ik denk Joenaquote:Op maandag 19 april 2004 08:16 schreef Stranger het volgende:
Gefeliciteerd!
Hoe spreek je die naam uit?
[off-topic] Hmm, heeft ze zich te druk gemaakt vanwege die #@$*^% op haar werk? Beterschap Belana! [/offtopic]quote:Op maandag 19 april 2004 08:30 schreef Kbot2000 het volgende:
Gefelicitaart namens belana en kbot...
[off-topic] belana ligt met hoge koorts en hoofdpijn op bed, vandaar dat ik ff reageer..[/off-topic]
Waar gaat dit nou overquote:Op maandag 19 april 2004 09:41 schreef minoes1967 het volgende:
quote verwijderd
De website is te vaak bekeken voor vandaag!quote:Op maandag 19 april 2004 14:50 schreef ThunderChild het volgende:
'K heb alleen één klein vraagje: Zien alle babietjes eruit als een rood kruisje ??
Crap! Heb ik weer . . .quote:Op maandag 19 april 2004 14:59 schreef beefcake het volgende:
De website is te vaak bekeken voor vandaag!
quote:Op maandag 19 april 2004 08:16 schreef Stranger het volgende:
Gefeliciteerd! Hoe spreek je die naam uit?
Ik heb net een paar keer hardop *Joenah* gezegd, en daarna een paar keer *Juunah*, en ik vind de laatste uitspraak het mooist, maar dan moet je wel die laatste "h" mee laten klinkenquote:Op maandag 19 april 2004 08:18 schreef daeri het volgende:
ik denk Joena
Dank jullie allemaalquote:Op maandag 19 april 2004 15:48 schreef Sjeen het volgende:
Tan, hubbie Tan en Tan kids, gefeliciteerd met de geboorte van Junah Lleah!!!
Dikke knuffel
Sjeen
Aan die mogelijkheid had ik nog niet gedacht. Maar vind het erg leuk klinkenquote:Op maandag 19 april 2004 16:56 schreef Tan het volgende:En de uitspraak is djoena
Ook niet in de laatste post van Tan?quote:Op maandag 19 april 2004 18:31 schreef spookylaura het volgende:
GEFELICITEEEEEERT!!!
Jammer dat ik de foto NIET kan zien
Heeft Junah een betekenis?? Nog nooit over gehoord, maar ik vind het een mooie naam!!
Ja dacht ik al, klinkt een beetje als Loena, logisch toch?quote:Op maandag 19 april 2004 16:56 schreef Tan het volgende:
[..]
Dank jullie allemaalhet is trouwens ileah en geen lleah
En de uitspraak is djoena
Kijk, daar heb ik wat aan, nu kan ik haar ook zien.quote:Op maandag 19 april 2004 17:03 schreef Tan het volgende:
[afbeelding] hier nog een keer de foto, want op de wanadoosite is niks meer te zien (te veel bezoekers)
Er volgen nog meer foto's hoor![]()
Achteraan aansluiten aub, de lijn begint hier . . .quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:04 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben echt helemaal verliefd, ik mag Juah vast wel een weekendje lenen he
okeej, * sluit aan in de rij*quote:Op woensdag 21 april 2004 01:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Achteraan aansluiten aub, de lijn begint hier . . .
quote:Op woensdag 21 april 2004 08:48 schreef livelink het volgende:
Jessai kijkt nog een beetje beduusd aan de borst, tenminste heel anders dan op alle andere foto's die ik van Jessai heb gezien. Groen staat Junah trouwens erg goed. Heel mooi die foto in die gifgroene deken.
Luxe?! Is gewoon nodig met vier kinderen toch?quote:Op woensdag 21 april 2004 11:44 schreef Tan het volgende:
[afbeelding]
Nog even een foto van vandaag, ze zit hier op schoot bij één van de twee kraamverzorgsters, een stagiaire, Annelies. We hebben er dus twee, wat een luxe hè
quote:Op woensdag 21 april 2004 11:44 schreef Tan het volgende:
Niemand mag Junah lenen![]()
Ze is van mij
![]()
Dank je, heeft mijn tante ooit gebreid voor mijn oudste dochter nog. Eén van de weinige kleertjes die ik bewaard heb.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Leuk truitje heeft ze trouwens.
Je zou niet zeggen dat dat ding al acht jaar oud is, maar ja wat weet ik als kerel zijnde van kledingquote:Op woensdag 21 april 2004 13:09 schreef Tan het volgende:
Dank je, heeft mijn tante ooit gebreid voor mijn oudste dochter nog. Eén van de weinige kleertjes die ik bewaard heb.
Dat jasje is ook al 8 jaar oud, hebben ze allevier aangehad toen ze terug kwamen uit het ziekenhuisquote:Op woensdag 21 april 2004 16:42 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
En ik vindt dat jasje dat ze aan heeft bij die foto's van je dochters erg leuk. Dat vestje is trouwens ook heel erg vrolijk. Inderdaad zie je het er niet aan af dat het al 8 jaar oud is.
Nee klopt, ze waren bij mij allevier flink roze-rood, Chinook het minst, maar de rest was net zo als Junah. Ze worden ook alledrie erg snel bruin in de zon, (Chinook het minst ook), dus ik denk dat het daar aan ligt en dat Junah straks ook weer makkelijk kleurt. Mijn vader komt uit Indonesië, dus daar zullen ze het wel van hebben.quote:Op donderdag 22 april 2004 19:37 schreef Angel22 het volgende:
Wat een geweldige foto's TAn!!!
Klopt het dat ze flink roze/rood is of vertekenen de foto's een beetje?
Vind het wel lekker zo'n felgekleurde baby... kan je tenminste goed zien dat ze het goed doen!!!!
Ja hoor, wij hadden voor een jongetje Joah. Jij suggereerde toen nog Jonah, een naam die ook op ons lijstje stond trouwens, maar we hebben er Joah van gemaaktquote:Op donderdag 22 april 2004 19:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Wil je hier verklappen welke jongensnamen jullie hadden gekozen?
Dus tochquote:Op donderdag 22 april 2004 20:17 schreef Belana het volgende:
Mocht er nog een keer komen doe ik dat ook!
Nee hoor, ligt vast aan je scherminstellingen.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:01 schreef speedfreakssj het volgende:
gefeliciteerd. alleen die foto...... beetje onderbelicht ofzo?
Allen bedankt voor de complimentenquote:Op donderdag 22 april 2004 20:17 schreef Belana het volgende:
Tan, wat een prachtige foto's!
Wat me vooral is opgevallen (en ook bij je andere bevallingsfoto's) is dat je Junah heerlijk naakt op je naakte huid hebt na de geboorte. Dat doe je heel bewust, daar twijfel ik niet aan.
Ik wou dat ik dat ook had gedaan, maar ik was even op en heb er niet bij stil gestaan. Ik dacht even helemaal niks meer toen. Mocht er nog een keer komen doe ik dat ook! Ik heb pas de volgende avond Liam naakt bij me gehad op mijn naakte huid.
En ik vind het iets voor de zwangeren hier om over na te denken, want het is heerlijk. Maar je moet het wel goed weten van tevoren, anders denk je er dus niet aan.
quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:49 schreef Troel het volgende:
Erg oneerbiedig: maar heerlijk zo'n kindje... Met mosterd en ketshup!!!
Ze hebben het ergste er afgeveegd, maar niet te veel, want huidsmeer is wel belangrijk en moet goed intrekken. Het is verder zgn. steriele poep omdat ze nog geen contact hebben gehad met ander 'eten' dan datgene dat ze via de navelstreng krijgen. Dus het is verder niet vies (stinkt ook niet).quote:Op vrijdag 23 april 2004 08:51 schreef lady-wrb het volgende:
misschien een rare vraag, maar ik zag die foto van je dochter toen ze helemaal groenig was. kon je dat dr afwassen of is dat weggetrokken?
sorry hoor, maar dat vroeg ik me af toen ik die foto zag
Is idd zo Belanaquote:Op donderdag 22 april 2004 20:17 schreef Belana het volgende:
Tan, wat een prachtige foto's!
Wat me vooral is opgevallen (en ook bij je andere bevallingsfoto's) is dat je Junah heerlijk naakt op je naakte huid hebt na de geboorte. Dat doe je heel bewust, daar twijfel ik niet aan.
Ik wou dat ik dat ook had gedaan, maar ik was even op en heb er niet bij stil gestaan. Ik dacht even helemaal niks meer toen. Mocht er nog een keer komen doe ik dat ook! Ik heb pas de volgende avond Liam naakt bij me gehad op mijn naakte huid.
En ik vind het iets voor de zwangeren hier om over na te denken, want het is heerlijk. Maar je moet het wel goed weten van tevoren, anders denk je er dus niet aan.
Ik weet trouwens niet of de combinatie én mosterd én ketshup én mayo lekker is, maar ze ziet er uit om op te vreten!quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:24 schreef Tan het volgende:
[..]én mayo ( huidsmeer)
[..]
Gelukkig is het bloed van mij en niet van de baby. Van het bloeden zélf voel je trouwens ook niets hoor. Dus je hoeft niet bang te zijn dat je daar met pijnlijke gapende wonden ligtquote:Op vrijdag 23 april 2004 13:11 schreef dutchie het volgende:
Mooie foto's Tan!![]()
Alleen moet dit watje toch altijd weer erg slikken van het zien van bebloede en versmeerde babietjes. Dan denk ik echt, god Dutchie dat wordt helemaal niks met jou straks bij de bevalling! Ik wou dat ik er me nu eens eindelijk over heen kon zetten.
Vast wel, in de komende dagenquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:14 schreef spookylaura het volgende:
komen er nog meer foto's op de site?
Dank je (en de anderen), het geboortekaartje staat hier al op het forum.quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:49 schreef ezzi het volgende:
Hele mooie foto's Tan. Dank je wel dat we ze allemaal mogen zien.
Geniet je lekker van je kraamdagen? Kunnen we al Junah's geboortekaartje ergens bewonderen?
Dat gele lijkt op de mayo van de McDonaldsquote:Op vrijdag 23 april 2004 10:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet of de combinatie én mosterd én ketshup én mayo lekker is, maar ze ziet er uit om op te vreten!
Bij allemaal kreeg ik na 5 dagen weer zo de kriebels dat ik er echt even uit moest. Bij allevier was het de vijfde dag ook zulk mooi weer dat de kleine hummel ook mee kon. Dus dat was wel lekker jaquote:Op zondag 25 april 2004 16:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een leuke foto's van school Tan![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat ben jij ontzettend snel weer op de been!!!!
ah wat schattig en inderdaad een mooie naam hoor! :-) ik wil ook!quote:Op maandag 19 april 2004 08:09 schreef Tan het volgende:
Junah Ileah is haar naam
Ze weegt 3660 gram en is rond 4:30 vannacht geboren.
[afbeelding]
Nee, heb geen sluitlaken gebruikt (wat is dat ook al weer precies?).quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:47 schreef bixister het volgende:
fijn dat 't zo goed gaat. en je bent inderdaad erg snel weer op de been, je buik lijkt alweer helemaal plat, ongelooflijk!hoe is 't met je bekken? heb je trouwens zo'n sluitlaken gebruikt of was jij dat niet die dat had.
Zie het huisje rechtsbovenin de posts van Tanquote:Op woensdag 28 april 2004 12:01 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Kun je niet een linkje in je profiel zetten zodat als we daarop kunnen klikken we de foto's kunnen zien![]()
Ik heb veel kauwgum gegeten, daar wordt de buikhuid rekbaar vanquote:Op woensdag 28 april 2004 12:01 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Allemachtig wat kan jij al snel je oude kleding weer aan zeg.
Is goed hoorquote:Kun je niet een linkje in je profiel zetten zodat als we daarop kunnen klikken we de foto's kunnen zien![]()
quote:Op woensdag 28 april 2004 12:13 schreef beefcake het volgende:
[..]
Zie het huisje rechtsbovenin de posts van Tan![]()
Baby's vinden het lekker om zo ingepakt te liggen. Bedenk maar dat ze 9 maanden in je buik zitten en dan ineens in de wijde wereld terecht komen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:44 schreef Luchtbel het volgende:
He maar Tan, wikkel je Junah dan ook als ze gaat slapen in een fleecedekentje of zie ik dat verkeerd?
Waarom doe je dat?
In 'overbezorgd' Nederland hebben ze speciale doeken daarvoor op de markt en 'mag' het pas na 2-3 maanden, maar in het buitenland gebruiken ze alles wat van stof is en meteen vanaf de geboorte. Junah houdt zich 's nachts erg moeilijk warm (onze slaapkamer is nogal fris) en met die doek om haar heen gewikkeld houdt ze zich wél warm. Een kruik maakt haar weer té warm en blijft ook niet de hele nacht op temp.quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:37 schreef Luchtbel het volgende:
Ja dat had ik ook wel bedacht, maar mag dat dan zomaar in zo'n dekentje of moet je zo'n speciale doek hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |