Een rode kop tijdens het hardlopen heb ik ook last van, behoorlijk erg zelfs! het is best maf want mijn benen en armen + rest van mijn lichaam zijn dan erg licht van kleur terwijl mijn hoofd echt knalrood is.quote:Hoofdpijn tijdens het lopen
Hoofdpijn die opkomt tijdens het lopen, kan ongevaarlijk zijn. Maar soms kan de pijn wijzen op een levensbedreigende aandoening, zoals een beschadiging van de hersenader of een verstopping van de kransslagaderen. Helaas is moeilijk vast te stellen wat de precieze oorzaak is: de symptomen kunnen dezelfde zijn. Omdat de oorzaak van de hoofdpijn mogelijk levensbedreigend is en de ernst van de symptomen niet altijd overeenkomt met die van de aandoening, moet elke hoofdpijn die zich voordoet tijdens lichamelijke inspanning serieus genomen worden. Deze hoofdpijn voelt vaak aan als migraine en gaat gepaard met misselijkheid en toenemende gevoeligheid voor licht.
Advies: Stop met lopen tot u bij uw huisarts bent geweest.
nee ik rook niet.quote:Op maandag 19 april 2004 17:11 schreef B_BOY het volgende:
als je rookt kan het ook daar aanliggen. krijg je slechtere doorbloeding endergelijke. veel water helpt echt dan ga je meer zweten. ziet er maybe niet zo fris uit maar het is wel gezond.
Nee nooit echt gemerkt.quote:heb je bijvoorbeeld ook last als je je hoofd ineens optilt? Zeg maar, bij het heel overeind komen uit bed, iets te snel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |