Hij is niet oud!quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:24 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]![]()
Zeg, Geartje....? Word ik nou gek of is dit icoon stokoud??? Akelige deja vu's komen weer boven...
Heb je anders mss een idee wat mij wordt geprobeerd duidelijk te maken?? Je begrijpt immers natuurlijk wel dat ik me he-le-maal! niet bezig houd met Italië enzo, dus het is toch wel vreemd dat dit gebeurt....quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:27 schreef ReCreative het volgende:
Niet meer dan er op die links staat. Heb er veel over gehad met Latijn vroeger. Het fascineert me enorm dat een stad zo snel, en zo heftig, bijna volledig bedekt kan worden. Niet een stad die is veranderd in de loop der jaren, verlaten, opnieuw bebouwd, maar één die gevangen is in de tijd
.
Hehe, yeahquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:30 schreef Geartsjuh het volgende:
Hij is niet oud!
Wel cute
Op verzoek is ie terug van weggeweest
Page 4 opener!![]()
Psych! Icoon! Nieuw! Gaaaaaaf....quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:23 schreef Psyche2003 het volgende:
[..]
Geeft niets!En.. ben d'r al, maar dat had je wel door
quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:39 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Psych! Icoon! Nieuw! Gaaaaaaf....
Wow, dit is wel een beetje teveel voor mij hoor! Twee icoonchanges op één dag!quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:39 schreef ReCreative het volgende:
Psych! Icoon! Nieuw! Gaaaaaaf....
Op verzoek van vriendin die hier naast me zitquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:34 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Hehe, yeahenzo..
Maarre, bij deze PLEASE DAT MOOIE MANDALADING TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alvasten
en
enzo
Anders vertel je waarom wie verzocht deze terug te halen en waarom je daar gehoor aan gaf??
Ow nee, da's heel moelijkquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:31 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Heb je anders mss een idee wat mij wordt geprobeerd duidelijk te maken?? Je begrijpt immers natuurlijk wel dat ik me he-le-maal! niet bezig houd met Italië enzo, dus het is toch wel vreemd dat dit gebeurt....
O die scene herinner ik me nog heel levendig, alleen kan ik niet alles hier op internet zetten.. Privacy van bepaalde mensen wil ik niet schenden enzo namelijkquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:45 schreef ReCreative het volgende:
Ow nee, da's heel moelijk. Je geeft zelf al aan dat je veel dingen uit je droom niet meer weet. Verjaardagskalender en Pompeii
. Fantastisch.
Het is een badgerquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:42 schreef Psyche2003 het volgende:vond ik ook....
Herken je hem ook nog ergens van ???
Ja, ik overweeg mijn sig te gaan wijzigen. Ondertitel en icoon kunnen nog wel even meequote:Was wel weer een keer tijd voor een nieuwe.... Net als ondertitel enzo...
Nu worden wij wel heel benieuwdquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:47 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
O die scene herinner ik me nog heel levendig, alleen kan ik niet alles hier op internet zetten.. Privacy van bepaalde mensen wil ik niet schenden enzo namelijk
Old times.... Last Ninja (C64/Amiga) komt van de front coverquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:47 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Het is een badger. Nee serieus, komt me niet bekend voor...
[..]
Hehequote:Op dinsdag 20 april 2004 14:48 schreef ReCreative het volgende:
Nu worden wij wel heel benieuwd. IRC vanavond?
quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:53 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Nou, ikke ook maar wat gewijzigd dan... Was er gister al over aan het nadenken...
Loekiiiiiiiiiii!quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:58 schreef ReCreative het volgende:
asjemenou?
Je ontwijkt mijn vraagtekenquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:14 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Loekiiiiiiiiiii!![]()
![]()
[afbeelding]
Praise to the loeki!Rozenblaadjes uitstrooit enzovoortzzz
![]()
Sinds wanneer droom jij over mijquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:47 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
O die scene herinner ik me nog heel levendig, alleen kan ik niet alles hier op internet zetten.. Privacy van bepaalde mensen wil ik niet schenden enzo namelijk
In de trein slapen is heerlijkquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:33 schreef qu63 het volgende:
en we zijn weer thuis!
net lekke rin t zonnetje gelegen en bijna in slaap gevallen in de trein!!
Ja alles is goed, en ik ben vanavond op IRC ja. Ja ik heb tips: lekker je laten vertroetelen, maybe wa reiki, wat heb je eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:24 schreef livEliveD het volgende:
Hey 3nity,
Alles goed? Ik las dat je gisteren avond ook niet helemaal lekker was. Heb jij nog tips voor een ziek iemand![]()
Je komt vanavond toch wel op IRC he![]()
dat is niet heerlijk als je moet overstappen en daardoor ergens anders uit zoiu komen!!quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:36 schreef ReCreative het volgende:
In de trein slapen is heerlijkvooral als je het druk gehad hebt
.
*knuffelt terug*quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:37 schreef -Trinity- het volgende:
*knuffelt Qu63*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |