abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 mei 2004 @ 17:52:29 #251
43497 Afunados
Get Therapy
pi_19104895
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 17:47 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

bagger?
Geen discipline, half alcoholist en junk. Ooit groot talent, maar is er nooit uitgekomen(heeft zeker kwaliteiten). Als jullie trainer hebben die veel discipline eist, weet ik bijna zeker dat hij binnen een paar weken/maanden in het tweede speelt..
  donderdag 13 mei 2004 @ 17:53:30 #252
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_19104919
Ach ja,hij komt op amateurbasis,zo blij is ie dat ie bij ons mag komen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_19105002
pi_19105100
Ik ben trouwens alvast bezig met een nieuwe openingspost, en bij het kopieren van die van dit topic kwam ik deze zin tegen: '...en met een zeer talentvol 1e elftal zullen we in de na-competitie gaan strijden om een plaats in de eredivisie!'. Nog geen maand geleden geopend, en toch zijn we nu alweer zo goed opgeklommen dat we tot de laatste speeldag voor het kampioenschap strijden!
  donderdag 13 mei 2004 @ 20:37:31 #255
25947 flaphead
twisted shit.
pi_19107198
geen stadion/teletekst/tv/radio-mogelijkheid voor mij vrijdagavond GRR, dat zul je net zien
dus dat wordt ff aanmelden voor een sms-dienst voor FCDB én Excelsior, dan moet het maar op die manier. erg zuur maarja.
maar ik zou tenminste wel meteen vanuit mn afspraak in het centrum kunnen gaan feesten...
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
pi_19107618
Maar goed dat we helemaal klaar zijn voor de Eredivisie met die topaankopen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 13 mei 2004 @ 22:10:28 #257
12715 Reanimatie.com
Peter's boksbal
pi_19109693
de volgende ochtend moet ik gewoon om 08:00 in Beek-Ubbergen starten om 40 km te lopen, waarschijnlijk met kater. Of van de overwinning, of van de deceptie. Maar dan hebben we altijd nog de nacompetitie .....

Op basis van de huidige stand is dit tegen Vitesse, de Graafschap en Heracles Almelo.

Dit gaat Vitesse nooit redden ...
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_19109730
Best lastige poule die poule waar we volgens de huidige stand in terecht komen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_19112684

* Yeahinho heeft weer een shake-aanval...

Zo maar es naar bed, hopelijk kom ik snel in slaap!
pi_19112725
Wat een superseizoen is het eigenlijk achteraf geweest!

Vele malen zijn we afgeschreven voor de titel, het was elke week kut en bagger volgens de fans, we hebben staan balen en juichen op de tribunes, en dan tot slot tot de laatste competitiedag meedoen voor de titel!

En nu op naar volgend jaar waarin we degradatie gaan afwenden .
  vrijdag 14 mei 2004 @ 00:22:52 #261
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_19112934
Beste Bosschenaren, aangezien ik morgen moet werken en ik morgenochtend waarschijnlijk geen internetmogelijkheid heb, wil ik jullie bij deze een mooie wedstrijd wensen en succes op weg naar misschien wel de titel. We zien morgenavond wel hoe het gelopen is
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_19113000
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen tegen jou, maar ik gun het je eerlijk gezegd gewoon voor geen meter! Jou persoonlijk wel, maar ik vind dat een club met misschien een paar honderd echte supporters het niet verdiend kampioen te worden....

Bedankt voor je succes, jullie ook. Nouja, een heel klein beetje dan... (ik meen er dus echt helemaal niks van! ). We zullen morgen inderdaad zien!
  vrijdag 14 mei 2004 @ 00:29:06 #263
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_19113039
Zou ook graag zien dat het anders was qua supporters maar dat zit er gewoon niet in op deze manier. Toch bedankt
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_19116079
Heya Den Bosch!

fuck wat zit ik te shaken voor m'n pc...

Nog even een paar uurtjes werken en dan gaan we aftellen!
  vrijdag 14 mei 2004 @ 10:19:56 #265
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_19117090
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 09:28 schreef Yeahinho het volgende:
Heya Den Bosch!

fuck wat zit ik te shaken voor m'n pc...

Nog even een paar uurtjes werken en dan gaan we aftellen!
krijg er ook steeds meer last van! De spanning stijgt met de minuut.......
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_19119572
Ik ben er vanavond ook bij

Tot nu toe wijst helaas alles er op dat fc den bosch het op 1 of andere manier het niet mag worden..

Maar hopelijk is vanavond de ommekeer..

Spanning stijgt.....
  vrijdag 14 mei 2004 @ 15:37:25 #267
25947 flaphead
twisted shit.
pi_19126023
hier ook al zenuwen... over iets meer dan 6 uur weten we het..
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
  vrijdag 14 mei 2004 @ 15:39:56 #268
17750 alkaholic63
Geniet, maar FOK met mate
pi_19126100
Excelsior schijt nu al in haar broek.
Bron www.vi.nl

Bullshit, als excelsior zelf gewoon wint, is er niks aan de hand.
Het zou erger zijn als excelsior helmond zou omkopen

Van Stee: 'Helmond Sport is omgekocht'

14/5/2004 14:46

Excelsior kan met een zege de titel in de Gouden Gids Divisie grijpen. Maar de Rotterdamse formatie zal het in De Braak extra zwaar krijgen. Voor trainer Henk van Stee staat het vast: Helmond Sport is omgekocht.
FC Den Bosch heeft de kans op de titel in Gouden Gids Divisie niet in eigen hand. De Brabanders zijn afhankelijk van het resultaat van het duel Helmond Sport-Excelsior. Alleen bij puntverlies van de Rotterdammers komt FC Den Bosch nog in aanmerking voor de titel.
En daarom is de Bossche ploeg gebaat bij een sterk optreden van Helmond Sport dat zich voorbereidt op de nacompetitie. Volgens Henk van Stee heeft FC Den Bosch 'enorme bedragen' geboden aan Helmond om Excelsior het extra zwaar te maken.
Van Stee heeft de verhalen uit voor hem betrouwbare bronnen vernomen. De Excelsior-coach heeft geen stappen ondernomen. 'Wat moet ik er mee? Ik ga me daar verder niet mee bezig houden. Het belangrijkste is dat we zelf winnen', zegt hij in het Rotterdams Dagblad.
Helmond-trainer Jan van Dijk wijst de beschuldigingen uit het Rotterdamse kamp van de hand. 'Elk woord dat je eraan besteedt, is er een te veel ', zegt de vertrekkende coach. 'Wij hebben zóveel argumenten om gewoon zelf te willen winnen.'
Hoewel Van Stee geen klacht heeft ingediend kan de KNVB een onderzoek instellen. De aanklager zal actie ondernemen als er voldoende aanleiding is aan te nemen dat het sportieve verloop van de competitie in het geding is.
Dip me in chocolate and throw me to the lesbians
  vrijdag 14 mei 2004 @ 15:45:20 #269
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_19126258
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 15:39 schreef alkaholic63 het volgende:
Excelsior schijt nu al in haar broek.
Bron www.vi.nl

Bullshit, als excelsior zelf gewoon wint, is er niks aan de hand.
Het zou erger zijn als excelsior helmond zou omkopen

Van Stee: 'Helmond Sport is omgekocht'

14/5/2004 14:46

Excelsior kan met een zege de titel in de Gouden Gids Divisie grijpen. Maar de Rotterdamse formatie zal het in De Braak extra zwaar krijgen. Voor trainer Henk van Stee staat het vast: Helmond Sport is omgekocht.
FC Den Bosch heeft de kans op de titel in Gouden Gids Divisie niet in eigen hand. De Brabanders zijn afhankelijk van het resultaat van het duel Helmond Sport-Excelsior. Alleen bij puntverlies van de Rotterdammers komt FC Den Bosch nog in aanmerking voor de titel.
En daarom is de Bossche ploeg gebaat bij een sterk optreden van Helmond Sport dat zich voorbereidt op de nacompetitie. Volgens Henk van Stee heeft FC Den Bosch 'enorme bedragen' geboden aan Helmond om Excelsior het extra zwaar te maken.
Van Stee heeft de verhalen uit voor hem betrouwbare bronnen vernomen. De Excelsior-coach heeft geen stappen ondernomen. 'Wat moet ik er mee? Ik ga me daar verder niet mee bezig houden. Het belangrijkste is dat we zelf winnen', zegt hij in het Rotterdams Dagblad.
Helmond-trainer Jan van Dijk wijst de beschuldigingen uit het Rotterdamse kamp van de hand. 'Elk woord dat je eraan besteedt, is er een te veel ', zegt de vertrekkende coach. 'Wij hebben zóveel argumenten om gewoon zelf te willen winnen.'
Hoewel Van Stee geen klacht heeft ingediend kan de KNVB een onderzoek instellen. De aanklager zal actie ondernemen als er voldoende aanleiding is aan te nemen dat het sportieve verloop van de competitie in het geding is.
Wat een jankerd zeg.

"ENORME BEDRAGEN"

We hebben geen cent te makken
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 14 mei 2004 @ 15:49:08 #270
25947 flaphead
twisted shit.
pi_19126381
haha ik lees het ook nét op VI.nl. dat is echt te zielig voor woorden zeg, jezelf zo een beetje in gaan zitten dekken. triest figuur.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 15:53:23 #271
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_19126516
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 15:45 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Wat een jankerd zeg.

"ENORME BEDRAGEN"

We hebben geen cent te makken
Dat trouwens die eikel iets mag suggereren met de wedstrijden van Excelsior tegen ons en Fortuna nog zeer vers in mijn gedachte.....
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_19127064
KOMAAAAAAAAN DEEEEEEEEEN BOOOOOOOOSCH!!!!
  vrijdag 14 mei 2004 @ 16:14:09 #273
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_19127072
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 16:13 schreef Yeahinho het volgende:
KOMAAAAAAAAN DEEEEEEEEEN BOOOOOOOOSCH!!!!
Amen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 14 mei 2004 @ 16:19:08 #274
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_19127232
Good luck guys! Liever jullie dan die sattelietclub!
  vrijdag 14 mei 2004 @ 16:21:00 #275
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_19127283
vanavond krijgen we trouwens gesponserde blauw witte petjes van Bavaria. Met iets van Bosschenaren ofzo dr op. Wel leuk dacht ik zo...

en ja yeahinho ik weet het weer.....
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')