Excelsior schijt nu al in haar broek.
Bron
www.vi.nlBullshit, als excelsior zelf gewoon wint, is er niks aan de hand.
Het zou erger zijn als excelsior helmond zou omkopen
Van Stee: 'Helmond Sport is omgekocht'
14/5/2004 14:46
Excelsior kan met een zege de titel in de Gouden Gids Divisie grijpen. Maar de Rotterdamse formatie zal het in De Braak extra zwaar krijgen. Voor trainer Henk van Stee staat het vast: Helmond Sport is omgekocht.
FC Den Bosch heeft de kans op de titel in Gouden Gids Divisie niet in eigen hand. De Brabanders zijn afhankelijk van het resultaat van het duel Helmond Sport-Excelsior. Alleen bij puntverlies van de Rotterdammers komt FC Den Bosch nog in aanmerking voor de titel.
En daarom is de Bossche ploeg gebaat bij een sterk optreden van Helmond Sport dat zich voorbereidt op de nacompetitie. Volgens Henk van Stee heeft FC Den Bosch 'enorme bedragen' geboden aan Helmond om Excelsior het extra zwaar te maken.
Van Stee heeft de verhalen uit voor hem betrouwbare bronnen vernomen. De Excelsior-coach heeft geen stappen ondernomen. 'Wat moet ik er mee? Ik ga me daar verder niet mee bezig houden. Het belangrijkste is dat we zelf winnen', zegt hij in het Rotterdams Dagblad.
Helmond-trainer Jan van Dijk wijst de beschuldigingen uit het Rotterdamse kamp van de hand. 'Elk woord dat je eraan besteedt, is er een te veel ', zegt de vertrekkende coach. 'Wij hebben zóveel argumenten om gewoon zelf te willen winnen.'
Hoewel Van Stee geen klacht heeft ingediend kan de KNVB een onderzoek instellen. De aanklager zal actie ondernemen als er voldoende aanleiding is aan te nemen dat het sportieve verloop van de competitie in het geding is.