abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18520321
Ik heb donkerblond haar en heb heel vaak highlights gehad. Altijd professioneel laten doen maar was elke keer 50+ euro kwijt. Op m'n bankrekening staat nu slechts iets van 30 euro dus dat schiet niet echt op. Ik wil graag weer highlights maar wil het dit keer zelf doen. Ik heb dat spul van John Frieda geprobeerd maar dat werkt veel beter op lichter haar en absoluut niet goed op donkerder haar. Toen ik lichter haar had werkte het wel na een paar "behandelingen" maar ik heb het vanmiddag weer geprobeerd en toen werkte het helemaal niet. Ook nog een ander goedje geprobeerd en dat hielp ook niet.

Ik ben nogal onhandig en heb genoeg fouten gemaakt met m'n haar en wil het dit keer eens goed doen, dus het moet niet al te moeilijk zijn en zeker niet te duur. Ik heb al een jaar "Easy Highlighter" liggen van Schwarzkoph en dat licht 4-6 tinten staat er. Ben alleen beetje bang om het te gebruiken omdat ik dat misschien beetje te blond vindt. Wil namelijk dat het redelijk subtiel wordt, gewoon hele dunne wat lichtere streepjes...

Iemand tips/ervaring met zelf highlighten? Welk spul gebruikte je? Ik heb donkerblond haar dus, niet vergeten! Bedankt alvast!!
  FOK!fossiel zondag 18 april 2004 @ 19:37:51 #2
1455 Keroppi
kool kikker
pi_18520458
Ik weet niet of je in de buurt van een "grote stad" woont, maar wat je kan proberen is om te kijken of ze een kapperaccademie hebben waar je door leerlingen geknipt kan worden.

Ten eerste is het stukken goedkoper en tot nu toe hebben ze het bij mij nog nooit verpest, ik ben er juist meer tevreden over dan de 'gewone' kapper.
Chick on a mission
pi_18568723
Lotgenoot!!! op mijn bankrekening staat precies euri 33,42.

En ik wil m'n haar ook highlighten, maar dat heb ik nog nooit gedaan. Behalve dan een hoop citroensap erin gooien en de hele dag in de zon (wat trouwens ook wel aan te raden is: ik zag best effect).

Bij de drogist zag ik toevallig wel van guhl iets dat je haar ook een paar tinten lichter maakt, daar zat ook waterstofperoxide in. Dat had ik maar niet gekocht want ik ben bang dat t dan geel uitslaat ofzo, en echt geblondeerd vind ik toch wel zoooo lelijk.

Guhl heeft ook een kamille extract shampoo, maar ik denk niet dat dat veel nut heeft want dat is meer voor mensen die al blond haar hebben maar een mooie blonde glans willen.

Zit er in die Schwarzkoph ook waterstofperoxide?? Waar koop je dat??
This is the day that you will always remember as the day that you almost caught captain Jack Sparrow.
  dinsdag 20 april 2004 @ 21:34:55 #4
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_18571393
Heb zelf rood haar ('t gaat meer de kastanjebruine kant op dan de peentjesrode kant) en heb nu m'n haar al 3 keer laten highlighten door m'n schoonmoeder. Heb 2 keer Poly Blonde Highlights gebruikt en 1 keer een andere (waar ik de naam van kwijt ben). Poly Blonde Highlights werkt bij mij het beste, en dat is zelfs al lastig met mijn haarkleur want meestal pakt het helemaal niet goed. Maar met Poly Blonde ging het wel goed M'n schoonmoeder kocht het overigens op de markt waar het 5 euro kost en als je ze per 2 koopt betaal je maar 3 euro per stuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')