Owquote:Op woensdag 21 april 2004 13:54 schreef The_Shining het volgende:
mompelt iets over een roetzwarte ketel
Owquote:Op woensdag 21 april 2004 14:16 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
OwMijn mailbox staat gewoon open hoor! Klachten kun je dus altijd bij me kwijt
ben er zelf ook al jaren vanafquote:Op woensdag 21 april 2004 14:45 schreef psiii het volgende:
School wat is dat?
daar zat ik ook aan te denken, in Thailand of India een ascetisch leven leiden met alleen een vod als monnikspij en een bedelnap, beetje relaxed de pseudo-guru uithangenquote:[b]Misschien ga ik wel een jaar in australië ofzo werken... ik zie t allemaal wel....
al word ik zwerver het zal me worst wezen (dan wel een met een laptop met draadloze internet verbinding)
quote:Op woensdag 21 april 2004 14:45 schreef psiii het volgende:
al word ik zwerver het zal me worst wezen (dan wel een met een laptop met draadloze internet verbinding)
Ow okquote:Op woensdag 21 april 2004 12:19 schreef Geartsjuh het volgende:
Ohja RC: dat waar we het zondag over hadden.. meneer heeft niks meer van zich laten horen dus het gaat morgen wat mij betreft niet door![]()
RC!!!quote:Op woensdag 21 april 2004 14:59 schreef ReCreative het volgende:
Ja! RC weer hier.
V'tel! Wat voor sessie dan??quote:Verder alles goed met iedereen daar?Net een sessie gehad van 5 en een half uur
. Ambtenaar
.
LOLquote:Op woensdag 21 april 2004 15:06 schreef livEliveD het volgende:
He RC jij weer hier?
EGC en The Shining. Ik heb jullie beide mail gestuurd maar jullie reageren maar niet
Owjee wat een enthousiasme!quote:Op woensdag 21 april 2004 15:11 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
RC!!!Ik ben zo blij met je!!! Mijn licht in de duisternis!!! Ik hou van je, wist je dat?
En niet meer weggaan mm'kay?
Bwah, over hoe wij het werk doen en hoe de managers graag willen dat wij het werk doen, en wat we nou allemaal van elkaar vinden. Plus opdracht, plus lunch, dus daarom duurde dat zo langquote:V'tel! Wat voor sessie dan??
quote:Op woensdag 21 april 2004 15:24 schreef ReCreative het volgende:
Owjee wat een enthousiasme!. ben minder licht dan normaal de laatste tijd trouwens
![]()
. Ik ga pas om 17 uur hier weer weg, dus I'm your man for one hour en thirty minutes
.
Vertel verder!quote:Bwah, over hoe wij het werk doen en hoe de managers graag willen dat wij het werk doen, en wat we nou allemaal van elkaar vinden. Plus opdracht, plus lunch, dus daarom duurde dat zo lang.
Ik deeeeenk.... dat iedereen dat wel wilquote:Op woensdag 21 april 2004 15:25 schreef psiii het volgende:
Als ik nou gewoon de staatsloterij win dan hoef ik niet naar school en ook niet te werken
quote:Op woensdag 21 april 2004 15:27 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:![]()
![]()
Nah, ik mag niet meer vertellenquote:Vertel verder!
Ja... Vroeger was ik er van overtuigd dat ik hem op m'n dertigste zou winnen. Nu gok ik principieel niet meer, dus heb jij theoretisch meer kansquote:Op woensdag 21 april 2004 15:25 schreef psiii het volgende:
Als ik nou gewoon de staatsloterij win dan hoef ik niet naar school en ook niet te werken
Oui, c'est bonquote:Op woensdag 21 april 2004 12:15 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Afwachten? Zei je nou net "afwachten"? Ik wil niet zeuren hoor maar de meet is zaterdag al dus zo langl hoef je helemaal niet te wachten!Lucky you!
![]()
[..]
Nou mensen het was maar een grapjeJullie zijn wel liev
Hoi Trin!![]()
Alles goed?
O toppie EleanorGoesGekquote:Op woensdag 21 april 2004 15:15 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
LOLMoet iets te maken hebben met spamfilters oid... Maar you've got mail
En dan zeker ook vrouwen aan hun haren naar je grot slepenquote:Op woensdag 21 april 2004 16:01 schreef psiii het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om te werken voor geld zodat ik kan eten. Dus school is ook nutteloos. Ik had beter in de prehistorie kunnen leven met een pijl en boog om een hert neer te schieten en op te eten...
Soms... soms...quote:Op woensdag 21 april 2004 15:32 schreef ReCreative het volgende:jij echt geniaal
![]()
Als ik jou nu over gisternacht vertel, mag ik dan dit verhaaltje van jóu horen?quote:Nah, ik mag niet meer vertellen.
Hehehehequote:Op woensdag 21 april 2004 16:02 schreef livEliveD het volgende:
O toppie EleanorGoesGek
Bedankt voor je snelle reactie![]()
Beter goed gejat dan slecht bedacht, zeg ik altijd nooitquote:Op woensdag 21 april 2004 16:11 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Soms... soms...Nu was ik gewoon door wat antieke topics heengefietst en vond dus bovenstaand idee
Het is niet zo interessant hoor, in grote lijnen wel verteld. Aargh! Het gaat over werk! Kan me niet voorstellen dat je dat zo vaccinerend fascinerend vindt...quote:Als ik jou nu over gisternacht vertel, mag ik dan dit verhaaltje van jóu horen?
Iets wat goed was, mag wat mij betreft gewoon gebruikt blijven wordenquote:Op woensdag 21 april 2004 16:20 schreef ReCreative het volgende:
Beter goed gejat dan slecht bedacht, zeg ik altijd nooit.
Neenee, ik had het over je werkquote:Het is niet zo interessant hoor, in grote lijnen wel verteld. Aargh! Het gaat over werk! Kan me niet voorstellen dat je dat zo vaccinerend fascinerend vindt...of doel je nou weer op iets heel anders?
Okayokay, komt goedquote:Kan je dus wel iets meer vertellen maar niet hier
Alleen als je blij kijktquote:Ben wel geïnteresseerd in gisternacht... Maar dat wil je dan nu zeker niet meer vertellen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |