misschien dat er daarom nooit een kilo bij kont bij mij!!!quote:Op maandag 19 april 2004 12:42 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Papsch komt niet thuis *vooruitziende blik*Of wishfull thinking..
Ja dat heb ik ook gelezen vind ik![]()
![]()
Heb trouwens ooit op tv gezien dat iets wat je erg lekker vindt ook gezond voor je is omdat je zo vreselijk geniet van het eten van al dat lekkersDat heeft dan kennelijk weer een positief effect op het lichaam
Oh you lucky bastard!quote:Op maandag 19 april 2004 12:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
misschien dat er daarom nooit een kilo bij kont bij mij!!!
kan eten wat ik wil maar er komt nooit wat bij!!
pagina 2!!
dr mag juist wel wat bij hoor bij mij.. vind t wel weinig.. ik zit net tegen het minimumgewicht aan voor mijn lengte/gewicht..quote:Op maandag 19 april 2004 12:46 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Oh you lucky bastard!
Dat was bij mij ook altijd zo maar is nu wel anders..***hormonen
Oh ik zit op het gemiddelde maar dat zou je nu niet zeggen als je mij ziet. Ben echt dunner geworden afgelopen maanden.quote:Op maandag 19 april 2004 12:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
dr mag juist wel wat bij hoor bij mij.. vind t wel weinig.. ik zit net tegen het minimumgewicht aan voor mijn lengte/gewicht..
kan idd ja.. maar dan moet ik eerst naar een sportschool gaan.. kost weer geld.. hou ik geen/weinig vrije tijd meer over (en daar zullen bepaalde mensen niet bly mee zyn) dus helaasch.. andere iedeeën??quote:Op maandag 19 april 2004 12:56 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Oh ik zit op het gemiddelde maar dat zou je nu niet zeggen als je mij ziet. Ben echt dunner geworden afgelopen maanden.
Maar dat heeft mijn vader ook wat jij hebtDie eet een hele hoop maar zit ook op het minimumgewicht. Maar zo is zijn lichaamsbouw gewoon. Kan je niet veel aan doen denk ik? Spieren ontwikkelen kan wel natuurlijk
Dan lijkt het ook al gelijk anders.
Goedemorgen Nederlandquote:Op maandag 19 april 2004 12:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan idd ja.. maar dan moet ik eerst naar een sportschool gaan.. kost weer geld.. hou ik geen/weinig vrije tijd meer over (en daar zullen bepaalde mensen niet bly mee zyn) dus helaasch.. andere iedeeën??
hmpf.. ik ha daar nou niet echt aan gedacht.. ik kan ook lekker zelf gaan trainen dan. hoef ik ook niet naar de sportschool of de tv aan te zetten 's morgens..quote:Op maandag 19 april 2004 13:01 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen Nederland
Is een programma op de publieke omroep. Lekker rekken en strekken enzo
Dat kan je idd doen. Maar heb je daar genoeg discipline voor? Zou ik niet hebben maarja ik maak me ook niet meer echt druk over wat mensen van me vinden.quote:Op maandag 19 april 2004 13:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
hmpf.. ik ha daar nou niet echt aan gedacht.. ik kan ook lekker zelf gaan trainen dan. hoef ik ook niet naar de sportschool of de tv aan te zetten 's morgens..
Ik zou juist zeggen minder sporten...quote:Op maandag 19 april 2004 12:58 schreef qu63 het volgende:
kan idd ja.. maar dan moet ik eerst naar een sportschool gaan.. kost weer geld.. hou ik geen/weinig vrije tijd meer over (en daar zullen bepaalde mensen niet bly mee zyn) dus helaasch.. andere iedeeën??
disciplinequote:Op maandag 19 april 2004 13:06 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dat kan je idd doen. Maar heb je daar genoeg discipline voor? Zou ik niet hebben maarja ik maak me ook niet meer echt druk over wat mensen van me vinden.
En ik heb ook een studentensportkaart dus tja..![]()
Zoals B?quote:Op maandag 19 april 2004 13:09 schreef qu63 het volgende:
studenkaart moet ook wel mogelijk zijn ja.. maar aan hou ik geen tyd over voor andere dingen
vielen de typo's op??quote:Op maandag 19 april 2004 13:09 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Zoals B?
oeps...quote:Op maandag 19 april 2004 13:13 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 april 2004 13:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
oeps...![]()
![]()
woei!quote:Op maandag 19 april 2004 13:14 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jullie zijn cute!![]()
Moguh B btw!
Voor haar is het toch morgen?quote:Op maandag 19 april 2004 13:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is kwart oper 1 hoor.. middag dus
quote:Op maandag 19 april 2004 13:16 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Voor haar is het toch morgen?
mocht toch niet van jou??quote:Moet jij niet weg zijn..?
quote:Op maandag 19 april 2004 13:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ohjaquote:mocht toch niet van jou??
ik ga me wel ff douchen..
Wauw...! Er praat iemand tegen me...! Ik ben niet onzichtbaar...! Dank.... *ontroerd is*quote:Op maandag 19 april 2004 13:14 schreef Geartsjuh het volgende:
Moguh B btw!
ik doe mn bestzal ik doen!!!quote:Op maandag 19 april 2004 13:19 schreef Geartsjuh het volgende:
Have fun met douchen!![]()
Doh tuurlijk ben je niet onzichtbaar!quote:Op maandag 19 april 2004 13:19 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Wauw...! Er praat iemand tegen me...! Ik ben niet onzichtbaar...! Dank.... *ontroerd is*
woei!!quote:Op maandag 19 april 2004 13:19 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Wauw...! Er praat iemand tegen me...! Ik ben niet onzichtbaar...! Dank.... *ontroerd is*
quote:Op maandag 19 april 2004 13:21 schreef Geartsjuh het volgende:
Doh tuurlijk ben je niet onzichtbaar!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |