quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:40 schreef ReCreative het volgende:
Haaaai![]()
quote:Gaatje?
gewoon met de trein!quote:En hoe kom jij op je vrije dag op school?
als ik tenminste niet te lang op school zit!!quote:Aaaaaah mazzelpik![]()
.
met zn zessen.. en het is echt boringquote:Op dinsdag 20 april 2004 12:52 schreef livEliveD het volgende:
Dat zonnetje is zeker ok.
Projecten vragen altijd veel tijd en das irritant. Verder vaak wel leuk werk enzo. Met hoeveel motten jullie het project doen?
Shit hee. Heb zelf ook net controle gehad en geen gaatjes gelukkigquote:Op dinsdag 20 april 2004 12:45 schreef qu63 het volgende:ja
quote:gewoon met de trein!
Ah, op die manierquote:moet nog wat dingen afmaken voor project enzo...
Zon gaat pas na half negen onder....quote:als ik tenminste niet te lang op school zit!!
woei! verdoving is uitgewerkt.. (of ik voel em niet meer omdat het zo verdoofd isquote:Op dinsdag 20 april 2004 12:56 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Shit hee. Heb zelf ook net controle gehad en geen gaatjes gelukkig.
[..]![]()
[..]
Ah, op die manier.
[..]
Zon gaat pas na half negen onder..... Alle tijd dus.
middag EGCquote:Op dinsdag 20 april 2004 13:10 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Okayokaii... Ik heb net weer vaag gedroomd... en net op het moment suprème bedacht ik me dat ik wakker moest worden.. dus nu weet ik nog haast niksMaar een paar dingen heb ik wel onthouden... Ik moest van iemand op een verjaardagskalender kijken en daar stond de naam Pompeii... Nou weet ik wel dat daar een tijdje geleden een vulkaanoverstrominkie was oid..., maar goed, ga ik toch maar even op i-net kijken wat er over staat geschreven.. Kom ik -Aaaargh!!!- op van die heerlijke reissites met van die prachtige plaatjes..... Aaargh! dus... * EleanorGoesCrazy wil daar heen, nú onmiddelijk
!!! Maar goed, iemand nog interessante info voor me over dat stadje/die periode? Het is een hint, zoveel is me wel duidelijk...
Hmm.. thankzz...quote:
misschien omdat ze het oude in stand willen houden??quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:24 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Hmm.. thankzz...
Wat vinden jullie ervan dat die ruïnes zo aan de natuur worden overgelaten? Ik zie prachtige dingen zoals het amphitheater... Waarom bouwen ze niet verder op de resten en nemen ze het niet weer in gebruik...?De bouwers zouden het denk ik ook maar stom vinden dat het er nu zo verwaarloosd bijstaat allemaal...
Ik vind het maar zonde.. Het zou veel interessanter zijn als ze het zouden restaureren....quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:25 schreef qu63 het volgende:
misschien omdat ze het oude in stand willen houden??
De veranderingen? Oh zo veelquote:Op maandag 19 april 2004 20:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Absoluut! Wil je vertellen over de veranderingen? Zit je trouwens vanavond ook op IRC?
Hum... Ik in kantoor en zo en werken en je weet wel?quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:09 schreef qu63 het volgende:
RC, dat je niet eensch op je balkonnetje zit!!! (of zit je er wel, maar kijk je af en toe??)je hebt nu iig wel mooie bewolking voor wat leuke f***'s!!
Je hebt verschillende vormen van behoud. Met nieuw materiaal (dus restaureren) of behoud "as is", dus laten liggen en laten begroeien. Je hebt ook nog behoud op een bepaald niveau, waarbij afgesproken wordt dat het blijft zoals het is (dus wel plantjes weghalen naar niet restaureren).quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:28 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ik vind het maar zonde.. Het zou veel interessanter zijn als ze het zouden restaureren....
Geatsjuh!!! Ge-wel-dig!!quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:58 schreef Geartsjuh het volgende:
Hallo ppl!![]()
Ik weet niet of jullie het nog weten maar dat ene klote tentamen heb ik dus ook gehaald![]()
7,2 van een luie niet-lerende Geerts
Hmm... Wat heb je nou aan een half gebouw dat geen functie vervult, niet eens een estaethische...quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:03 schreef ReCreative het volgende:
Wat er gebeurt is afhankelijk van de beherende instantie. Als er door restauratie veel zou verdwijnen van de oorspronkelijkheid daalt de erfgoedwaarde, en dat wil niet iedereen
Hoi hoi!quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:07 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Hmm... Wat heb je nou aan een half gebouw dat geen functie vervult, niet eens een estaethische...Ik vind het ook een belediging naar de bouwers toe... Maarre.. weet jij niet nog iets te vertellen over Pompeii?
G-art, fantastisch cijfer... Hoe doe je dat???
Dankje!quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:04 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Geatsjuh!!! Ge-wel-dig!!Van harte (je lijkt mij wel
)
Uh niks doen? Wel naar lessen gaan maar niet leren? Zoiets?quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:07 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
G-art, fantastisch cijfer... Hoe doe je dat???
quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:13 schreef Psyche2003 het volgende:
Hoi hoi!
Heb weinig over Pompeii, maareh.. staat je mob uit??
Geeft niets!quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:20 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]Vreemd genoeg stond ie uit inderdaad... Sorrriii!! MSN?
quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:15 schreef Geartsjuh het volgende:
Uh niks doen? Wel naar lessen gaan maar niet leren? Zoiets?![]()
Interesse tonen enzo
aaibaarheidsfactor?![]()
Niet meer dan er op die links staatquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:07 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Maarre.. weet jij niet nog iets te vertellen over Pompeii?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |