Laten we het hopen van niet. Gefeliciteerd met EW trouwens...quote:Op maandag 19 april 2004 10:12 schreef DIGGER het volgende:
Zal toch niet zo zijn dat de beste voetballer ooit, geboren op dezelfde dag als ik, zal sterven op de geboortedag van m'n vrouw en dat op 43 jarige leeftijd?
www.doelpunten.com en www.wannahaves.nl staat ie geloof ik !quote:Op maandag 19 april 2004 08:27 schreef kooba het volgende:
Iemand een linkje naar het filmpje waar ie lekker aant warmlopen was en een kwartier lang een showtje weggaf toevallig?
Nopequote:Op maandag 19 april 2004 11:12 schreef SCH het volgende:
Ben ik nou de enige die bij dit bericht denkt: ach.......?
De voetballer Maradona is voor mij een absolute held en als ik zo'n bericht lees wordt ik daar oprecht verdrietig van. Dat hij als mens het leven van een superster niet aankon is diep tragisch, maar dat doet voor mij niets af aan de voetballer Maradonaquote:Op maandag 19 april 2004 11:12 schreef SCH het volgende:
Ben ik nou de enige die bij dit bericht denkt: ach.......?
Zo ist maar net, z'n priveleven maakt hem geen minder goeie voetballer dan ie was: 's werelds beste.quote:Op maandag 19 april 2004 11:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
De voetballer Maradona is voor mij een absolute held en als ik zo'n bericht lees wordt ik daar oprecht verdrietig van. Dat hij als mens het leven van een superster niet aankon is diep tragisch, maar dat doet voor mij niets af aan de voetballer Maradona
Ik wil ook niks afdoen aan dat gevoel hoor maar voor mij geldt dat absoluut niet. Ik heb nooit veel gehad met de voetballer Maradona, ik hou niet zo van die heldenverering op die manier en hij kon behoorlijk ballen - het is niet het soort voetballer dat mijn handen op elkaar krijgt en daarbij komt nog eens dat hele gedonder er om heen, iemand die de roem helemaal niet aan kan. Uiteindelijk zullen de media wel weer de schuld krijgen van zijn dood.quote:Op maandag 19 april 2004 11:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
De voetballer Maradona is voor mij een absolute held en als ik zo'n bericht lees wordt ik daar oprecht verdrietig van. Dat hij als mens het leven van een superster niet aankon is diep tragisch, maar dat doet voor mij niets af aan de voetballer Maradona
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |