Wow, Nala zal wel mooie kittens krijgenquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:34 schreef powerpeewee het volgende:
hier even een kleine spam van mijn favo kat en mijn andere kat
Byfus op de vensterbank
[afbeelding]
Nala in slaap op de vensterbank, de favo poes. Over een klein jaar hoop ik er een nestje van te hebben.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zal ik doenquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:36 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wow, Nala zal wel mooie kittens krijgenAls ze ooit in verwachting raakt moet je het maar even melden
Wat een geweldig mooie foto.quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:48 schreef powerpeewee het volgende:
En nog een paar
Die rooie is de favo van vriendjelief. Simba genaamd en errug dik.
[afbeelding]
Heb helaas de ruimte niet, anders stond ik zo bij je op de stoep.quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:36 schreef powerpeewee het volgende:
[..]
Byfus is gratis af te halen.
Helaas kan 1 kat, die er al wat langer is niet met haar overweg. Alleen maar ruzie.
Hebben ?
Ja! Stelletje aandachttrekkersquote:
Heuse actie foto met muisje!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:14 schreef DuchessX het volgende:![]()
![]()
Julius
![]()
![]()
Zo lief die foto waar hij op zijn achterpootjes zit met iets in zijn voorpootjes
Bij de dierenarts hing vandaag een advertentie met een gratis af te halen katje van 11 maanden, ook een rooiequote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:11 schreef powerpeewee het volgende:
Brighteyes,
wat heb jij een lief klein mooi rood schattig poezenbeestje zeg.
Ik wil ze ook wel weer zo klein. Maar ik mag er geen meer van vriendlief.
Straks wel nog met een nestje, maar die worden als het goed is weer verkocht.
Maar dan heb ik er wel nog 12 weken plezier van
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:23 schreef Spindizzy het volgende:
Sjonnie vond de kattenluikjestraining maar niks:
[afbeelding]
Lepeltje lepeltje..!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:07 schreef DuchessX het volgende:
Nog twee foto's van onze lovers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |