abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18602511
He MagicFrankie en Compile, bedankt voor jullie leuke reacties.
Gaap Goals rulezzz!
pi_18627406
quote:
Op woensdag 21 april 2004 18:34 schreef Dr_MG het volgende:

Hallo buurvrouw!!! Zullen wij in mei eens fastdaten met zijn tweeen??

Met jou altijd buurman
  vrijdag 23 april 2004 @ 10:12:08 #53
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_18627516
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:31 schreef LaPluche het volgende:
Moest ik nou nog uitleggen waarom ik de meeste mannen daar eng vond?

Buiten het feit dat ik ze niet aantrekkelijk vond, kwamen de meeste best wel wanhopig op mij over.
Wel grappig, ik bedoel, je zit er zelf toch ook? Hoe denk jij dat jij over zal komen bij de meeste mannen?
pi_18627776
Fastdating lijkt me vaag, maar wat ik van de week op BNN zag...Blinddating en dan in de letterlijke zin van het woord! Je ziet geen hand voor ogen en dan maar lullen! Weird...
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_18737778
Beste jongens en meisjes,

zoals beloofd hierbij even een klein verslag van mijn eerste fastdate-avond. Ik vond het echt geweldig. Over het algemeen leuke vlotte vrouwen en de mannen waren ook beslist geen loserige types. Er waren 20 vrouwen en iets meer mannen. Ik heb van vier vrouwen een compliment gehad dat ik zulke goede vragen stelde (bedankt Masterflirt!). Ik was niet echt zenuwachtig en de gesprekken liepen vlot en prima. Iedere keer was ik verbaasd over hoe snel de drie minuten om waren. Donderdag krijg ik via e-mail de uitslag hoeveel matches ik heb en ze laten je ook weten hoeveel vrouwen op mij ja aangekruist hebben. En als dat er meer dan 1 is is dat natuurlijk heel goed voor je ego. Ik vond drie minuten precies zo'n beetje goed om een eerste indruk van een vrouw te krijgen. Ik heb ook geprobeerd om bij mijn keuze zoveel mogelijk op m'n gevoel af te gaan en me niet te laten leiden door een lekker lijf/koppie. In totaal heb ik 5 meiden aangekruist.

Kortom, ik kan het iedereen aanraden. Ik denk dat doordat je een voorselectie hebt je wellicht meer succes bij het daten zult hebben dan one-on-one.
Gaap Goals rulezzz!
  woensdag 28 april 2004 @ 10:07:15 #56
11682 Moonah
Jolie femme
pi_18738783
Beste knul,
Wat leuk voor je dat het je goed bevallen is.
En ja, drie minuten is idd genoeg voor een eerste indruk.
Dat is natuurlijk in reguliere situaties ook zo.
Ik ben wel benieuwd hoeveel matches je hebt!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
  woensdag 28 april 2004 @ 11:31:10 #57
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_18740588
quote:
Op woensdag 28 april 2004 10:07 schreef Moonah het volgende:
Beste knul,
Wat leuk voor je dat het je goed bevallen is.
En ja, drie minuten is idd genoeg voor een eerste indruk.
Dat is natuurlijk in reguliere situaties ook zo.
Ik ben wel benieuwd hoeveel matches je hebt!
Drie minuten is veel te lang!
Volgens mij wordt een eerste indruk in een paar seconden bepaald.

Toch? Dacht ik. Ja, dacht ik wel. 'k Weet ut bijna zeker.
Heb ik ergens gelezen.

Maar het principe van fastdaten is wel leuk inderdaad.
Een pauw is een kip die in bloei staat
  woensdag 28 april 2004 @ 11:33:18 #58
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18740634
quote:
Op woensdag 28 april 2004 08:58 schreef M_Schtoppel het volgende:
Beste jongens en meisjes,

zoals beloofd hierbij even een klein verslag van mijn eerste fastdate-avond. Ik vond het echt geweldig. Over het algemeen leuke vlotte vrouwen en de mannen waren ook beslist geen loserige types. Er waren 20 vrouwen en iets meer mannen. Ik heb van vier vrouwen een compliment gehad dat ik zulke goede vragen stelde (bedankt Masterflirt!). Ik was niet echt zenuwachtig en de gesprekken liepen vlot en prima. Iedere keer was ik verbaasd over hoe snel de drie minuten om waren. Donderdag krijg ik via e-mail de uitslag hoeveel matches ik heb en ze laten je ook weten hoeveel vrouwen op mij ja aangekruist hebben. En als dat er meer dan 1 is is dat natuurlijk heel goed voor je ego. Ik vond drie minuten precies zo'n beetje goed om een eerste indruk van een vrouw te krijgen. Ik heb ook geprobeerd om bij mijn keuze zoveel mogelijk op m'n gevoel af te gaan en me niet te laten leiden door een lekker lijf/koppie. In totaal heb ik 5 meiden aangekruist.

