Ik heb donkerblond haar en heb heel vaak highlights gehad. Altijd professioneel laten doen maar was elke keer 50+ euro kwijt. Op m'n bankrekening staat nu slechts iets van 30 euro dus dat schiet niet echt op. Ik wil graag weer highlights maar wil het dit keer zelf doen. Ik heb dat spul van John Frieda geprobeerd maar dat werkt veel beter op lichter haar en absoluut niet goed op donkerder haar. Toen ik lichter haar had werkte het wel na een paar "behandelingen" maar ik heb het vanmiddag weer geprobeerd en toen werkte het helemaal niet. Ook nog een ander goedje geprobeerd en dat hielp ook niet.
Ik ben nogal onhandig en heb genoeg fouten gemaakt met m'n haar en wil het dit keer eens goed doen, dus het moet niet al te moeilijk zijn en zeker niet te duur. Ik heb al een jaar "Easy Highlighter" liggen van Schwarzkoph en dat licht 4-6 tinten staat er. Ben alleen beetje bang om het te gebruiken omdat ik dat misschien beetje te blond vindt. Wil namelijk dat het redelijk subtiel wordt, gewoon hele dunne wat lichtere streepjes...
Iemand tips/ervaring met zelf highlighten? Welk spul gebruikte je? Ik heb donkerblond haar dus, niet vergeten! Bedankt alvast!!