Met jou altijd buurmanquote:Op woensdag 21 april 2004 18:34 schreef Dr_MG het volgende:
Hallo buurvrouw!!! Zullen wij in mei eens fastdaten met zijn tweeen??
![]()
Wel grappig, ik bedoel, je zit er zelf toch ook? Hoe denk jij dat jij over zal komen bij de meeste mannen?quote:Op woensdag 21 april 2004 16:31 schreef LaPluche het volgende:
Moest ik nou nog uitleggen waarom ik de meeste mannen daar eng vond?
Buiten het feit dat ik ze niet aantrekkelijk vond, kwamen de meeste best wel wanhopig op mij over.
Drie minuten is veel te lang!quote:Op woensdag 28 april 2004 10:07 schreef Moonah het volgende:
Beste knul,
Wat leuk voor je dat het je goed bevallen is.
En ja, drie minuten is idd genoeg voor een eerste indruk.
Dat is natuurlijk in reguliere situaties ook zo.
Ik ben wel benieuwd hoeveel matches je hebt!
3 minuten is ook niet echt dat je zegt, goh dat duurt langquote:Op woensdag 28 april 2004 08:58 schreef M_Schtoppel het volgende:
Beste jongens en meisjes,
zoals beloofd hierbij even een klein verslag van mijn eerste fastdate-avond. Ik vond het echt geweldig. Over het algemeen leuke vlotte vrouwen en de mannen waren ook beslist geen loserige types. Er waren 20 vrouwen en iets meer mannen. Ik heb van vier vrouwen een compliment gehad dat ik zulke goede vragen stelde (bedankt Masterflirt!). Ik was niet echt zenuwachtig en de gesprekken liepen vlot en prima. Iedere keer was ik verbaasd over hoe snel de drie minuten om waren. Donderdag krijg ik via e-mail de uitslag hoeveel matches ik heb en ze laten je ook weten hoeveel vrouwen op mij ja aangekruist hebben. En als dat er meer dan 1 is is dat natuurlijk heel goed voor je ego. Ik vond drie minuten precies zo'n beetje goed om een eerste indruk van een vrouw te krijgen. Ik heb ook geprobeerd om bij mijn keuze zoveel mogelijk op m'n gevoel af te gaan en me niet te laten leiden door een lekker lijf/koppie. In totaal heb ik 5 meiden aangekruist.
Kortom, ik kan het iedereen aanraden. Ik denk dat doordat je een voorselectie hebt je wellicht meer succes bij het daten zult hebben dan one-on-one.
Nou, toen ik gister in bus stapte, ben ik tegenover 2 meiden gaan zitten. Eentje daarvan zag er best leuk uit: mooi gezicht, leuke oogopslag en volgens mij ook wel een goed figuur. Die vriendin van haar was tegen haar aan 't praten, dus ik had nog even de kans om alles goed te bekijkenquote:Op woensdag 28 april 2004 11:31 schreef Hihat het volgende:
[..]
Drie minuten is veel te lang!
Volgens mij wordt een eerste indruk in een paar seconden bepaald.
Toch? Dacht ik. Ja, dacht ik wel. 'k Weet ut bijna zeker.
Heb ik ergens gelezen.
Maar het principe van fastdaten is wel leuk inderdaad.
Ja dan ben je dus echt een loser als je dat doet. Dat is natuurlijk niet de bedoeling van het systeem. Bovendien hou je dan denk ik jezelf voor de gek.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom kruis je niet gewoon elke meid aan en maak je dan een keuze?
Slechter natuurlijk, jij bent ouder.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:23 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oeps, was ik er net zo slecht aan toe als BHFH dan? Die ging toch niet eens naar de hoeren? Hij komt wel uit dezelfde stad als ik, da's wel grappig.
quote:Op donderdag 29 april 2004 19:27 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee, helaas heb ik nog geen mail gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |