o, gelukkig maar, ik zal wel weer verkeerd gelezen hebben.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:05 schreef TheRealFalcon het volgende:
[..]
Nee hoor wees gerust. Ze krijgen elke dag 2 keer vers water en daarnaast is er ook een fonteintje in hun kamer die elke nacht om 01:00 aangaat en die blijft stromen tot 5 uur 's ochtends. (errug leuk toen hij er voor het eerst stond.. ze konden er niet vanaf blijven)
Ik wil graag nog even een betere foto plaatsen van Casper maar nog geen kans gekregen om een hele mooie foto te maken.
Nou snake lady als ik je een tip mag geven je kunt ze nu krijgen bij de Intratuin. Iets van 30 euro. Wel wat geld voor zoiets maar goed ... de FUN!! ...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
o, gelukkig maar, ik zal wel weer verkeerd gelezen hebben.
Zo'n fonteintje wil ik ook gaan halen, van wat ik hoor hebben heel veel katten daar plezier van.
en voor alle ander spammers, het zijn weer prachtige foto's.
Wat is ie lief en wollig!quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:45 schreef ZOWIEE het volgende:
Hier nog een paar foto's van Lucky in de tuin:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Christan.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:35 schreef Rewimo het volgende:
Hier maar weer eens een paar JamiesHij ligt altijd graag op de rugleuning van de bank.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En even 'neuzen' met Christan is ook erg gezellig
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:12 schreef -Schorpioen- het volgende:
Zonder trucage![]()
De flits haalt wel het beste uit haar ogen ....
[afbeelding]
Cute...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |