Nog niet, begint rond een uur of 0500.quote:Op maandag 19 april 2004 04:39 schreef Tinus1983 het volgende:
even tv aan om te kijken of daar wat is...
ik heb nu de nasa tv stream opstaan en ga dalijk om 5 uur over naar de ned2 stream.quote:Op maandag 19 april 2004 04:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Nog niet, begint rond een uur of 0500.
Vooral als 't volledig mis gaat.quote:Op maandag 19 april 2004 04:46 schreef Wainwright het volgende:
Toch wel geinig zo'n livestream, vooral wanneer ze daadwerkelijk live beelden uitzenden...
Heb die 2 al tegelijk aanstaan, net zo makkelijkquote:Op maandag 19 april 2004 04:46 schreef DaMook het volgende:
ik heb nu de nasa tv stream opstaan en ga dalijk om 5 uur over naar de ned2 stream.
Nope, dat koffertje is de ventilator van de in het pak ingebouwde airconditioning...quote:Op maandag 19 april 2004 03:54 schreef Geek het volgende:
Alle drie met een koffertje naar buiten (zuurstof geloof ik?)... veel klappende mensen en fotoflitsen... ... salueren... en de bus in...
Heb wel es nachten naar de livestreams gekeken toen ze de ISS in elkaarquote:Op maandag 19 april 2004 04:46 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Zeker spannend. Prachtig helder beeld heb ik. Mooie audio ook. Echt gaaf om zo mee te maken.
dat trekt deze computer nietquote:Op maandag 19 april 2004 04:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heb die 2 al tegelijk aanstaan, net zo makkelijk
Ik heb er vannacht nog zo een leren kennenquote:Op maandag 19 april 2004 04:51 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Heb wel es nachten naar de livestreams gekeken toen ze de ISS in elkaar
aan het zetten waren.
En elk livestream event over ruimtevaart daar kijk ik naar.
Dacht iets van 360 KM..quote:Op maandag 19 april 2004 04:52 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Weet iemand hoe hoog ze straks zitten boven aarde zodra ze in die spacestation zitten?
Actuele hoogte ISS (van www.heavens-above.com )quote:Op maandag 19 april 2004 04:52 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Weet iemand hoe hoog ze straks zitten boven aarde zodra ze in die spacestation zitten?
Gelijk heb je, dat geloof ik onderhand nu ook wel . . .quote:Op maandag 19 april 2004 04:55 schreef Tinus1983 het volgende:
wanneer is dat klerevoetbal nou eens afgelopen op NED2
Wat houdt die herhalende korte strakke lijn recht naar boven in?quote:Op maandag 19 april 2004 04:54 schreef MrLunk het volgende:
[..]
Actuele hoogte ISS (van www.heavens-above.com )
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |