pi_18902461
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 12:53 schreef LadyFCDB het volgende:
Kunnen we binnenkort onze lijst " Die was ons shirt niet waard" verder uitbreiden.....

Zet Gijs Cales en die Ralph van Dooren er maar alvast bij.
pi_18902495
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 12:53 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Waarom zo weinig vertrouwen in Fred? Ik vind dat ie rustig, vol vertrouwen en met een FCDH-hart overkomt. Je moet niet vergeten dat DB op sterven na dood was, dat zal hij nooit nogmaals laten gebeuren.
FCDH-hart?

Fred heeft z´n kans gehad. Dat hij de oudere en duurdere spelers laat gaan omdat ze versleten zijn kan ik begrijpen, maar er moeten wel waardige vervangers komen. Fred wilde binnen drie jaar toch een waardige Eredivisieclub zijn? Dat doe je niet met spelers als Cales en Van Dooren....

Ik snap ook niet waarom Pique niet komt. Als Cambuur hem kan betalen, kunnen wij dat zeker en we zoeken nog een linksback want ik heb weinig trek in een heel jaar Daniel Hensen of Jan Burg op die plek.
  woensdag 5 mei 2004 @ 13:30:42 #163
12715 Reanimatie.com
Peter's boksbal
pi_18903062
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 13:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

FCDH-hart?

Fred heeft z´n kans gehad. Dat hij de oudere en duurdere spelers laat gaan omdat ze versleten zijn kan ik begrijpen, maar er moeten wel waardige vervangers komen. Fred wilde binnen drie jaar toch een waardige Eredivisieclub zijn? Dat doe je niet met spelers als Cales en Van Dooren....
want wat vind ik het triest dat je constant vd Hoorn loopt af te zeiken, je baseert het namelijk op NIETS. Zeg me eens eerlijk; hoe stond je tegenover de komst van Jansen? Volgens mij ben jij er ook zo een die Jansen pas is gaan waarderen halverwege dit seizoen.
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_18903619
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 13:30 schreef Reanimatie.com het volgende:

[..]

want wat vind ik het triest dat je constant vd Hoorn loopt af te zeiken, je baseert het namelijk op NIETS. Zeg me eens eerlijk; hoe stond je tegenover de komst van Jansen? Volgens mij ben jij er ook zo een die Jansen pas is gaan waarderen halverwege dit seizoen.
Tegenover de komst van Jansen stond ik positief. Jansen had al bewezen te kunnen scoren in de GGD, dat kan van Cales niet gezegd worden eigenlijk. Ik ben geen fan van Jansen, begrijp zelfs wel dat hij wegmoet (oud en hij wordt niet meer beter), maar dan moet er wel iets gelijkwaardigs of iets beters voor terugkomen vind ik. Powel doet het erg slecht de laatste weken en speelt zonder inzet en Derk Schut is nog jong dus die zal niet een heel seizoen constant presteren waarschijnlijk. Dus het liefst zie ik dat v/d Hoorn er nog een goalgetter bij haalt. Hoe je ook over Jansen denkt, hij schiet er wel 25 in in een seizoen en dat doen niet veel spitsen hem na.
  woensdag 5 mei 2004 @ 14:23:48 #165
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_18904464
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 13:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Tegenover de komst van Jansen stond ik positief. Jansen had al bewezen te kunnen scoren in de GGD, dat kan van Cales niet gezegd worden eigenlijk. Ik ben geen fan van Jansen, begrijp zelfs wel dat hij wegmoet (oud en hij wordt niet meer beter), maar dan moet er wel iets gelijkwaardigs of iets beters voor terugkomen vind ik. Powel doet het erg slecht de laatste weken en speelt zonder inzet en Derk Schut is nog jong dus die zal niet een heel seizoen constant presteren waarschijnlijk. Dus het liefst zie ik dat v/d Hoorn er nog een goalgetter bij haalt. Hoe je ook over Jansen denkt, hij schiet er wel 25 in in een seizoen en dat doen niet veel spitsen hem na.
Cales komt niet voor de spits maar als linksbuiten. Daar hebben we nu helemaal niks van Biekman kan alleen hard rennen en hoog springen en Biyadat is een linkshalf. In de spits kunnen zowel Koen als Powel en Schut spelen.
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 5 mei 2004 @ 14:26:15 #166
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_18904520
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 14:23 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Cales komt niet voor de spits maar als linksbuiten. Daar hebben we nu helemaal niks van Biekman kan alleen hard rennen en hoog springen en Biyadat is een linkshalf. In de spits kunnen zowel Koen als Powel en Schut spelen.
Dus vrij vertaald betekent dat dat we maar 1 fatsoenlijke spits hebben,vd Laak
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_18904671
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 14:23 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Wie gaat er rechtsbuiten spelen dan? Ik hoorde v/d Hoorn iets zeggen van Cales is niet alleen linkerspits, maar hij sleurt door de hele voorhoede heen. Vandaar mijn vermoeden....

Over Biekman ben ik het met je eens. Dat hard rennen doet hij ook maar 2x per wedstrijd en hij wint wel kopduels maar erg effectief is het allemaal niet. Hij kan ook alleen maar een bal doorkoppen heb ik het idee.
  woensdag 5 mei 2004 @ 14:40:28 #168
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_18904851
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 14:26 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Dus vrij vertaald betekent dat dat we maar 1 fatsoenlijke spits hebben,vd Laak
Ja.
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 5 mei 2004 @ 14:41:05 #169
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_18904867
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 14:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wie gaat er rechtsbuiten spelen dan? Ik hoorde v/d Hoorn iets zeggen van Cales is niet alleen linkerspits, maar hij sleurt door de hele voorhoede heen. Vandaar mijn vermoeden....

Over Biekman ben ik het met je eens. Dat hard rennen doet hij ook maar 2x per wedstrijd en hij wint wel kopduels maar erg effectief is het allemaal niet. Hij kan ook alleen maar een bal doorkoppen heb ik het idee.
Daar zal nog wel iemand nieuws voor komen. Kolk? Biko?
Wat een vrouw!
spits!
pi_18908554
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 14:41 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Daar zal nog wel iemand nieuws voor komen. Kolk? Biko?
Santi Kolk: "FC Den Bosch is geen optie"

Peppinck (oud-OJC! ) snap ik trouwens niet helemaal (of beter gezegd; helemaal niet). Fred wilde die ook hebben (vertelde ie op Boschtion), maar Peppinck wilde niet naar FC. Ok, als ie wil blijven hopen op een vaste plaats bij RKC kan ik me er nog wel in vinden... maar nu gaat ie ineens naar MVV!!
pi_18908658
Biko weer terug ja, na zijn succesvolle uitje naar RKC Waalwijk

Volgens mij wil Peppinck best voor de FC spelen, als hij maar betaald krijgt wat hij wil. Met Zwolle kwam hij er ook al niet uit en nu gaat hij inderdaad naar MVV. Beetje vaag, maar zo'n geweldenaar zal het wel niet zijn als hij in een paar jaar RKC niet verder is gekomen dan een handjevol wedstrijden.

Kolk heeft het na een paar geslaagde acties ook weer hoog in zijn bol. Van mij mag hij blijven bij de FC, graag zelfs, maar als hij zelf niet wil dan houdt het op. Ik ben benieuwd bij welke topclub Kolk een dezer dagen gaat tekenen.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 00:13:35 #172
25947 flaphead
twisted shit.
pi_18968277
dat wordt dus spannend volgende week.
en Buijs janken met zn gele kaart. das weer mooi meegenomen.
FCDB wel genaaid dat de scheids Excelsior een vrije trap geeft zeg...
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
pi_18968372
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 00:13 schreef flaphead het volgende:
dat wordt dus spannend volgende week.
en Buijs janken met zn gele kaart. das weer mooi meegenomen.
FCDB wel genaaid dat de scheids Excelsior een vrije trap geeft zeg...
Anders waren ze genaait met dat domme tijdrekken van de keeper..

toch?
  zaterdag 8 mei 2004 @ 00:25:12 #174
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_18968515
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 00:18 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

Anders waren ze genaait met dat domme tijdrekken van de keeper..

toch?
Klopt het dat Excelsior een vrije trap kreeg vanwege tijdrekken van de keeper? In dat geval is dat belachelijk,gewoon een gele voor de keeper en klaar

Wat is dit zuur

Kampioenschap
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_18968659
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 00:25 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Klopt het dat Excelsior een vrije trap kreeg vanwege tijdrekken van de keeper? In dat geval is dat belachelijk,gewoon een gele voor de keeper en klaar

Wat is dit zuur

Kampioenschap
Keeper kreeg volgens mij geen geel, maar dat weet ik niet zeker..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')