Kortom, ik kan het iedereen aanraden. Ik denk dat doordat je een voorselectie hebt je wellicht meer succes bij het daten zult hebben dan one-on-one.
3 minuten is ook niet echt dat je zegt, goh dat duurt lang
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
  woensdag 28 april 2004 @ 12:44:41 #59
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_18742379
quote:
Op woensdag 28 april 2004 11:31 schreef Hihat het volgende:

[..]

Drie minuten is veel te lang!
Volgens mij wordt een eerste indruk in een paar seconden bepaald.

Toch? Dacht ik. Ja, dacht ik wel. 'k Weet ut bijna zeker.
Heb ik ergens gelezen.

Maar het principe van fastdaten is wel leuk inderdaad.
Nou, toen ik gister in bus stapte, ben ik tegenover 2 meiden gaan zitten. Eentje daarvan zag er best leuk uit: mooi gezicht, leuke oogopslag en volgens mij ook wel een goed figuur. Die vriendin van haar was tegen haar aan 't praten, dus ik had nog even de kans om alles goed te bekijken

Maar toen zij d'r mond lostrok kwam er toch een partij dom geklets uit, niet te zuinig. Mijn interesse is zelden zo snel weer verdwenen als gister...

Toegegeven, je eerste indruk is meestal wel een goeie indicator, maar je moet er niet altijd blindelings op vertrouwen, blijkt wel.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  woensdag 28 april 2004 @ 12:45:09 #60
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_18742386

[ Bericht 100% gewijzigd door HenryHill op 28-04-2004 12:45:54 (Sorry, verkeerde knop....) ]
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_18742813
Ik hoop voor je dat er vrouwen zijn die je aan hebben gekruist M_Schtoppel, anders is dat natuurlijk vrij slecht voor je ego..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 28 april 2004 @ 16:17:10 #62
64307 Untouchables
pi_18747444
Damn, ik ben ook behoorlijk curious nu!
Zou je dan eindelijk uit de BHFH spiraal zijn ontsnapt?
pi_18747583
Waarom kruis je niet gewoon elke meid aan en maak je dan een keuze?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_18747600
Oeps, was ik er net zo slecht aan toe als BHFH dan? Die ging toch niet eens naar de hoeren? Hij komt wel uit dezelfde stad als ik, da's wel grappig.
Gaap Goals rulezzz!
pi_18747631
quote:
Op woensdag 28 april 2004 16:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom kruis je niet gewoon elke meid aan en maak je dan een keuze?
Ja dan ben je dus echt een loser als je dat doet. Dat is natuurlijk niet de bedoeling van het systeem. Bovendien hou je dan denk ik jezelf voor de gek.
Gaap Goals rulezzz!
pi_18747739
Dat denk ik niet. Kan je nog altijd kijken of die vrouwen wat zijn. Je zei zelf dat ze er allemaal leuk & aardig uitzien. Ik zou er dan zoveel mogelijk aankruisen, des te groter is er een kans dat er een match tussenzit.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_18759355
quote:
Op woensdag 28 april 2004 16:23 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oeps, was ik er net zo slecht aan toe als BHFH dan? Die ging toch niet eens naar de hoeren? Hij komt wel uit dezelfde stad als ik, da's wel grappig.
Slechter natuurlijk, jij bent ouder.
  donderdag 29 april 2004 @ 13:43:11 #68
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_18770058
Maar is het al bekend of je succes hebt gehad?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_18777787
Nee, helaas heb ik nog geen mail gehad. Maar ik hou jullie op de hoogte.
Gaap Goals rulezzz!
  donderdag 29 april 2004 @ 20:07:04 #70
64307 Untouchables
pi_18778697
Dat klinkt niet erg positief...!!

Ik ben benieuwd...!
pi_18782250
quote:
Op donderdag 29 april 2004 19:27 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee, helaas heb ik nog geen mail gehad.
pi_18782286
Vind jij dat leuk, naar mormel ??
Gaap Goals rulezzz!
pi_18782375
Ik vind het wel komisch. Denk je dat je het gaat maken na een dure cursus Masterflirt, krijg je zelfs op zo'n avond voor kansloze huisvrouwen niet eens een scharreltje geregeld.
  donderdag 29 april 2004 @ 23:16:36 #74
41008 bramiozo2002
hup B.U.V.O.V.V. !!!
pi_18782775
Een buitengewoon jammerlijke opmerking, buiten het feit dat hij zowieso een mailtje moet ontvangen ondanks de succesrate is het buitengewoon ongepast om een mogelijk "falen" hier te bestempelen als "komisch". Persoonlijk denk ik dat je gebaseerd op bovenstaande een behoorlijk lompe klootzak genoemd kan worden.
if you assume nothing you assume you know everything
pi_18785358
Jammer stoppel, volgende keer beter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')