abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18585341
quote:
Op woensdag 21 april 2004 13:54 schreef The_Shining het volgende:
mompelt iets over een roetzwarte ketel
Ow Mijn mailbox staat gewoon open hoor! Klachten kun je dus altijd bij me kwijt
pi_18585565
quote:
Op woensdag 21 april 2004 14:16 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

Ow Mijn mailbox staat gewoon open hoor! Klachten kun je dus altijd bij me kwijt
Ow Mijn mailbox staat ook gewoon open hoor! Suggesties kun je dus altijd bij me kwijt
pi_18586026
School wat is dat?

Ik ga niet eens meer naar school haha haal het toch niet meer

poepzooi maarja wat moet ik dan... werk gaan zoeken of alvast kijken voor nieuwe opleiding, tja dat ga ik maar is doen... Misschien ga ik wel een jaar in australië ofzo werken... ik zie t allemaal wel....

al word ik zwerver het zal me worst wezen (dan wel een met een laptop met draadloze internet verbinding)
pi_18586178
quote:
Op woensdag 21 april 2004 14:45 schreef psiii het volgende:
School wat is dat?
ben er zelf ook al jaren vanaf
quote:
[b]Misschien ga ik wel een jaar in australië ofzo werken... ik zie t allemaal wel....

al word ik zwerver het zal me worst wezen (dan wel een met een laptop met draadloze internet verbinding)
daar zat ik ook aan te denken, in Thailand of India een ascetisch leven leiden met alleen een vod als monnikspij en een bedelnap, beetje relaxed de pseudo-guru uithangen
en een laptop en wifi
pi_18586222
mja op het moment ben ik echt radeloos haha maarja er komt wel iets aanvliegen wat me goed uit gaat komen, ik vind dat dat moet :p
pi_18586256
quote:
Op woensdag 21 april 2004 14:45 schreef psiii het volgende:

En Shinning, als je niets zinnigs te melden hebt, laat dan het submit-knopje met rust
pi_18586403
Ja! RC weer hier .
quote:
Op woensdag 21 april 2004 12:19 schreef Geartsjuh het volgende:
Ohja RC: dat waar we het zondag over hadden.. meneer heeft niks meer van zich laten horen dus het gaat morgen wat mij betreft niet door
Ow ok . Al nieuwe ontwikkelingen sinds 12 uur?

Verder alles goed met iedereen daar? Net een sessie gehad van 5 en een half uur . Ambtenaar .
  woensdag 21 april 2004 @ 15:06:20 #283
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18586549
He RC jij weer hier?
EGC en The Shining. Ik heb jullie beide mail gestuurd maar jullie reageren maar niet
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  woensdag 21 april 2004 @ 15:07:28 #284
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18586573
Hey Psiiii,

Klote situatie: Sterkte. In Austalie kun je best een tijdje rondtrekken, beetje surfen enzo. Maar wel online blijven idd want we kunnen je niet missen

Verder gewoon positief blijven
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_18586669
quote:
Op woensdag 21 april 2004 14:59 schreef ReCreative het volgende:
Ja! RC weer hier .
RC!!! Ik ben zo blij met je!!! Mijn licht in de duisternis!!! Ik hou van je, wist je dat? En niet meer weggaan mm'kay?
quote:
Verder alles goed met iedereen daar? Net een sessie gehad van 5 en een half uur . Ambtenaar .
V'tel! Wat voor sessie dan??
pi_18586767
quote:
Op woensdag 21 april 2004 15:06 schreef livEliveD het volgende:
He RC jij weer hier?
EGC en The Shining. Ik heb jullie beide mail gestuurd maar jullie reageren maar niet
LOL Moet iets te maken hebben met spamfilters oid... Maar you've got mail
pi_18586946
quote:
Op woensdag 21 april 2004 15:11 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
RC!!! Ik ben zo blij met je!!! Mijn licht in de duisternis!!! Ik hou van je, wist je dat? En niet meer weggaan mm'kay?
Owjee wat een enthousiasme! . ben minder licht dan normaal de laatste tijd trouwens . Ik ga pas om 17 uur hier weer weg, dus I'm your man for one hour en thirty minutes .
quote:
V'tel! Wat voor sessie dan??
Bwah, over hoe wij het werk doen en hoe de managers graag willen dat wij het werk doen, en wat we nou allemaal van elkaar vinden. Plus opdracht, plus lunch, dus daarom duurde dat zo lang .
pi_18586970
Als ik nou gewoon de staatsloterij win dan hoef ik niet naar school en ook niet te werken
pi_18587008
quote:
Op woensdag 21 april 2004 15:24 schreef ReCreative het volgende:
Owjee wat een enthousiasme! . ben minder licht dan normaal de laatste tijd trouwens . Ik ga pas om 17 uur hier weer weg, dus I'm your man for one hour en thirty minutes .
quote:
Bwah, over hoe wij het werk doen en hoe de managers graag willen dat wij het werk doen, en wat we nou allemaal van elkaar vinden. Plus opdracht, plus lunch, dus daarom duurde dat zo lang .
Vertel verder!
pi_18587019
quote:
Op woensdag 21 april 2004 15:25 schreef psiii het volgende:
Als ik nou gewoon de staatsloterij win dan hoef ik niet naar school en ook niet te werken
Ik deeeeenk.... dat iedereen dat wel wil
pi_18587108
quote:
Op woensdag 21 april 2004 15:27 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
jij echt geniaal
quote:
Vertel verder!
Nah, ik mag niet meer vertellen .
pi_18587355
quote:
Op woensdag 21 april 2004 15:25 schreef psiii het volgende:
Ja... Vroeger was ik er van overtuigd dat ik hem op m'n dertigste zou winnen. Nu gok ik principieel niet meer, dus heb jij theoretisch meer kans .

mompelt iets over drogredenatie en RC, je was vroeger scherper in je bewoordingen en zo
pi_18587687
quote:
Op woensdag 21 april 2004 12:15 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Afwachten? Zei je nou net "afwachten"? Ik wil niet zeuren hoor maar de meet is zaterdag al dus zo langl hoef je helemaal niet te wachten! Lucky you!
[..]

Nou mensen het was maar een grapje Jullie zijn wel liev

Hoi Trin! Alles goed?
Oui, c'est bon
pi_18587847
Ik heb helemaal geen zin om te werken voor geld zodat ik kan eten. Dus school is ook nutteloos. Ik had beter in de prehistorie kunnen leven met een pijl en boog om een hert neer te schieten en op te eten...
  woensdag 21 april 2004 @ 16:02:23 #295
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18587859
quote:
Op woensdag 21 april 2004 15:15 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
LOL Moet iets te maken hebben met spamfilters oid... Maar you've got mail
O toppie EleanorGoesGek
Bedankt voor je snelle reactie
  woensdag 21 april 2004 @ 16:03:34 #296
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18587897
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:01 schreef psiii het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om te werken voor geld zodat ik kan eten. Dus school is ook nutteloos. Ik had beter in de prehistorie kunnen leven met een pijl en boog om een hert neer te schieten en op te eten...
En dan zeker ook vrouwen aan hun haren naar je grot slepen
pi_18588110
quote:
Op woensdag 21 april 2004 15:32 schreef ReCreative het volgende:
jij echt geniaal
Soms... soms... Nu was ik gewoon door wat antieke topics heengefietst en vond dus bovenstaand idee
quote:
Nah, ik mag niet meer vertellen .
Als ik jou nu over gisternacht vertel, mag ik dan dit verhaaltje van jóu horen?
pi_18588159
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:02 schreef livEliveD het volgende:
O toppie EleanorGoesGek
Bedankt voor je snelle reactie
Hehehehe
pi_18588310
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:11 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Soms... soms... Nu was ik gewoon door wat antieke topics heengefietst en vond dus bovenstaand idee
Beter goed gejat dan slecht bedacht, zeg ik altijd nooit .
quote:
Als ik jou nu over gisternacht vertel, mag ik dan dit verhaaltje van jóu horen?
Het is niet zo interessant hoor, in grote lijnen wel verteld. Aargh! Het gaat over werk! Kan me niet voorstellen dat je dat zo vaccinerend fascinerend vindt... of doel je nou weer op iets heel anders?

Kan je dus wel iets meer vertellen maar niet hier

Ben wel geïnteresseerd in gisternacht... Maar dat wil je dan nu zeker niet meer vertellen??
pi_18588519
quote:
Op woensdag 21 april 2004 16:20 schreef ReCreative het volgende:
Beter goed gejat dan slecht bedacht, zeg ik altijd nooit .
Iets wat goed was, mag wat mij betreft gewoon gebruikt blijven worden Vandaar!
quote:
Het is niet zo interessant hoor, in grote lijnen wel verteld. Aargh! Het gaat over werk! Kan me niet voorstellen dat je dat zo vaccinerend fascinerend vindt... of doel je nou weer op iets heel anders?
Neenee, ik had het over je werk En ja ik vind het dus wél interessant, vooral omdat ik weet dat er meer aan de hand is daaro duss dan blijf ik maar proberen hè!
quote:
Kan je dus wel iets meer vertellen maar niet hier
Okayokay, komt goed
quote:
Ben wel geïnteresseerd in gisternacht... Maar dat wil je dan nu zeker niet meer vertellen??
Alleen als je blij kijkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')