nee, zijn arm was al helemaal verminkt en hij hoefde prachtisch alleen door wat vlees heen.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:23 schreef capibar het volgende:
[..]
net alsof je met een aardappelschilmesje door je bot heen kan snijden, dat duurt minstens een week ofzo...
achso...quote:Op maandag 3 mei 2004 00:27 schreef rockstah het volgende:
[..]
nee, zijn arm was al helemaal verminkt en hij hoefde prachtisch alleen door wat vlees heen.
en ook zo'n gast die gewond raakte aan zijn hersens in een afgelegen plek. en toen moesten een paar doktors (er was daar geen ziekenhuis) met een handboor in zijn hersens gaan boren
Je hoeft trouwens niet te posten hoor....quote:Op maandag 3 mei 2004 00:22 schreef capibar het volgende:
[..]
ja, maar dat met z'n alle leuk lullen mag ook, maar als niemand iets zegt, ga ik maar wat zeggen, en er mogen best andere mensen meepraten (graag zelfs) maar die zijn er gewoonweg niet.
ik ben er inmiddels al achtergekomen dat op invoeren drukken vrijwillig isquote:Op maandag 3 mei 2004 07:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hoeft trouwens niet te posten hoor....
Gijs...quote:Op maandag 3 mei 2004 00:18 schreef gieling het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar een ander idee van een slowchat topics... Dit is trouwens al zovaak gezegt, jezus snappen jullie dan niks ofzo? Slowchat is waar je met z'n allen leuk over mee kan lullen, niet 2 gasten die over wat domme privé zaken lopen te zeiken.
Ik hoop dat het nu eindelijk eens doordringt
waar kom jij vandaanquote:Op maandag 3 mei 2004 14:18 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Gijs...![]()
Kut Alienquote:Op maandag 3 mei 2004 14:47 schreef capibar het volgende:
speelt iemand hier eigenlijk ET![]()
ET = Enemy Territory.quote:Op maandag 3 mei 2004 14:50 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Kut Alien
alf kijk ik altijd als ik niks te doen heb.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:38 schreef gieling het volgende:
[..]
Alf is lief
wie niet, hij si geweldigquote:Op maandag 3 mei 2004 16:18 schreef capibar het volgende:
[..]
alf kijk ik altijd als ik niks te doen heb.
noem me humorloos, maar soms kan ik om hem lachen![]()
terwijl amerikaanse humor toch meestal heel erg gaar is...quote:Op maandag 3 mei 2004 17:13 schreef gieling het volgende:
[..]
wie niet, hij si geweldig![]()
mwah Friends is leuk, Will & Grace is leuk, Dumb & Dumber, etcquote:Op maandag 3 mei 2004 20:26 schreef capibar het volgende:
[..]
terwijl amerikaanse humor toch meestal heel erg gaar is...
die is ook fantastischquote:Op maandag 3 mei 2004 20:48 schreef gieling het volgende:
tommy cooper![]()
![]()
Die werd hard uit/toe gelachen toen ie dood in elkaar zakte op het podium. Zo'n einde lijkt me heerlijk...quote:Op maandag 3 mei 2004 20:48 schreef gieling het volgende:
tommy cooper![]()
![]()
Ook de begrafenis van Graham Chapman (Monty Python) is een toppunt van Britse comedy met de speech van John Cleese waarin hij vaststelt dat zij de eersten waren die 'shit' op de Britse tv hadden gezegd. Vervolgens stelde hij dat hij de eerste was die 'fuck' zei bij een begrafenisrede. Nog nooit een hele zaal zo hard horen lachen bij een begrafenisquote:Op maandag 3 mei 2004 23:09 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Die werd hard uit/toe gelachen toen ie dood in elkaar zakte op het podium. Zo'n einde lijkt me heerlijk...
quote:Op maandag 3 mei 2004 23:23 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ook de begrafenis van Graham Chapman (Monty Python) is een toppunt van Britse comedy met de speech van John Cleese waarin hij vaststelt dat zij de eersten waren die 'shit' op de Britse tv hadden gezegd. Vervolgens stelde hij dat hij de eerste was die 'fuck' zei bij een begrafenisrede. Nog nooit een hele zaal zo hard horen lachen bij een begrafenis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |