Raketsla is echt één van de beste woorden ooit.quote:Op maandag 19 april 2004 05:24 schreef -CRASH- het volgende:
"Tegelijk met scholieren op aarde zal Kuipers raketsla kweken"
Dat hoop ik ook natuurlijk. Maar volgens mij kan er met zo'n Sojus niet zoveel verkeerd gaan. Er zijn er al 1700 gelanceerd en volgens mij nog nooit een ongeluk mee gebeurd.quote:Op maandag 19 april 2004 05:49 schreef DaMook het volgende:
mooi![]()
Hopen dat "onze"Andre weer heel terug komt
De aliens reizen ook echt miljoenen lichtjaren om geweldadige mensen te ontmoeten waarvan sommige zichzelf opblazen voor een al reeds gebroken droom. Niet dat ik geloof dat ze niet bestaan maar het lijkt me een beetje onzinnig dat ze op aarde komen in de huidige staat van onrust. Of juist wel. ...quote:Op maandag 19 april 2004 05:33 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik hoop dat Andre als eerste contact zal hebben met aliens. Dat gun ik hem.
Oosterse degelijkheidquote:Op maandag 19 april 2004 08:40 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook natuurlijk. Maar volgens mij kan er met zo'n Sojus niet zoveel verkeerd gaan. Er zijn er al 1700 gelanceerd en volgens mij nog nooit een ongeluk mee gebeurd.
Gevriesdroogde mens smaakt heerlijk als ik m'n kennis uit Omicron Persei 8 moet geloven.quote:Op maandag 19 april 2004 11:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
De aliens reizen ook echt miljoenen lichtjaren om geweldadige mensen te ontmoeten waarvan sommige zichzelf opblazen voor een al reeds gebroken droom. Niet dat ik geloof dat ze niet bestaan maar het lijkt me een beetje onzinnig dat ze op aarde komen in de huidige staat van onrust. Of juist wel. ...
Nou, ik weet niet of dat goed te filmen is. Ze zeiden dat die camera soms heel erg ging storen en het alleen deed als die bijv. bij een ontvanger in de buurt was. Maar ik weet het ook niet.quote:Op maandag 19 april 2004 20:09 schreef Eightball het volgende:
Woensdagmorgen om tien over half zeven is de koppeling van capsule en ISS.
Wordt dit ook live uitgezonden? Ik kan er niks over vinden..
Stream?
http://webiss.estec.esa.int/webstreaming/schedule.htmquote:Op maandag 19 april 2004 20:09 schreef Eightball het volgende:
Woensdagmorgen om tien over half zeven is de koppeling van capsule en ISS.
Wordt dit ook live uitgezonden? Ik kan er niks over vinden..
Stream?
Thank you!quote:Op maandag 19 april 2004 22:35 schreef -CRASH- het volgende:
http://webiss.estec.esa.i(...)m
Elke dag om 11:00 AM Amerikaanse tijd LIVE ISS coveragequote:Op dinsdag 20 april 2004 03:23 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Komt er trouwens nog een live-verslag van de koppeling tussen de capsule en het ISS station? Lijkt mij een spannend moment.
Hopen dat ie nog goed kan lopen. Ik denk het wel maar die andere twee die kunnen niet echt goed meer lopen denk ik.quote:Op donderdag 29 april 2004 09:26 schreef JPM01 het volgende:
vanavond mag die weer terug![]()
Dat kan nog leuk gaan worden vanacht . . .quote:Op donderdag 29 april 2004 15:44 schreef Ayaxola het volgende:
Hopen dat ie nog goed kan lopen. Ik denk het wel maar die andere twee die kunnen niet echt goed meer lopen denk ik.
ze trainen elke dag iets van 4 uur..... ze zouden het nog wel moeten kunnenquote:Op donderdag 29 april 2004 15:44 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hopen dat ie nog goed kan lopen. Ik denk het wel maar die andere twee die kunnen niet echt goed meer lopen denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |