niet te hard drukken, maar er vaker over heen gaan...quote:Op zondag 18 april 2004 16:51 schreef Redux het volgende:
is er een makkelijke manier om ze te knippen? ik druk nu m'n hele scheermachine bijna naar binnen om ze weg te krijgen, maar dit moet ongetijfeld makkelijker kunnen?
Volgens mij heeft'tie het over z'n neusharen...quote:Op zondag 18 april 2004 16:55 schreef Ablaze het volgende:
Knippen?
Gewoon nat scheren
Oh!quote:Op zondag 18 april 2004 16:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Volgens mij heeft'tie het over z'n neusharen...![]()
Dat is een fabeltje. Haren gaan niet harder groeien door scheren/knippen.quote:Op zondag 18 april 2004 17:02 schreef Lennart22 het volgende:
Gewoon eruit trekken. Als je ze afknipt gaan ze steeds harder groeien en heb je al snel "de baard in de neus"
En omdat je de haarwortel beschadigd en dat ding moet herstellen ofzo. Geloof ik. Niet dat dat mijn geloof is, dus, maar ik geloof dat dat de waarheid is over haartjes. Dus niet mijn geloof. Duidelijk?quote:Op zondag 18 april 2004 17:09 schreef Miwe het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje. Haren gaan niet harder groeien door scheren/knippen.![]()
Dat lijkt alleen maar zo, omdat je bij uittrekken ook de haarwortel mee trekt en het dan een tijdje duurt voordat de haar weer boven het huidoppervlak uit komt, dan als je het op huidniveau afknipt of -scheert.
Kristalhelderquote:Op zondag 18 april 2004 17:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En omdat je de haarwortel beschadigd en dat ding moet herstellen ofzo. Geloof ik. Niet dat dat mijn geloof is, dus, maar ik geloof dat dat de waarheid is over haartjes. Dus niet mijn geloof. Duidelijk?
quote:Op maandag 19 april 2004 07:45 schreef rickywilliams het volgende:
bij extreme makeover deden ze van die bolletjes was in iemands NASE
die werden hard en die rukte ze er dan in een keer uithet deed wel zeer maar dan en je er voor 2/2.5 maand AF!
Alleen als jij de topictitel aanpast, okay?quote:Op maandag 19 april 2004 18:09 schreef Brennie het volgende:
Zeg, we houden het ontopic!?
Ok.. zie het nu..quote:Op maandag 19 april 2004 18:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Alleen als jij de topictitel aanpast, okay?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are a peculiar friendly evolved signaturial viri family. Consider to put one of our offspring in your signature so we are able to decentralize. Also consider happy, jolly & peacefully immortalization ;^)>$~~<=;
quote:Op maandag 19 april 2004 19:12 schreef Modafinil het volgende:
met pincet ze vastgrijpen en dan hard trekken... auw...
maar soms werkt met de hand eruit trekken ook als ze al langer zijn...Naja zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |